Als de controlekamer geen toestemming geeft om de baan op te gaan, dan kan je niks.quote:
Och, wie code rood zegt ipv rode vlag kun je sowieso niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:49 schreef Drekkoning het volgende:
Had Jack het nou over een VSC tijdens de vrije training?
BBQ voor de fansquote:
Haal ff een curryworst, en schnell!quote:
Hadden ze maar in de buurt van Rotterdam moeten racen, daar hebben ze andere merkenquote:Op vrijdag 3 september 2021 11:49 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat een prut die ajax brandblussers.
Seb is een beetje moeder Theresa aan het wordenquote:Op vrijdag 3 september 2021 11:50 schreef Marcoss het volgende:
Voor de 103e keer in 2 weken "dit is typisch Sebastian Vettel he"
Ja, ZiggoGoden. Niet gehinderd door enige kennis, onze tandarts.quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:49 schreef Drekkoning het volgende:
Had Jack het nou over een VSC tijdens de vrije training?
dat was ook mijn gedachten dit kan nog wel eens een snauw worden richting de organisatoren van zandvoortquote:Op vrijdag 3 september 2021 11:53 schreef LTVDK het volgende:
Hoop maar dat er geen serieus ongeluk gebeurt als ik dit zo zie
Ik heb ook weleens iets van boels gehuurd, komt wel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:51 schreef Ferdii het volgende:
Een boels huurtrukkie takelt dat ding ff weg
Na Williamson en Courage hebben ze nog wel een paar keer geredenquote:Op vrijdag 3 september 2021 11:52 schreef RAVW het volgende:
Was de laatste race op Zandvoort ook niet iets met een brandje waardoor er "nooit"meer gereden werd in Zandvoort
Wat doen ze verkeerd dan?quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:56 schreef VacaLoca het volgende:
Op een dedicated circuit waar al decennia lang dagelijks geraced wordt verwacht je toch wel wat meer kunde van de marshals
Dat was niet de laatstequote:Op vrijdag 3 september 2021 11:52 schreef RAVW het volgende:
Was de laatste race op Zandvoort ook niet iets met een brandje waardoor er "nooit"meer gereden werd in Zandvoort
Is nooit tijdens een vrije training.quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Waarom de tijd dan niet stilzetten bij rood?
Doen ze niet bij trainingenquote:Op vrijdag 3 september 2021 11:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Waarom de tijd dan niet stilzetten bij rood?
Tja, als dat ding onder stroom staat…quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:56 schreef VacaLoca het volgende:
Op een dedicated circuit waar al decennia lang dagelijks geraced wordt verwacht je toch wel wat meer kunde van de marshals
Neefjes en nichtjes van Prins Bernard schijntquote:Op vrijdag 3 september 2021 11:55 schreef Szura het volgende:
Dit zijn geen echte marshalls maar lokale mensen die voor noppes zijn ingezet toch?
Ach, die moeten ook wennen joh.quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een knullige marshalls. Lekkere indruk zo hoor.
Dat ik het fijner vind luisteren mag toch, net als dat jij daar emotioneel van mag worden , het valt allemaal niet meequote:Op vrijdag 3 september 2021 11:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij Sky Sports", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Wordt wel vermoed, anders was die al lang weggeweest.quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:56 schreef Mothzor het volgende:
Men blijft angstvallig weg van de auto. Medical team er bij? Wellicht iets met de electriciteit?
Iddquote:Op vrijdag 3 september 2021 11:58 schreef heywoodu het volgende:
Ik geloof niet dat Jack deze graphic helemaal snapte.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:58 schreef heywoodu het volgende:
Ik geloof niet dat Jack deze graphic F1 helemaal snapte.
Is ook een memequote:Op vrijdag 3 september 2021 11:57 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Dat ik het fijner vind luisteren mag toch, net als dat jij daar emotioneel van mag worden , het valt allemaal niet mee
Iets snappen is niet Jack zijn krachtquote:Op vrijdag 3 september 2021 11:58 schreef heywoodu het volgende:
Ik geloof niet dat Jack deze graphic helemaal snapte.
*fixedquote:Op vrijdag 3 september 2021 11:58 schreef heywoodu het volgende:
Ik geloof niet dat Jack iets helemaal snapt.
Ik snapte 'm ook niet helemaalquote:
Weten wat voor brandblussers hij bij zich heeftquote:Op vrijdag 3 september 2021 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat hadden die Marshalls beter kunnen doen dan?
Wegenwacht bellen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
betere brandblussers.. en eerder de baan op..quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Niets. Auto zal wel onder stroom staanquote:Op vrijdag 3 september 2021 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze mogen niet eerder de baan op.quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:59 schreef King_Merc het volgende:
[..]
betere brandblussers.. en eerder de baan op..
Dat mag niet bij geel zei Jack toch?quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:59 schreef King_Merc het volgende:
[..]
betere brandblussers.. en eerder de baan op..
Volgens mij ging het puur om wat iedereen tijdens deze sessie aan winst pakte ten opzichte van Red Bullquote:Op vrijdag 3 september 2021 11:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik snapte 'm ook niet helemaal
Maar ik hoef het ook niet uit te leggen, hoera.
Daar kwam Bratschwanz weer met z'n theorienquote:Op vrijdag 3 september 2021 11:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Daar kwam de F1 weer met het Hamilton promotie computermodelletje.
Verstandig jaquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb het geluid maar even uitgezet
Plaatsvervangende schaamtequote:Op vrijdag 3 september 2021 12:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik verstond "They didn't have the right equipment".
Volgens mij was het hoe de teams het de vorige race deden ten opzichte van hun gemiddelde achterstand over het seizoen. Vrij zinloze graphic, dat welquote:Op vrijdag 3 september 2021 11:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik snapte 'm ook niet helemaal
Maar ik hoef het ook niet uit te leggen, hoera.
73 komt weer boven..quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik verstond "They didn't have the right equipment".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |