Compleet nietszeggende onzin inderdaad.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:04 schreef heywoodu het volgende:
Norris een 8,5 voor banden!
Wat een kutding, die cijfers.
Dat weet je pas wanneer je weet wat voor brand het is, die je moet blussen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:59 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Weten wat voor brandblussers hij bij zich heeft
Garbage in, garbage out. Als Bottas 1 tiende achter Hamilton zit en Perez 6 tienden achter Verstappen dan maak je mij niet wijs dat de Red Bull sneller is.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Daar kwam Bratschwanz weer met z'n theorien
Ja van de laidel zekerquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die heb ik ookgebruik hem nooit meer
Hoe is het bier?quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:08 schreef PippenScottie het volgende:
Groeten uit Zandvoort.
Matige show zo, deze kwalificatie
Je kan toch van tevoren kijken wat je bij je hebt staanquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:08 schreef RetepV het volgende:
[..]
Dat weet je pas wanneer je weet wat voor brand het is, die je moet blussen.
Vettel wist het beter dan de beunhazenquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:08 schreef RetepV het volgende:
[..]
Dat weet je pas wanneer je weet wat voor brand het is, die je moet blussen.
Dit is geen gewone multimeter.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die heb ik ookgebruik hem nooit meer
Hebben ze geluk dat het nu code rood is.quote:
F1 heeft zn shit weer goed voor elkaar idd.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:08 schreef daNpy het volgende:
Safetyplug eruit en klaar. Weghijsen dat ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |