Natuurlijk nietquote:Op maandag 6 september 2021 21:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Is dat het beste wat Den Haag te bieden heeft?
quote:Op maandag 6 september 2021 21:05 schreef WethouderHekking het volgende:
Valentijn weer flink z,n oren gewassen
wat een onzin?quote:Op maandag 6 september 2021 20:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, en als je niet een deel van je medische dossier wil delen (ook als je wel 2 prikken hebt gehad) mag je niet naar binnen dus
dat is geen normale keuze he
Hou deze onzin in COR.quote:Op maandag 6 september 2021 21:07 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
wat een onzin?ik heb nog nooit iets hoeven delen
quote:Op maandag 6 september 2021 21:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
[ [url=https://thumbor.pijper.io/QCryiqk8c-kHKShRYMf4vdamR5w=/1290x726/top/https://cdn.pijper.io/sou(...)_jong.png]afbeelding[/url] ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt aan de instanties zelf
Reageren op @aTypischquote:Op maandag 6 september 2021 21:10 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
user @:aTypisch insinueert iets en daar reageer in netjes op
Laat je niet vertellen door iemand die het topic vervuilt met het walgelijke inferieure spelletje haxball wat je wel en niet mag posten hier.quote:Op maandag 6 september 2021 21:10 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
user @:aTypisch insinueert iets en daar reageer in netjes op
ontopic graagquote:Op maandag 6 september 2021 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat je niet vertellen door iemand die het topic vervuilt met het walgelijke inferieure spelletje haxball wat je wel en niet mag posten hier.
ga maar eens naar een voetbalwedstrijd danquote:Op maandag 6 september 2021 21:07 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
wat een onzin?ik heb nog nooit iets hoeven delen
Dan weet je gelijk genoeg.quote:Op maandag 6 september 2021 21:11 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik met deze user te maken krijg
Misschien heeft ie een dartbord in de kamer?quote:
Die zie je binnenkort ineens in een oranje outfitje op de zandvlaktequote:
Ik ben meteen weer omgedraaid toen ik binnenkwam. De tering man, alles vol en bezet, nog drukker dan pre-corona johquote:
quote:Op maandag 6 september 2021 21:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben meteen weer omgedraaid toen ik binnenkwam. De tering man, alles vol en bezet, nog drukker dan pre-corona joh
Ik ga om 12 uur wel weer
Misschien moet je niet bij zo'n pauper keten 'sporten' dan.quote:Op maandag 6 september 2021 21:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben meteen weer omgedraaid toen ik binnenkwam. De tering man, alles vol en bezet, nog drukker dan pre-corona joh
Ik ga om 12 uur wel weer
Waar sport jij dan? In een gym met gouden toestellen zeker?quote:Op maandag 6 september 2021 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien moet je niet bij zo'n pauper keten 'sporten' dan.
Hij heeft niet eens geld voor een kabel.quote:Op maandag 6 september 2021 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien moet je niet bij zo'n pauper keten 'sporten' dan.
hjbquote:Op maandag 6 september 2021 21:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens geld voor een kabel.
Op een voetbalveld, fitness is voor mensen die geen talent voor sport hebben en proberen hun gebrek aan persoonlijkheid te verbloemen met spieren.quote:Op maandag 6 september 2021 21:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Waar sport jij dan? In een gym met gouden toestellen zeker?
Heb ik al gezienquote:
Ze zijn cool?quote:Op maandag 6 september 2021 20:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over users die F1 Café kijken.
@:ChevyCaprice
Die heeft punten gescoord bij de persco van van Gaal. "We hebben een fantastisch sportweekend gehad met Max Verstappen, Nederlands Elftal, wielrennen, we zagen Badr Hari nog..."quote:Op maandag 6 september 2021 21:22 schreef tong80 het volgende:
Die hockeymuts heeft weer niks te melden.
Die is sporten.quote:Op maandag 6 september 2021 21:26 schreef Oriente het volgende:
en @:-jos- en @:jr-style-93 en @:t3htommay en @:mc-m @:ggmm (blijf jij maar weg trouwens)
quote:Op maandag 6 september 2021 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op een voetbalveld, fitness is voor mensen die geen talent voor sport hebben en proberen hun gebrek aan persoonlijkheid te verbloemen met spieren.
quote:Op maandag 6 september 2021 21:32 schreef aTypisch het volgende:
gezondheidsfunctionarissen met 20 kilo overgewicht
Discordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |