Ja, vind ik oprecht enorm raar gedrag. Laat die mensen lekker met rust thuis. Ze zijn geen publiek bezit.quote:Op zondag 5 september 2021 22:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Martien en Erica gaan opnieuw verhuizen: ‘Elke dag staan mensen voor de deur’
Raar he dat er mensen voor de deur staan
Het moet natuurlijk wel drama zijn hey.quote:Op maandag 6 september 2021 20:46 schreef Snowsquall het volgende:
Als je zoveel ervaring met verhuizen hebt dan huur je toch rolcontainers of zet alles op pallets zodat je niet met losse doosjes naar de vrachtwagen hoeft te lopen.......Ik word al moe van het kijken
Sommige ezels stoten zich blijkbaar graag aan dezelfde steenquote:Op maandag 6 september 2021 20:46 schreef Snowsquall het volgende:
Als je zoveel ervaring met verhuizen hebt dan huur je toch rolcontainers of zet alles op pallets zodat je niet met losse doosjes naar de vrachtwagen hoeft te lopen.......Ik word al moe van het kijken
Als ik het geld heb voor een villa van 2,5mln dan huur ik een verhuisbedrijf die ik alles laat inpakken en verhuizen. "Jongens, tot morgen in Noordwijk. zorgen jullie wel dat het juiste bed in de juiste kamer staat?"quote:Op maandag 6 september 2021 20:46 schreef Snowsquall het volgende:
Nog beter iddquote:Op maandag 6 september 2021 20:53 schreef E.T. het volgende:
[..]
Als ik het geld heb voor een villa van 2,5mln dan huur ik een verhuisbedrijf die ik alles laat inpakken en verhuizen. "Jongens, tot morgen in Noordwijk. zorgen jullie wel dat het juiste bed in de juiste kamer staat?"
DAn ga je toch zelf niet lopen klooien om 5k te besparen?quote:
De gemeente lag toch vooral dwars, anders waren ze gebleven??quote:Op maandag 6 september 2021 20:59 schreef Snowsquall het volgende:
Wie bij zn volle verstand vindt het nou leuk om van zo mooi achteraf wonen naar zo'n drukke binnenstad in het Westen te verhuizen......dan spoor je toch niet...
Dat mocht wel maar ze mochten ze niet alle drie als woonruimte gebruiken. Dat stond niet in het bestemmingsplan oid.quote:Op maandag 6 september 2021 21:01 schreef monkyyy het volgende:
Waarom mochten ze daar niet wonen van de gemeente?
De woning van Erica had geen woonbestemming maar een kantoorbestemming.quote:Op maandag 6 september 2021 21:01 schreef monkyyy het volgende:
Waarom mochten ze daar niet wonen van de gemeente?
Heeeeeerlijk! Ik hou van mijn hue app.quote:Op maandag 6 september 2021 20:55 schreef monkyyy het volgende:
Apps om lampen aan te doen ben ik ook allergisch voor
Drama is het wel....bah bah, wat een zootjequote:Op maandag 6 september 2021 21:26 schreef praadje het volgende:
En nu het Roer Om. Hopelijk weer lekker drama.
Vies hey. Ik ga naar de SC er is hier geen topic over.quote:Op maandag 6 september 2021 21:30 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Drama is het wel....bah bah, wat een zootje
Soort van Ik Vertrek kloon van SBS?quote:Op maandag 6 september 2021 21:26 schreef praadje het volgende:
En nu het Roer Om. Hopelijk weer lekker drama.
Yep. En SBS te kennen natuurlijk doordrenkt met ellende. (hoop ik)quote:Op maandag 6 september 2021 21:32 schreef Nine. het volgende:
[..]
Soort van Ik Vertrek kloon van SBS?
