Onder de 65 is het net de griep, van de griep gaan ook gemiddeld elke tien dagen 15 onderwijzers dood.quote:Fifteen staff members in the Miami-Dade County Public Schools District have died from COVID-19 in the past 10 days.
Sonia Diaz, a spokesperson for several unions in the school district, confirmed the number of deaths to NBC 6. Miami-Dade County Public Schools resumed classes on Aug. 23, and it's unknown when the employees contracted COVID-19.
One of them was Abe Coleman, a teacher for more than 30 years.
"It's a tremendous loss. The number of lives that he impacted are countless. So many young men had the benefit of him intervening in their lives and pointing them in the right direction," said Marcus Bright, with 5000 Role Models of Excellence.
Alles voor de beeldvorming.quote:Op maandag 6 september 2021 18:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)l-snel-aan~a3632acf/
Schouder aan schouder in het lokaal maar mondkapjes op in de gangen
Stop toch met deze act.
Ze hadden ook nogal risicofactoren voor ellendige afloop van een besmettingquote:Op maandag 6 september 2021 19:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Onder de 65 is het net de griep, van de griep gaan ook gemiddeld elke tien dagen 15 onderwijzers dood.
Stukje KFC.quote:Op maandag 6 september 2021 19:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze hadden ook nogal risicofactoren voor ellendige afloop van een besmetting
Gemiddelde uiterlijk van die groep docenten is dit, en breder
[ afbeelding ]
Mijn longcovid is het niet met je eens.quote:Op maandag 6 september 2021 19:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Onder de 65 is het net de griep, van de griep gaan ook gemiddeld elke tien dagen 15 onderwijzers dood.
Jazeker. Mijn compassie/sympathie wordt wel minder als het van die Willem Engel-adepten zouden zijn.quote:Op maandag 6 september 2021 16:38 schreef capricia het volgende:
Hebben jullie nog compassie met mensen die bewust ongevaccineerd zijn en toch het ziekenhuis in moeten met corona?
Vuistdiep in de commerciële aars van Pfizer.quote:Op maandag 6 september 2021 20:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat. De. Flying. Fuck.
4e dosis??! Waar zijn ze mee bezig daar in Israel joh.
Eerlijk gezegd geloof ik daar niets van. Dan moet je er gewoon mee stoppen.quote:Op maandag 6 september 2021 20:15 schreef Discombobulate het volgende:
Zou me echt niets verbazen als het overal zo gaat. Eerste, tweede, derde, ...., achtste, negende booster. Best wel zielig eigenlijk als je het zo zou moeten oplossen. Dan werken die vaccins ironisch gezien toch niet. Of niet goed genoeg.
Waarom niet? Natuurlijk gaan die er komen.quote:Op maandag 6 september 2021 20:51 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geloof ik daar niets van. Dan moet je er gewoon mee stoppen.
En die griepprik wordt ook niet aan iedereen toegediend om je QR-code te verlengen. Zo lang dat niet aan de hand is lijkt het me geen probleem, wel als vrijheden ineens voorwaardelijk gaan worden.quote:Op maandag 6 september 2021 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet? Natuurlijk gaan die er komen.
Waarschijnlijk wel in de griepprik.
Neeee het moet wel doorgaan.quote:Op maandag 6 september 2021 15:48 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Geef het max. 2 weken voordat Amsterdam, Eindhoven en Rotterdam ook afgelast worden.
Ondertussen gaat Antwerpen dit weekend wel door, terwijl de cijfers van België naar verhouding slechter zijn.
Ohja dat maakt het net de griep.quote:Op maandag 6 september 2021 19:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze hadden ook nogal risicofactoren voor ellendige afloop van een besmetting
Gemiddelde uiterlijk van die groep docenten is dit, en breder
[ afbeelding ]
Ik hoop met je mee want heb zelf ook nog een nummer, maar heb er weinig vertrouwen in.quote:
Vaccins werken ' prima' ; of gezonde mensen er (zo) veel mee opschieten, is verder niet van belang.quote:Op maandag 6 september 2021 20:15 schreef Discombobulate het volgende:
Zou me echt niets verbazen als het overal zo gaat. Eerste, tweede, derde, ...., achtste, negende booster. Best wel zielig eigenlijk als je het zo zou moeten oplossen. Dan werken die vaccins ironisch gezien toch niet. Of niet goed genoeg.
Maar we creëren echt geen tweedeling hoor.quote:
Ik begrijp dat negatief getest ook onvoldoende is? Dat is wel bizar.quote:
Gezonde mensen schieten er straks echt totaal niets mee op lijkt me. Ja, mooi meegenomen om de pandemie weg te werken zodat het endemisch wordt. Maar that's it. Ideaal om het net zoals de griepprik te gaan behandelen toch?quote:Op maandag 6 september 2021 21:54 schreef Vallon het volgende:
[..]
Vaccins werken ' prima' ; of gezonde mensen er (zo) veel mee opschieten, is verder niet van belang.
Best wel triest verder hoe mensen in de eendenfuik, het zo goed vinden werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |