abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201243495
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201243500
Vorige bericht nog maar eens :)

quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 19:42 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Dat kan ik me goed voorstellen! Je wilt geen eten weggooien, dus meer koken is lastig, maar er blijft zo weinig ruimte over voor spontaniteit. Lastig.

Hier net uurtje gewandeld, heerlijk wandelweer O+
pi_201243644
Ik heb altijd diepvriesgroente en aardappelschijfjes in de vriezer. Voor zulke momenten altijd handig.

Mijn lijstje vandaag:
O: brood met pindakaas
T: banaan
L: brood met kaas/komkommer, selleriesalade, gekookt ei
T: Daim chocolaatje, handje druiven
D: foe yong hai met mie, kwark
B: Wii Fit
pi_201243680
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 19:42 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Dat kan ik me goed voorstellen! Je wilt geen eten weggooien, dus meer koken is lastig, maar er blijft zo weinig ruimte over voor spontaniteit. Lastig.

Hier net uurtje gewandeld, heerlijk wandelweer O+
Ik kan dus ook geen vent in huis hebben, dan is m'n hele routine verstoord _O-

@Hupje mijn autistische hoofd had deze D bedacht dus dan moet het ook. Kind zou op tijd worden gehaald, eten voor ons tweeën was al klaar maar moeder lag opeens in het ziekenhuis dus alles liep anders. Dan geef je zo'n joch uiteraard gewoon te eten ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201243689
Oh en kudos voor dat ene Daimpje Hupje, dat lukt mij nou nooooooit ;)

Net met zoon wat Pilates/Yoga oefeningen gedaan. Heb nu spijt. Godsamme zeg, instant spierpijn :D
pi_201243889
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 19:56 schreef Declan-Harp het volgende:
@:Hupje mijn autistische hoofd had deze D bedacht dus dan moet het ook. Kind zou op tijd worden gehaald, eten voor ons tweeën was al klaar maar moeder lag opeens in het ziekenhuis dus alles liep anders. Dan geef je zo'n joch uiteraard gewoon te eten ;)
Snap ik, hoor. Maar in zo'n geval zou ik dus gerust een niet matchende side dish van sperziebonen en aardappelschijfjes erbij serveren. Boeien van de culinaire miskleun, het vult ;)

En de Daim was een traktatie van een collega. Plus vandaag weer in het gewone ritme na de vakantie, dan ligt de lat nog hoog want ik wil dat gewicht wat er langzaam aan gekomen is toch weer af.
pi_201244009
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 20:11 schreef Hupje het volgende:

[..]
Snap ik, hoor. Maar in zo'n geval zou ik dus gerust een niet matchende side dish van sperziebonen en aardappelschijfjes erbij serveren. Boeien van de culinaire miskleun, het vult ;)

En de Daim was een traktatie van een collega. Plus vandaag weer in het gewone ritme na de vakantie, dan ligt de lat nog hoog want ik wil dat gewicht wat er langzaam aan gekomen is toch weer af.
Aaah zo, voor de volgende keer dan maar. Ik moet toch iets minder rigide worden :')
pi_201245892
Monkey platter erbij, klaarrrr :P Wil ik ook nog wel eens als D eten, soort borrelplank maar dan wat gezonder.
pi_201245903
Echt haat aan mijn legging. Had rokje aan met legging eronder tijdens m'n wandelinh. Bij thuiskomst merk ik dat er gaatje in zat aan de binnenkant. Wandelen deed al wat pijn, maar nu echt een open schaafplekje in binnenkant dijen. Crap ;(
pi_201247991
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 22:07 schreef SilverEyes het volgende:
Echt haat aan mijn legging. Had rokje aan met legging eronder tijdens m'n wandelinh. Bij thuiskomst merk ik dat er gaatje in zat aan de binnenkant. Wandelen deed al wat pijn, maar nu echt een open schaafplekje in binnenkant dijen. Crap ;(
Sowieso haat aan leggings :+ Je hebt daar speciaal spul voor om schuurplekken te voorkomen, maar bij mij hielp deo ook altijd. Legt ook een dun laagje op de huid, en dat gaf voldoende bescherming. Ik gebruikte meestal gewoon een deoroller. Je hebt ook van die banden die je om je benen kan doen, alsof je kousen draagt maar dan zonder de kous, maar heb ik geen ervaring mee. Lijkt me dat dat eerder af kan tekenen onder rokjes.
pi_201248020
Auw Silver :X

Ik ga straks alwéér fietsen :o Nu kan het nog, mooi weer en lage windkracht.

O: Peijnenburg reepje
L: Kwark/fruit/lijnzaad en 3 maiswafels eiersalade
T: 2 kiwi's
D: Mijn pastasalade + bakje vanilleyoghurt
pi_201248079
O: kwark, meloen, rode bes, havermout
T: 2 crackers met cashewspread
L: linzensalade met mozzarella
T: sperziebonen met pindasaus, yoghurtje
A: Koolrabishakshuka met gepofte aardappel, wortelsalade met noten en rucola
T: 2 blokjes chocolade
Spoilers!
pi_201248130
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 22:07 schreef SilverEyes het volgende:
Ouch. ;( Naast de tips die HolyMe gaf: ik had zelf graag een korte sportlegging aan tegen geschuur en ik hoor ook serieus goede verhalen over de shorts van snag tights!

En mijn raadsel waarom m'n gewicht maar bleef stijgen, is denk ik opgelost. Ongesteld, en niet zo'n beetje ook. Denk dat de laatste keer écht ongesteld (hormoonspiraal ditdat) ruim een jaar geleden is. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201248374
Snag Tights _O_ Ik weiger ooit nog andere te dragen!

Lijst:
O: Koffie, banaan
B: Acht kilometer temporun hardgelopen, Perfect Posture-app
D: Broodjes met worsten van de barbecue, een aantal nog nader te bepalen salades ernaast. Bier erbij en fruit toe.
B: Avondwandeling van ca. twee uur
Let me see you stripped down to the bone
pi_201248395
Zie! :D

Zelf geen ervaring mee overigens, ik heb de mazzel dat ik geen antischuurmaatregelen meer hoef te treffen en panty's draag ik niet. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201248440
Vevina O+ nooit meer leggings/korte broekjes onder een rokje in de zomer.
pi_201248854
Ha, ik wist dat @Sarabi de naam wel zou weten :D Dat spul dus, hebben meerdere mensen hier goede ervaringen mee geloof ik.

Dit jaar niks meer hoeven gebruiken, vorig jaar nog wel eens deo gebruikt. Dat zijn van die dingen waar ik zo heel af en toe ineens bij stil sta (of ik lees er hier over :+ ) en dan even extra blij mee ben O+
pi_201248980
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:28 schreef Holyme het volgende:
Ha, ik wist dat @:Sarabi de naam wel zou weten :D Dat spul dus, hebben meerdere mensen hier goede ervaringen mee geloof ik.

Dit jaar niks meer hoeven gebruiken, vorig jaar nog wel eens deo gebruikt. Dat zijn van die dingen waar ik zo heel af en toe ineens bij stil sta (of ik lees er hier over :+ ) en dan even extra blij mee ben O+
Zo fijn. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201249092
Onder een jurkje heb ik altijd de lange onderbroeken ( ;( ) van de Bonprix en houdt mijn normale HEMA legging dit ook wel, maar hij was kennelijk aan vervanging toe. Nou ja, ff nacht kut geslapen en weer doooorrrrrrr.

Niet gewogen vandaag, dus maar een lijstje:
O: havermout met bessen
B: naar werk fietsen
T: cracker met hummus
L/T: salade met mozzarella en pestodressing, 2 speltboterhammen met pindakaas
D: AVG'tje met broccoli
B: uur wandelen
T: bakje kwark
  dinsdag 7 september 2021 @ 09:51:17 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_201249110
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 08:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ouch. ;( Naast de tips die HolyMe gaf: ik had zelf graag een korte sportlegging aan tegen geschuur en ik hoor ook serieus goede verhalen over de shorts van snag tights!

En mijn raadsel waarom m'n gewicht maar bleef stijgen, is denk ik opgelost. Ongesteld, en niet zo'n beetje ook. Denk dat de laatste keer écht ongesteld (hormoonspiraal ditdat) ruim een jaar geleden is. :')
Klatsboks :')
disclaimer
pi_201249131
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:51 schreef SQ het volgende:

[..]
Klatsboks :')
Sterkte. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 7 september 2021 @ 10:09:24 #22
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_201249350
Goedemorgen!

Wegens het mij opgelegde dieet -O- vanwege verhoogde bloedsuikerwaarden (potentieel diabetes) en het delen van jullie eetsuggesties/bewegingsactiviteiten lurk ik even mee...
pi_201249595
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Zie! :D
:Y
Overigens niet zozeer vanwege schuren hoor, want daar nooit last van, maar de pasvorm is gewoon perrrrrrrfect als je geen superdoorsnee postuur hebt O+
pi_201250016
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:09 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!

Wegens het mij opgelegde dieet -O- vanwege verhoogde bloedsuikerwaarden (potentieel diabetes) en het delen van jullie eetsuggesties/bewegingsactiviteiten lurk ik even mee...
Welkom :*
pi_201250227
quote:
Goedemorgen!

Succes daarmee! :* Wat voor aanpassingen aan je eetgewoonten heb je opgelegd gekregen?
pi_201250303
Ik klatsboks even mee. Vandaar de browniebakdrang gisteren :')

Verder lijkt het erop dat ik zodadelijk onverwacht de gelegenheid heb om een uurtje baantjes te trekken en dat komt vandaag dus nog bovenop twee uur lang stevig wandelen én acht kilometer hardlopen dus ik plan bij het toetje (eerdergenoemd 'fruit' blijkt na boodschappen verse ananas te zijn geworden :9 ) maar een aanvullende handvol noten en een restje pure chocolade in ^O^
pi_201251048
Lekker dat je zoveel tijd hebt om te bewegen/sporten 8-) . Uurtje wandelen of zwemmen, meer zit er voor mij niet in. :N
  dinsdag 7 september 2021 @ 12:45:05 #28
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_201251173
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 11:00 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Welkom :*
:o
U ook hier?

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 11:14 schreef minilot het volgende:

[..]
Succes daarmee! :* Wat voor aanpassingen aan je eetgewoonten heb je opgelegd gekregen?
Vooral minder koolhydraten wegens de verborgen suikers en verder moeten er sowieso de nodige kilo's af.
Voor een Bourgondiër als ik een soort van lijfstraf. :X
Maar ik doe (met name doordeweeks) mijn best, in het weekend ben ik minder streng voor mezelf...

[ Bericht 3% gewijzigd door MadMaster op 07-09-2021 12:57:18 ]
pi_201251192
Heel streng zijn voor jezelf is over het algemeen ook niet vol te houden voor de echt lange termijn. Balans, daar gaat het om en dat is al moeilijk genoeg
  dinsdag 7 september 2021 @ 12:58:42 #30
149959 SQ
snelle trees
pi_201251319
Welkom madmaster! En succes!
disclaimer
  dinsdag 7 september 2021 @ 13:14:25 #31
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_201251506
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Heel streng zijn voor jezelf is over het algemeen ook niet vol te houden voor de echt lange termijn. Balans, daar gaat het om en dat is al moeilijk genoeg
Vooral mijn echtgenote is heel streng voor me en die kan gelukkig prima overweg met andere ingrediënten dan voorheen gebruikelijk.
Het tussendoor snoepen, even een handje nootjes pakken e.d. heb ik al afgeleerd.
Maar de whisky proeverijen, etentjes in restaurants en zo, dat wordt nog wel een dingetje...
pi_201251680
Veel succes MM! Hopelijk vind je hier wat bruikbare tips :)
pi_201251690
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 september 2021 13:14 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Vooral mijn echtgenote is heel streng voor me en die kan gelukkig prima overweg met andere ingrediënten dan voorheen gebruikelijk.
Het tussendoor snoepen, even een handje nootjes pakken e.d. heb ik al afgeleerd.
Maar de whisky proeverijen, etentjes in restaurants en zo, dat wordt nog wel een dingetje...
Die kilo’s kwamen ook niet in een paar maanden he? Ik snap dat er bij jou meer aan de hand is dan ‘alleen maar kilo’s’, maar geef jezelf de tijd. En je hebt nu al dingen afgeleerd, da’s al een prestatie *O*
En hoera voor je echtgenote. Ik heb hier qua avondeten een beetje getweaked naar hoe ik het vroeger deed voordat ik met Symph was: nog minder (vaak)vlees en vooral: de porties pasta/rijst wat meer beperken en daarvoor in de plaats nog net wat meer groente. Maar vooral: geen honger lijden. Voor ons werkt het toevallig om ‘s middags een tussendoortje van fruit/groente/kwark te nemen. Ik neem daarnaast in de middag nog meer tussendoortjes en hij pakt ‘s avonds vla (soms chips) en in het weekend biertjes, ik eet in principe niks meer na het avondeten. Voor de een werkt dit, voor de ander dat. Ik heb ondervonden dat ik nu veel makkelijker afval dan bij vorige pogingen waarbij ik heel streng voor mezelf was. Voor de een werkt veel sporten, voor mij is dat geen optie en voor een ander werkt dagelijks iets meer bewegen.
En naast dit alles nog een heel belangrijke: je lichaam gaat uiteindelijk gek doen van langdurige stress, maar dat weet je inmiddels zelf maar al te goed :X
pi_201251725
quote:
Goedemorgen!

Welkom!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201251755
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:32 schreef SilverEyes het volgende:
Lekker dat je zoveel tijd hebt om te bewegen/sporten
Zeker! :Y Maar eerlijk gezegd: verreweg mijn meeste tijd steek ik in hardlopen en daarvoor sta ik een paar keer per week om vier uur 's nachts op. Ik vind het dusdanig lekker dat ik er graag wat slaap aan opoffer :)

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 07-09-2021 16:33:18 ]
pi_201251772
'Veel sporten' werkt bij mij overigens eerder gewichtstoename in de hand dan andersom. De trrrrrrek die je ervan krijgt, allemachtig! :9 Ik val serieus veel makkelijker af als ik de hele dag op de bank zit te niksen :')
pi_201251816
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 13:35 schreef minilot het volgende:

[..]
Zeker! :Y Maar eerlijk gezegd: verreweg mijn meeste tijd steek ik in hardlopen en daarvoor sta ik een paar keer per week om vier uur 's nachts voor op. Ik vind het dusdanig lekker dat ik er graag wat slaap aan opoffer :)
Heerlijk is dat he? Een aantal jaar geleden was ik ook vrij fanatiek met hardlopen (3x per week zo'n 10-15 km) en als ik moest werken stond ik ook wel eens vijf uur/half 6 op om te gaan hardlopen. Stille wereld, in juist seizoen de zonsopkomt..heerlijk O+

Wil hardlopen ook weer oppakken, maar eerst nog flink afvallen. Nu flink stukken aan het wandelen om spieren en pezen te trainen en dan tzt met Evy weer met les 1 beginnen. Hopelijk starten in februari/maart
pi_201254141
quote:
Goedemorgen!

Top, welkom en goed dat je mee doet! ^O^
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201254164
Vandaag een gesprek gehad met mijn maagleverdarm-arts. Leverwaardes waren aanzienlijk verbeterd, deels door de prednison ivm een auto-immuunziekte van de lever, maar de (vervette) lever is ook wat opgeknapt door het afvallen. ^O^

Enorm blij mee en ze was erg positief vanwege mijn keuzes op het gebied van voeding, sport en beweging in het algemeen. Enorm motiverend dit! Wilde ik graag even delen hier. :)
pi_201254455
En ik heb ein-de-lijk de gepofte tarwe gehaald waar jullie zo lyrisch over zijn. Kind vindt het helemaal fantastisch :D
pi_201256270
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 17:01 schreef Sangha het volgende:
Vandaag een gesprek gehad met mijn maagleverdarm-arts. Leverwaardes waren aanzienlijk verbeterd, deels door de prednison ivm een auto-immuunziekte van de lever, maar de (vervette) lever is ook wat opgeknapt door het afvallen. ^O^

Enorm blij mee en ze was erg positief vanwege mijn keuzes op het gebied van voeding, sport en beweging in het algemeen. Enorm motiverend dit! Wilde ik graag even delen hier. :)
Fijn! Als het een te persoonlijke vraag is, negeer het maar, maar moet je afvallen omdat je (fors) overgewicht hebt/had, of 'alleen' gezonder leven ivm een ziekte?
  dinsdag 7 september 2021 @ 20:07:03 #42
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201256359
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 17:01 schreef Sangha het volgende:

Wat fijn!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_201256454
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 19:59 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Fijn! Als het een te persoonlijke vraag is, negeer het maar, maar moet je afvallen omdat je (fors) overgewicht hebt/had, of 'alleen' gezonder leven ivm een ziekte?
Ik ben een jaar of 9 geleden enorm aangekomen doordat ik door de ziekte van lyme, fibromyalgie en reuma haast niet meer kon bewegen, ik deed veel aan sport en begeleidde zelf jongeren en kinderen met overgewicht. De medicijnen die ik daarvoor kreeg, ook voor de depressies en psychoses, hebben mijn gewicht nog meer verhoogd. Uiteindelijk zelfs 170 kilo gewogen.

Slaapapneu, diabetes, auto-immuunziekte van de lever en insulineresistentie erbij gekregen en door dit pakket gewoon niet meer kunnen afvallen. Ik kon het ook met bewegen niet corrigeren (pijn, moeheid en grieperigheid), maar ook niet door minder te eten omdat ik niet veel of ongezond at. Afvallen was altijd het devies, maar dat kon dus gewoon niet en gezond leven deed ik al.

Nu ben ik door o.a. veranderen en weglaten van medicatie wel wat aan het afvallen, ik beweeg ook wat meer door nieuwe en betere medicatie en ik eet maar 1600 calorieën per dag. Tevens is de diabetes eindelijk stabiel en gaat het beter met mijn lever. Het lijkt alsof de neerwaartse spiraal is gestopt en eindelijk naar het positieve gaat, hopelijk blijft het zo. ^O^
pi_201256483
Die eerste dagen weer netjes eten denk ik zo vaak 'ik zou nu wel x of y kunnen eten' :@ Echt verschrikkelijk vind ik dat van mezelf.

O: brood met hagelslag
T: druiven
L: brood met selleriesalade, kaas/komkommer, ham
T: maiswafel, paar druiven
D: krieltjes, gepaneerde schnitzel, erwtjes en worteltjes, kwark met ananas uit blik
B: 10 minute solution workouts tot ik mijn dagdoel stappen heb behaald
pi_201256484
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 20:07 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Wat fijn!
Ja zeker, thanx, ben een beetje euforisch, had hem niet zo zien aankomen, maar het mag ook wel gezien wat ik er allemaal voor doe. :)
pi_201256555
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 20:16 schreef Hupje het volgende:
Die eerste dagen weer netjes eten denk ik zo vaak 'ik zou nu wel x of y kunnen eten' :@ Echt verschrikkelijk vind ik dat van mezelf.
Dat herken ik wel een beetje. Ik ben niet echt een grote en ongezonde eter, maar soms moet dat wel eens kunnen denk ik dan. Na een paar goede dagen 'mag' ik dan wat ongezonds. Omdat ik zo goed bezig was. Niet slim. Of bijvoorbeeld jezelf belonen met ongezond voedsel ook zoiets. Dan denk ik 'nee belonen doe ik niet met voedsel, maar met andere dingen'.

Naar de lange-termijn-doelen kijken pv de korte-termijn-bevrediging. ;) Dat innerlijke dialoog is zo belangrijk. :)
pi_201256699
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 20:21 schreef Sangha het volgende:

Dat herken ik wel een beetje. Ik ben niet echt een grote en ongezonde eter, maar soms moet dat wel eens kunnen denk ik dan. Na een paar goede dagen 'mag' ik dan wat ongezonds. Omdat ik zo goed bezig was. Niet slim. Of bijvoorbeeld jezelf belonen met ongezond voedsel ook zoiets. Dan denk ik 'nee belonen doe ik niet met voedsel, maar met andere dingen'.

Naar de lange-termijn-doelen kijken pv de korte-termijn-bevrediging. ;) Dat innerlijke dialoog is zo belangrijk. :)
Net vanmorgen een stukje gelezen over gezond gedrag wat vaak weer ongezond gedrag in de hand werkt. Zo van 'ik doe nu al x voor mijn gezondheid, dus dan kan ik wel y doen'. Mensen die sporten bijv en zichzelf belonen met een patatje. En mensen die vitaminepillen slikken gaan nadat ze daarmee beginnen regelmatig ongezonder leven (daar ging het onderzoek specifiek over).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201256727
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 20:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Net vanmorgen een stukje gelezen over gezond gedrag wat vaak weer ongezond gedrag in de hand werkt. Zo van 'ik doe nu al x voor mijn gezondheid, dus dan kan ik wel y doen'. Mensen die sporten bijv en zichzelf belonen met een patatje. En mensen die vitaminepillen slikken gaan nadat ze daarmee beginnen regelmatig ongezonder leven (daar ging het onderzoek specifiek over).
Ja dat dus inderdaad!
pi_201256745
Je er van bewust zijn is wel een eerste goede stap ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201256767
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 20:21 schreef Sangha het volgende:

[..]

Herkenbaar. En dan niet zozeer het mezelf mogen belonen na een aantal dagen goed bezig zijn, maar zoals vandaag: nog even genieten van die ene mooie dag. Dus we hebben aan het strand gegeten. 2 gin-tonics erbij en een softijsje na.
We zijn wel op de fiets gegaan (in totaal bijna 20 km gefietst) en ik had vanochtend flink gesport (HIIT en boksen), maar dat eten en die alcohol doen dat wel weer teniet, denk ik.

Maar het was echt zooo heerlijk aan zee O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')