Kan Erica mooi in het riante tuin huisquote:Op maandag 6 september 2021 23:03 schreef E.T. het volgende:
Volgens de Televaag wordt dit het nieuwe stulpje https://www.funda.nl/koop(...)418044-westeinde-87/
en een halve liter biologische melk voor Ericaquote:Op maandag 6 september 2021 21:23 schreef Snowsquall het volgende:
een paar flessen rosé.........altijd goed die eerste levensbehoeften![]()
Ze was echt doodongelukkig deze afleveringquote:Op maandag 6 september 2021 23:35 schreef Rene het volgende:
Ik snap erica wel. Van de ruimte naar de drukte. Wat een hell.
Dat eventuele nieuwe stulpje is heel fijn. Goedkoper. Ruimer. Sfeervoller.
Maar verhuizen doen ze om de contentquote:Op maandag 6 september 2021 20:53 schreef E.T. het volgende:
[..]
Als ik het geld heb voor een villa van 2,5mln dan huur ik een verhuisbedrijf die ik alles laat inpakken en verhuizen. "Jongens, tot morgen in Noordwijk. zorgen jullie wel dat het juiste bed in de juiste kamer staat?"
Hij wil aandacht. Hij krijgt aandacht. Dan niet er over zeuren.quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:01 schreef xzaz het volgende:
[..]
Maar verhuizen doen ze om de content
Linkje?quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:58 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik zat voor de grap even op de insta te kijken van die scharrel die Erica had. Wat een enge vent, die post zowat nog iedere week iets over de familie Meiland.
Probeert duidelijk nog iets van bekendheid mee te krijgen.
https://www.instagram.com/privedetectivesander/quote:
Ik vroeg het omdat ik zijn naam helemaal kwijt benquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:25 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
https://www.instagram.com/privedetectivesander/
Sorry, had ik er gelijk even bij moeten zetten
Mooier huis dan die ze nu gekocht hebben.quote:Op maandag 6 september 2021 23:03 schreef E.T. het volgende:
Volgens de Televaag wordt dit het nieuwe stulpje https://www.funda.nl/koop(...)418044-westeinde-87/
Ik denk dat het lekt via de makelaarquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Meteen ook het nieuwe stulpje bekend maken, worden ze daar ook lastig gevallen
Denk jequote:Op dinsdag 7 september 2021 19:42 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik denk dat het lekt via de makelaar
Maxime heeft net een nog duurder huis gekocht en moet daardoor op de centjes lettenquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:42 schreef Stepperoller het volgende:
Skere elektrische fiets krijgt Erica trouwens.
Hoe weet je dat??quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:21 schreef Peter het volgende:
Op dat nieuwe huis en gastenhuis zit tenminste wel een hele woonbestemming.
Zo te horen wel ja.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:07 schreef JohnBercow het volgende:
Gaat hij nou allemaal van die losse tafeltjes neerzetten?
Wat moet je toch met al dat spul, ga er gvd eerst eens wonen!!!quote:Op donderdag 9 september 2021 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Martien heeft voor een vermogen besteld denk ik
Veel plezierquote:Op donderdag 9 september 2021 21:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ga Meester Frank Visser kijken. 130 dieren in de achtertuin
Afzeggen was waarschijnlijk net zo duur.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:48 schreef golfer het volgende:
Voor duizenden euro's gigantisch zware tuinspullen voor in Hengelo bestellen en dat dan niet afbestellen maar op de stoep in Noordwijk laten neerzetten.
Lekker slim.
Als ze slim zijn is het huis inclusief alles wat in de tuin staat, dat kan best in de huidige markt.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:54 schreef Drass het volgende:
En over 6mnd kunnen ze die rommel weer wegtakelen :p
Nee. Iets neps. Te pleaserig.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:28 schreef dezomervoorbij het volgende:
Die vriend van Maxime heeft iets heel erg irritants over zich. Ben ik de enige die dat heeft?
Jij kan veel beter krijgen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:13 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik zou m best willen doen eigenlijk
iddquote:
Dankjequote:Op zaterdag 11 september 2021 14:51 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Jij kan veel beter krijgen.
Voor Harry is geen tuin hebben hetzelfde dat je geen fles wijn bij de hand hebt, maar je kelder trap af moet waar er wel 1000 staan.quote:Op maandag 13 september 2021 15:52 schreef mossad_agent het volgende:
Ik las dat Harrie Mens had gezegd dat dit huis geen tuin zou hebben. Ik zie toch een aardige tuin daar hoor... een hele binnenplaats zelfs die groter is dan mijn woning (ja ik woon klein hahah)
quote:Op maandag 13 september 2021 16:23 schreef Drass het volgende:
[..]
Voor Harry is geen tuin hebben hetzelfde dat je geen fles wijn bij de hand hebt, maar je kelder trap af moet waar er wel 1000 staan.
dat zeg ik ^^quote:Op maandag 13 september 2021 21:26 schreef monkyyy het volgende:
Ik vertrouw die grote pot voor geen meter, als er een kind tegenaan rent en hij valt om...
Ik denk dat die er nog staatquote:Op maandag 13 september 2021 21:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Misschien heb ik het gemist hoor, maar hebben ze die grote tuin 'lumiéres' in Frankrijk gelaten?
Ik vraag me wel eens af of ie weet wat ie er af en toe uitkraamt.quote:Op maandag 13 september 2021 21:13 schreef monkyyy het volgende:
Eerst een rups, dan sperma en dan een vlinder, zo heb ik het ook geleerd
Die vond ik wel leuk, maar past wel het beste bij het kasteelquote:Op maandag 13 september 2021 23:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik denk dat die er nog staat
Althans ik hoop het, maar je weet het nooit
Denk het welquote:Op dinsdag 14 september 2021 18:31 schreef JohnBercow het volgende:
Net even het laatste stukje afgekeken van gisteren. Die applausjes steedsen dan Dirk die ook mee doet
. Zouden ze ook applaudisseren als ze klaarkomen?
Arm kindquote:
Zo’n naam. Dat schreeuwt om verbasteringen.quote:
Ja dat zie ik ook welquote:Op donderdag 16 september 2021 15:05 schreef amaranta het volgende:
Dat staat er dus niet. Er staat nu vievee, met een lange e klank
Ik vind het mooier op schrift dan dat je het uitspreekt. Vive vind ik mooier. Maargoed, het is niet mijn kind en als ze die naam mooi vinden dan is het prima lijkt me.quote:Op donderdag 16 september 2021 16:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik vind het wel een leuke naam hoor
Hm ja snap ik ook wel weerquote:Op donderdag 16 september 2021 17:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind het mooier op schrift dan dat je het uitspreekt. Vive vind ik mooier. Maargoed, het is niet mijn kind en als ze die naam mooi vinden dan is het prima lijkt me.
Ditquote:Op donderdag 16 september 2021 17:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind het mooier op schrift dan dat je het uitspreekt. Vive vind ik mooier. Maargoed, het is niet mijn kind en als ze die naam mooi vinden dan is het prima lijkt me.
Leven in het frans.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat staat er dus niet. Er staat nu vievee, met een lange e klank
Nee volgens mij is Vivé niet leven in het Frans maar leefde.quote:
Vive is idd 'leve' is het Frans.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:37 schreef amaranta het volgende:
Nee volgens mij is Vivé niet leven in het Frans maar leefde.
Vive, zonder streepje is lang leve in het Frans.
Leven in het Frans is Vivre.
Vive in het Spaans is leef/leeft.
Het is Vivéquote:Op donderdag 16 september 2021 20:48 schreef Nine. het volgende:
[..]
Vive is idd 'leve' is het Frans.
Vive la France. (Lang) leve Frankrijk.
Vive la fête. Leve het feest.
Vage reactie inderdaad.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:53 schreef Nine. het volgende:
[..]
Let even op de post waarop ik reageer?
Ja vaag he als je niet weet of het Vive is of Vivéquote:Op donderdag 16 september 2021 20:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vage reactie inderdaad.
Maar ik zag net een interview en Maxime zegt zelf “Vievee” met een lange ee
Ik weet het wel. Lees ff op je gemak terug.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:59 schreef Inca het volgende:
[..]
Ja vaag he als je niet weet of het Vive is of Vivé
Het is inderdaad vaag als je random reacties uit hun context van 'gevat' commentaar gaat voorzienquote:Op donderdag 16 september 2021 20:59 schreef Inca het volgende:
Ja vaag he als je niet weet of het Vive is of Vivé
Pluchequote:Op donderdag 16 september 2021 21:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Waar zeiden ze nou dat Martien en Erica ooit een groothandel in hadden?
Ik verstond het niet.
Pluche. Wat dat dan ook mag wezenquote:Op donderdag 16 september 2021 21:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Waar zeiden ze nou dat Martien en Erica ooit een groothandel in hadden?
Ik verstond het niet.
Aha, dank je.quote:
Alain Clark speelt zijn nieuwste single 'Finally'quote:Martien, Erica en Montana Meiland over familie-uitbreinding
Dus ze waren er gewoon om Erica's boek te promoten.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ze zitten nu bij Johnny bij hlf8
DE GASTEN IN HLF8 VAN VRIJDAG 17 SEPTEMBER
Charlotte Nijs schijnt haar licht op de soap in politiek Den Haag
[..]
Alain Clark speelt zijn nieuwste single 'Finally'
Vrienden van de show Chatilla van Grinsven, Waldemar Torenstra en Sunnery James schuiven ook aan.
https://www.gids.tv/artik(...)-familie-uitbreiding
Is toch ook niet zo heel vreemd in al die programma's met BN'ers, door BN'ers óver BN'ers?quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:13 schreef spapaars het volgende:
Dus ze waren er gewoon om Erica's boek te promoten.
das nie het enige wat ik niet begrijp..... Zijn die lui echt zo dom of spelen ze dat??quote:Op donderdag 23 september 2021 20:46 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Onbegrijpelijk dat Claire zowat altijd zonder gordels/kinderzitje in de auto zit.
Maar wel nog in een buggyquote:Op donderdag 23 september 2021 20:46 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Onbegrijpelijk dat Claire zowat altijd zonder gordels/kinderzitje in de auto zit.
Belachelijk inderdaad. In plaats van even te stoppen en te kijken gewoon stug doorrijden tot de eindbestemming en dan roepen dat je er niet verder mee wilt rijden.quote:
Ze had een heupgordel omquote:Op donderdag 23 september 2021 20:46 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Heb half gekeken, maar volgens mij gewoon omdat ze al ver had gelopen en niet goed meer verder kon en dit een prima alternatief was.quote:Op vrijdag 24 september 2021 06:56 schreef Noek het volgende:
Maxime in een rolstoel. Why?
Dat heb ik net gemist.
Hoogstwaarschijnlijk bekkeninstabiliteit vanwege haar zwangerschap, dat kan echt heel pijnlijk zijn....quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:42 schreef StevenHyde het volgende:
Vorige aflevering toen ze op bezoek gingen bij der oma ook al in een rolstoel. Wel opmerkelijk.
Klopt, ze had last van haar bekken.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk bekkeninstabiliteit vanwege haar zwangerschap, dat kan echt heel pijnlijk zijn....
En dan wel met alle geweld op een schommel klimmen?quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:31 schreef Nine. het volgende:
[..]
Klopt, ze had last van haar bekken.
Ze had toen inderdaad een behoorlijke valpartij kunnen makenquote:Op vrijdag 24 september 2021 12:58 schreef r_one het volgende:
[..]
En dan wel met alle geweld op een schommel klimmen?
Ook een heupgordel, lijkt mij niet echt veilig, maar ze gebruiken het wel.quote:Op vrijdag 24 september 2021 06:33 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Naar het vliegveld toe zat ze zonder gordel bij Montana op schoot.
Leroy een te hoog libidoquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk bekkeninstabiliteit vanwege haar zwangerschap, dat kan echt heel pijnlijk zijn....
Onverantwoord is het wel. Als ze hard moeten remmen schiet Claire zo naar voren. Een kinderzitje of opzetzitje is toch verplicht trouwens?quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:04 schreef spapaars het volgende:
Ook een heupgordel, lijkt mij niet echt veilig, maar ze gebruiken het wel.
[ afbeelding ]
Niet in een taxi of bus.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:10 schreef Nine. het volgende:
[..]
Onverantwoord is het wel. Als ze hard moeten remmen schiet Claire zo naar voren. Een kinderzitje of opzetzitje is toch verplicht trouwens?
En als lengte ook nog onder de 1.35 is, dan zijn ze in overtreding (of de riem hangt ergens om de knieën)quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:20 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is anders géén taxi of bus...
Begrijp toch niet waarom ze zo ver weg gaan voor die paar dagen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:05 schreef Injetta het volgende:
Vakantie ziet er niet erg relaxed uit zeg. Ze rennen als bezetenen van hot naar her. Auto in en uit, winkels in en uit. Niet lekker een dagje niks doen….
Dat stond op de google punt nl!quote:Op maandag 27 september 2021 20:39 schreef Nine. het volgende:
Nee Martien, in wijn zitten uiteraard helemaal géén calorieën
Ik zat ook al te kijken, volgens mij had ze sinasappelsap, iets geels in ieder gevalquote:
Behoorlijk buikje inderdaadquote:Op maandag 27 september 2021 21:21 schreef JohnBercow het volgende:
Dirk mag wel iets minder bier drinken
Is Rose met 0 calorieën.quote:Op maandag 27 september 2021 21:21 schreef JohnBercow het volgende:
Dirk mag wel iets minder bier drinken
Dan ga ik ook maar op dat dieet over, er ontstaat hier inmiddels ook een klein buikjequote:
Net terug gekeken want gisteravond zat ik bij James Bond.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:09 schreef StevenHyde het volgende:
Niemand gepost gisteren tijdens de afleveringIs ook weinig aan zo die vakantie trip idd. Was zelf wel benieuwd of Erika nog iemand had aangereden maar dat viel ook mee.
Aankondiging voor maandag gaat helemaal saai worden. Lijkt erop dat ze hele aflevering aan t sjouwen zijn in hun nieuwe kantoor.
Dit is precies wat ik gisterenavond dacht. Waarom kijk ik? Martien gilt alleen nog maar.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:48 schreef Drass het volgende:
Ik denk dat ze verstandig doen, ook voor de eigen rust om de televisiecariere via een real-life soap te stoppen. Lekker opzoek gaan naar ondernemen en daar alle energie in te steken..
Maargoed het is flink wat knaken verdienen met elke aflevering. Dat zal nog wel even zo blijven totdat de kijkcijfers echt fors teruglopen.
Afl gisteren was niet heelveel. Eigenlijk betrap ik mij erzelf op hoe sneu ik ben om naar 2 personen te kijken die groentesoep aan het maken zijn. 😂
Die hele act van ze is gewoon een one-trick pony.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:06 schreef JohnBercow het volgende:
Net terug gekeken want gisteravond zat ik bij James Bond.
Maar het begint wel steeds saaier en veel van hetzelfde te worden.
Constant gillen, klappen en "ruzie" maken.
Geld moet rollen. Huizen kopen alsof het schoenen zijn. Ik vind het allemaal een beetje te veel worden. Bijna decadent. Alsof ze in een andere wereld leven. Velen zouden blij zijn met zo'n huis. Serieus, een ander huis kopen omdat je geen plek voor de wasrek/stofzuiger kan vinden. In watvoor wereld leef je dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou, Maxime gaat weer verhuizen.
https://www.ad.nl/show/ma(...)s-te-klein~a7100930/
Ze vindt het toch allemaal te klein. Had ze dat niet kunnen zien bij de bezichtiging? Lekker goed voor Claire ook, telkens een andere stek.
Edit: ik dacht dat ze uit dit huis ook weer gingen verkassen, maar AD loopt blijkbaar een beetje achter.
Ik vind het ook allemaal nogal too much worden. En ik vind Leroy er maar bij hangen. Alsof het een verlengstuk van Maxime is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:43 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Geld moet rollen. Huizen kopen alsof het schoenen zijn. Ik vind het allemaal een beetje te veel worden. Bijna decadent. Alsof ze in een andere wereld leven. Velen zouden blij zijn met zo'n huis. Serieus, een ander huis kopen omdat je geen plek voor de wasrek/stofzuiger kan vinden. In watvoor wereld leef je dan?
Zo, best goedkoop huren zo voor 11.400.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 02:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hier bedrijfspand
https://www.fundainbusine(...)15003-walserij-13-f/
Het is ook niet mijn ding, maar ik denk dat Maxime wat dat betreft nog een paar flinke lessen gaat krijgen in de toekomst. Voor nu: als je het gels hebt, waarom nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou, Maxime gaat weer verhuizen.
https://www.ad.nl/show/ma(...)s-te-klein~a7100930/
Ze vindt het toch allemaal te klein. Had ze dat niet kunnen zien bij de bezichtiging? Lekker goed voor Claire ook, telkens een andere stek.
Edit: ik dacht dat ze uit dit huis ook weer gingen verkassen, maar AD loopt blijkbaar een beetje achter.
En een website aan het maken voor ruim denkende meidenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:17 schreef MikeyMo het volgende:
Nu weer een huis van 1.25 miljoen
En dan te bedenken dat ze in het eerste seizoen nog liep te neuzelen over dat ze haar laatste spaargeld maar aan haar ouders ging doneren omdat er onvoorzien kosten waren.
Er valt nu geld te halen...quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:16 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
https://www.mediacourant.(...)ader-claire-meiland/
Ohjee, hij zou graag contact en omgang willen na 4 jaar...
Meeliften op hun succesquote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:16 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
https://www.mediacourant.(...)ader-claire-meiland/
Ohjee, hij zou graag contact en omgang willen na 4 jaar...
We weten ook misschien niet actueel wanneer het speelt?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:48 schreef girlnextdoor. het volgende:
Dan is ie wat aan de late kant om mee te liften, gezien ik steeds vaker lees dat de Meilandjes irritant worden bevonden.
Ik vind vooral irritant dat dat Martien een poepfetisj heeft.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:48 schreef girlnextdoor. het volgende:
Dan is ie wat aan de late kant om mee te liften, gezien ik steeds vaker lees dat de Meilandjes irritant worden bevonden.
Allemaal de schuld van Ron Brandsteder en Theo en Thea.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 09:56 schreef nomina het volgende:
[..]
Ik vind vooral irritant dat dat Martien een poepfetisj heeft.![]()
Iedere aflevering is er wel iets gerelateerd aan poep, wc's toiletpapier...en dan zie je 'm genieten.
Wat is dat toch met mensen die zo'n rare voorkeuren hebben, dat ze anderen ermee lastig moeten vallen.
Ja hoor, hij liet tussen neus en lippen weten dat hij nog niet gepoept heeft.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 09:56 schreef nomina het volgende:
[..]
Ik vind vooral irritant dat dat Martien een poepfetisj heeft.![]()
Iedere aflevering is er wel iets gerelateerd aan poep, wc's toiletpapier...en dan zie je 'm genieten.
Wat is dat toch met mensen die zo'n rare voorkeuren hebben, dat ze anderen ermee lastig moeten vallen.
Ron Brandsteder weet ik niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Ron Brandsteder en Theo en Thea.
Ik heb vandaag niet gekeken, maar inderdaad, kan op de bingokaart samen met gillen en tieren.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja hoor, hij liet tussen neus en lippen weten dat hij nog niet gepoept heeft.
Valt wel mee, gewoon een rustige, introverte jongen tussen al die druktemakers.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:25 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ligt het nu aan mij of praat Leroy heel langzaaaaam.
Ze hadden beide corona volgens mij. Misschien vandaarquote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:25 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ligt het nu aan mij of praat Leroy heel langzaaaaam.
Haha ja misschien is dit het wel jaquote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Valt wel mee, gewoon een rustige, introverte jongen tussen al die druktemakers.
Mja dat filmpje dat ze zichzelf vingert voor de webcam, heb het ook gezien. Is nog overal te vinden op internet.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 00:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En een website aan het maken voor ruim denkende meiden![]()
Met als hoogtepunt dat ze zelf werd betrapt op het maken van een raar filmpje![]()
Eh, wat moeten ze eraan doen dan? Life goes on.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:29 schreef Staaf het volgende:
[..]
Mja dat filmpje dat ze zichzelf vingert voor de webcam, heb het ook gezien. Is nog overal te vinden op internet.
Ben benieuwd wat die Leroy daar nou van vindt dat de moeder van zijn kind zo op internet staat als een webcamslet.
Ik stel me altijd voor hoe je met zoiets omgaat op bijv een familie verjaardag ofzo, iedereen weet het, maar niemand heeft het er over?
Blijkbaar vinden ze het bij de Meilandjes geen probleem?
Eensquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eh, wat moeten ze eraan doen dan? Life goes on.
Daar ga je toch niet als familie elke keer even bij stilstaan voor een potje (zelf)kastijding of zo? Laat staan dat je de familieverjaardagen maar afschaft.
Dat de FOK!kertjes het er nog steeds over hebben, wil niet zeggen de Meilandjes, inclusief Leroy, er nog van wakker liggen.
Ach ja, lekkere reuring voor TV, er was helemaal niets aan de hand. Je zag Maxime een beetje lachen. Dit was een setupje.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:56 schreef Sorella het volgende:
Maxime was toch negatief getest, waarom zou ze dan nog thuis moeten blijven ?
Keelontsteking bestaat ook nog steeds hoor mensen
Zo naïef hèquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 17:15 schreef amaranta het volgende:
Ze zegt duidelijk in het filmpje dat ze heeft geprobeerd leuke merken te vinden.
Alleen jammer dat ze dan de naam veranderd en het merk niet noemt.
Als dit je smaak is kan het in principe op elk moment. Ik ken iemand die dit voor haar dochter koopt en dan nog lange kousen met strik en haarband erbij. Ieder z’n ding denk ik maarquote:Op zondag 10 oktober 2021 09:58 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Even op die website zitten kijken, 77 euro voor een romper..
Ik vind het ook veel te ouwelijk.
https://www.villavito.nl/product-page/dreamy
https://www.villavito.nl/product-page/snoesje
Wanneer trek je een tweejarige dit nou aan?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:18 schreef Drass het volgende:
Voordeel is wel dat die meuk niet in de paardenstal ligt, maar 2 hoog opeen industrieterrein waar je niet dood gevonden wil worden.
In de bible belt als ze op zondag naar de kerk gaan?quote:Op zondag 10 oktober 2021 09:58 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Het moet wel allemaal ‘chateauwaardig’ zijn hequote:Op zondag 10 oktober 2021 09:58 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
En de auto van Maxime al duurder is dan de hele inventarisquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:18 schreef Drass het volgende:
Voordeel is wel dat die meuk niet in de paardenstal ligt, maar 2 hoog opeen industrieterrein waar je niet dood gevonden wil worden.
Dit dus!quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 17:15 schreef amaranta het volgende:
Ze zegt duidelijk in het filmpje dat ze heeft geprobeerd leuke merken te vinden.
Woensdag middag is claire uit school dus logisch he?quote:Op zondag 10 oktober 2021 20:20 schreef JohnBercow het volgende:
WEBSHOP OPENINGSTIJDEN
Ma, Di, Do, Vrijdag-i: 09:00 - 17:00
Woensdag 09:00 - 13:00
Nou jongens, de winkel is vandaag gesloten
Zou dat eigenlijk wel mogen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 17:15 schreef amaranta het volgende:
De tijd loopt niet altijd synchroonquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:50 schreef JohnBercow het volgende:
Huh, ze hadden toch bezoek? Maar nu zijn ze die slang weer aan het maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |