SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 september 2021 19:42 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen! Je wilt geen eten weggooien, dus meer koken is lastig, maar er blijft zo weinig ruimte over voor spontaniteit. Lastig.
Hier net uurtje gewandeld, heerlijk wandelweer
Ik kan dus ook geen vent in huis hebben, dan is m'n hele routine verstoordquote:Op maandag 6 september 2021 19:42 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen! Je wilt geen eten weggooien, dus meer koken is lastig, maar er blijft zo weinig ruimte over voor spontaniteit. Lastig.
Hier net uurtje gewandeld, heerlijk wandelweer
Snap ik, hoor. Maar in zo'n geval zou ik dus gerust een niet matchende side dish van sperziebonen en aardappelschijfjes erbij serveren. Boeien van de culinaire miskleun, het vultquote:Op maandag 6 september 2021 19:56 schreef Declan-Harp het volgende:
@:Hupje mijn autistische hoofd had deze D bedacht dus dan moet het ook. Kind zou op tijd worden gehaald, eten voor ons tweeën was al klaar maar moeder lag opeens in het ziekenhuis dus alles liep anders. Dan geef je zo'n joch uiteraard gewoon te eten
Aaah zo, voor de volgende keer dan maar. Ik moet toch iets minder rigide wordenquote:Op maandag 6 september 2021 20:11 schreef Hupje het volgende:
[..]
Snap ik, hoor. Maar in zo'n geval zou ik dus gerust een niet matchende side dish van sperziebonen en aardappelschijfjes erbij serveren. Boeien van de culinaire miskleun, het vult![]()
En de Daim was een traktatie van een collega. Plus vandaag weer in het gewone ritme na de vakantie, dan ligt de lat nog hoog want ik wil dat gewicht wat er langzaam aan gekomen is toch weer af.
Sowieso haat aan leggingsquote:Op maandag 6 september 2021 22:07 schreef SilverEyes het volgende:
Echt haat aan mijn legging. Had rokje aan met legging eronder tijdens m'n wandelinh. Bij thuiskomst merk ik dat er gaatje in zat aan de binnenkant. Wandelen deed al wat pijn, maar nu echt een open schaafplekje in binnenkant dijen. Crap
Ouch.quote:Op maandag 6 september 2021 22:07 schreef SilverEyes het volgende:
Echt haat aan mijn legging. Had rokje aan met legging eronder tijdens m'n wandelinh. Bij thuiskomst merk ik dat er gaatje in zat aan de binnenkant. Wandelen deed al wat pijn, maar nu echt een open schaafplekje in binnenkant dijen. Crap
Zo fijn.quote:Op dinsdag 7 september 2021 09:28 schreef Holyme het volgende:
Ha, ik wist dat @:Sarabi de naam wel zou wetenDat spul dus, hebben meerdere mensen hier goede ervaringen mee geloof ik.
Dit jaar niks meer hoeven gebruiken, vorig jaar nog wel eens deo gebruikt. Dat zijn van die dingen waar ik zo heel af en toe ineens bij stil sta (of ik lees er hier over) en dan even extra blij mee ben
Klatsboksquote:Op dinsdag 7 september 2021 08:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ouch.Naast de tips die HolyMe gaf: ik had zelf graag een korte sportlegging aan tegen geschuur en ik hoor ook serieus goede verhalen over de shorts van snag tights!
En mijn raadsel waarom m'n gewicht maar bleef stijgen, is denk ik opgelost. Ongesteld, en niet zo'n beetje ook. Denk dat de laatste keer écht ongesteld (hormoonspiraal ditdat) ruim een jaar geleden is.
quote:
Welkomquote:Op dinsdag 7 september 2021 10:09 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Wegens het mij opgelegde dieetvanwege verhoogde bloedsuikerwaarden (potentieel diabetes) en het delen van jullie eetsuggesties/bewegingsactiviteiten lurk ik even mee...
Succes daarmee!quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:09 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Wegens het mij opgelegde dieetvanwege verhoogde bloedsuikerwaarden (potentieel diabetes) en het delen van jullie eetsuggesties/bewegingsactiviteiten lurk ik even mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |