Iets snappen is niet Jack zijn krachtquote:Op vrijdag 3 september 2021 11:58 schreef heywoodu het volgende:
Ik geloof niet dat Jack deze graphic helemaal snapte.
*fixedquote:Op vrijdag 3 september 2021 11:58 schreef heywoodu het volgende:
Ik geloof niet dat Jack iets helemaal snapt.
Weten wat voor brandblussers hij bij zich heeftquote:Op vrijdag 3 september 2021 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat hadden die Marshalls beter kunnen doen dan?
Wegenwacht bellen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
betere brandblussers.. en eerder de baan op..quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Niets. Auto zal wel onder stroom staanquote:Op vrijdag 3 september 2021 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze mogen niet eerder de baan op.quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:59 schreef King_Merc het volgende:
[..]
betere brandblussers.. en eerder de baan op..
Dat mag niet bij geel zei Jack toch?quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:59 schreef King_Merc het volgende:
[..]
betere brandblussers.. en eerder de baan op..
Volgens mij ging het puur om wat iedereen tijdens deze sessie aan winst pakte ten opzichte van Red Bullquote:Op vrijdag 3 september 2021 11:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik snapte 'm ook niet helemaal
Maar ik hoef het ook niet uit te leggen, hoera.
Daar kwam Bratschwanz weer met z'n theorienquote:Op vrijdag 3 september 2021 11:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Daar kwam de F1 weer met het Hamilton promotie computermodelletje.
Verstandig jaquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb het geluid maar even uitgezet
Plaatsvervangende schaamtequote:Op vrijdag 3 september 2021 12:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik verstond "They didn't have the right equipment".
Volgens mij was het hoe de teams het de vorige race deden ten opzichte van hun gemiddelde achterstand over het seizoen. Vrij zinloze graphic, dat welquote:Op vrijdag 3 september 2021 11:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik snapte 'm ook niet helemaal
Maar ik hoef het ook niet uit te leggen, hoera.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |