quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ronaldo is een completere speler, net zoals ik dus.
Jij bent meer een Michiel Kramer die op de juiste plek staat en er weleens een bal in kopt. (en als hij niet speelt kroketten eet)
Ricky is viesdik geworden.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik voel me altijd als een Ricky van den Bergh als ik op doel sta.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders niet?quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ricky is viesdik geworden.WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2021 23:56 schreef GGMM het volgende:
Kom voortaan gewoon mee aanvallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooiste goal van de avondheerlijk @:dj_day-v
@:firefox1![]()
Is goed, zal ik doen!quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom voortaan gewoon mee aanvallen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=mI6DxwOt99Equote:
Enorme pressie bij tweedequote:Op woensdag 15 september 2021 22:14 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
@:Frozen-Assassin
[ afbeelding ]
@:t3htommay
Herkenbaarquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=y232KKC6QeYquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2021 00:16 schreef GGMM het volgende:
Waarom schieten mensen op dat moment?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCaprice gaat het alweer een beetje?![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2021 00:18 schreef GGMM het volgende:
Waarom zou het niet gaan, vanwege een kleine inschattingsfout en een speler die daar goed op anticipeertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:chevycaprice gaat het alweer een beetje?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op vrijdag 17 september 2021 00:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het is niet alsof die me keihard dolde of zo (2v1)
Wat een domme vraag.quote:Op vrijdag 17 september 2021 00:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom schieten mensen op dat moment?
Zeer valide vraag, die bal had nog zo gered kunnen worden. En dan was je uiteindelijk misschien niet verslagen door Errorquote:
Was nog prima te redden iddquote:Op vrijdag 17 september 2021 16:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeer valide vraag, die bal had nog zo gered kunnen worden. En dan was je uiteindelijk misschien niet verslagen door Error
quote:Op vrijdag 17 september 2021 16:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeer valide vraag, die bal had nog zo gered kunnen worden. En dan was je uiteindelijk misschien niet verslagen door Error
quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:27 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik schiet de bal met opzet in het doel.
Dat had ik ook al gezegd tijdens het spel.
Dus zeer domme vraag.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=e3_KXZQZDC8quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ERRORED
quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:14 schreef GGMM het volgende:
Goede afleidingsmanoeuvre van mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ERROREDOh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gelopen @wazaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@JR-Style-93SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gelopen @Coco(uiteraard miste je wel)
![]()
Er zijn flink wat nare dingen over je gezegd.quote:
Maar ik ben geen roddelaar, dus ik hou het hierbij![]()
![]()
Wtfquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn flink wat nare dingen over je gezegd.
Maar ik ben geen roddelaar, dus ik hou het hierbij![]()
Nu scrummie ons is ontvallen ben je de grootste vriend van @GGMMquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:47 schreef Oriente het volgende:
En ik maar denken dat jullie mijn vrienden waren![]()
SPOILER: Waz met een goed schotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waz met een schot op eigen doelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanvallend genot van ChevySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
In de bovenste gifjes reageerde je te laat.
Die 3e 'aanvallend genot' is Jos
Nr 2 en 4 'aanvallend genot' zijn prima acties
Tot zover mijn analyse.![]()
Josquote:Op zaterdag 18 september 2021 23:11 schreef GGMM het volgende:
In de bovenste gifjes reageerde je te laat.
Die 3e 'aanvallend genot' is Jos
Nr 2 en 4 'aanvallend genot' zijn prima acties
Tot zover mijn analyse.![]()
![]()
Koop een lolly en vier hetGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Mij was het ook in één keer duidelijkquote:Op zondag 19 september 2021 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daar had ik geen slo-mo voor nodig hoor![]()
Maar het ging over de 3de toch? Daar geef ik een mooie assistquote:Op zondag 19 september 2021 13:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat hij inderdaad gelijk heeft, ik twijfelde nog even maar deze slo-mo geeft ons het ultieme uitsluitsel
[ afbeelding ]![]()
![]()
De derde van de reeks "aanvallend genot" had hij het overquote:Op zondag 19 september 2021 14:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar het ging over de 3de toch? Daar geef ik een mooie assist
Inderdaad, prima assist(en ik tikte hem lekker in)
Moderator DIG
Ik ook maat.quote:Op zondag 19 september 2021 14:31 schreef Oriente het volgende:
Ik begin het bijna zonde te vinden dat ik er vrijdagavond niet bij was!
Bijna.
Moderator DIG
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=G2qrI4Q6-M8quote:What can change the nature of a man?![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:kom danquote:What can change the nature of a man?![]()
Dat was gezellig
Moderator DIG
Misschien maak ik wel wat gifjes
Ik vraag me af of scrummie ook gifjes wil van zichzelf of dat hij hier niet meer kijkt
Mail anders even!![]()
![]()
@Oriente waardeloze pass terug. (gelukkig was @3rr0r keep)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos-![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schitterende pass @Coco![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooiste goal van de avond @-jos-
Het overspelen voorafgaand aan de goal, de beweging, alles aan deze goal mag er wezen!
(helaas paste de goal zelf er niet op, maar deze ging erin)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima voorzet @waz![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@scrummie zet @ChevyCaprice op zijn plekje![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2021 00:12 schreef GGMM het volgende:
Gewoon lucky dat die bal binnenkant paal aan vloogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima voorzet @:waz![]()
[ afbeelding ]quote:Op dinsdag 21 september 2021 00:14 schreef GGMM het volgende:
3v1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:scrummie zet @:chevycaprice op zijn plekje
Wees trots
Moderator DIG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente maakt milkshake van @ChevyCaprice![]()
Jaquote:Op dinsdag 21 september 2021 00:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gewoon lucky dat die bal binnenkant paal aan vloog
En pech dat je die bal tegen een tegenstander aanschiet. Je had ook niet kunnen schieten namelijk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente![]()
![]()
Mooiste goal van de avond. (en misschien maand)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op dinsdag 21 september 2021 00:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooiste goal van de avond. (en misschien maand)wow jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe doe je dat trucje?![]()
Welkomquote:
Moderator DIG
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=nd2T772Tsjcquote:What can change the nature of a man?![]()
Dacht dat je ging sportenquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Luie big!quote:Op zaterdag 25 september 2021 00:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja doe ik ook, rust tussen de s(l)etjesGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Stuur hem een mailquote:Op zaterdag 25 september 2021 00:20 schreef GGMM het volgende:
#bedanktvoorhethostencoco (ook namens scrummie)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker in één keer gespeeld @scrummieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijke assist @JR-Style-93![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier wordt even milkshake van team blauw gemaakt
Mooiste goal van de avond!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VARRED![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@JR-Style-93 dit deed je prima, met mijn wat zwakke pass![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@waz![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0r![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2021 00:28 schreef GGMM het volgende:
Korte hoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:jr-style-93 dit deed je prima, met mijn wat zwakke pass![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@scrummie prima binnengeschoten tegen de looprichting in
Chevy zei 3v1 terwijl JR er duidelijk ook voorstaat![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: