quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ronaldo is een completere speler, net zoals ik dus.
Jij bent meer een Michiel Kramer die op de juiste plek staat en er weleens een bal in kopt. (en als hij niet speelt kroketten eet)
Ricky is viesdik geworden.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik voel me altijd als een Ricky van den Bergh als ik op doel sta.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders niet?quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ricky is viesdik geworden.WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2021 23:56 schreef GGMM het volgende:
Kom voortaan gewoon mee aanvallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooiste goal van de avondheerlijk @:dj_day-v
@:firefox1![]()
Is goed, zal ik doen!quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom voortaan gewoon mee aanvallen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=mI6DxwOt99Equote:
Enorme pressie bij tweedequote:Op woensdag 15 september 2021 22:14 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
@:Frozen-Assassin
[ afbeelding ]
@:t3htommay
Herkenbaarquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=y232KKC6QeYquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2021 00:16 schreef GGMM het volgende:
Waarom schieten mensen op dat moment?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCaprice gaat het alweer een beetje?![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2021 00:18 schreef GGMM het volgende:
Waarom zou het niet gaan, vanwege een kleine inschattingsfout en een speler die daar goed op anticipeertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:chevycaprice gaat het alweer een beetje?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op vrijdag 17 september 2021 00:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het is niet alsof die me keihard dolde of zo (2v1)
Wat een domme vraag.quote:Op vrijdag 17 september 2021 00:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom schieten mensen op dat moment?
Zeer valide vraag, die bal had nog zo gered kunnen worden. En dan was je uiteindelijk misschien niet verslagen door Errorquote:
Was nog prima te redden iddquote:Op vrijdag 17 september 2021 16:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeer valide vraag, die bal had nog zo gered kunnen worden. En dan was je uiteindelijk misschien niet verslagen door Error
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |