abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201237077
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 09:31 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Natuurlijk gaat dat niet gebeuren.
tuurlijk niet, door 2/3 volle voetbalstadions en de Unmute Us demo waar ook 70.000 mensen dicht op elkaar aan het dansen waren gebeurde er ook niets. tijd voor festivals!
  maandag 6 september 2021 @ 10:10:01 #52
3542 Gia
User under construction
pi_201237290
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 09:04 schreef Woelwater het volgende:

De angst voor de ongevaccineerden zit er goed in ja ;(
Het is niet zozeer angst.
Maar het geeft wel een tweedeling.
Mensen op een terras gaan erop aangekeken worden dat ze zo volgzaam zijn.
Als ze daar dan commentaar op krijgen, kun je heisa verwachten. Zeker als er genoeg drank inzit.
  maandag 6 september 2021 @ 10:11:44 #53
3542 Gia
User under construction
pi_201237306
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 09:16 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Kan.

In landen waar dit al aan de gang is zie je dat niet echt geloof ik.
Maar dat zijn landen die gewend zijn aan draconische maatregelen.
pi_201237377
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 10:10 schreef Gia het volgende:

[..]
Als ze daar dan commentaar op krijgen, kun je heisa verwachten. Zeker als er genoeg drank inzit.
De ongevaccineerden zijn de kleine minderheid. Als er commentaar/heisa komt is het aannemelijker dat dat vanaf de kant van de gevaccineerden komt die van mening zijn dat ongevaccineerden de reden zijn van alle problemen in de wereld dan andersom.
pi_201237392
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 10:10 schreef Gia het volgende:

[..]
Klinkt spannend. Wanneer komt het uit?

(de dubbele bodem merk ik zelf nu ook pas dat ik het typ)
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_201237476
Ongevaccineerd een winkelcentrum in?

twitter
pi_201237482
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 08:50 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Nee je bent wappie als je geen maatregelen neemt als er gegronde redenen zijn om aan te nemen dat je wel eens Corona kunt hebben. Dan moet je gewoon even voorzichtig zijn.
Als ik me ziek voel (ook vóór Corona deed ik dat overigens) blijf ik gewoon thuis. Ga niet eens naar een supermarkt. Feitelijk is het een vrijwillige quarantaine. Als ik me zo ziek voel heb ik niet eens zin om naar buiten te gaan. Nu ik gevaccineerd ben ga ik verder geen test meer doen, maar blijf ik gewoon lekker thuis. Hooguit dat ik m’n man ook vraag om voor de zekerheid thuis te blijven.

Overigens prima dat anderen er anders in staan en zichzelf dan elke keer gaan testen natuurlijk.
pi_201237495
Wat een lachwekkend weekend was het toch weer met aan de ene kant een prachtig evenement, F1 in dit geval, waarin werd gesproken van een 'festival sfeer' met in totaal, wat was het? 300k bezoekers? Prachtig! _O_

Aan de andere kant was er in Zwolle Rico (van Opgezwolle), die zijn publiek van de stoeltjes afriep om even 'los te gaan'.

quote:
Ik heb tegen de regels van de organisatie gezondigd en bied daarvoor excuses aan.
_O-

Ook lachwekkend; de wedstrijd Brazilië - Argentinie kon men niet uitspelen, omdat 4 Argentijnse spelers het veld af werden geplukt door gezondsheidmedewerkers omdat ze niet in quarantaine zaten wat had gemoeten 'volgens de regels' (want spelen in de UK). En dan gaan ze dus live in een wedstrijd met miljoenen kijkers die spelers proberen in quarantaine te krijgen _O-

Dit was het weekend en daar moet u het mee doen.
  maandag 6 september 2021 @ 10:29:43 #59
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_201237503
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 10:29 schreef Scrummie het volgende:
Wat een lachwekkend weekend was het toch weer met aan de ene kant een prachtig evenement, F1 in dit geval, waarin werd gesproken van een 'festival sfeer' met in totaal, wat was het? 300k bezoekers? Prachtig! _O_

Aan de andere kant was er in Zwolle Rico (van Opgezwolle), die zijn publiek van de stoeltjes afriep om even 'los te gaan'.
[..]
_O-

Ook lachwekkend; de wedstrijd Brazilië - Argentinie kon men niet uitspelen, omdat 4 Argentijnse spelers het veld af werden geplukt door gezondsheidmedewerkers omdat ze niet in quarantaine zaten wat had gemoeten 'volgens de regels' (want spelen in de UK). En dan gaan ze dus live in een wedstrijd met miljoenen kijkers die spelers proberen in quarantaine te krijgen _O-

Dit was het weekend en daar moet u het mee doen.
GENOT
  maandag 6 september 2021 @ 10:31:27 #60
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_201237520
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 10:26 schreef zoost het volgende:

[ twitter ]
Ik zie in die Twitter-thread dat het allemaal de schuld is van zionisten. Dat zegt al genoeg.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  maandag 6 september 2021 @ 10:32:03 #61
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_201237526
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 09:29 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik heb de indruk dat dat OMT advies is verlaat omdat ze willen afwachten of de poep de ventilator gaat raken deze week door Zandvoort. Zelf heb ik niet de indruk dat dat gaat gebeuren.
Als de cijfers weer stijgen komt dat door de miljoenen mensen die weer naar school/werk gaan, niet vanwege wat mensen op een tribune in de buitenlucht.
pi_201237598
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 10:26 schreef zoost het volgende:

[ twitter ]
Ik ben blij dat de politie daar hun prioriteiten op orde heeft. Ik bedoel, die ongevaccineerden zijn minimaal net zo gevaarlijk als massa-moordenaars. Stel je voor dat er iemand die geen corona heeft en ook niet gevaccineerd is in een winkelcentrum loopt, dat kunnen we niet hebben. De ramp die dat kan veroorzaken kent zijn weerga niet in de geschiedenis.
  maandag 6 september 2021 @ 10:56:47 #63
3542 Gia
User under construction
pi_201237717
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 09:32 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Krijg nu een beeld van de ongevaccineerde als melaatse zwerver die de mensen op het terras komt lastig vallen.

'Ik zal jou eens besmetten met dat Corona'

:')
Zo bedoel ik dat niet.
Maar bijvoorbeeld langs een terras lopen en schaapgeluiden maken, omdat de mensen die zich conformeren aan de idiotie van Hugo, als schapen worden gezien.

En juist die mensen zouden dan agressief kunnen reageren, want drank op.
  maandag 6 september 2021 @ 10:58:51 #64
3542 Gia
User under construction
pi_201237736
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 09:39 schreef chratnox het volgende:

"Lastig gevallen worden door ongevaccineerden".. Dat zijn de nieuwe zwervers?

Ik denk dat het aannemelijker is dat het een groot deel van de bevolking helemaal niets interesseert wie er naast ze zit op het terras.
Dat is ook zo! Maar de wet schrijft dan voor dat je je QR code moet laten zien.
  maandag 6 september 2021 @ 11:02:17 #65
3542 Gia
User under construction
pi_201237766
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 10:16 schreef chratnox het volgende:

De ongevaccineerden zijn de kleine minderheid. Als er commentaar/heisa komt is het aannemelijker dat dat vanaf de kant van de gevaccineerden komt die van mening zijn dat ongevaccineerden de reden zijn van alle problemen in de wereld dan andersom.
Dat zeg ik toch!
  maandag 6 september 2021 @ 11:03:07 #66
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201237769
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 10:56 schreef Gia het volgende:

[..]
Zo bedoel ik dat niet.
Maar bijvoorbeeld langs een terras lopen en schaapgeluiden maken, omdat de mensen die zich conformeren aan de idiotie van Hugo, als schapen worden gezien.

Ik zou er hartelijk om lachen en nog een biertje bestellen.

Maar goed, we gaan het waarschijnlijk meemaken. Ben benieuwd of er echt veel heibel ontstaat.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201237789
quote:
14s.gif Op maandag 6 september 2021 10:31 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Ik zie in die Twitter-thread dat het allemaal de schuld is van zionisten. Dat zegt al genoeg.
Dat veranderd helemaal niets aan hetgeen je ziet. Wat zegt het jou dan?
pi_201237793
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 10:56 schreef Gia het volgende:

[..]
Zo bedoel ik dat niet.

Tijdens deze pandemie was dit ook idd 1 van mn grootste zorgen. Wat nu als mensen,” Mèèèèh,” gaan roepen buiten?
En je weet als er eentje over de dam is dan heb je zo de kudde mee.

Het wordt een verdomd moeizame herfst. Om te janken.
Go hard or go home
pi_201237802
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 11:06 schreef Noek het volgende:

[..]
Tijdens deze pandemie was dit ook idd 1 van mn grootste zorgen. Wat nu als mensen,” Mèèèèh,” gaan roepen buiten?

Ik probeer er maar gewoon het beste van te maken, hopelijk wordt het geen herfst met alleen maar pavlov reacties.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_201237829
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 11:06 schreef Noek het volgende:

[..]

Is dit nu zoiets wat we first-world-problems mogen noemen?
  maandag 6 september 2021 @ 11:12:01 #71
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201237848
Is er iets gebeurd / nieuws ofzo dat men nu ineens bang is voor die meh-roepers? Of dat men dat gaat doen?

Bedoel, jullie hebben het daar nu over, maar wat is de trigger hiervan geweest?
  maandag 6 september 2021 @ 11:12:39 #72
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_201237853
De Schapen hebben wel een spuitje gehad en komen overal binnen.
pi_201237858
Wij hebben het nu over het onderscheidt tussen gevaccineerden en ongevaccineerden maar daarbij gaan we helemaal voorbij aan het onderscheidt tussen de mensen met telefoon met goede batterij en mensen met telefoon zonder goede batterij. Die laatste groep kan niet 's ochtends de deur uit gaan en dan 's avonds uit eten.

Wanneer gaan die de straat op?
pi_201237862
quote:
2s.gif Op maandag 6 september 2021 11:12 schreef Cue_ het volgende:
Is er iets gebeurd / nieuws ofzo dat men nu ineens bang is voor die meh-roepers? Of dat men dat gaat doen?

Bedoel, jullie hebben het daar nu over, maar wat is de trigger hiervan geweest?
De pandemie is over, we moeten het nu over de grote problemen gaan hebben. Over de existentiële zaken, zoals of je bèèh moet roepen tegen iemand die gevaccineerd is, of moet knorren tegen iemand die niet gevaccineerd is. Dat soort zaken moeten we duidelijkheid over hebben voor het 20 (of 25) september is, anders weten we niet hoe we ons moeten gedragen.
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 11:17:05 #75
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201237907
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 11:13 schreef chratnox het volgende:

[..]
De pandemie is over, we moeten het nu over de grote problemen gaan hebben. Over de existentiële zaken, zoals of je bèèh moet roepen tegen iemand die gevaccineerd is, of moet knorren tegen iemand die niet gevaccineerd is. Dat soort zaken moeten we duidelijkheid over hebben voor het 20 (of 25) september is, anders weten we niet hoe we ons moeten gedragen.
Het feit dat mensen anno 2021 "behh" en knor knor tegen elkaar roepen vanwege een wel/niet vaccinatie toont toch maar weer aan dat we verdomd dicht tegen de waarheid van deze film aan zitten :')

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')