SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(godzijdank liep ik mee)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Coco![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2021 00:00 schreef GGMM het volgende:
3v1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
En nog typen ookquote:Op dinsdag 14 september 2021 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat ik @:3rr0r onschadelijk maak ja
(en omdat @:oriente weer als een blind paard naar voren loopt)
quote:Op dinsdag 14 september 2021 00:05 schreef GGMM het volgende:
@Wazaaaaa weet niet waar hij het moet zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:cocoWhat can change the nature of a man?
Je stond gisteren een paar keer laatste man en nog voel je je te groot om te keepen. Maar wel altijd de eer willen als je voor de zoveelste keer een matige keeper passeertquote:
Noem je jezelf nu een matige keeper?quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
. Maar wel altijd de eer willen als je voor de zoveelste keer een matige keeper passeert![]()
Nee ik noem je een laffe luie trieste spelerquote:Op dinsdag 14 september 2021 11:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Noem je jezelf nu een matige keeper?
Oef
ChevyCaprice: Kutzooi weer niet bij Totoquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee ik noem je een laffe luie trieste speler
Ik heb de laatste paar keer eindelijk geleerd hoe ik je muurtrucjes afstop dus die vlieger gaat niet meer op maatquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
ChevyCaprice: Kutzooi weer niet bij Toto
Hij zet me altijd zo onder druk dat is fucking moeilijk.
Iemand met inzicht leert dat binnen 10 minutenquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb de laatste paar keer eindelijk geleerd hoe ik je muurtrucjes afstop
Waarom scoorde ik gisteren dan toch regelmatig bij jequote:Op dinsdag 14 september 2021 12:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb de laatste paar keer eindelijk geleerd hoe ik je muurtrucjes afstop dus die vlieger gaat niet meer op maat
Omdat jij constant schijt hebt aan je team en alleen voorin staat, ja dan gaat er weleens een in. Zeker als mijn team me 3v1 zet bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Waarom scoorde ik gisteren dan toch regelmatig bij je
Wel eens ja. Eerst ziet het vaak goed uit maar als je naar voren gaat verliest team waarin je zit doorgaans.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zou zeggen: neem een voorbeeld aan mij. Ik kan wedstrijden omdraaien door eerst te keepen en vervolgens aan te vallen.
Wanneer was dit eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb de laatste paar keer eindelijk geleerd hoe ik je muurtrucjes afstop
Dat ligt dan soms aan de onhandigheid van de speler die mij vervangt in het doel natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel eens ja. Eerst ziet het vaak goed uit maar als je naar voren gaat verliest team waarin je zit doorgaans.
Ah een soort Ronaldo dus. Die kan er ook helemaal niets van.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat jij constant schijt hebt aan je team en alleen voorin staat, ja dan gaat er weleens een in. Zeker als mijn team me 3v1 zet bijvoorbeeld.
Nu niet denken dat je een wereldtopspeler bent dus, want het enige wat je kan is balletjes afwachten en afmaken, maar dat kan iedereen die permanent in de 16 meter van de tegenstander staat.
Ronaldo is een completere speler, net zoals ik dus.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ah een soort Ronaldo dus. Die kan er ook helemaal niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |