Ja, vind ik oprecht enorm raar gedrag. Laat die mensen lekker met rust thuis. Ze zijn geen publiek bezit.quote:Op zondag 5 september 2021 22:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Martien en Erica gaan opnieuw verhuizen: ‘Elke dag staan mensen voor de deur’
Raar he dat er mensen voor de deur staan
Het moet natuurlijk wel drama zijn hey.quote:Op maandag 6 september 2021 20:46 schreef Snowsquall het volgende:
Als je zoveel ervaring met verhuizen hebt dan huur je toch rolcontainers of zet alles op pallets zodat je niet met losse doosjes naar de vrachtwagen hoeft te lopen.......Ik word al moe van het kijken
Sommige ezels stoten zich blijkbaar graag aan dezelfde steenquote:Op maandag 6 september 2021 20:46 schreef Snowsquall het volgende:
Als je zoveel ervaring met verhuizen hebt dan huur je toch rolcontainers of zet alles op pallets zodat je niet met losse doosjes naar de vrachtwagen hoeft te lopen.......Ik word al moe van het kijken
Als ik het geld heb voor een villa van 2,5mln dan huur ik een verhuisbedrijf die ik alles laat inpakken en verhuizen. "Jongens, tot morgen in Noordwijk. zorgen jullie wel dat het juiste bed in de juiste kamer staat?"quote:Op maandag 6 september 2021 20:46 schreef Snowsquall het volgende:
Nog beter iddquote:Op maandag 6 september 2021 20:53 schreef E.T. het volgende:
[..]
Als ik het geld heb voor een villa van 2,5mln dan huur ik een verhuisbedrijf die ik alles laat inpakken en verhuizen. "Jongens, tot morgen in Noordwijk. zorgen jullie wel dat het juiste bed in de juiste kamer staat?"
DAn ga je toch zelf niet lopen klooien om 5k te besparen?quote:
De gemeente lag toch vooral dwars, anders waren ze gebleven??quote:Op maandag 6 september 2021 20:59 schreef Snowsquall het volgende:
Wie bij zn volle verstand vindt het nou leuk om van zo mooi achteraf wonen naar zo'n drukke binnenstad in het Westen te verhuizen......dan spoor je toch niet...
Dat mocht wel maar ze mochten ze niet alle drie als woonruimte gebruiken. Dat stond niet in het bestemmingsplan oid.quote:Op maandag 6 september 2021 21:01 schreef monkyyy het volgende:
Waarom mochten ze daar niet wonen van de gemeente?
De woning van Erica had geen woonbestemming maar een kantoorbestemming.quote:Op maandag 6 september 2021 21:01 schreef monkyyy het volgende:
Waarom mochten ze daar niet wonen van de gemeente?
Heeeeeerlijk! Ik hou van mijn hue app.quote:Op maandag 6 september 2021 20:55 schreef monkyyy het volgende:
Apps om lampen aan te doen ben ik ook allergisch voor
Drama is het wel....bah bah, wat een zootjequote:Op maandag 6 september 2021 21:26 schreef praadje het volgende:
En nu het Roer Om. Hopelijk weer lekker drama.
Vies hey. Ik ga naar de SC er is hier geen topic over.quote:Op maandag 6 september 2021 21:30 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Drama is het wel....bah bah, wat een zootje
Soort van Ik Vertrek kloon van SBS?quote:Op maandag 6 september 2021 21:26 schreef praadje het volgende:
En nu het Roer Om. Hopelijk weer lekker drama.
Yep. En SBS te kennen natuurlijk doordrenkt met ellende. (hoop ik)quote:Op maandag 6 september 2021 21:32 schreef Nine. het volgende:
[..]
Soort van Ik Vertrek kloon van SBS?
Kan Erica mooi in het riante tuin huisquote:Op maandag 6 september 2021 23:03 schreef E.T. het volgende:
Volgens de Televaag wordt dit het nieuwe stulpje https://www.funda.nl/koop(...)418044-westeinde-87/
en een halve liter biologische melk voor Ericaquote:Op maandag 6 september 2021 21:23 schreef Snowsquall het volgende:
een paar flessen rosé.........altijd goed die eerste levensbehoeften![]()
Ze was echt doodongelukkig deze afleveringquote:Op maandag 6 september 2021 23:35 schreef Rene het volgende:
Ik snap erica wel. Van de ruimte naar de drukte. Wat een hell.
Dat eventuele nieuwe stulpje is heel fijn. Goedkoper. Ruimer. Sfeervoller.
Maar verhuizen doen ze om de contentquote:Op maandag 6 september 2021 20:53 schreef E.T. het volgende:
[..]
Als ik het geld heb voor een villa van 2,5mln dan huur ik een verhuisbedrijf die ik alles laat inpakken en verhuizen. "Jongens, tot morgen in Noordwijk. zorgen jullie wel dat het juiste bed in de juiste kamer staat?"
Hij wil aandacht. Hij krijgt aandacht. Dan niet er over zeuren.quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:01 schreef xzaz het volgende:
[..]
Maar verhuizen doen ze om de content
Linkje?quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:58 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik zat voor de grap even op de insta te kijken van die scharrel die Erica had. Wat een enge vent, die post zowat nog iedere week iets over de familie Meiland.
Probeert duidelijk nog iets van bekendheid mee te krijgen.
https://www.instagram.com/privedetectivesander/quote:
Ik vroeg het omdat ik zijn naam helemaal kwijt benquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:25 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
https://www.instagram.com/privedetectivesander/
Sorry, had ik er gelijk even bij moeten zetten
Mooier huis dan die ze nu gekocht hebben.quote:Op maandag 6 september 2021 23:03 schreef E.T. het volgende:
Volgens de Televaag wordt dit het nieuwe stulpje https://www.funda.nl/koop(...)418044-westeinde-87/
Ik denk dat het lekt via de makelaarquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Meteen ook het nieuwe stulpje bekend maken, worden ze daar ook lastig gevallen
Denk jequote:Op dinsdag 7 september 2021 19:42 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik denk dat het lekt via de makelaar
Maxime heeft net een nog duurder huis gekocht en moet daardoor op de centjes lettenquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:42 schreef Stepperoller het volgende:
Skere elektrische fiets krijgt Erica trouwens.
Hoe weet je dat??quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:21 schreef Peter het volgende:
Op dat nieuwe huis en gastenhuis zit tenminste wel een hele woonbestemming.
Zo te horen wel ja.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:07 schreef JohnBercow het volgende:
Gaat hij nou allemaal van die losse tafeltjes neerzetten?
Wat moet je toch met al dat spul, ga er gvd eerst eens wonen!!!quote:Op donderdag 9 september 2021 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Martien heeft voor een vermogen besteld denk ik
Veel plezierquote:Op donderdag 9 september 2021 21:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ga Meester Frank Visser kijken. 130 dieren in de achtertuin
Afzeggen was waarschijnlijk net zo duur.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:48 schreef golfer het volgende:
Voor duizenden euro's gigantisch zware tuinspullen voor in Hengelo bestellen en dat dan niet afbestellen maar op de stoep in Noordwijk laten neerzetten.
Lekker slim.
Als ze slim zijn is het huis inclusief alles wat in de tuin staat, dat kan best in de huidige markt.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:54 schreef Drass het volgende:
En over 6mnd kunnen ze die rommel weer wegtakelen :p
Nee. Iets neps. Te pleaserig.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:28 schreef dezomervoorbij het volgende:
Die vriend van Maxime heeft iets heel erg irritants over zich. Ben ik de enige die dat heeft?
Jij kan veel beter krijgen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:13 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik zou m best willen doen eigenlijk
iddquote:
Dankjequote:Op zaterdag 11 september 2021 14:51 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Jij kan veel beter krijgen.
Voor Harry is geen tuin hebben hetzelfde dat je geen fles wijn bij de hand hebt, maar je kelder trap af moet waar er wel 1000 staan.quote:Op maandag 13 september 2021 15:52 schreef mossad_agent het volgende:
Ik las dat Harrie Mens had gezegd dat dit huis geen tuin zou hebben. Ik zie toch een aardige tuin daar hoor... een hele binnenplaats zelfs die groter is dan mijn woning (ja ik woon klein hahah)
quote:Op maandag 13 september 2021 16:23 schreef Drass het volgende:
[..]
Voor Harry is geen tuin hebben hetzelfde dat je geen fles wijn bij de hand hebt, maar je kelder trap af moet waar er wel 1000 staan.
dat zeg ik ^^quote:Op maandag 13 september 2021 21:26 schreef monkyyy het volgende:
Ik vertrouw die grote pot voor geen meter, als er een kind tegenaan rent en hij valt om...
Ik denk dat die er nog staatquote:Op maandag 13 september 2021 21:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Misschien heb ik het gemist hoor, maar hebben ze die grote tuin 'lumiéres' in Frankrijk gelaten?
Ik vraag me wel eens af of ie weet wat ie er af en toe uitkraamt.quote:Op maandag 13 september 2021 21:13 schreef monkyyy het volgende:
Eerst een rups, dan sperma en dan een vlinder, zo heb ik het ook geleerd
Die vond ik wel leuk, maar past wel het beste bij het kasteelquote:Op maandag 13 september 2021 23:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik denk dat die er nog staat
Althans ik hoop het, maar je weet het nooit
Denk het welquote:Op dinsdag 14 september 2021 18:31 schreef JohnBercow het volgende:
Net even het laatste stukje afgekeken van gisteren. Die applausjes steedsen dan Dirk die ook mee doet
. Zouden ze ook applaudisseren als ze klaarkomen?
Arm kindquote:
Zo’n naam. Dat schreeuwt om verbasteringen.quote:
Ja dat zie ik ook welquote:Op donderdag 16 september 2021 15:05 schreef amaranta het volgende:
Dat staat er dus niet. Er staat nu vievee, met een lange e klank
Ik vind het mooier op schrift dan dat je het uitspreekt. Vive vind ik mooier. Maargoed, het is niet mijn kind en als ze die naam mooi vinden dan is het prima lijkt me.quote:Op donderdag 16 september 2021 16:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik vind het wel een leuke naam hoor
Hm ja snap ik ook wel weerquote:Op donderdag 16 september 2021 17:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind het mooier op schrift dan dat je het uitspreekt. Vive vind ik mooier. Maargoed, het is niet mijn kind en als ze die naam mooi vinden dan is het prima lijkt me.
Ditquote:Op donderdag 16 september 2021 17:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind het mooier op schrift dan dat je het uitspreekt. Vive vind ik mooier. Maargoed, het is niet mijn kind en als ze die naam mooi vinden dan is het prima lijkt me.
Leven in het frans.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat staat er dus niet. Er staat nu vievee, met een lange e klank
Nee volgens mij is Vivé niet leven in het Frans maar leefde.quote:
Vive is idd 'leve' is het Frans.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:37 schreef amaranta het volgende:
Nee volgens mij is Vivé niet leven in het Frans maar leefde.
Vive, zonder streepje is lang leve in het Frans.
Leven in het Frans is Vivre.
Vive in het Spaans is leef/leeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |