73 komt weer boven..quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik verstond "They didn't have the right equipment".
Dat dit kan in Nederland!quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Wel op Reddit, maar daar worden ze mild uitgekotst.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:02 schreef Drekkoning het volgende:
Zijn er al COVID-zeikers op Twitter gespot eigenlijk?
Wat Zjek zegt neem ik niet zo serieus.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat mag niet bij geel zei Jack toch?
F1 is tegenwoordig meer niks doen dan rijden.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:02 schreef StephanL het volgende:
We kunnen iets anders gaan doen. Tot 15:00 uur
Ja de evenementenbranche gaat helemaal losquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:02 schreef Drekkoning het volgende:
Zijn er al COVID-zeikers op Twitter gespot eigenlijk?
Schuimbekkendquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja de evenementenbranche gaat helemaal los
Ze zijn vooral verbaasd dat Jack überhaupt kan pratenquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:02 schreef heywoodu het volgende:
"Ze zijn zo verbaasd dat wij allemaal Engels praten."
Genot. Ga ik dat maar even volgenquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja de evenementenbranche gaat helemaal los
volgens mij was het wel een goede blusserquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:01 schreef Tomatenboer het volgende:
CO2 mocht niet van Johan Vollenbroek.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
volgens mij was het wel een goede blusser
sproeischuimblusser of een CO²-blusser is genoeg voor zit soort dingen waar stroom op staat
Vettel was de blussers aan het bekijken en koos daarna de ander.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
volgens mij was het wel een goede blusser
sproeischuimblusser of een CO²-blusser is genoeg voor zit soort dingen waar stroom op staat
Ja hallo de FOM moet ook etenquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:04 schreef heywoodu het volgende:
Norris een 8,5 voor banden!
Wat een kutding, die cijfers.
Ja. Marshalls dus.quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:55 schreef Szura het volgende:
Dit zijn geen echte marshalls maar lokale mensen die voor noppes zijn ingezet toch?
Die is nu aan het JUICHEN voor de televisie. Dit scheelt toch weer een kilootje stikstof.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:04 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
CO2 mocht niet van Johan Vollenbroek.
Auto van Vettel staat onder spanning en mag niet aangeraakt worden door de marshalls.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:05 schreef KingRadler het volgende:
wat is er aan de hand?
in het kort?
Kan niet zolang die onder stroom staatquote:
Compleet nietszeggende onzin inderdaad.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:04 schreef heywoodu het volgende:
Norris een 8,5 voor banden!
Wat een kutding, die cijfers.
Dat weet je pas wanneer je weet wat voor brand het is, die je moet blussen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:59 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Weten wat voor brandblussers hij bij zich heeft
Garbage in, garbage out. Als Bottas 1 tiende achter Hamilton zit en Perez 6 tienden achter Verstappen dan maak je mij niet wijs dat de Red Bull sneller is.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Daar kwam Bratschwanz weer met z'n theorien
Ja van de laidel zekerquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die heb ik ookgebruik hem nooit meer
Hoe is het bier?quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:08 schreef PippenScottie het volgende:
Groeten uit Zandvoort.
Matige show zo, deze kwalificatie
Je kan toch van tevoren kijken wat je bij je hebt staanquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:08 schreef RetepV het volgende:
[..]
Dat weet je pas wanneer je weet wat voor brand het is, die je moet blussen.
Vettel wist het beter dan de beunhazenquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:08 schreef RetepV het volgende:
[..]
Dat weet je pas wanneer je weet wat voor brand het is, die je moet blussen.
Dit is geen gewone multimeter.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die heb ik ookgebruik hem nooit meer
Hebben ze geluk dat het nu code rood is.quote:
F1 heeft zn shit weer goed voor elkaar idd.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:08 schreef daNpy het volgende:
Safetyplug eruit en klaar. Weghijsen dat ding.
Ja alleen de tijd stopt nietquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hebben ze geluk dat het nu code rood is.
Toen was ie nog veilig... Dat Vettel vervolgens sluiting veroorzaakt met z'n nutteloze geblus kan alleen Vettel wat aan doen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:07 schreef Rianne84 het volgende:
Hoe is Vettel dan veilig die auto uitgekomen?
Een post uit de toekomst!quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:08 schreef PippenScottie het volgende:
Groeten uit Zandvoort.
Matige show zo, deze kwalificatie
Nou ja Perez is ook niet echt een maatstaf als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Garbage in, garbage out. Als Bottas 1 tiende achter Hamilton zit en Perez 6 tienden achter Verstappen dan maak je mij niet wijs dat de Red Bull sneller is.
Ik moet vanavond 10 km hardlopen, ik blijf nuchter.quote:
Zou niemand dat in zijn oortje geschreeuwd hebben? Vettel NEIN NEIN NEIN!quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:09 schreef TagForce het volgende:
[..]
Toen was ie nog veilig... Dat Vettel vervolgens sluiting veroorzaakt met z'n nutteloze geblus kan alleen Vettel wat aan doen.
Ja en jij pakt zo’n auto onder stroom natuurlijk gewoon beet met je droge klauwenquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:10 schreef hjansen82 het volgende:
Het is een sport van mietjes geworden. Als er al een scheet gelaten wordt in de pitstraat komt er al een rode vlag.
Zoveel beter schat ik Bottas niet in, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nou ja Perez is ook niet echt een maatstaf als ik eerlijk ben.
Wel even goed als Hamilton!quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Compleet nietszeggende onzin inderdaad.