abonnement Unibet Coolblue
pi_201189013
Bespreek hier datingsites/apps, welke werkt het fijnst....hoe maak ik een goed profiel....welke ervaringen heb jij?


Date gevonden? Deel het in dit *datingtopic* topic!

[ Bericht 39% gewijzigd door CoolGuy op 07-09-2021 11:58:44 ]
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201189024
Iemand nog een nieuwe TT? :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201189117
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 22:51 schreef Discombobulate het volgende:
Iemand nog een nieuwe TT? :')
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 22:49 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik hou er niet van, maar toch. Het moet wel als je iets meer succes wil.
Nou ja, ik ben voorstander van jezelf blijven om succes te hebben, je gaat anders hoe dan ook een keer door de mand vallen....Liefde/relatie kun je gewoon niet afdwingen, het lukt wel en soms lukt het gewoon niet.
pi_201189236
quote:
17s.gif Op donderdag 2 september 2021 22:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
[..]
Nou ja, ik ben voorstander van jezelf blijven om succes te hebben, je gaat anders hoe dan ook een keer door de mand vallen....Liefde/relatie kun je gewoon niet afdwingen, het lukt wel en soms lukt het gewoon niet.
Maar mezelf zijn, een nice guy, werkt dus averechts zoals velen ook zeggen. Dan kun je nog zo jezelf zijn maar uiteindelijk gaat het altijd verkeerd ipv goed.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 2 september 2021 @ 23:08:03 #5
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201189245
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 23:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Maar mezelf zijn, een nice guy, werkt dus averechts zoals velen ook zeggen. Dan kun je nog zo jezelf zijn maar uiteindelijk gaat het altijd verkeerd ipv goed.
Nou, ik ben benieuwd naar de daverende successen die je nu gaat boeken!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201189326
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 23:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Maar mezelf zijn, een nice guy, werkt dus averechts zoals velen ook zeggen. Dan kun je nog zo jezelf zijn maar uiteindelijk gaat het altijd verkeerd ipv goed.
Maar niet jezelf zijn gaat nog meer averechts werken op den duur...
pi_201189373
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 23:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Maar mezelf zijn, een nice guy, werkt dus averechts zoals velen ook zeggen. Dan kun je nog zo jezelf zijn maar uiteindelijk gaat het altijd verkeerd ipv goed.
Naarmate je ouder wordt werkt het minder averechts. En in sommige andere culturen werkt het ook beter dan hier.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201189741
quote:
17s.gif Op donderdag 2 september 2021 23:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Maar niet jezelf zijn gaat nog meer averechts werken op den duur...
Daarom stop je daar ook mee als de buit binnen is, ik heb het puur over de eerste datingsfase.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201189748
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 23:08 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Nou, ik ben benieuwd naar de daverende successen die je nu gaat boeken!
Het heeft al gewerkt. Het is niet dat ik daar nu mee begin ofzo.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 3 september 2021 @ 00:03:58 #10
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201189751
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 00:02 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Daarom stop je daar ook mee als de buit binnen is, ik heb het puur over de eerste datingsfase.
En dan denkt dat grietje, hij was altijd zo'n stoere jongen en nu is het een lieverd geworden. Ik wil dat niet!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 3 september 2021 @ 00:04:27 #11
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201189756
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 00:03 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Het heeft al gewerkt. Het is niet dat ik daar nu mee begin ofzo.
ONS of relaties?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201189758
quote:
7s.gif Op donderdag 2 september 2021 23:22 schreef Hineni het volgende:

[..]
Naarmate je ouder wordt werkt het minder averechts. En in sommige andere culturen werkt het ook beter dan hier.
Ben nog relatief jong dus zal daar ook wel aan liggen. Sowieso is dat naarmate je ouder wordt ook zo.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201189774
quote:
7s.gif Op donderdag 2 september 2021 23:22 schreef Hineni het volgende:

[..]
Naarmate je ouder wordt werkt het minder averechts. En in sommige andere culturen werkt het ook beter dan hier.
Ben nog relatief jong dus zal daar ook wel aan liggen. Sowieso is dat naarmate je ouder wordt ook zo.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 00:04 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
ONS of relaties?
ONS natuurlijk. Relatie ben ik niet echt naar op zoek. Ik ben wbt relaties ontzettend kieskeurig dus dat moet echt heel goed klikken. Ik zet ze vrij snel weer aan de kant.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201189802
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 00:03 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
En dan denkt dat grietje, hij was altijd zo'n stoere jongen en nu is het een lieverd geworden. Ik wil dat niet!
Zo werkt het niet bij vrouwen. _O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 3 september 2021 @ 00:18:50 #15
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201189830
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 00:12 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Zo werkt het niet bij vrouwen. _O-
Bij de vrouwen die jij tegenkomt niet nee.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201190390
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 00:06 schreef Discombobulate het volgende:
Ben nog relatief jong dus zal daar ook wel aan liggen. Sowieso is dat naarmate je ouder wordt ook zo.

ONS natuurlijk. Relatie ben ik niet echt naar op zoek. Ik ben wbt relaties ontzettend kieskeurig dus dat moet echt heel goed klikken. Ik zet ze vrij snel weer aan de kant.
Ik hoop dat je dit ook eerlijk aangeeft aan die meiden?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201190395
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 22:51 schreef Discombobulate het volgende:
Iemand nog een nieuwe TT? :')
Imposter syndrome
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  vrijdag 3 september 2021 @ 07:26:04 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201190500
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 00:06 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ben nog relatief jong dus zal daar ook wel aan liggen. Sowieso is dat naarmate je ouder wordt ook zo.
[..]
ONS natuurlijk. Relatie ben ik niet echt naar op zoek. Ik ben wbt relaties ontzettend kieskeurig dus dat moet echt heel goed klikken. Ik zet ze vrij snel weer aan de kant.
Wat volgens mij meer mensen proberen duidelijk te maken, is dat je gewoon al slecht start als je iemand aan de haak slaat door je anders voor te doen. Ja, je ‘scoort’ een ONS of misschien iets kortdurends. Nee, het is nooit relatiemateriaal want hoe groot is nou de kans op die klik als jij je zo opstelt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201190965
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2021 07:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Wat volgens mij meer mensen proberen duidelijk te maken, is dat je gewoon al slecht start als je iemand aan de haak slaat door je anders voor te doen. Ja, je ‘scoort’ een ONS of misschien iets kortdurends. Nee, het is nooit relatiemateriaal want hoe groot is nou de kans op die klik als jij je zo opstelt.
Dit is inderdaad wat ik ook bedoelde te zeggen :Y
pi_201191126
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 19:43 schreef Godshand het volgende:

Terwijl die versierders echt niet allemaal beroemd en/of een rijk persoon zijn. En toch weten ze geheid veel vrouwen om hun vinger te winden en echt niet omdat die vrouwen "maar zo'n type is die daarin mee gaat" zoals @:Claudia_x beweert. Ze weten de juiste snaar te raken en interessant over te komen/te zijn.
Of ze zijn gewoon knapper/interessanter/getalenteerder/charismatischer/slimmer/eloquenter. Mensen hebben de neiging om hun succes toe te dichten aan hetgeen ze doen en hun ongeluk af te wentelen op pech. Niet iedereen kan een Kierkegaard zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201191164
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 18:00 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat eerste zeg ik helemaal nergens. Dat het relatief stabiel is in de loop van de tijd betekend niet dat het niet arbitrair kan zijn.
Jawel, dat betekent het wel. Het een sluit het ander uit.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201191306
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 19:14 schreef Godshand het volgende:

Ik denk dat voor de leeftijd van de mannen die aan versieren beginnen dit wel geld, de meeste beginnen als ze begin 20 zijn om het te leren. Dan ben je sowieso nog in een fase waarin je gevoelig bent voor validatie door anderen. Ik denk dat jij op die leeftijd ook nog niet beter wist.
Ik weet niet hoe het voor mannen is - ik ben geen man - maar het lijkt me niet eenvoudig als van jou wordt verwacht dat je de jager bent. De jager is per definitie kwetsbaar, want hij is degene die het risico loopt op afwijzing. Ben je er niet handig in, dan vis je achter het net. Een zelfbeschermingsmechanisme is om de gunst van vrouwen te verfoeien. Dat is wat je bij incels ziet.

Wat veel mannen denk ik niet beseffen is dat er een behoorlijk grote groep vrouwen is die geen aandacht krijgen van de jagers. Zij hebben het ook moeilijk. En dat is dan in mijn optiek de grote tragedie, dat er mannen zijn die afgeven op vrouwen omdat ze niet bij die vrouwen in het gevlij weten te komen, terwijl de muurbloempjes zich afvragen waarom die mannen steevast het hoofd stoten aan de populaire vrouwen die ze toch niet kunnen krijgen.

Ik ben zelf tot ongeveer mijn 20e zo'n muurbloempje geweest. Rond die leeftijd werd ik aantrekkelijker voor mannen en sindsdien heb ik me er geen dag zorgen om hoeven maken of ik wel ooit een betekenisvolle relatie zou krijgen. Maar ik weet nog goed hoe ik me als tiener voelde.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201192382
Vind het wel knap dat mensen kunnen kiezen hoe ze zijn tijdens het daten. Als ik een date heb en het is leuk dan is alles gewoon in een flow, ik ga dan echt niet meer kunnen denken 'oh ik moet zo en zo zijn, en dit zeggen en dat zeggen', ik doe gewoon wat goed voelt. Alsof er een 6e zintuig wordt geopend. En soms is dat dan awkward maar boeiend, awkwardness en struggles horen er ook bij :+

Als het dan aan het einde niet is geslaagd en er komt geen vervolgdate (of sex of whatever), jammer dan maar ik heb in ieder geval een leuke dag gehad, dat is ook heel wat waard.

Meer genieten minder denken over hoe dingen zouden moeten zijn :lijstje:
afspraak tandarts verzetten
pi_201192771
Eigenlijk ben ik gewoon een domme naïve puber als ik aan het daten ben.
afspraak tandarts verzetten
pi_201192807
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 11:19 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Eigenlijk ben ik gewoon een domme naïve puber als ik aan het daten ben.
Dat is voor mij niet anders. Ik ben wie ik ben. En doordat ik een flapuit bent heeft dan nog wel eens wat awkward situaties opgeleverd. Tsja, het is wat het is
pi_201192827
Nee dat is juist leuk :D
afspraak tandarts verzetten
pi_201193958
Schijnbaar was ik op tinder bij al mijn matches als nieuwe match verschenen en was de chat history verdwenen.

Sommige mannen gingen dus random ineens weer met mij praten, exact hetzelfde gesprek ook _O- alleen dachten zij dat ik een nieuwe match was.
Dat herinner je je toch?
Hebben deze kerels dan gewoon 1000x woordelijk hetzelfde gesprek.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201194073
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:23 schreef Avianflu het volgende:
Schijnbaar was ik op tinder bij al mijn matches als nieuwe match verschenen en was de chat history verdwenen.

Sommige mannen gingen dus random ineens weer met mij praten, exact hetzelfde gesprek ook _O- alleen dachten zij dat ik een nieuwe match was.
Dat herinner je je toch?
Hebben deze kerels dan gewoon 1000x woordelijk hetzelfde gesprek.
Copy-paste Tinderen :D :D
  vrijdag 3 september 2021 @ 13:46:16 #29
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201194945
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:23 schreef Avianflu het volgende:
Schijnbaar was ik op tinder bij al mijn matches als nieuwe match verschenen en was de chat history verdwenen.

Sommige mannen gingen dus random ineens weer met mij praten, exact hetzelfde gesprek ook _O- alleen dachten zij dat ik een nieuwe match was.
Dat herinner je je toch?
Hebben deze kerels dan gewoon 1000x woordelijk hetzelfde gesprek.
Zat er uberhaupt wel eentje tussen die dat niet deed?

quote:
17s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Copy-paste Tinderen :D :D
Beetje dom ja, hier probeer ik eigenlijk altijd wel iets persoon specifiek te sturen.
pi_201195074
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 september 2021 13:46 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Zat er uberhaupt wel eentje tussen die dat niet deed?
[..]
Beetje dom ja, hier probeer ik eigenlijk altijd wel iets persoon specifiek te sturen.
Jaja, een merkte op dat het gesprek verdwenen was en herinnerdezich daadwerkelijk onze chat *O*
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201195322
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 september 2021 13:46 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Zat er uberhaupt wel eentje tussen die dat niet deed?
[..]
Beetje dom ja, hier probeer ik eigenlijk altijd wel iets persoon specifiek te sturen.
Heb ook weleens gehad dat ik drie keer dezelfde vraag kreeg in één gesprek :o

Toen bleek ook dat hij op dat moment met meerdere gesprekken bezig was, tja dan kan je niet bijhouden wat je al gevraagd hebt inderdaad :D
pi_201195393
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 september 2021 14:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Heb ook weleens gehad dat ik drie keer dezelfde vraag kreeg in één gesprek :o

Toen bleek ook dat hij op dat moment met meerdere gesprekken bezig was, tja dan kan je niet bijhouden wat je al gevraagd hebt inderdaad :D
:D , 3-5 gesprekken moet wel lukken toch. Even teruglezen O-) .
Over het algemeen kan ik mij wel eea herinneren zelfs na al die matches. Vind het toch wel vreemd dat je je dan helemaal niks herinnert, je hebt toch gewoon een geheugen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201195663
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 14:27 schreef Avianflu het volgende:

[..]
:D , 3-5 gesprekken moet wel lukken toch. Even teruglezen O-) .
Over het algemeen kan ik mij wel eea herinneren zelfs na al die matches. Vind het toch wel vreemd dat je je dan helemaal niks herinnert, je hebt toch gewoon een geheugen.
Nou verdeeld over een dag of in een weekend, maar echt tegelijk gaat mij niet lukken hoor ha ha
  vrijdag 3 september 2021 @ 15:07:56 #34
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201195880
Ik copy-paste zelfs tussen gesprekken. Lekker snel
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201196076
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 15:07 schreef LXIV het volgende:
Ik copy-paste zelfs tussen gesprekken. Lekker snel
Als iemand exact dezelfde vraag stelt doe ik dat ook wel eens. Waar ik werk en wat ik doe :Z .

Overigens boze meneren nu dat ik niet op hun chat reageer. Terwijl ze zelf dus niet eens in de gaten hebben dat ze mij 1-2 weken geleden exact dezelfde vragen stelden :D.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  Tettenkoning vrijdag 3 september 2021 @ 16:03:28 #36
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201196598
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2021 15:19 schreef Avianflu het volgende:
Overigens boze meneren nu dat ik niet op hun chat reageer.
Alsof je überhaupt verplicht bent om te reageren :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  vrijdag 3 september 2021 @ 16:35:53 #37
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201197017
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 13:56 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Jaja, een merkte op dat het gesprek verdwenen was en herinnerdezich daadwerkelijk onze chat *O*
Gelukkig is nog niet alle hoop verloren ;)

quote:
17s.gif Op vrijdag 3 september 2021 14:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Heb ook weleens gehad dat ik drie keer dezelfde vraag kreeg in één gesprek :o

Toen bleek ook dat hij op dat moment met meerdere gesprekken bezig was, tja dan kan je niet bijhouden wat je al gevraagd hebt inderdaad :D
Dat is wel een beetje stom ja.

Hier heb ik het heel soms ook wel maar dat is dan voornamelijk omdat het over veel gaat of lange gesprekken zijn, dus dan niet altijd weet of iets al ter sprake is gekomen.
pi_201197181
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 september 2021 16:35 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Gelukkig is nog niet alle hoop verloren ;)
[..]
Dat is wel een beetje stom ja.

Hier heb ik het heel soms ook wel maar dat is dan voornamelijk omdat het over veel gaat of lange gesprekken zijn, dus dan niet altijd weet of iets al ter sprake is gekomen.
Je zou er bijna een studie voor nodig hebben ;)
  vrijdag 3 september 2021 @ 16:48:31 #39
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201197263
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 september 2021 14:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Nou verdeeld over een dag of in een weekend, maar echt tegelijk gaat mij niet lukken hoor ha ha
Ik heb geregeld 3-5 gesprekken aan de gang.. en dan ook nog op tinder, wattsapp en messenger tegelijkertijd
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201197590
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 16:48 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Ik heb geregeld 3-5 gesprekken aan de gang.. en dan ook nog op tinder, wattsapp en messenger tegelijkertijd
Ik heb ook vooral niet zoveel matches ha ha, maar ook totaal geen behoefte om meerdere mensen tegelijk proberen te leren kennen. Voor mij persoonlijk gaat het nu vooral om kwaliteit en niet om kwantiteit.
pi_201198962
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 september 2021 17:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik heb ook vooral niet zoveel matches ha ha, maar ook totaal geen behoefte om meerdere mensen tegelijk proberen te leren kennen. Voor mij persoonlijk gaat het nu vooral om kwaliteit en niet om kwantiteit.
Totaal mee eens. Ik begrijp echt niets van die redenatie “ik heb weinig matches dus ik moet een backup hebben voor als het misloopt”. Alsof mensen compleet inwisselbaar zijn. Als het toch niet uitmaakt wat voor persoonlijkheid iemand heeft, koop dan een real doll.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201201890
Ik heb best wel een hekel aan van die standaardvragen zoals "Hoe was je dag?" of "Wat voor werk doe je?", dan flikker ik je er snel uit. Het gesprek met de mensen waar ik nu mee gedate heb begonnen allemaal heel anders, veel spontaner en over niet serieuze dingen.

Maar heb lekker even een pauze, tenzij iemand me echt weet te overtuigen om te daten en die zichzelf bewijst tegenover mij.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201202368
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 21:35 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb best wel een hekel aan van die standaardvragen zoals "Hoe was je dag?" of "Wat voor werk doe je?", dan flikker ik je er snel uit. Het gesprek met de mensen waar ik nu mee gedate heb begonnen allemaal heel anders, veel spontaner en over niet serieuze dingen.

Maar heb lekker even een pauze, tenzij iemand me echt weet te overtuigen om te daten en die zichzelf bewijst tegenover mij.
Ja het kunnen dan best wel aardige mensen zijn verder maar dit soort vragen zorgt meestal niet voor een interessant gesprek.
Zelf heb je daar natuurlijk ook een aandeel in, het is maar net hoe je je dag of werk beschrijft.
Maar als ze dan niet doorvragen en hun dag ook niet bijzonder spannend was dan is het al snel klaar.
Waar het dan mis gaat is uberhaupt het filteren van mensen, als je iedereen maar liket zonder dat je de persoonlijkheid een beetje kent dan krijg je dus dit.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201202919
Het valt me op dat ik de sfeer in dit topic de laatste tijd erg prettig vind. Leuke onderwerpen en reacties, weinig gedoe. Bedankt iedereen ^O^
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  zaterdag 4 september 2021 @ 12:06:39 #45
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201207267
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 september 2021 16:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Je zou er bijna een studie voor nodig hebben ;)
Dat dan ook weer niet hoor :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 16:48 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Ik heb geregeld 3-5 gesprekken aan de gang.. en dan ook nog op tinder, wattsapp en messenger tegelijkertijd
Dat lijkt mij dan weer niks, max is 2 maar dat is dan vaak alleen als ik er toevallig 2 kort na elkaar match.

Hou er totaal niet van en zou het zelf ook niet prettig vinden om een van de vele te zijn, ook nogal slechte ervaring mee gehad dat iemand na x maanden daten opeens iemand ernaast had en vaag ging doen daardoor.
pi_201216448
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 23:41 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]
En jezelf al die tijd niet afgevraagd wat er mis gaat? Of wat anders geprobeerd misschien?

Ik bedoel, als het je al jaren niet lukt, doe je toch echt iets niet helemaal goed.
Als ik eerlijk moet zijn...Ik ben echt super slecht in van die typische dates man. Dus zeg maar 1 op 1, out of nothing, tegenover elkaar aan een tafeltje. Of al is het samen glow in the dark midgetgolfen om maar random iets te noemen.

Het hele idee dat het er zo dik bovenop ligt : twee mensen die elkaar hebben ontmoet op een online datingsite die beiden hopen dat er iets ''meer'' in zit. En natuurlijk : je kunt jezelf wijs maken dat je ''gewoon'' iemand beter gaat leren kennen en dat er niet meer achter zit dan dat.... Maar dat is natuurlijk wel zo.. Het heeft voor mijn gevoel iets geforceerds... En. zodra ik daar aan ga denken, ga ik me enorm ongemakkelijk voelen.

Wat echt goed bij mij past is elkaar in het uitgaansleven leren kennen. Of op de werkvloer ofzo. Beetje slap ouwehoeren, elkaar beter leren kennen, lol hebben samen en van daar uit het verder uitbouwen naar een keer één op één afspreken. Maar in mijn leven vinden die situaties zelden meer plaats. Werk 99,9% thuis, uitgaansleven een vrouw tegenkomen is ook nihil. Ik mis echt die avondjes dat je gewoon om 01:00 in de nacht in de kroeg opeens in een oogopslag een leuke vrouw tegen komt, je raakt aan de praat. Later kom je elkaar weer tegen bij de bar, je praat wat langer, besluit buiten even een peukje te roken samen en het balletje gaat rollen... Maar door gesettelde vrienden met kinderen, covid-maatregelen etc kom ik echt nooit meer in die situaties terecht... Zwaar kut.
pi_201216516
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 21:35 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb best wel een hekel aan van die standaardvragen zoals "Hoe was je dag?" of "Wat voor werk doe je?", dan flikker ik je er snel uit. Het gesprek met de mensen waar ik nu mee gedate heb begonnen allemaal heel anders, veel spontaner en over niet serieuze dingen.

Maar heb lekker even een pauze, tenzij iemand me echt weet te overtuigen om te daten en die zichzelf bewijst tegenover mij.
Die mensen proberen toch ook allemaal gewoon maar een gesprekje te openen? Ik heb juist een hekel aan van die amateur-cabaretiers die urenlang zitten te broeden op de meest gevatte openingszin. Hoeveel van die mensen zijn nou in real life net zo gevat als op die dating app?

Daarnaast komt het ook best wel afwachtend over. Alsof de ander maar enorm uniek en gevat moet zijn, maar wat breng je zelf dan in?
pi_201220187
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 16:48 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Ik heb geregeld 3-5 gesprekken aan de gang.. en dan ook nog op tinder, wattsapp en messenger tegelijkertijd
Je hebt het er maar druk mee
  zondag 5 september 2021 @ 10:11:59 #49
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201222054
Wat is er zo raar aan de vraag wat iemand voor werk doet? Dat vormt toch een belangrijk deel wie je bent.
  zondag 5 september 2021 @ 11:09:04 #50
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201223077
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 23:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Maar mezelf zijn, een nice guy, werkt dus averechts zoals velen ook zeggen. Dan kun je nog zo jezelf zijn maar uiteindelijk gaat het altijd verkeerd ipv goed.
Een "niceguy" is dan ook eerder een gedrag dan een karakter.

Kijk het hoeft helemaal geen probleem te zijn om een aardige, betrouwbare gentleman te zijn. Maar dat betekent niet dat je een slapjanus hoeft te zijn. Haar nooit tegenspreken, altijd haar de keuzes laten maken, geen afwijkende mening durven hebben, altijd maar begripvol zijn, nooit grenzen trekken, voortdurend slijmen en haar opgehemelen etc. Die "so-called niceguys" denken op een of andere manier dat ze dan heel leuk gevonden worden maar dat is juist erg afstotelijk.
pi_201223351
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 11:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Een "niceguy" is dan ook eerder een gedrag dan een karakter.

Kijk het hoeft helemaal geen probleem te zijn om een aardige, betrouwbare gentleman te zijn. Maar dat betekent niet dat je een slapjanus hoeft te zijn. Haar nooit tegenspreken, altijd haar de keuzes laten maken, geen afwijkende mening durven hebben, altijd maar begripvol zijn, nooit grenzen trekken, voortdurend slijmen en haar opgehemelen etc. Die "so-called niceguys" denken op een of andere manier dat ze dan heel leuk gevonden worden maar dat is juist erg afstotelijk.
Die "so-called niceguys" hebben vaak ook een beetje tijd te veel.

Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201224006
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 10:11 schreef Hexagon het volgende:
Wat is er zo raar aan de vraag wat iemand voor werk doet? Dat vormt toch een belangrijk deel wie je bent.
Op zich niets maar een beetje saai om ermee te beginnen, het is geen zakelijk gesprek. Alhoewel "hoe was je dag" natuurlijk prima is, maar je springt er ook niet echt uit tussen andere mensen die dat vragen denk ik, zeker niet online.
afspraak tandarts verzetten
pi_201224020
Waarom zit ik hier? Ik ben naar buiten genieten van de zon laters :W
afspraak tandarts verzetten
  zondag 5 september 2021 @ 13:16:39 #54
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201224656
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 12:27 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Op zich niets maar een beetje saai om ermee te beginnen, het is geen zakelijk gesprek. Alhoewel "hoe was je dag" natuurlijk prima is, maar je springt er ook niet echt uit tussen andere mensen die dat vragen denk ik, zeker niet online.
Het maakt niks uit. Als ze je leuk vindt is ‘hoe gaat het’ goed genoeg. Vind ze je niet leuk dan voldoet de meest perfecte openingszin nog niet. Kijk hoe je het zelf doet!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 5 september 2021 @ 13:17:26 #55
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201224666
quote:
1s.gif Op zondag 5 september 2021 11:31 schreef Hineni het volgende:

[..]
Die "so-called niceguys" hebben vaak ook een beetje tijd te veel.

[ afbeelding ]
Niks mis met een Nice guy zijn. Maar je moet wel jezelf blijven
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201224935
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 13:16 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het maakt niks uit. Als ze je leuk vindt is ‘hoe gaat het’ goed genoeg.
Zo simpel is het naar mijn mening niet voor de meeste mannen. Dat zijn vragen die aandacht geven. Aandacht krijgen ze in overvloed. Het zijn vragen die aan en door een ieder gesteld hadden kunnen worden.

Met iets meer moeite, een spontanere reactie dat bij je op komt bij het zien van haar profiel, geeft soms net een beetje meer kans dat ze je leuk gaan vinden.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201225238
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 13:17 schreef LXIV het volgende:

[..]
Niks mis met een Nice guy zijn. Maar je moet wel jezelf blijven
Jezelf blijven is altijd het best. Maar met wat zelfreflectie kun je wel wat gedrag dat averechtse effecten heeft voorkomen.



Ik hoef niet perse met Master aangesproken te worden :P maar herken hier best wel wat van mezelf in.

Het "probleem" is dat mensen uitgaan van wederkerigheid. Ik heb een spuughekel (trauma uit mijn jeugd) aan wederkerigheid. Als ik iets doe, doe ik dat omdat ik iemand iets gun. Niet omdat ik er iets voor terug wil.

Het is soms zo erg dat een paar begeleidende woorden ergens een mooi moment van hadden kunnen maken, maar dan zit ik alweer halverwege "de vluchtmodus" (om een wederkerige reactie voor te zijn), en geef ik het alsof het een zak aardappelen zijn. :')

Afijn, dat geven en iets doen kan vaak prima als je eenmaal een band hebt (niet te vaak), maar als je iemand net hebt ontmoet en je bent er enthousiast over die persoon, dan is het eerder een handicap.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hineni op 05-09-2021 14:10:42 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201225764
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 21:58 schreef Autoscooter het volgende:

[..]
Die mensen proberen toch ook allemaal gewoon maar een gesprekje te openen? Ik heb juist een hekel aan van die amateur-cabaretiers die urenlang zitten te broeden op de meest gevatte openingszin. Hoeveel van die mensen zijn nou in real life net zo gevat als op die dating app?

Daarnaast komt het ook best wel afwachtend over. Alsof de ander maar enorm uniek en gevat moet zijn, maar wat breng je zelf dan in?
Dat eerste is ook heel kut, dat met die openingszinnen. Ik had een keer iemand die vroeg als eerste wat zijn de drie beste albums aller tijden. Aangezien ik heel erg van muziek hou was dat wel een goede opener.

Nee, niet afwachtend. Kan best wel origineel zijn. Zo moeilijk is dat niet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201231618
verwijderd want ging iver online daten. Doe ik zelf nuet meer aan.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 5 september 2021 @ 21:46:25 #60
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201233692
quote:
1s.gif Op zondag 5 september 2021 13:38 schreef Hineni het volgende:

[..]
Zo simpel is het naar mijn mening niet voor de meeste mannen. Dat zijn vragen die aandacht geven. Aandacht krijgen ze in overvloed. Het zijn vragen die aan en door een ieder gesteld hadden kunnen worden.

Met iets meer moeite, een spontanere reactie dat bij je op komt bij het zien van haar profiel, geeft soms net een beetje meer kans dat ze je leuk gaan vinden.
Het gaat er maar om dat het gesprek op gang komt. Wat ik zelf doe bij een like of een openingsbericht is kijken of ik de vrouw leuk vind. Vaak is een blik op de profielfoto al genoeg, soms lees ik nog even het profiel verder.
Als de vrouw mij dan leuk genoeg lijkt dan schrijf ik iets terug. De inhoud van dat eerste berichtje maakt me eigenlijk niet zoveel uit verder. Als het maar geen overduidelijke copy-paste is.
Ik probeer ook te vermijden om te reageren op vrouwen waarvan ik van te voren al weet dat ik er verder toch niks mee zou willen. Anders heb je op zeker moment zoveel verschillende contacten en het is minder aardig om af te kappen als je al wat gechat hebt dan helemaal niet te reageren.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201233841
Hoe denken jullie trouwens over bekenden en tinder? Is dat een no-go of heb je schijt?

Ik kom eigenlijk haast geen bekenden tegen op tinder, maar sinds een paar weken zit er een chick op waarmee ik op de middelbare school nog in de klas heb gezeten. Veel gemeenschappelijke vrienden op FB enzo, zij kent mij ook sowieso. Maar ik vind het toch een beetje ongemakkelijk om haar nu een like te geven :') Drempel ligt bij een onbekende toch lager ofzo.
  zondag 5 september 2021 @ 21:57:55 #62
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201233872
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 21:55 schreef Autoscooter het volgende:
Hoe denken jullie trouwens over bekenden en tinder? Is dat een no-go of heb je schijt?

Ik kom eigenlijk haast geen bekenden tegen op tinder, maar sinds een paar weken zit er een chick op waarmee ik op de middelbare school nog in de klas heb gezeten. Veel gemeenschappelijke vrienden op FB enzo, zij kent mij ook sowieso. Maar ik vind het toch een beetje ongemakkelijk om haar nu een like te geven :') Drempel ligt bij een onbekende toch lager ofzo.
Ik zie het niet anders dan dat je op diegene af zou stappen in de kroeg ofzo.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 5 september 2021 @ 22:50:26 #63
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201234489
quote:
7s.gif Op zondag 5 september 2021 14:02 schreef Hineni het volgende:

Afijn, dat geven en iets doen kan vaak prima als je eenmaal een band hebt (niet te vaak), maar als je iemand net hebt ontmoet en je bent er enthousiast over die persoon, dan is het eerder een handicap.
Ja daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Als een man vanaf het begin dingen voor me wil doen, vind ik dat eigenlijk niet zo leuk, ik vertrouw het niet, of het voelt als inbreuk op mn zelfstandigheid, of ik wil inderdaad niet bij de ander in de schuld staan (vanwege de verwachte wederkerigheid). Maar sommige vrouwen worden graag als prinsesje behandeld, die kunnen het misschien wel waarderen? Al lijkt het me ook niet de bedoeling dat ze gaan verwachten dat je alles voor ze doet.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201235023
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 22:50 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ja daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Als een man vanaf het begin dingen voor me wil doen, vind ik dat eigenlijk niet zo leuk, ik vertrouw het niet, of het voelt als inbreuk op mn zelfstandigheid, of ik wil inderdaad niet bij de ander in de schuld staan (vanwege de verwachte wederkerigheid). Maar sommige vrouwen worden graag als prinsesje behandeld, die kunnen het misschien wel waarderen? Al lijkt het me ook niet de bedoeling dat ze gaan verwachten dat je alles voor ze doet.
Bij prinsesjes is de lol er snel van af. Dat gaat te veel neigen naar pleasen en ontbreekt voor mijn gevoel al snel de gelijkwaardigheid (zal ook wel te maken hebben met mijn jeugd). Daarmee dan ook gelijk het punt dat zelfstandigheid voor mezelf ook iets is waar ik voor heb moeten knokken en in een ander juist enorm waardeer.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201235246
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 21:55 schreef Autoscooter het volgende:
Hoe denken jullie trouwens over bekenden en tinder? Is dat een no-go of heb je schijt?

Ik kom eigenlijk haast geen bekenden tegen op tinder, maar sinds een paar weken zit er een chick op waarmee ik op de middelbare school nog in de klas heb gezeten. Veel gemeenschappelijke vrienden op FB enzo, zij kent mij ook sowieso. Maar ik vind het toch een beetje ongemakkelijk om haar nu een like te geven :') Drempel ligt bij een onbekende toch lager ofzo.
Gewoon doen ^O^ , waarschijnlijk ziet ze het niet eens en anders heb je een leuk gesprek en met goed geluk een date. Een like betekend niet meteen dat je sex heb ofzo.

En in het ergste geval heeft ze wat om met haar vriendinnen over te kletsen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tyranoesauroes op 06-09-2021 00:05:18 ]
afspraak tandarts verzetten
  maandag 6 september 2021 @ 08:22:22 #66
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201236271
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 22:50 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ja daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Als een man vanaf het begin dingen voor me wil doen, vind ik dat eigenlijk niet zo leuk, ik vertrouw het niet, of het voelt als inbreuk op mn zelfstandigheid, of ik wil inderdaad niet bij de ander in de schuld staan (vanwege de verwachte wederkerigheid). Maar sommige vrouwen worden graag als prinsesje behandeld, die kunnen het misschien wel waarderen? Al lijkt het me ook niet de bedoeling dat ze gaan verwachten dat je alles voor ze doet.
Ik vind het fijn om dingen voor anderen te doen.. ik wil/hoef/verwacht daar helemaal 0 voor terug, of we moeten dat vooraf overeenkomen ofzo.. gewoon waardering en/of tnx is zat.. als ik iets kan wat iemand anders niet kan of niet zo goed in is, doe ik dat graag.

Wel verhelderend, want ik snap nu ook ineens waarom het met een ge-friendzonede date van me zo raar misliep nadat ik had geholpen de keuken verbouwen :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 6 september 2021 @ 09:34:56 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201236935
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 21:55 schreef Autoscooter het volgende:
Hoe denken jullie trouwens over bekenden en tinder? Is dat een no-go of heb je schijt?
Zou ik schijt aan hebben. Als je haar leuk vindt, gewoon liken.
Al is het een match en wou je enkel hoi zeggen omdat hte een bekende was. Even bijkletsen en weer verder gaan.
Nee, heb daar nooit moeilijk over gedaan.
pi_201239883
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 21:56 schreef Autoscooter het volgende:

[..]
Als ik eerlijk moet zijn...Ik ben echt super slecht in van die typische dates man. Dus zeg maar 1 op 1, out of nothing, tegenover elkaar aan een tafeltje. Of al is het samen glow in the dark midgetgolfen om maar random iets te noemen.

Het hele idee dat het er zo dik bovenop ligt : twee mensen die elkaar hebben ontmoet op een online datingsite die beiden hopen dat er iets ''meer'' in zit. En natuurlijk : je kunt jezelf wijs maken dat je ''gewoon'' iemand beter gaat leren kennen en dat er niet meer achter zit dan dat.... Maar dat is natuurlijk wel zo.. Het heeft voor mijn gevoel iets geforceerds... En. zodra ik daar aan ga denken, ga ik me enorm ongemakkelijk voelen.

Wat echt goed bij mij past is elkaar in het uitgaansleven leren kennen. Of op de werkvloer ofzo. Beetje slap ouwehoeren, elkaar beter leren kennen, lol hebben samen en van daar uit het verder uitbouwen naar een keer één op één afspreken. Maar in mijn leven vinden die situaties zelden meer plaats. Werk 99,9% thuis, uitgaansleven een vrouw tegenkomen is ook nihil. Ik mis echt die avondjes dat je gewoon om 01:00 in de nacht in de kroeg opeens in een oogopslag een leuke vrouw tegen komt, je raakt aan de praat. Later kom je elkaar weer tegen bij de bar, je praat wat langer, besluit buiten even een peukje te roken samen en het balletje gaat rollen... Maar door gesettelde vrienden met kinderen, covid-maatregelen etc kom ik echt nooit meer in die situaties terecht... Zwaar kut.
Dat is 1 manier om ernaar te kijken.

Een andere manier is om het zo te zien dat je door technologie juist heel veel mensen tegenkomt die je anders nooit zou hebben ontmoet, en dat dat ook heel interessant zou kunnen zijn. Dat je dan wat spontaniteit mist, who cares? Vrouwen zeggen dit ook altijd, maar ondertussen zitten ze met hele hordes te daten. Dat geeft wel aan dat niemand het uiteindelijk echt iets boeit. Als je er een leuke date van maakt kan het echt wel wat worden via een app. Maar een ongemakkelijke instelling zal er ook toe leiden dat het ongemakkelijk wordt ;)
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 14:23:10 #69
441859 crew  Lenny77
pi_201240217
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 10:11 schreef Hexagon het volgende:
Wat is er zo raar aan de vraag wat iemand voor werk doet? Dat vormt toch een belangrijk deel wie je bent.
Dit! Het geeft ook een idee waar passies kunnen liggen of zelfs om te kijken of er een gedeelde achtergrond bestaat.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 6 september 2021 @ 14:33:18 #70
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201240315
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 14:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dit! Het geeft ook een idee waar passies kunnen liggen of zelfs om te kijken of er een gedeelde achtergrond bestaat.
Vaak is het ook een bepaald type dat een bepaald beroep doet. Een consultant is doorgaans een wat ander type dan een basisschool-juf.
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 14:35:45 #71
441859 crew  Lenny77
pi_201240340
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 14:33 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Vaak is het ook een bepaald type dat een bepaald beroep doet. Een consultant is doorgaans een wat ander type dan een basisschool-juf.
Klopt!
Of een militair vs een psycholoog. Allemaal interessante info!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201241630
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 23:59 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Gewoon doen ^O^ , waarschijnlijk ziet ze het niet eens en anders heb je een leuk gesprek en met goed geluk een date. Een like betekend niet meteen dat je sex heb ofzo.

En in het ergste geval heeft ze wat om met haar vriendinnen over te kletsen.
Ja daar moet ik dus meer ''schijt'' aan leren krijgen :P

Zitten een paar chicks op tinder die ik ken. De helft zie ik totaal niet zitten en bij de andere helft denk ik van : nice.

Alleen zal je net zien, dat het net die ''verkeerde'' helft is waarvan ik likes heb gekregen :') En die andere helft : niks. Misschien zegt dat wat over mijn waarde op de dating markt. Misschien zegt het wat over dat minder aantrekkelijke meiden ook minder initiatief nemen. Of ligt het ergens daar tussenin.
  maandag 6 september 2021 @ 16:44:04 #73
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201241717
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 16:36 schreef Autoscooter het volgende:

[..]
Ja daar moet ik dus meer ''schijt'' aan leren krijgen :P

Zitten een paar chicks op tinder die ik ken. De helft zie ik totaal niet zitten en bij de andere helft denk ik van : nice.

Alleen zal je net zien, dat het net die ''verkeerde'' helft is waarvan ik likes heb gekregen :') En die andere helft : niks. Misschien zegt dat wat over mijn waarde op de dating markt. Misschien zegt het wat over dat minder aantrekkelijke meiden ook minder initiatief nemen. Of ligt het ergens daar tussenin.

Dat kost je een maand-abo Gold, dan weet je het.. da's ongeveer de waarde dus :P

Soms is kennis gewoon te koop :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_201249519
quote:
7s.gif Op maandag 6 september 2021 16:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Dat kost je een maand-abo Gold, dan weet je het.. da's ongeveer de waarde dus :P

Soms is kennis gewoon te koop :D
Ik heb een gold abonnement :P ( :') )

Daar zie ik inderdaad dat sommige meiden uit de omgeving mij hebben geliked. Sommigen zelfs al een paar keer. Maar dat zijn dan nooit degenen waarvan ik echt bijzonder enthousiast raak.

Types met aanzienlijk overgewicht bijvoorbeeld, of die aanzienlijk overgewicht hadden in hun relatie en na het verbreken van die relatie opeens in recordtijd 30 kilo zijn afgevallen waarvan je weet dat als je met hen in een relatie terecht komt, het er binnen no-time weer aan komt.

Niet lullig bedoeld overigens hoor... respect dat je het doet, maar ik ren niet voor niks 40 kilometer hard per week, omdat ik een fit lijf belangrijk vind. Dus vind het dan wel bijzonder waarom ik uitgerekend op de interesse van die types mag rekenen :P
pi_201251503
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:22 schreef Autoscooter het volgende:

[..]
Ik heb een gold abonnement :P ( :') )

Daar zie ik inderdaad dat sommige meiden uit de omgeving mij hebben geliked. Sommigen zelfs al een paar keer. Maar dat zijn dan nooit degenen waarvan ik echt bijzonder enthousiast raak.

Types met aanzienlijk overgewicht bijvoorbeeld, of die aanzienlijk overgewicht hadden in hun relatie en na het verbreken van die relatie opeens in recordtijd 30 kilo zijn afgevallen waarvan je weet dat als je met hen in een relatie terecht komt, het er binnen no-time weer aan komt.

Niet lullig bedoeld overigens hoor... respect dat je het doet, maar ik ren niet voor niks 40 kilometer hard per week, omdat ik een fit lijf belangrijk vind. Dus vind het dan wel bijzonder waarom ik uitgerekend op de interesse van die types mag rekenen :P
Nogal een aanname, het verbreken van mijn relatie was voor mij juist een eye-opener dat ik meer voor mijzelf moet gaan doen. Niet zo zeer qua gewicht voor mij, maar we zijn wel dingen die niet meer zullen wijken voor een relatie/man.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201251572
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 13:14 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Nogal een aanname, het verbreken van mijn relatie was voor mij juist een eye-opener dat ik meer voor mijzelf moet gaan doen. Niet zo zeer qua gewicht voor mij, maar we zijn wel dingen die niet meer zullen wijken voor een relatie/man.
Het is inderdaad een aanname, maar wel een praktijk die ik in mijn eigen omgeving vrij regelmatig zie voorkomen.
Je ziet het vaak al aan de manier waarop : deze dames hebben echt zo'n gigantisch ongezond crashdieet gevolgd waarin binnen 2 maanden 20 kilo wordt afgevallen. Dat is m.i. niet hetzelfde als beseffen dat je goed voor jezelf moet gaan zorgen.

Daarom kun je ook donder op zeggen dat zoiets alleen wordt gedaan vanuit de gedachte ''ik ben single, wil me weer aantrekkelijk voelen''. Eventueel om een nieuwe partner te onrmoeten. Maar met gezond zijn / worden of een betere leefstijl heeft het niet zo veel te maken.

Edit : overigens wel respect voor de wil om iets te veranderen wat je niet bevalt in je huidige situatie, daar wil ik niets aan afdoen.
pi_201251919
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:22 schreef Autoscooter het volgende:

[..]
Ik heb een gold abonnement :P ( :') )

Daar zie ik inderdaad dat sommige meiden uit de omgeving mij hebben geliked. Sommigen zelfs al een paar keer. Maar dat zijn dan nooit degenen waarvan ik echt bijzonder enthousiast raak.

Types met aanzienlijk overgewicht bijvoorbeeld, of die aanzienlijk overgewicht hadden in hun relatie en na het verbreken van die relatie opeens in recordtijd 30 kilo zijn afgevallen waarvan je weet dat als je met hen in een relatie terecht komt, het er binnen no-time weer aan komt.

Niet lullig bedoeld overigens hoor... respect dat je het doet, maar ik ren niet voor niks 40 kilometer hard per week, omdat ik een fit lijf belangrijk vind. Dus vind het dan wel bijzonder waarom ik uitgerekend op de interesse van die types mag rekenen :P
Of je zet in de omschrijving: Geen zwaarlijvigen :P
  Moderator dinsdag 7 september 2021 @ 17:17:25 #78
441859 crew  Lenny77
pi_201254333
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:22 schreef Autoscooter het volgende:
Dus vind het dan wel bijzonder waarom ik uitgerekend op de interesse van die types mag rekenen :P
Ze mogen toch een gokje wagen? Niet?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201254868
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 13:54 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Of je zet in de omschrijving: Geen zwaarlijvigen :P
Wel alles meetbaar maken dan.
BMI, vetpercentage, lengte, leeftijd, IQ, jaarlijks inkomen. :P
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 7 september 2021 @ 18:13:10 #80
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201254899
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 13:54 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Of je zet in de omschrijving: Geen zwaarlijvigen :P
Ik had er eens in staan: 'likes: een goeie kont'.. nah, dat heb ik geweten... 'goed', betekent niet HUGE :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_201255864
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 september 2021 18:13 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Ik had er eens in staan: 'likes: een goeie kont'.. nah, dat heb ik geweten... 'goed', betekent niet HUGE :')
Dacht dat dat juist jouw type was ;) :D
  dinsdag 7 september 2021 @ 21:45:15 #82
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201258724
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 september 2021 19:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Dacht dat dat juist jouw type was ;) :D
Verkeerd gedacht :P

Er is niks mis met een flinke kont, maar er moet figuur overblijven, er moet balans in het geheel zijn :+
Als ik de armpjes en beentjes en het hoofd eraf denk, moet er geen rollade over blijven, maar gewoon 40+ Barbie+een paar kilo zonder ledematen O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_201258781
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 september 2021 21:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Verkeerd gedacht :P

Er is niks mis met een flinke kont, maar er moet figuur overblijven, er moet balans in het geheel zijn :+
Als ik de armpjes en beentjes en het hoofd eraf denk, moet er geen rollade over blijven, maar gewoon 40+ Barbie+een paar kilo zonder ledematen O-)
Wensenlijstje :6
  dinsdag 7 september 2021 @ 21:51:12 #84
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201258836
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 september 2021 21:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Wensenlijstje :6
Sja, sexueel aantrekkelijk is wel een soort van criterium.. sorry :lijstje:
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_201258893
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 21:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Sja, sexueel aantrekkelijk is wel een soort van criterium.. sorry :lijstje:
Terecht hoor maar dacht oprecht dat formaat billen jou niet uitmaakte :D
pi_201262381
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 17:17 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ze mogen toch een gokje wagen? Niet?
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 17:17 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ze mogen toch een gokje wagen? Niet?
Is ook zo... Maar voor mezelf ben ik altijd nog een beetje op zoek naar het antwoord op de vraag : wat is nou precies mijn ''league''?

Ik geloof daar best wel in. Niet alleen o.b.v. uiterlijke kenmerken, maar ook algemene ontwikkeling, afkomst, karaktereigenschappen en bepaalde talenten maar ook carriere / inkomen, uiterlijke verzorging. Gooi je dat allemaal op één hoop, dan denk ik dat je gemiddeld genomen zult zien dat mensen zullen daten met mensen die bij hen in de buurt komen.

En dan kan best de ene eigenschap compenseren voor de andere eigenschap, waardoor het onderaan de streep per saldo alsnog op eenzelfde waarde uit komt. Maar op datingsites geldt dat natuurlijk weer minder en weegt het uiterlijk bijvoorbeeld weer zwaarder.

Ik ben iemand die al best lang vrijgezel is, hoewel ik met enige regelmaat wel interesse van een vrouw mag genieten. Echter kwalificeer ik die vrouwen altijd als (met het oog op een relatie) oninteressant. Of ik vind de combinatie van haar gezicht i.c.m lichaamsbouw (overgewicht) niet aantrekkelijk genoeg en/of ik vind haar qua opleidingsniveau en algemene ontwikkeling niet uitdagend genoeg, om maar iets te noemen.

Maargoed, dat ik enkel door vrouwen word benaderd die ik niet interessant genoeg vind, is ook iets dat ik op mezelf zou moeten betrekken. Immers : grote kans dat het ook iets zegt over mijzelf, en misschien overschat ik mijzelf ook wel op bepaalde onderdelen? Aan de andere kant heeft het wellicht ook deels te maken met een bepaald mechanisme. Zowel in real life als op tinder ben ik erg ''ontvangend''. Ik wacht tot een vrouw interesse in mij toont of mij een like geeft, en daaruit ga ik vervolgens filteren. Zelf benader ik nooit vrouwen die ik zelf wél interessant vind, vanuit de presumptie dat als ze interesse in mij hadden gehad, ik dit wel al gemerkt zou hebben.

Daardoor blijft de zoektocht naar mijn vrouwelijke equivalent vooralsnog een lastige...
pi_201262422
:')
  woensdag 8 september 2021 @ 09:55:47 #88
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_201263196
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 08:35 schreef Autoscooter het volgende:

[..]
[..]
Is ook zo... Maar voor mezelf ben ik altijd nog een beetje op zoek naar het antwoord op de vraag : wat is nou precies mijn ''league''?

Ik geloof daar best wel in. Niet alleen o.b.v. uiterlijke kenmerken, maar ook algemene ontwikkeling, afkomst, karaktereigenschappen en bepaalde talenten maar ook carriere / inkomen, uiterlijke verzorging. Gooi je dat allemaal op één hoop, dan denk ik dat je gemiddeld genomen zult zien dat mensen zullen daten met mensen die bij hen in de buurt komen.

En dan kan best de ene eigenschap compenseren voor de andere eigenschap, waardoor het onderaan de streep per saldo alsnog op eenzelfde waarde uit komt. Maar op datingsites geldt dat natuurlijk weer minder en weegt het uiterlijk bijvoorbeeld weer zwaarder.

Ik ben iemand die al best lang vrijgezel is, hoewel ik met enige regelmaat wel interesse van een vrouw mag genieten. Echter kwalificeer ik die vrouwen altijd als (met het oog op een relatie) oninteressant. Of ik vind de combinatie van haar gezicht i.c.m lichaamsbouw (overgewicht) niet aantrekkelijk genoeg en/of ik vind haar qua opleidingsniveau en algemene ontwikkeling niet uitdagend genoeg, om maar iets te noemen.

Maargoed, dat ik enkel door vrouwen word benaderd die ik niet interessant genoeg vind, is ook iets dat ik op mezelf zou moeten betrekken. Immers : grote kans dat het ook iets zegt over mijzelf, en misschien overschat ik mijzelf ook wel op bepaalde onderdelen? Aan de andere kant heeft het wellicht ook deels te maken met een bepaald mechanisme. Zowel in real life als op tinder ben ik erg ''ontvangend''. Ik wacht tot een vrouw interesse in mij toont of mij een like geeft, en daaruit ga ik vervolgens filteren. Zelf benader ik nooit vrouwen die ik zelf wél interessant vind, vanuit de presumptie dat als ze interesse in mij hadden gehad, ik dit wel al gemerkt zou hebben.

Daardoor blijft de zoektocht naar mijn vrouwelijke equivalent vooralsnog een lastige...
Misschien toch wat minder nadenken en meer gaan ‘jagen’.
Wat maakt het uit om eens als eerste initiatief te nemen?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_201263210
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 09:55 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Misschien toch wat minder nadenken en meer gaan ‘jagen’.
Wat maakt het uit om eens als eerste initiatief te nemen?
Dit, maak je niet te druk over "je league". Volgensmij als je wat dating ervaring hebt en kan doen aan zelfreflectie kan je wel een beetje inschatten wat bij je past :) en wat niet. EN op basis daarvan zal je als het goed is ook een beetje je type aanpassen. Ga met vrouwen praten, wees duidelijk over je doel dat je een relatie zoekt en kijk wie daarbij past :)
pi_201263426
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 08:35 schreef Autoscooter het volgende:

[..]
[..]
Is ook zo... Maar voor mezelf ben ik altijd nog een beetje op zoek naar het antwoord op de vraag : wat is nou precies mijn ''league''?

Ik geloof daar best wel in. Niet alleen o.b.v. uiterlijke kenmerken, maar ook algemene ontwikkeling, afkomst, karaktereigenschappen en bepaalde talenten maar ook carriere / inkomen, uiterlijke verzorging. Gooi je dat allemaal op één hoop, dan denk ik dat je gemiddeld genomen zult zien dat mensen zullen daten met mensen die bij hen in de buurt komen.

En dan kan best de ene eigenschap compenseren voor de andere eigenschap, waardoor het onderaan de streep per saldo alsnog op eenzelfde waarde uit komt. Maar op datingsites geldt dat natuurlijk weer minder en weegt het uiterlijk bijvoorbeeld weer zwaarder.

Ik ben iemand die al best lang vrijgezel is, hoewel ik met enige regelmaat wel interesse van een vrouw mag genieten. Echter kwalificeer ik die vrouwen altijd als (met het oog op een relatie) oninteressant. Of ik vind de combinatie van haar gezicht i.c.m lichaamsbouw (overgewicht) niet aantrekkelijk genoeg en/of ik vind haar qua opleidingsniveau en algemene ontwikkeling niet uitdagend genoeg, om maar iets te noemen.

Maargoed, dat ik enkel door vrouwen word benaderd die ik niet interessant genoeg vind, is ook iets dat ik op mezelf zou moeten betrekken. Immers : grote kans dat het ook iets zegt over mijzelf, en misschien overschat ik mijzelf ook wel op bepaalde onderdelen? Aan de andere kant heeft het wellicht ook deels te maken met een bepaald mechanisme. Zowel in real life als op tinder ben ik erg ''ontvangend''. Ik wacht tot een vrouw interesse in mij toont of mij een like geeft, en daaruit ga ik vervolgens filteren. Zelf benader ik nooit vrouwen die ik zelf wél interessant vind, vanuit de presumptie dat als ze interesse in mij hadden gehad, ik dit wel al gemerkt zou hebben.

Daardoor blijft de zoektocht naar mijn vrouwelijke equivalent vooralsnog een lastige...
Het zijn niet de personen die jou liken die jouw league bepalen he!
Het zijn de personen die jij een like geeft en die interesse tonen. Maar zo te zien like jij niemand?
Dat schiet niet op dan he :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201263764
Als out of jouw League IRL ervoor zorgt dat jij geen verwachtingen hebt, is de kans alleen maar groter dat een ander zich bij jou juist veilig voelt. Dan heb je opeens aantrekkingskracht. *)

[ Bericht 0% gewijzigd door Hineni op 08-09-2021 11:43:27 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201264357
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 08:35 schreef Autoscooter het volgende:
Is ook zo... Maar voor mezelf ben ik altijd nog een beetje op zoek naar het antwoord op de vraag : wat is nou precies mijn ''league''?

Dit vraag ik me ook af. Hoe beantwoord je nou zo'n vraag voor jezelf.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201265025
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 11:48 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dit vraag ik me ook af. Hoe beantwoord je nou zo'n vraag voor jezelf.
Als er meerdere gegadigden zijn, en je twijfelt in plaats van vol voor alleen die persoon gaan, dan is het waarschijnlijk niet jouw League?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201265408
quote:
5s.gif Op woensdag 8 september 2021 12:41 schreef Hineni het volgende:

[..]
Als er meerdere gegadigden zijn, en je twijfelt in plaats van vol voor alleen die persoon gaan, dan is het waarschijnlijk niet jouw League?
Dat is een beetje een tautologie. Iemand zit wel of niet in mijn league omdat diegene wel of niet in mijn league zit. En dat weet je ook pas altijd achteraf. Logisch. Hoe dan ook, alle vrouwen die ik gedate heb waren allemaal ontzettend anders. Wat is dan iemands league?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201265865
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:16 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat is een beetje een tautologie. Iemand zit wel of niet in mijn league omdat diegene wel of niet in mijn league zit. En dat weet je ook pas altijd achteraf. Logisch. Hoe dan ook, alle vrouwen die ik gedate heb waren allemaal ontzettend anders. Wat is dan iemands league?
Je maakt het te moeilijk? Een league is een competitie. Je kan winnen en verliezen. Als je niet een kans maakt om te kunnen winnen is het niet je League. Vooraf kun je alleen maar een inschatting maken op basis van ervaring, maar als je eenmaal in gesprek bent merk je het snel genoeg?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201265958
Heb een poosje terug iemand ontmoet waarvan ik trouwens niet dacht dat het mijn type zou zijn. Met van die opplak wimpertjes enzo. Meestal klik ik meer met dames met weinig make-up zullen we maar zeggen. Maar we hebben echt leuke gesprekken.

Nu zat ik van de week bij de kapster, en deze deed ook behoorlijk veel aan beauty zullen we maar zeggen. Voor mij hetzelfde type als de vrouw hiervoor. Uit het gesprek dat we hadden bleek mij een bijzonder mooi innerlijk (voor zover ik dat in korte tijd kan inschatten).

Wat kan een mens (ik in dit geval) zich eigenlijk onbewust met een hoop vooroordelen laten opzadelen. :@

Of, om het positief in te steken, wat kan op basis van een "ervaring" met 1 persoon je beeld van een hoop andere mensen in positieve zin veranderen. _O_
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201266098
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:55 schreef Hineni het volgende:

[..]
Je maakt het te moeilijk? Een league is een competitie. Je kan winnen en verliezen. Als je niet een kans maakt om te kunnen winnen is het niet je League. Vooraf kun je alleen maar een inschatting maken op basis van ervaring, maar als je eenmaal in gesprek bent merk je het snel genoeg?
Ik vind dit wel mooi omschreven. Ik verwoord dit zelf als gelijkwaardigheid. Ik wil iemand die min of meer gelijkwaardig is aan mij; qua uiterlijk, intellect, levensfase, denkbeelden, inkomen, toekomstvisie, etc.
Maar het zit m in dat 'ongeveer'. Je hoeft niet exact hetzelfde te zijn. En je kunt 'winnen'; iemand treffen waar je ook met bewondering en respect naar kijkt. Idealiter werkt dat ook vice versa.

Mijn huidige vriendin is bloedmooi, voelt voor mij out of my league. Verder past ze precies in wat ik zoek. Ik ben dan weer ambitieuzer en zelfverzekerder dan haar en dat waardeert zij bij mij.
pi_201266167
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:55 schreef Hineni het volgende:

[..]
Je maakt het te moeilijk? Een league is een competitie. Je kan winnen en verliezen. Als je niet een kans maakt om te kunnen winnen is het niet je League. Vooraf kun je alleen maar een inschatting maken op basis van ervaring, maar als je eenmaal in gesprek bent merk je het snel genoeg?
Dan is jezelf afvragen wat in je league is dus zinloos omdat je van te voren niet die vraag kan beantwoorden. Natuurlijk weet je achteraf pas of iemand bij je past, maar als iemand niet bij je past, waarom zou je er dan mee doorgaan?

"Ja het klikt niet" "Nee, niet in mijn league" oftewel die persoon past gewoon niet bij je. Ik snap niet waarom mensen dan het woordje 'league' gebruiken. "Je moet wel in je league kijken" verondersteld dat er iets is wat mijn league is. Als je dat pas altijd achteraf weet heeft het geen zin om zoiets op te merken natuurlijk. Kun je net zo goed zeggen "Probeer maar of diegene wel of niet bij je past". En daarmee lijkt me alles gezegd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 8 september 2021 @ 14:43:34 #99
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201266326
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 14:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dan is jezelf afvragen wat in je league is dus zinloos omdat je van te voren niet die vraag kan beantwoorden. Natuurlijk weet je achteraf pas of iemand bij je past, maar als iemand niet bij je past, waarom zou je er dan mee doorgaan?

"Ja het klikt niet" "Nee, niet in mijn league" oftewel die persoon past gewoon niet bij je. Ik snap niet waarom mensen dan het woordje 'league' gebruiken. "Je moet wel in je league kijken" verondersteld dat er iets is wat mijn league is. Als je dat pas altijd achteraf weet heeft het geen zin om zoiets op te merken natuurlijk. Kun je net zo goed zeggen "Probeer maar of diegene wel of niet bij je past". En daarmee lijkt me alles gezegd.
In principe vind ik wel dat je gelijk hebt met je afkeer van een 'league'. Maar in de praktijk klik ik vrouwen van 50 met 'een paar pondjes meer', kort pittig kapsel en een brilletje weg. Allemaal. Daar lees ik niet eens het profiel van. Ik zit niet in hun league en snap ook niet dat ze mij liken.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201266343
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 14:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dan is jezelf afvragen wat in je league is dus zinloos omdat je van te voren niet die vraag kan beantwoorden. Natuurlijk weet je achteraf pas of iemand bij je past, maar als iemand niet bij je past, waarom zou je er dan mee doorgaan?

"Ja het klikt niet" "Nee, niet in mijn league" oftewel die persoon past gewoon niet bij je. Ik snap niet waarom mensen dan het woordje 'league' gebruiken. "Je moet wel in je league kijken" verondersteld dat er iets is wat mijn league is. Als je dat pas altijd achteraf weet heeft het geen zin om zoiets op te merken natuurlijk. Kun je net zo goed zeggen "Probeer maar of diegene wel of niet bij je past". En daarmee lijkt me alles gezegd.
Of iemand wel of niet je League is is toch ook maar een mening?

Ik was lang geleden eens bij een feestje van de buren. Internationale studenten die hier stage liepen. Werd voorgesteld aan iemand, keek in haar ogen, en een split seconde later dacht ik "hou op maar op met dromen, out of my league". Deze dame had de hele avond bijna alle jongens achter haar aan. Ik besteedde verder geen aandacht aan haar. Komt ze laat op de avond opeens bij mij op het balkon staan met een drankje voor ons beiden. Het was haar blijkbaar opgevallen dat we hetzelfde dronken. Het klikte wonderwel. Op het eind van het feestje moest er blijkbaar nog een slaapplek geregeld worden, en vroegen mijn buren of ze bij mij kon slapen. :o

Heb er nog een paar jaar een relatie mee gehad maar uiteindelijk ben ik gedumpt (of was ik te naïef om signalen te zien). Ze kon blijkbaar beter krijgen (wat ik nu vele jaren later ergens nog wel begrijp).

Was deze vrouw nu wel of niet in mijn League? Zeg het maar :?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  woensdag 8 september 2021 @ 14:53:32 #101
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201266421
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 08:35 schreef Autoscooter het volgende:

Maargoed, dat ik enkel door vrouwen word benaderd die ik niet interessant genoeg vind, is ook iets dat ik op mezelf zou moeten betrekken. Immers : grote kans dat het ook iets zegt over mijzelf, en misschien overschat ik mijzelf ook wel op bepaalde onderdelen? Aan de andere kant heeft het wellicht ook deels te maken met een bepaald mechanisme. Zowel in real life als op tinder ben ik erg ''ontvangend''. Ik wacht tot een vrouw interesse in mij toont of mij een like geeft, en daaruit ga ik vervolgens filteren. Zelf benader ik nooit vrouwen die ik zelf wél interessant vind, vanuit de presumptie dat als ze interesse in mij hadden gehad, ik dit wel al gemerkt zou hebben.

Daardoor blijft de zoektocht naar mijn vrouwelijke equivalent vooralsnog een lastige...
Hmm, ik lees wel vaak hier dat de man-vrouw verhouding op de apps nogal schreef is, waardoor de vrouw "meer waard" wordt. Misschien heeft dat ook wel invloed op de league verdeling?
De aanname dat vrouwen hun interesse wel tonen is ook misschien niet juist, ik weet niet hoe de algoritmes van Tinder werken, maar kan zijn dat je profiel wel eerder getoond wordt bij vrouwen die je geliked hebt? Als ze je profiel nooit zien, kunnen ze ook geen interesse aangeven.
IRL is het eigenlijk ook nog wel vaak de man die initiatief moet nemen, dus misschien dat je daar ook wel wat kansen laat liggen (maar daar gaat dit topic niet over ;))
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201266433
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 14:45 schreef Hineni het volgende:
Of iemand wel of niet je League is is toch ook maar een mening?
Wat heeft het dan voor zin om te zeggen tegen iemand "Je moet wel in je league kijken" als dat toch maar relatief is?

quote:
Was deze vrouw nu wel of niet in mijn League? Zeg het maar :?
Volgens hoe jij daarstraks definieerde wél ja, omdat je achteraf pas weet of iemand in je league zit volgens jou. En aangezien het klikte, zat zij in jouw league. Daarom zei ik ook het lijkt op een tautologie, iemand zit wel of niet in je league omdat diegene wel of niet in je league zit.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201266470
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 14:54 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wat heeft het dan voor zin om te zeggen tegen iemand "Je moet wel in je league kijken" als dat toch maar relatief is?
Het is niet iets absoluuts? Meer een "weet waar je aan begint" suggestie?

quote:
[..]
Volgens hoe jij daarstraks definieerde wél ja, omdat je achteraf pas weet of iemand in je league zit volgens jou. En aangezien het klikte, zat zij in jouw league. Daarom zei ik ook het lijkt op een tautologie, iemand zit wel of niet in je league omdat diegene wel of niet in je league zit.
Ze dumpte me ook. Ik dacht van te voren dat ze out of my league zou zijn. Had ik uiteindelijk toch gelijk? Of was ik gedegradeerd of was ze gepromoveerd. Hoe je het wil zien.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201266593
Is het niet meer wel/niet bij elkaar passen in plaats van “League”?

Het is toch vrij logisch dat als je zelf heel erg sportief bent en veel bezig bent met gezonde voeding dat je iemand die dat duidelijk niet is niet aantrekkelijk vindt.

Om maar een voorbeeld te noemen, het is denk ik belangrijk dat je enigszins dezelfde prioriteiten en levensstijl hebt.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  woensdag 8 september 2021 @ 15:14:25 #105
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201266616
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 14:54 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wat heeft het dan voor zin om te zeggen tegen iemand "Je moet wel in je league kijken" als dat toch maar relatief is?
[..]

Ja de league is nogal subjectief. Er spelen veel factoren mee, sommige compenseren elkaar (bv geld en uiterlijk, de rijke lelijke man zit dan toch in de zelfde league als de bloedmooie golddigger?) en niet iedereen vindt alle factoren even belangrijk, bv innerlijk vs uiterlijk.
Ik denk dat je vooral moet kijken maar datgene waar jij gelukkig van wordt en daarvoor moet gaan, vaak is dat onbewust wel redelijk in je league.
Maar als je als werkeloze vadzige 50-er alleen mooie fitte 20-jarigen liket, dan is de kans op succes natuurlijk wel minimaal, aangezien er wel een algemene tendens is in hoe factoren geschaald worden, ondanks de subjectiviteit. Dan zou ik ook het advies geven om eens in je league te kijken (of te accepteren dat je misschien wel nooit iemand vindt).
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201266635
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 15:12 schreef Avianflu het volgende:
Is het niet meer wel/niet bij elkaar passen in plaats van “League”?

Het is toch vrij logisch dat als je zelf heel erg sportief bent en veel bezig bent met gezonde voeding dat je iemand die dat duidelijk niet is niet aantrekkelijk vindt.

Om maar een voorbeeld te noemen, het is denk ik belangrijk dat je enigszins dezelfde prioriteiten en levensstijl hebt.
Ja, dit dus.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201267329
Betekend 'out of my league' eigenlijk niet gewoon 'niet genoeg ballen hebben om meer mee te doen / uit te vragen / whatever' en dat je iemand meer waarde toe beoordeeld dan je eigenlijk zou moeten doen? :P
'Putting [her/him] on a pedestal' als het ware.

Tuurlijk, sommige mensen zijn heel knap of intelligent of hebben een bepaalde aura die heel indrukwekkend kan zijn maar uiteindelijk zijn het ook maar mensen met struggles en gebreken en moeten we allemaal poepen na een blik bruine bonen.

Niet dat ik snel op iemand afstap hoor, maar uiteindelijk zijn het allemaal zelfopgelegde regeltjes die we onszelf wijs maken die eigenlijk totaal onzin zijn.
afspraak tandarts verzetten
  Moderator woensdag 8 september 2021 @ 16:22:26 #108
441859 crew  Lenny77
pi_201267500
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 16:08 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Betekend 'out of my league' eigenlijk niet gewoon 'niet genoeg ballen hebben om meer mee te doen / uit te vragen / whatever' en dat je iemand meer waarde toe beoordeeld dan je eigenlijk zou moeten doen? :P
'Putting [her/him] on a pedestal' als het ware.

Tuurlijk, sommige mensen zijn heel knap of intelligent of hebben een bepaalde aura die heel indrukwekkend kan zijn maar uiteindelijk zijn het ook maar mensen met struggles en gebreken en moeten we allemaal poepen na een blik bruine bonen.

Niet dat ik snel op iemand afstap hoor, maar uiteindelijk zijn het allemaal zelfopgelegde regeltjes die we onszelf wijs maken die eigenlijk totaal onzin zijn.
Nee hoor, ik heb ballen genoeg om een 22 jarige lekkere jongen mee uit te vragen. Maar wat moet die met een oude vrouw :')
Out of my league dus (en nee ik heb het niet over de 22 jarige die eens een 40+ wil hebben voor een nachtje).

Iedereen hoort ergens wel in een vijvertje thuis, in die vijver zwemmen best veel soorten vissen. Maar als je als zoetwatervis wil gaan zwemmen in het zoutwater.. ja dan weet je wat er gaat gebeuren.
De vijver is jouw league, jouw speelveld.

Ps: heb zelf ook echt totaal geen interesse of behoefte in een 22 jarige hoor :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 8 september 2021 @ 16:29:26 #109
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201267602
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 16:22 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee hoor, ik heb ballen genoeg om een 22 jarige lekkere jongen mee uit te vragen. Maar wat moet die met een oude vrouw :')
Out of my league dus (en nee ik heb het niet over de 22 jarige die eens een 40+ wil hebben voor een nachtje).

Iedereen hoort ergens wel in een vijvertje thuis, in die vijver zwemmen best veel soorten vissen. Maar als je als zoetwatervis wil gaan zwemmen in het zoutwater.. ja dan weet je wat er gaat gebeuren.
De vijver is jouw league, jouw speelveld.

Ps: heb zelf ook echt totaal geen interesse of behoefte in een 22 jarige hoor :P
Toch zijn er veel jongens die dromen van een oudere vrouw. Zelf deed ik dat ook.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator woensdag 8 september 2021 @ 16:29:53 #110
441859 crew  Lenny77
pi_201267615
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 16:29 schreef LXIV het volgende:

[..]
Toch zijn er veel jongens die dromen van een oudere vrouw. Zelf deed ik dat ook.
Ja maar niet voor een relatie neem ik aan?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 8 september 2021 @ 16:30:44 #111
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201267630
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 16:29 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja maar niet voor een relatie neem ik aan?
22 en 44 is wel veel voor een serieuze relatie. Zeker man-vrouw
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 8 september 2021 @ 16:32:34 #112
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201267657
Er zijn ook wel vrouwen van in de 20 die mij liken. Vaak allochtone vrouwen. Dan denk ik, die willen enkel een sugar daddy. 35 is voor mij echt het minimum om te reageren.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator woensdag 8 september 2021 @ 16:33:31 #113
441859 crew  Lenny77
pi_201267668
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 16:30 schreef LXIV het volgende:

[..]
22 en 44 is wel veel voor een serieuze relatie. Zeker man-vrouw
Ja dat bedoel ik dus ;)
Er zal vast interesse genoeg zijn voor een avontuurtje, maar het echte werk zit er niet in.

Edit: vrouw-man ook (maar daar zullen de mannen het vast niet mee eens zijn :P )

[ Bericht 11% gewijzigd door Lenny77 op 08-09-2021 16:39:13 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 8 september 2021 @ 17:16:54 #114
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201268195
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 16:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja dat bedoel ik dus ;)
Er zal vast interesse genoeg zijn voor een avontuurtje, maar het echte werk zit er niet in.

Edit: vrouw-man ook (maar daar zullen de mannen het vast niet mee eens zijn :P )
Maar als je zelf niet op mensen van je eigen leeftijd valt, gaat het moeilijk worden. Dus dan moet je toch zoeken naar die 22-jarige die op 44-jarigen valt, dat is dan je league :) Dus wat Avianflu zegt, je league is iemand die bij je past.
In Tinder kun je leeftijdsgrenzen instellen, dat is al een begin bij bepaling van je league. In paiq wordt mijn quiz ook door 50plussers ingevuld, daar reageer ik niet op, omdat ik ze te oud vind, maar kan natuurlijk goed dat een leeftijdsgenoot van me dat wel gewoon ziet zitten, dus prima dat ze het proberen. En soms inderdaad ook reacties van 20-jarigen, die sla ik ook maar over :) (en met meerdere reacties per dag reageer ik sowieso niet op iedereen die mn quiz invult, maar de antwoorden zijn wel leuk om te lezen)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  Moderator woensdag 8 september 2021 @ 17:22:09 #115
441859 crew  Lenny77
pi_201268238
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 17:16 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Maar als je zelf niet op mensen van je eigen leeftijd valt, gaat het moeilijk worden. Dus dan moet je toch zoeken naar die 22-jarige die op 44-jarigen valt, dat is dan je league :) Dus wat Avianflu zegt, je league is iemand die bij je past.
In Tinder kun je leeftijdsgrenzen instellen, dat is al een begin bij bepaling van je league. In paiq wordt mijn quiz ook door 50plussers ingevuld, daar reageer ik niet op, omdat ik ze te oud vind, maar kan natuurlijk goed dat een leeftijdsgenoot van me dat wel gewoon ziet zitten, dus prima dat ze het proberen. En soms inderdaad ook reacties van 20-jarigen, die sla ik ook maar over :) (en met meerdere reacties per dag reageer ik sowieso niet op iedereen die mn quiz invult, maar de antwoorden zijn wel leuk om te lezen)
Hm ik denk dat ik een andere betekenis ken van het woord league :o

Je league is toch het veld waar je in hoort en waar anderen je in 'geplaatst' hebben zeg maar? Bijna zoals die cijfers: je bent een 6, 7, 8 of wat dan ook. Je mag jezelf geen nummer of rang geven, je omgeving bepaalt in welke rang je zit.
En ja, je kan 'schuiven'. Een 6 kan met nep tieten of een dieet misschien wel eens een 8 worden en een 9 kan door een rotkarater een 4 worden. Maar over het algemeen wordt je in je vijver of je cijferlijst gegooid.

Ik denk dat jullie het over een zelfgekozen league hebben, dus het speelveld waar jullie zelf willen gaan zoeken en spelen :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201268320
Ik denk dat het woord en begrip van 'league' veel te arbitrair en subjectief is, kun je beter niet meer gebruiken. Iemand past bij je of niet. Dat kan een veel te knap iemand zijn, iemand van tien jaar ouder, iemand met totaal andere interesses, etc. Wie ik een 9 vind kan de ander een 5 vinden. Iemand kan mij een 9 vinden terwijl mijn vrienden voor een 7 gaan, whatever. Het is allemaal veel te subjectief dat je amper een discussie kunt voeren. Er is helemaal geen basis.

Idd zoals Avianflu zegt, je league is iemand die bij je past. Dit weet je altijd pas achteraf, dus is het zinloos om daarvoor bij jezelf af te vragen wat je league is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 8 september 2021 @ 17:46:50 #117
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201268502
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 17:22 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hm ik denk dat ik een andere betekenis ken van het woord league :o

Je league is toch het veld waar je in hoort en waar anderen je in 'geplaatst' hebben zeg maar? Bijna zoals die cijfers: je bent een 6, 7, 8 of wat dan ook. Je mag jezelf geen nummer of rang geven, je omgeving bepaalt in welke rang je zit.

Ah ja, dat is ook deels wel wat ik bedoel als ik het over league heb. Maar als iemand zegt je moet mensen uit je league liken, dan definieer ik league liever als je moet mensen die je leuk vindt liken, want:

quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 17:31 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk dat het woord en begrip van 'league' veel te arbitrair en subjectief is, kun je beter niet meer gebruiken. Iemand past bij je of niet. Dat kan een veel te knap iemand zijn, iemand van tien jaar ouder, iemand met totaal andere interesses, etc. Wie ik een 9 vind kan de ander een 5 vinden. Iemand kan mij een 9 vinden terwijl mijn vrienden voor een 7 gaan, whatever. Het is allemaal veel te subjectief dat je amper een discussie kunt voeren. Er is helemaal geen basis.

Idd zoals Avianflu zegt, je league is iemand die bij je past. Dit weet je altijd pas achteraf, dus is het zinloos om daarvoor bij jezelf af te vragen wat je league is.
En als je dan nooit een match hebt, kun je gewoon pech hebben en dat accepteren, of moet je je wensen een beetje aanpassen.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201268541
Ik ben geen cijfer maar gewoon Premium. :+
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201271821
[ ] Je bent leuk.
[ ] Je bent niet leuk.

[ Bericht 78% gewijzigd door Tyranoesauroes op 08-09-2021 23:17:02 ]
afspraak tandarts verzetten
pi_201274007
quote:
6s.gif Op woensdag 8 september 2021 17:51 schreef Hineni het volgende:
Ik ben geen cijfer maar gewoon Premium. :+
Meestal beoordeelt de ander dat :P
pi_201277877
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 14:45 schreef Hineni het volgende:

[..]
Of iemand wel of niet je League is is toch ook maar een mening?

Het is maar hoe je het bekijkt. Ik snap dat de term ''league'' wat weerstand kan oproepen omdat het wat objectiverends heeft, maar ik denk wel dat de dating markt in de essentie zo werkt.

Niet dat alles op een goudschaaltje gewogen wordt en 100% evenredig verdeeld hoeft te zijn, maar grosso modo zie ik om me heen toch wel dat de meeste stellen min of meer op hetzelfde niveau zitten qua uiterlijk, opleidingsniveau etc.

Je kunt zeggen, zoals sommigen hier beweren, : ''wat jouw league is, bepaal jij zelf''. Vanuit de gedachte dat jij zélf bepaalt wie jij interessant vindt en wie niet, en dat mensen die jij niet interessant vindt, dus ook nooit bij jou zullen komen.

Maar met het oog op het behalen van resultaat op de dating''markt'' is naar mijn idee de benadering ''Wat jouw league is, bepaalt de markt'' veel relevanter. Jij kunt wel denken dat bijvoorbeeld jouw league bestaat uit een bepaald type, maar als dat type jou niet interessant vindt, dan is het vechten tegen de bierkaai met een hele kleine kans op resultaat, en is het wellicht beter je eigen verwachtingen bij te stellen.

Hoe vaak zal bijvoorbeeld Harm uit noordoost drenthe die van zijn 18e tot zijn 30e elk weekend heeft doorgebracht in een zuupkeet met zware van nelle shag, een dijk van een accent en een voorkeur voor de PVV nou aan het altaar belanden met Marie-Charlotte uit het Gooi die lid is geweest van het corps en nu werkt als advocate aan de zuidas? Als je heel goed zoekt zou je heel misschien een voorbeeld kunnen vinden, maar ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat ze schaars zijn. Nu is dit een vrij extreem voorbeeld, maar dit zijn duidelijk wel twee aparte ''leagues'', waarbij de ene niet per sé beter of hoger is dan de ander, maar die zeker eerder naast- dan verenigd met elkaar bestaan.

Wat betreft jouw voorbeeld met het meisje straalt het op mij ook wel uit dat zij out of your league was. Vaak geeft je gevoel wat dat betreft toch signalen af. Dat hoeft niet te betekenen dat je nooit met iemand uit een andere league kan daten of zoenen, of zelfs niet dat het nooit kan werken. Maar het is wel een indicator.
pi_201280173
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 16:29 schreef LXIV het volgende:

[..]
Toch zijn er veel jongens die dromen van een oudere vrouw. Zelf deed ik dat ook.
En oudere vrouwen dromen van een jongere man. Ik zie 50+ers op mijn profiel bij Lexa kijken en ook op Tinder Gold zag ik dat ik door 50+ers naar rechts werd geswiped.

Dik 15 jaar geleden was ik ook populair bij 30+ers, ook wel eens korte affaires mee gehad, terwijl ik zelf dus 28-30 was.

Vaak was het voor die vrouwen voor de fun, maar genoeg vrouwen die een relatie krijgen met een jongere man met alles er op en er aan. Een van mijn affaires kreeg uiteindelijk met iemand van 10 jaar jonger (en circa 5 jaar jonger dan ik). Volgens mij zijn ze nog bij elkaar.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 9 september 2021 @ 16:58:32 #123
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_201280349
Ik heb al een hele tijd geen likes gehad op Happn. Ik heb meerdere foto's, Gemiddelde profieltekst, maar zonder succes. Iemand een verklaring?
  donderdag 9 september 2021 @ 17:07:18 #124
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201280464
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:58 schreef Ypmaha het volgende:
Ik heb al een hele tijd geen likes gehad op Happn. Ik heb meerdere foto's, Gemiddelde profieltekst, maar zonder succes. Iemand een verklaring?
Laat je tekst tweaken door de vrouwelijke fokkers, dat was voor mij een succes.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201280603
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:07 schreef LXIV het volgende:

[..]
Laat je tekst tweaken door de vrouwelijke fokkers, dat was voor mij een succes.
Dit!!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 9 september 2021 @ 17:26:40 #126
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_201280663
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dit!!
Het is eigenlijk niet meer dan een zin. Kijken vrouwen echt naar een profieltekst, of vooral foto's? Of allebei? Anders moet ik hem even uitbreiden :P
pi_201280679
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:26 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
Het is eigenlijk niet meer dan een zin. Kijken vrouwen echt naar een profieltekst, of vooral foto's? Of allebei? Anders moet ik hem even uitbreiden :P
Beiden! De tekst kan het maken of breken.

Wat heb je er bij staan? (Hopelijk niet hetzelfde als hier op FOK! :P )
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 9 september 2021 @ 17:30:56 #128
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_201280714
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:27 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Beiden! De tekst kan het maken of breken.

Wat heb je er bij staan? (Hopelijk niet hetzelfde als hier op FOK! :P )
"Techneut die houdt van films, whisky, en piano spelen" Met drie foto's
pi_201280739
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:30 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
"Techneut die houdt van films, whisky, en piano spelen"
Hm.. ik zou de techneut en zeker de piano wel interessant vinden. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat deze zin veel hartjes sneller laat slaan.
Wat wil je eigenlijk? Relatie? ONS? En hoe oud ben je?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 9 september 2021 @ 17:34:43 #130
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_201280759
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hm.. ik zou de techneut en zeker de piano wel interessant vinden. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat deze zin veel hartjes sneller laat slaan.
Wat wil je eigenlijk? Relatie? ONS? En hoe oud ben je?
Maakt niet uit eigenlijk, maar volgens mij zet niemand in hun profiel dat ze een ONS willen, maar alleen een serieuze relatie :P Ik ben 30.
pi_201280788
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:34 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
Maakt niet uit eigenlijk, maar volgens mij zet niemand in hun profiel dat ze een ONS willen, maar alleen een serieuze relatie :P Ik ben 30.
Ik denk dat het voor een ONS niets is, niet erg prikkelend zeg maar... Voor een relatie misschien wel. Dat sluit toch al volk uit wat daar niets mee heeft.
Zijn je foto's wat leuk?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 9 september 2021 @ 17:40:28 #132
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201280824
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:34 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
Maakt niet uit eigenlijk, maar volgens mij zet niemand in hun profiel dat ze een ONS willen, maar alleen een serieuze relatie :P Ik ben 30.
Jawel hoor, dat staat er vaak genoeg in!
Ik sprak laatst een vriendin en zij was verbaasd dat ik de teksten lees, deed zij namelijk nooit.

Maar als het Happn is, dan moet je je toch in de buurt van mensen begeven? Heb je je afstandsinstellingen ruim staan? En begeef je je ook nog wel eens buiten de deur? (met corona kom je toch op minder plekken, of zijn de plekken minder druk, misschien speelt dat ook mee)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  donderdag 9 september 2021 @ 17:47:08 #133
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_201280937
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:40 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Jawel hoor, dat staat er vaak genoeg in!
Ik sprak laatst een vriendin en zij was verbaasd dat ik de teksten lees, deed zij namelijk nooit.

Maar als het Happn is, dan moet je je toch in de buurt van mensen begeven? Heb je je afstandsinstellingen ruim staan? En begeef je je ook nog wel eens buiten de deur? (met corona kom je toch op minder plekken, of zijn de plekken minder druk, misschien speelt dat ook mee)
Ik kan niet zien op hoeveel km hij staat ingesteld. Maar ik woon 50km van mijn werk, dus kom wel buiten de deur.

Wat vinden jullie hiervan: "Ik heb een dikke wagen (peugeot 108) en breng ons overal naartoe"?
pi_201280965
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:47 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
Ik kan niet zien op hoeveel km hij staat ingesteld. Maar ik woon 50km van mijn werk, dus kom wel buiten de deur.

Wat vinden jullie hiervan: "Ik heb een dikke wagen (peugeot 108) en breng ons overal naartoe"?
Nee ook niet :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201280977
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:45 schreef Autoscooter het volgende:

[..]
Wat betreft jouw voorbeeld met het meisje straalt het op mij ook wel uit dat zij out of your league was. Vaak geeft je gevoel wat dat betreft toch signalen af. Dat hoeft niet te betekenen dat je nooit met iemand uit een andere league kan daten of zoenen, of zelfs niet dat het nooit kan werken. Maar het is wel een indicator.
Dat klopt denk ik wel wat je schrijft. Ook omdat mensen zichzelf soms niet hetzelfde beoordelen (zowel in positieve als negatieve zin) als hun omgeving dat doet.

En soms is het ook "opposites attracts".
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  donderdag 9 september 2021 @ 17:49:36 #136
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_201280979
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:48 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee ook niet :P
:'(
pi_201281038
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:49 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
:'(
Hoewel ik de humor ervan wel zou kunnen waarderen.
Wat voor foto heb je? Pasfoto-type? Full body? Iets waar je een vis of drankje vast hebt? Zonnebril op?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 9 september 2021 @ 17:57:07 #138
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_201281075
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hoewel ik de humor ervan wel zou kunnen waarderen.
Wat voor foto heb je? Pasfoto-type? Full body? Iets waar je een vis of drankje vast hebt? Zonnebril op?
Eentje van mijn gezicht (lachend). Eentje in de fitness, eentje in de auto van een vriend van me achter het stuur, en eentje op de volkstuin van mijn ouders, maar daar twijfel ik nog over. Het is opzich wel een grappige foto
  donderdag 9 september 2021 @ 17:59:05 #139
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201281096
Mijn profiel tekst is iets van:
"Hoi nieuw hier op tinder.. ik doe het een beetje rustig aan, ik reis tussen land 1 en 2,ik hou van thee, ik slaap met het raam open, geen fan van honden, rookt niet

Op zoek naar vriendschap en fun

Als je de laatste bent die liked, doe dan even een berichtje! "

Niet veel info,maar wel mogelijkheden voor mensen om aan te haken..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201281178
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:59 schreef Barreltje het volgende:
Mijn profiel tekst is iets van:
"Hoi nieuw hier op tinder.. ik doe het een beetje rustig aan, ik reis tussen land 1 en 2,ik hou van thee, ik slaap met het raam open, geen fan van honden, rookt niet

Op zoek naar vriendschap en fun

Als je de laatste bent die liked, doe dan even een berichtje! "

Niet veel info,maar wel mogelijkheden voor mensen om aan te haken..
Klinkt het stom als ik zeg dat de tekst bij een vrouw minder uitmaakt dan bij een man? :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201281200
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:57 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
Eentje van mijn gezicht (lachend). Eentje in de fitness, eentje in de auto van een vriend van me achter het stuur, en eentje op de volkstuin van mijn ouders, maar daar twijfel ik nog over. Het is opzich wel een grappige foto
Wel keuze genoeg dan!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 9 september 2021 @ 18:46:58 #142
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201281856
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 18:03 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Klinkt het stom als ik zeg dat de tekst bij een vrouw minder uitmaakt dan bij een man? :@
Ik kijk eerst naar de foto, dan naar de tekst. De tekst kan het niet maken maar wel breken!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 9 september 2021 @ 19:00:55 #143
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201282018
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:57 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
Eentje van mijn gezicht (lachend). Eentje in de fitness, eentje in de auto van een vriend van me achter het stuur, en eentje op de volkstuin van mijn ouders, maar daar twijfel ik nog over. Het is opzich wel een grappige foto
Dat zijn best veel voorkomende foto's. Ik vraag me wel eens af waarom zo veel mannen een foto van zichzelf achter het stuur hebben, zit daar een idee achter?
Verder misschien handig om je tekst aan te passen aan wat je in een vrouw zoekt, of aan de gemiddelde kennis van een vrouw. Bij die van de Peugeot 108 moet de vrouw al wel een beetje verstand hebben van auto's, anders snapt ze de grap niet. Haha of je krijgt golddiggers die bedrogen uitkomen ;)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  donderdag 9 september 2021 @ 19:26:34 #144
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201282435
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dit!!
PUA grappen. not fair.. maar het zou kunnen werken.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 9 september 2021 @ 19:27:51 #145
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201282457
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:26 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
Het is eigenlijk niet meer dan een zin. Kijken vrouwen echt naar een profieltekst, of vooral foto's? Of allebei? Anders moet ik hem even uitbreiden :P
80% van mijn chats rolt binnen refererend aan mijn tekst.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_201282477
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Bij die van de Peugeot 108 moet de vrouw al wel een beetje verstand hebben van auto's, anders snapt ze de grap niet. Haha of je krijgt golddiggers die bedrogen uitkomen ;)
Als iemand die niet snapt dan zou ik er verder ook geen energie meer in steken hoor: hopeloze zaak dan :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201282485
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 18:46 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik kijk eerst naar de foto, dan naar de tekst. De tekst kan het niet maken maar wel breken!
Ja dat dus :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201282969
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:59 schreef Barreltje het volgende:
Mijn profiel tekst is iets van:
"Hoi nieuw hier op tinder.. ik doe het een beetje rustig aan, ik reis tussen land 1 en 2,ik hou van thee, ik slaap met het raam open, geen fan van honden, rookt niet

Op zoek naar vriendschap en fun

Als je de laatste bent die liked, doe dan even een berichtje! "

Niet veel info,maar wel mogelijkheden voor mensen om aan te haken..
Krijg je met dit soort teksten als vrouw zijnde niet ongelooflijk veel kerels achter je aan die op zoek zijn naar een Fwb / ONS? Ik zie wel vaker vrouwen met dit soort teksten in hun profiel en denk dan, ervanuitgaande dat ze het niet zo bedoelen, vaak: ach wat schattig. Je weet maar half wat mannen zich in hun hoofd halen :P

Overigens meen ik me de raam open te herinneren, misschien zijn we elkaar tegen gekomen :P
pi_201282972
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 18:46 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik kijk eerst naar de foto, dan naar de tekst. De tekst kan het niet maken maar wel breken!
Ik vind een profieltekst wel belangrijk hoor, al zijn het maar steekwoorden, maar het geeft wel meer beeld van iemand dan alleen een foto
pi_201283027
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 09:55 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Misschien toch wat minder nadenken en meer gaan ‘jagen’.
Wat maakt het uit om eens als eerste initiatief te nemen?
Ik heb dit advies ter harte genomen. Althans voor zover het tinder betreft.

Als gold-user zat ik de laatste tijd alleen maar te ''ontvangen''. Dus gewoon te kijken wie mij liked en dan daaruit filteren. Maar ben sinds vandaag ook weer zelf gaan liken, en dan veel meer met een ''dont care'' instelling;

Vaak dacht ik bij knappe meiden vooral : ik ga jou niet liken want dat heeft toch geen zin. Maar ik moet zeggen dat ik inmiddels toch wat matches heb, ook met vrouwen waarvan ik denk :D holy **. Dus dat geeft de burger toch weer moed :)
pi_201283142
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:59 schreef Autoscooter het volgende:

[..]
Ik heb dit advies ter harte genomen. Althans voor zover het tinder betreft.

Als gold-user zat ik de laatste tijd alleen maar te ''ontvangen''. Dus gewoon te kijken wie mij liked en dan daaruit filteren. Maar ben sinds vandaag ook weer zelf gaan liken, en dan veel meer met een ''dont care'' instelling;

Vaak dacht ik bij knappe meiden vooral : ik ga jou niet liken want dat heeft toch geen zin. Maar ik moet zeggen dat ik inmiddels toch wat matches heb, ook met vrouwen waarvan ik denk :D holy **. Dus dat geeft de burger toch weer moed :)
*O* *O* *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 9 september 2021 @ 20:13:08 #152
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_201283301
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:59 schreef Autoscooter het volgende:

[..]
Ik heb dit advies ter harte genomen. Althans voor zover het tinder betreft.

Als gold-user zat ik de laatste tijd alleen maar te ''ontvangen''. Dus gewoon te kijken wie mij liked en dan daaruit filteren. Maar ben sinds vandaag ook weer zelf gaan liken, en dan veel meer met een ''dont care'' instelling;

Vaak dacht ik bij knappe meiden vooral : ik ga jou niet liken want dat heeft toch geen zin. Maar ik moet zeggen dat ik inmiddels toch wat matches heb, ook met vrouwen waarvan ik denk :D holy **. Dus dat geeft de burger toch weer moed :)
Dat heb ik nou echt nog nooit gehad
pi_201283369
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:13 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
Dat heb ik nou echt nog nooit gehad
Good on you toch?

Ik ben altijd best wel achterdochtig op de een of andere manier. Dat is niet goed en daar wil ik graag vanaf.
  donderdag 9 september 2021 @ 20:20:28 #154
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_201283462
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:16 schreef Autoscooter het volgende:

[..]
Good on you toch?

Ik ben altijd best wel achterdochtig op de een of andere manier. Dat is niet goed en daar wil ik graag vanaf.
Ik zal je zeggen: Op mijn werk zit ik in een team met alleen maar mannen. De grootste afdeling waar ik naast werk (ik werk niet met ze samen maar ik zie ze wel vaak) bestaat uit veel knappe vrouwen.

Als ik een match heb van een knappe vrouw is dat zeker welkom :P
pi_201283566
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:20 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
Ik zal je zeggen: Op mijn werk zit ik in een team met alleen maar mannen. De grootste afdeling waar ik naast werk (ik werk niet met ze samen maar ik zie ze wel vaak) bestaat uit veel knappe vrouwen.

Als ik een match heb van een knappe vrouw is dat zeker welkom :P
Snap ik :D En veel ingewikkelder dan dat moet je het eigenlijk ook niet maken.

Zelf maak ik het veel te ingewikkeld soms. ''Deze vrouw is zo knap, die zit er waarschijnlijk alleen maar op om likes te ontvangen'' of dingen van die strekking.

Eigenlijk moet je gewoon sch*jt hebben, ook als je onverhoopt wél zo'n type tegenkomt. Gewoon stoïcijns doorgaan :P Heb echt te veel bindingsangst issues na al die jaren als single :')
pi_201285514
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:30 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
"Techneut die houdt van films, whisky, en piano spelen" Met drie foto's
Ik vind het een prima zin. Ik zou nieuwsgierig zijn naar wat voor techneut je precies bent en van wat voor films je houdt. En het piano spelen wekt bij mij de indruk dat je naast je technische vaardigheden ook een gevoelige/creatieve kant hebt.

Die zin alleen is misschien wat karig. Ik ken dat datingplatform niet en weet niet hoeveel ruimte je hebt voor tekst en wat gebruikelijk is, maar je zou in ieder geval iets kunnen zeggen over waar je naar op zoek bent. Wat vind je bijvoorbeeld leuk aan iemand?

Auto's zou ik altijd uit het profiel houden, tenzij je het belangrijk vindt dat een toekomstige partner er ook van houdt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 9 september 2021 @ 22:47:44 #157
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201286115
Stomtoevallig :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 9 september 2021 @ 22:51:53 #158
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201286184
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 22:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vind het een prima zin. Ik zou nieuwsgierig zijn naar wat voor techneut je precies bent en van wat voor films je houdt. En het piano spelen wekt bij mij de indruk dat je naast je technische vaardigheden ook een gevoelige/creatieve kant hebt.

Die zin alleen is misschien wat karig. Ik ken dat datingplatform niet en weet niet hoeveel ruimte je hebt voor tekst en wat gebruikelijk is, maar je zou in ieder geval iets kunnen zeggen over waar je naar op zoek bent. Wat vind je bijvoorbeeld leuk aan iemand?

Auto's zou ik altijd uit het profiel houden, tenzij je het belangrijk vindt dat een toekomstige partner er ook van houdt.
Die auto truuk heb ik begin vh jaar nog uitgehaald..werkte prima en dat was niet eens een 108 :@
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 9 september 2021 @ 22:58:34 #159
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201286273
quote:
17s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ik vind een profieltekst wel belangrijk hoor, al zijn het maar steekwoorden, maar het geeft wel meer beeld van iemand dan alleen een foto
Nee, een fatsoenlijke tekst waar je zélf over nagedacht hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_201287090
Ben ik de enige die eerst liked en achteraf pas kijkt of het wat is?
(Behalve bij Chinezen/Vietnamezen/Koreanen, die zitten meestal 9000 KM ver weg)

Zal waarschijnlijk niet goed zijn voor het algoritme want echt werken doet het niet :P
afspraak tandarts verzetten
pi_201287149
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 00:18 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Ben ik de enige die eerst liked en achteraf pas kijkt of het wat is?
(Behalve bij Chinezen/Vietnamezen/Koreanen, die zitten meestal 9000 KM ver weg)

Zal waarschijnlijk niet goed zijn voor het algoritme want echt werken doet het niet :P
Nee, maar vind ik een debiele tactiek.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 07:54:30 #162
441859 crew  Lenny77
pi_201287794
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 00:18 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Ben ik de enige die eerst liked en achteraf pas kijkt of het wat is?
(Behalve bij Chinezen/Vietnamezen/Koreanen, die zitten meestal 9000 KM ver weg)

Zal waarschijnlijk niet goed zijn voor het algoritme want echt werken doet het niet :P
Waarom sleepnetten uitgooien als je zelf 75% van die vrouwen niet eens wil?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 10 september 2021 @ 08:00:40 #163
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201287837
Hier is het vooral nope nope nope , hmm.. dat is een potentieel.. eens even de andere foto's bekijken..

is dat ook wat, dan wordt het profiel gecheckt..

En DAN volgt er evt een like
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201288872
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 18:46 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik kijk eerst naar de foto, dan naar de tekst. De tekst kan het niet maken maar wel breken!
De tekst heeft mij weleens over de streep getrokken :Y
  vrijdag 10 september 2021 @ 10:00:57 #165
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_201289056
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:43 schreef rival het volgende:

[..]
De tekst heeft mij weleens over de streep getrokken :Y
Mij ook. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_201290283
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 07:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Waarom sleepnetten uitgooien als je zelf 75% van die vrouwen niet eens wil?
Goeie vraag, niet geschoten is altijd mis ofzo? Zal eens kijken of selectiever zijn helpt.
afspraak tandarts verzetten
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 12:06:41 #167
441859 crew  Lenny77
pi_201290731
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 11:38 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Goeie vraag, niet geschoten is altijd mis ofzo? Zal eens kijken of selectiever zijn helpt.
Ik zeg niet dat jij zo bent, maar zo krijg je dus die rare cijfers dat mannen 80% liked en vrouwen maar 20%. En boze mannetjes die zeggen dat ze 100-en likes uitsturen en dat geen enkel over het paard getilde wijf een antwoord geeft.

Zelf zou ik het heel jammer vinden als ik al vis gevangen ben in een sleepnet. Het gaat dus niet om mij, maar gewoon om de eerste de beste die zou antwoorden. Een zeer goede reden om het af te kappen zelfs.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201291736
.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 12:06 schreef Lenny77 het volgende:
Zelf zou ik het heel jammer vinden als ik al vis gevangen ben in een sleepnet. Het gaat dus niet om mij, maar gewoon om de eerste de beste die zou antwoorden. Een zeer goede reden om het af te kappen zelfs.
Denk dat mannen dat toch anders zien, of ik in ieder geval :P

Mja ik zie zo'n swipe echt alleen als een voorselectie, als ik een like geef zegt dat nog heel weinig. Ja ik vind je foto's leuk, maar of het dan klikt komt pas in het gesprek of date die daar op volgt wel naar boven.
afspraak tandarts verzetten
pi_201292455
Vanavond dus een date met een vrouw waarmee ik sinds een week app. Uiterlijk staat me wel aan en de eerste berichtjes ook. Maar gedurende de week worden de berichtjes steeds kneuteriger. Elke dag word ik goedemorgen gewenst met weer een lied voor de dag erbij. Onze horoscopen matchen zo goed. Of ik nog met andere vrouwen app...hartjes, knuffeltjes.. brrrr Ik krijg er steeds meer een vervelend gevoel over.

Ik had zoiets van een ONS vind ik prima maar meer hoeft van mij niet. Vanavond dus uit eten in Utrecht. Ben benieuwd. Liefst ga ik niet maar vind dat ik dit niet kan maken.
pi_201292628
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:03 schreef lichtknopje het volgende:
Vanavond dus een date met een vrouw waarmee ik sinds een week app. Uiterlijk staat me wel aan en de eerste berichtjes ook. Maar gedurende de week worden de berichtjes steeds kneuteriger. Elke dag word ik goedemorgen gewenst met weer een lied voor de dag erbij. Onze horoscopen matchen zo goed. Of ik nog met andere vrouwen app...hartjes, knuffeltjes.. brrrr Ik krijg er steeds meer een vervelend gevoel over.

Ik had zoiets van een ONS vind ik prima maar meer hoeft van mij niet. Vanavond dus uit eten in Utrecht. Ben benieuwd. Liefst ga ik niet maar vind dat ik dit niet kan maken.
Horoscopen zou ik ook kriebels van krijgen, maar het andere is toch gewoon een teken dat iemand moeite voor je wil doen?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201292739
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:17 schreef Hineni het volgende:

[..]
Horoscopen zou ik ook kriebels van krijgen, maar het andere is toch gewoon een teken dat iemand moeite voor je wil doen?
ja dat klopt wel maar ik ga er naar toe van ik zie wel en zei lijkt helemaal hoteldebotel te zijn. Dat kan toch niet na amper een week app contact waarin ik nou niet echt mee zwijmel zoals zei dat wel doet?
  vrijdag 10 september 2021 @ 14:30:49 #172
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201292780
Ik had een kerel die me al vanaf dag 1 "boefje" noemde.. daar heb ik uiteindelijk dus ook geen date mee gehad :X
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 10 september 2021 @ 14:33:21 #173
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_201292814
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:03 schreef lichtknopje het volgende:
Vanavond dus een date met een vrouw waarmee ik sinds een week app. Uiterlijk staat me wel aan en de eerste berichtjes ook. Maar gedurende de week worden de berichtjes steeds kneuteriger. Elke dag word ik goedemorgen gewenst met weer een lied voor de dag erbij. Onze horoscopen matchen zo goed. Of ik nog met andere vrouwen app...hartjes, knuffeltjes.. brrrr Ik krijg er steeds meer een vervelend gevoel over.

Ik had zoiets van een ONS vind ik prima maar meer hoeft van mij niet. Vanavond dus uit eten in Utrecht. Ben benieuwd. Liefst ga ik niet maar vind dat ik dit niet kan maken.
Oh bah, daar zou ik ook niet blij van worden.
Maar je hebt je verwachtingen dus niet naar haar uit gesproken.
Of weet ze dat je het liefst een ONS wilt?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_201293533
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Oh bah, daar zou ik ook niet blij van worden.
Maar je hebt je verwachtingen dus niet naar haar uit gesproken.
Of weet ze dat je het liefst een ONS wilt?
Nou, ik heb gelijk aangegeven dat ik op date wil en van daaruit verder kijk of er een match is.
pi_201293713
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:26 schreef lichtknopje het volgende:

[..]
Nou, ik heb gelijk aangegeven dat ik op date wil en van daaruit verder kijk of er een match is.
Ze loopt wel heel hard van stapel hoor als ik het zo lees dus ik zou vanavond hoe dan ook wel enigszins terughoudend zijn en vooral ook duidelijk en eerlijk tegen haar zijn.
pi_201293804
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ze loopt wel heel hard van stapel hoor als ik het zo lees dus ik zou vanavond hoe dan ook wel enigszins terughoudend zijn en vooral ook duidelijk en eerlijk tegen haar zijn.
Dat gevoel heb ik ook dat ze hard van stapel loopt. Ik ga er vanavond gewoon naar toe en kijk wel hoe de avond loopt.
pi_201293832
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 00:18 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Ben ik de enige die eerst liked en achteraf pas kijkt of het wat is?
(Behalve bij Chinezen/Vietnamezen/Koreanen, die zitten meestal 9000 KM ver weg)

Zal waarschijnlijk niet goed zijn voor het algoritme want echt werken doet het niet :P
Tijdje gedaan aan het begin van mijn tinder carriere, maar vond het uiteindelijk maar vermoeiend. Plus dat het ook een beetje flauw begon aan te voelen richting de ander.

Ik bedoel : er zitten ook mensen op tinder die leven in de veronderstelling dat een match heel wat is. En als je dan alles en iedereen liked, zitten daar ook soms wat mindere goden tussen, die dan helemaal enthousiast een gesprek gaan openen en soms ook echt werk hebben gemaakt van hun openingstekst. Of een vrouw met drie kinderen die er na jouw like helemaal vanuit gaat dat je daarvoor openstaat, terwijl je er natuurlijk totaal niet op zit te wachten.

Als dat dan een vrouw is waar je helemaal niet op zit te wachten en je diegene domweg delete, voelt dat toch niet helemaal OK.

Bovendien toont Tinder regelmatig meerdere keren dezelfde mensen, en wat je niet wil hebben is dat je op een gegeven moment irritatie gaat opwekken en dat ze je gaan rapporteren ofzo :P
  vrijdag 10 september 2021 @ 16:11:17 #178
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201294134
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:48 schreef lichtknopje het volgende:

[..]
Dat gevoel heb ik ook dat ze hard van stapel loopt. Ik ga er vanavond gewoon naar toe en kijk wel hoe de avond loopt.
Gewoon aankijken inderdaad, voor hetzelfde geld ben je daar geweest en is het als je thuis komt 180 graden de andere kant op en negeert ze je :s)
(9 van de 10 keer het geval bij zulke types)
  vrijdag 10 september 2021 @ 16:17:09 #179
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201294234
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 13:11 schreef Tyranoesauroes het volgende:
.
[..]
Denk dat mannen dat toch anders zien, of ik in ieder geval :P

Mja ik zie zo'n swipe echt alleen als een voorselectie, als ik een like geef zegt dat nog heel weinig. Ja ik vind je foto's leuk, maar of het dan klikt komt pas in het gesprek of date die daar op volgt wel naar boven.
Feitelijk is het hele geklooi voor een eventuele eerste fysieke date allemaal voorselectie... Oldskool in de kroeg oppikken doe je meteen al tijdens het daten, en dan was je allebei al lekker loose in je elementje... zo'n eerste date is altijd nog een beetje 'krampachtig'.. internetdaten is een fase vóór de feitelijke pickup.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 10 september 2021 @ 16:18:21 #180
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201294247
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:03 schreef lichtknopje het volgende:
Vanavond dus een date met een vrouw waarmee ik sinds een week app. Uiterlijk staat me wel aan en de eerste berichtjes ook. Maar gedurende de week worden de berichtjes steeds kneuteriger. Elke dag word ik goedemorgen gewenst met weer een lied voor de dag erbij. Onze horoscopen matchen zo goed. Of ik nog met andere vrouwen app...hartjes, knuffeltjes.. brrrr Ik krijg er steeds meer een vervelend gevoel over.

Ik had zoiets van een ONS vind ik prima maar meer hoeft van mij niet. Vanavond dus uit eten in Utrecht. Ben benieuwd. Liefst ga ik niet maar vind dat ik dit niet kan maken.
Dat is bij mij ook een afknapper.

In principe moet je niet liken als je niet wil daten.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 10 september 2021 @ 16:19:11 #181
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201294262
Het is duidelijk te merken dat het weer wat minder wordt; de dames zijn weer massaal in het app zadel geklommen volgens mij. Het regent likes, matches en chats. Gekkenhuis.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Tettenkoning vrijdag 10 september 2021 @ 16:26:48 #182
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201294356
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:30 schreef Barreltje het volgende:
Ik had een kerel die me al vanaf dag 1 "boefje" noemde.. daar heb ik uiteindelijk dus ook geen date mee gehad :X
Boefje toch ~O>
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201294379
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:18 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat is bij mij ook een afknapper.

In principe moet je niet liken als je niet wil daten.
Ik wil wel daten maar bij haar wist ik niet dat het na het liken zo snel overheersend zou worden.
  Tettenkoning vrijdag 10 september 2021 @ 16:36:43 #184
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201294458
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:28 schreef lichtknopje het volgende:
Ik wil wel daten maar bij haar wist ik niet dat het na het liken zo snel overheersend zou worden.

Tja, dat weet je op voorhand natuurlijk niet, maar sommige mensen nu eenmaal zo. Mannen net zo goed trouwens :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  vrijdag 10 september 2021 @ 16:36:51 #185
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_201294462
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:17 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Feitelijk is het hele geklooi voor een eventuele eerste fysieke date allemaal voorselectie... Oldskool in de kroeg oppikken doe je meteen al tijdens het daten, en dan was je allebei al lekker loose in je elementje... zo'n eerste date is altijd nog een beetje 'krampachtig'.. internetdaten is een fase vóór de feitelijke pickup.
Niet altijd hoor want sommige wijven hebben ook de intentie om via een dating app een wipje te scoren alleen zijn ze niet zo expliciet daarin

Ik heb zo vaak wijven gehad die allemaal het bed in doken op de eerste date en dan achteraf zeggen "Dit doe ik normaal nooit op een eerste date" :')

Maar misschien ben ik dan wel heel bijzonder voor ze oid
Beati pauperes spiritu
pi_201294492
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:28 schreef lichtknopje het volgende:

[..]
Ik wil wel daten maar bij haar wist ik niet dat het na het liken zo snel overheersend zou worden.
Pas maar op, zometeen heb je een halve stalker getroffen :{
Helemaal als je,zoals je zelf zegt hier, niet met haar meezwijmelt e.d...zou zelf in zo'n geval de date vanavond gewoon afzeggen. Al zou ze het zgn "accepteren" dat het niet meer wordt dan een ONS, stiekem zal ze echt wel op meer hopen, en ben je de komende tijd echt niet van haar continue berichtjes af.
Dus beter voortijdig afkappen imo. :)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Tettenkoning vrijdag 10 september 2021 @ 16:51:37 #187
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201294613
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
Pas maar op, zometeen heb je een halve stalker getroffen :{
Op zich wel voer voor een smeuig nieuw topic O-)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 16:53:18 #188
441859 crew  Lenny77
pi_201294626
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:03 schreef lichtknopje het volgende:
Vanavond dus een date met een vrouw waarmee ik sinds een week app. Uiterlijk staat me wel aan en de eerste berichtjes ook. Maar gedurende de week worden de berichtjes steeds kneuteriger. Elke dag word ik goedemorgen gewenst met weer een lied voor de dag erbij. Onze horoscopen matchen zo goed. Of ik nog met andere vrouwen app...hartjes, knuffeltjes.. brrrr Ik krijg er steeds meer een vervelend gevoel over.

Ik had zoiets van een ONS vind ik prima maar meer hoeft van mij niet. Vanavond dus uit eten in Utrecht. Ben benieuwd. Liefst ga ik niet maar vind dat ik dit niet kan maken.
Wat je ook doet, GEEN ONS! Niet aanraken, niets van liefdevolle intenties laten zien. Jij gaat het niets vinden met haar en zij zit ergens op de zevende ring in de hemel. Dat gaat op zijn minst een gebroken hart worden als je gaat ONS-en en in het ergste geval een zeer boze stalker.

Bezint eer gij begint!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 10 september 2021 @ 16:54:54 #189
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201294643
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Wat je ook doet, GEEN ONS! Niet aanraken, niets van liefdevolle intenties laten zien. Jij gaat het niets vinden met haar en zij zit ergens op de zevende ring in de hemel. Dat gaat op zijn minst een gebroken hart worden als je gaat ONS-en en in het ergste geval een zeer boze stalker.

Bezint eer gij begint!
Nou, nou. Misschien is ze wel direct genezen na een avondje lichtknopje.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 16:55:31 #190
441859 crew  Lenny77
pi_201294648
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Nou, nou. Misschien is ze wel direct genezen na een avondje lichtknopje.
ja dat zou het meest ideale scenario zijn natuurlijk :)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 10 september 2021 @ 16:59:02 #191
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201294687
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
ja dat zou het meest ideale scenario zijn natuurlijk :)
Nee, dat is als ze met de eerste blik stapelverliefd op elkaar worden en ze nog lang en gelukkig leven.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 17:00:11 #192
441859 crew  Lenny77
pi_201294701
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Nee, dat is als ze met de eerste blik stapelverliefd op elkaar worden en ze nog lang en gelukkig leven.
Hm.. ok ja, dat zou nog mooier zijn :@

(Ik zou het alleszins niets vinden: opstaan met al meteen een start-de-dag liedje op mijn telefoon enz)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 10-09-2021 17:07:16 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201294732
Update volgt :-)
  vrijdag 10 september 2021 @ 17:02:40 #194
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201294734
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:36 schreef Academicus het volgende:

[..]
Niet altijd hoor want sommige wijven juffrouwen hebben ook de intentie om via een dating app een wipje te scoren alleen zijn ze niet zo expliciet daarin

Ik heb zo vaak dames gehad die allemaal het bed in doken op de eerste date en dan achteraf zeggen "Dit doe ik normaal nooit op een eerste date" :')

Maar misschien ben ik dan wel heel bijzonder voor ze oid
I know, klopt ook.. de grap is dat ze je daarna ook nog ineens willen houden bij nader inzien, maja, je was in den beginne al niet open en eerlijk over dat je een ONS wilde, en dus ben je een stiekemerd, en doei :W

Zo werkt 'ie bij mij dan in ieder geval.. zal bij anderen wellicht anders zijn, maar dat valt in mijn wereld gewoon onder 'niet eerlijk' :)

Als ik aangesproken word door een leukerdje die aangeeft dat ze gewoon zin heeft in een avondje of weekendje gezellig doen, doe ik daar heus niet moeilijk over als ik op dat moment niet iemand aan het daten ben.. bring it on , ik trek mijn sloerie T-shirt wel aan *O*

Die 'dat doe ik normaal echt nooit' remark ken ik idd maar al te goed.. aantal weken geleden had ik er ook zo'n tiepje; deed nooit dates bij haar thuis, dus we begonnen met wandelen in het bos, daarna dus mee naar huis, dat was 1.. vervolgens moest ik ineens mee eten (jongvolwassen zoon + aanhang en een vriendin van haar erbij), en puntje bij paaltje moest ik blijven slapen, dat had ze nog nóóit gedaan met een kerel bij haar thuis.. en ze bleef ook nooit bij dates thuis slapen... 3 keer raden :') .. was ik ook vrij vlot klaar mee.. gekkie.. ze jengelt trouwens nog steeds in de whatsapp zo nu en dan, want ze wil nu dat ik d'r FWB word _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Sounddragon op 10-09-2021 17:09:24 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 17:02:58 #195
441859 crew  Lenny77
pi_201294740
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:36 schreef Academicus het volgende:

[..]
Niet altijd hoor want sommige vrouwen hebben ook de intentie om via een dating app een wipje te scoren alleen zijn ze niet zo expliciet daarin

Ik heb zo vaak vrouwen gehad die allemaal het bed in doken op de eerste date en dan achteraf zeggen "Dit doe ik normaal nooit op een eerste date" :')

Maar misschien ben ik dan wel heel bijzonder voor ze oid
Fixed that for you *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 10 september 2021 @ 17:06:08 #196
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201294761
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:00 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hm.. ok ja, dat zou nog mooier zijn :@

(Ik zou het alleszins niets vinden: opstaan met al meteen een start-de-dag liedje op mijn telefoon enz)
Ik zou ook rennen, dat zijn vaak bepaalde typjes.. aan de andere kant is het in andere delen vd wereld weer heel normaal om dat soort dingen te appen, inclusief maffe gifjes enzo :) .

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 10-09-2021 17:07:23 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Tettenkoning vrijdag 10 september 2021 @ 17:24:28 #197
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201294949
quote:
'dat doe ik normaal echt nooit'
Is idd wel herkenbaar ja :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning vrijdag 10 september 2021 @ 17:27:01 #198
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201294978
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:00 schreef Lenny77 het volgende:
(Ik zou het alleszins niets vinden: opstaan met al meteen een start-de-dag liedje op mijn telefoon enz)
Lekker wakker worden toch? *O*
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201295045
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 00:18 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Ben ik de enige die eerst liked en achteraf pas kijkt of het wat is?
(Behalve bij Chinezen/Vietnamezen/Koreanen, die zitten meestal 9000 KM ver weg)

Zal waarschijnlijk niet goed zijn voor het algoritme want echt werken doet het niet :P
Meh.
Gewoon even wat moeite nemen om op z'n minst de foto's te bekijken en indien relevant een profieltekst te lezen. Kost een paar seconden. Alles lukraak naar rechts swipen betekent overigens ook gewoon dat het algoritme denkt dat je een bot bent en dan krijg je sowieso minder likes/matches, dus het is ook nog eens niet zinvol. Beter gewoon wat moeite doen. Ik swipe denk ik rustig 60-70% naar links (ik houd het niet letterlijk bij dus neem het maar als indicatie aan) en heb nu 300 matches en ik vind mezelf er echt totaal niet bijzonder uitzien, dus keuze genoeg.

Die Aziaten zijn wel echt moeilijk irritant trouwens, met hun Passport functie. Die likes druk ik echt structureel meteen weg. :@
pi_201295049
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:02 schreef lichtknopje het volgende:
Update volgt :-)
Succes. :D
pi_201295113
quote:
12s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:27 schreef Nine. het volgende:

[..]
Lekker wakker worden toch? *O*
Als je met een match appt die dezelfde muzieksmaak heeft (best een pré ook wel) is het idd niet zo erg. :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_201295119
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:36 schreef Academicus het volgende:
Niet altijd hoor want sommige wijven hebben ook de intentie om via een dating app een wipje te scoren alleen zijn ze niet zo expliciet daarin

Ik heb zo vaak wijven gehad die allemaal het bed in doken op de eerste date en dan achteraf zeggen "Dit doe ik normaal nooit op een eerste date"
Ja dit inderdaad. Soms nog wel erger dan mannen. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201295172
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:28 schreef lichtknopje het volgende:

[..]
Ik wil wel daten maar bij haar wist ik niet dat het na het liken zo snel overheersend zou worden.
Waarom niet gewoon ONS en daarna zeg je van ja sorry was niks, ze weet toch dat je er zo instaat? Genoeg vrouwen die ook zo met mannen omgaan. Gewoon niet al te serieus nemen wat ze allemaal zegt. Of afkappen inderdaad.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Tettenkoning vrijdag 10 september 2021 @ 17:42:42 #204
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201295218
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
Als je met een match appt die dezelfde muzieksmaak heeft (best een pré ook wel) is het idd niet zo erg. :P
Een beetje dezelfde muzieksmaak hebben is soberso een grote pré naar mijn mening. Met iemand die van de toppers houdt, of schlagers of Boef ofzo, gaat bij mij niet werken op de lange duur. Bovendien kun je dan ook nog eens samen naar een festival of concert toe :)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201295262
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:42 schreef Nine. het volgende:

[..]
Een beetje dezelfde muzieksmaak hebben is soberso een grote pré naar mijn mening. Met iemand die van de toppers houdt, of schlagers of Boef ofzo, gaat bij mij niet werken op de lange duur. Bovendien kun je dan ook nog eens samen naar een festival of concert toe :)
Zo denk ik er ook over ja ! ^O^ wil ook liedjes of bands die ik "ontdekt" heb of goed vind met iemand kunnen delen, en als diegene het dan ook goed vindt klinken dan ben ik helemaal happy :D
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Tettenkoning vrijdag 10 september 2021 @ 17:48:47 #206
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201295316
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
Zo denk ik er ook over ja ! ^O^ wil ook liedjes of bands die ik "ontdekt" heb of goed vind met iemand kunnen delen, en als diegene het dan ook goed vindt klinken dan ben ik helemaal happy :D
Daten? O+
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  vrijdag 10 september 2021 @ 17:51:30 #207
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_201295356
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:02 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Fixed that for you *O*
?
Beati pauperes spiritu
pi_201295377
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:48 schreef Nine. het volgende:

[..]
Daten? O+
Ben al een oud wijf (42) hoor :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_201295405
quote:
12s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:27 schreef Nine. het volgende:

[..]
Lekker wakker worden toch? *O*
En dan dit terug sturen :P hahaha
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  vrijdag 10 september 2021 @ 17:55:28 #210
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_201295425
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:02 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
I know, klopt ook.. de grap is dat ze je daarna ook nog ineens willen houden bij nader inzien, maja, je was in den beginne al niet open en eerlijk over dat je een ONS wilde, en dus ben je een stiekemerd, en doei :W

Zo werkt 'ie bij mij dan in ieder geval.. zal bij anderen wellicht anders zijn, maar dat valt in mijn wereld gewoon onder 'niet eerlijk' :)

Als ik aangesproken word door een leukerdje die aangeeft dat ze gewoon zin heeft in een avondje of weekendje gezellig doen, doe ik daar heus niet moeilijk over als ik op dat moment niet iemand aan het daten ben.. bring it on , ik trek mijn sloerie T-shirt wel aan *O*

Die 'dat doe ik normaal echt nooit' remark ken ik idd maar al te goed.. aantal weken geleden had ik er ook zo'n tiepje; deed nooit dates bij haar thuis, dus we begonnen met wandelen in het bos, daarna dus mee naar huis, dat was 1.. vervolgens moest ik ineens mee eten (jongvolwassen zoon + aanhang en een vriendin van haar erbij), en puntje bij paaltje moest ik blijven slapen, dat had ze nog nóóit gedaan met een kerel bij haar thuis.. en ze bleef ook nooit bij dates thuis slapen... 3 keer raden :') .. was ik ook vrij vlot klaar mee.. gekkie.. ze jengelt trouwens nog steeds in de whatsapp zo nu en dan, want ze wil nu dat ik d'r FWB word _O-
Haha je had dus een echte cougar die niet meer loslaat

Zijn vaak wel types die in bed echt voor alles in zijn
Beati pauperes spiritu
pi_201295457
Goede muzieksmaak is bij mij een vereiste. Ik heb zelf een best goede muzieksmaak, ja dat durf ik te zeggen, dus iemand die niets met muziek heeft wordt 'm gewoon niet. Je moet wel (bijna) in staat zijn om een Spotify lijst van minimaal 50 nummers weten samen te stellen voor een feestje oid. En slechte nummers worden niet getolereerd. Ook geen radiotroep. Nee, echt gewoon kwalitatief goede nummers. Doe eens je best op bijvoorbeeld en kijk eens op Pitchfork.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Tettenkoning vrijdag 10 september 2021 @ 18:06:36 #212
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201295609
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ben al een oud wijf (42) hoor :P
Ben ook geen 18 meer :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201296052
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:06 schreef Nine. het volgende:

[..]
Ben ook geen 18 meer :P
Je bent 19? :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_201296053
Net terug van een date. Het was verschrikkelijk. Of althans, verschrikkelijk teleurstellend. Samenvatting: drie dagen berichtjes naar elkaar gestuurd op tinder - daarna nummers uitgewisseld en via whatsapp een date afspraak gemaakt. Ik enthousiast erna toe, en de date op zichzelf was ook erg gezellig. Tot daar het moment kwam dat ze mij iets moest opbiechten. Namelijk dat ze al twee kinderen heeft.

Ik heb hier 40 min voor moeten rijden.
  Tettenkoning vrijdag 10 september 2021 @ 18:36:52 #215
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201296265
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
Je bent 19? :P
Zit meer in jouw range :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning vrijdag 10 september 2021 @ 18:37:35 #216
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201296288
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:25 schreef theunderdog het volgende:
Net terug van een date. Het was verschrikkelijk. Of althans, verschrikkelijk teleurstellend. Samenvatting: drie dagen berichtjes naar elkaar gestuurd op tinder - daarna nummers uitgewisseld en via whatsapp een date afspraak gemaakt. Ik enthousiast erna toe, en de date op zichzelf was ook erg gezellig. Tot daar het moment kwam dat ze mij iets moest opbiechten. Namelijk dat ze al twee kinderen heeft.

Ik heb hier 40 min voor moeten rijden.
Oh, had ze dat bewust verzwegen? Lekker dan :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201296304
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:37 schreef Nine. het volgende:

[..]
Oh, had ze dat bewust verzwegen? Lekker dan :')
Naja, 'bewust'. Ze had het in elk geval verzwegen.
pi_201296338
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:36 schreef Nine. het volgende:

[..]
Zit meer in jouw range :P
Ouder of jonger dan ik? :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 10 september 2021 @ 18:43:01 #219
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_201296387
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:38 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Naja, 'bewust'. Ze had het in elk geval verzwegen.
Heb hetzelfde meegemaakt. Ik pikte haar op op het station en in de auto vertelde ze dat ze een kind had. Kind heette nog echt iets van djiovanni ofzo, heb die dan ook meteen weer de deur gewezen.

Oh en voor je het je afvraagt, beide einde 20 toentertijd. Fucking huichelaars man
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 10 september 2021 @ 19:15:44 #220
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201297088
Wat is het probleem van een vrouw met kind? De meeste vrouwen vanaf 35 hebben dat. En zeker niet e slechtste
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 10 september 2021 @ 19:16:38 #221
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201297100
Als het kind Djiovannie, Kevin oid heet kan ik het nog begrijpen, maar een normaal kind?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201297473
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:43 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Heb hetzelfde meegemaakt. Ik pikte haar op op het station en in de auto vertelde ze dat ze een kind had. Kind heette nog echt iets van djiovanni ofzo, heb die dan ook meteen weer de deur gewezen.

Oh en voor je het je afvraagt, beide einde 20 toentertijd. Fucking huichelaars man
Sommige dames behandelen ons (mannen) echt als vuilnis. Ik vond haar echt leuk.......

Maar ik ga niet twee kinderen van een ander mee helpen opvoeden. Die is gek.
  Tettenkoning vrijdag 10 september 2021 @ 19:53:35 #223
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201297763
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ouder of jonger dan ik? :P
Iets ouder zelfs :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201297788
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 19:53 schreef Nine. het volgende:

[..]
Iets ouder zelfs :P
Ouder dan ik is altijd beter vind ik :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_201298077
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 19:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Maar ik ga niet twee kinderen van een ander mee helpen opvoeden. Die is gek.
Beetje voorbarig. Dat iemand al kinderen heeft wil niet automatisch zeggen dat jij de ouder rol op je mag/moet nemen als je een relatie krijgt met een single moeder.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  Tettenkoning vrijdag 10 september 2021 @ 20:25:45 #226
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201298316
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 19:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ouder dan ik is altijd beter vind ik :P
Kijk eens aan. Die is in de pocket. Zie je nu wel dat FOK! beter werkt dan datingsites en apps :+
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201298408
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:25 schreef Nine. het volgende:

[..]
Kijk eens aan. Die is in de pocket. Zie je nu wel dat FOK! beter werkt dan datingsites en apps :+
Ik reageerde wel op dit topic, maar eigenlijk heb ik hier niks te zoeken, want heb echt nooit op een datingsite of app gezeten :P Heb daar gewoon echt helemaal niks mee, maar ieder zn ding toch 😉
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_201298754
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:11 schreef Hineni het volgende:

[..]
Beetje voorbarig. Dat iemand al kinderen heeft wil niet automatisch zeggen dat jij de ouder rol op je mag/moet nemen als je een relatie krijgt met een single moeder.
Nee, maar je raakt wel betrokken bij het gezinsleven, tenzij je (uiteindelijk) besluit om te gaan latten tot het kind/de kinderen uit huis gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2021 20:52:39 ]
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 10 september 2021 @ 21:02:58 #229
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_201298953
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 19:15 schreef LXIV het volgende:
Wat is het probleem van een vrouw met kind? De meeste vrouwen vanaf 35 hebben dat. En zeker niet e slechtste
Niets. Ik heb gewoon geen behoefte aan een vrouw met kind(eren) en als je dat gewoon netjes in je profiel zet (of meldt tijdens het gesprek) kun je gewoon als volwassenen uit elkaar gaan so to say.

Ik ben net de 30 gepasseerd, voor mij hoeft dat nog niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door Straatcommando. op 10-09-2021 21:08:02 ]
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 21:13:43 #230
441859 crew  Lenny77
pi_201299158
quote:
12s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:27 schreef Nine. het volgende:

[..]
Lekker wakker worden toch? *O*
Das anders!

Ik zie hier meer het volgende voor mij:

Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 10 september 2021 @ 21:17:10 #231
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_201299215
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:37 schreef Nine. het volgende:

[..]
Oh, had ze dat bewust verzwegen? Lekker dan :')
je wilt ook niet dat je iemand treft die alleen maar met je wil daten omdat je een kind hebt.
ik denk dat het veel slimmer is om te wachten met vertellen als je echt op date bent dan het in je profiel en bij pril contact al te vertellen, ik snap wel dat het balen is maar als je kijkt naar risicofactoren voor bijvoorbeeld seksueel misbruik lopen kinderen statistisch gezien veel gevaar bij stiefvaders.
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 21:18:44 #232
441859 crew  Lenny77
pi_201299243
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 19:53 schreef Nine. het volgende:

[..]
Iets ouder zelfs :P
Jaren 70 *O* *O* *O* *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Tettenkoning vrijdag 10 september 2021 @ 21:21:25 #233
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201299292
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik reageerde wel op dit topic, maar eigenlijk heb ik hier niks te zoeken, want heb echt nooit op een datingsite of app gezeten :P Heb daar gewoon echt helemaal niks mee, maar ieder zn ding toch 😉
Ik ook niet, maar het is wel een vermaeckelijk topic. Daarentegen heb ik wel genoeg leuke FOK! dates gehad ;)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning vrijdag 10 september 2021 @ 21:21:59 #234
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201299301
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:18 schreef Lenny77 het volgende:
Jaren 70 *O* *O* *O* *O*
Patatgeneratie beste generatie *O* *O* *O*
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 21:26:22 #235
441859 crew  Lenny77
pi_201299391
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:21 schreef Nine. het volgende:

[..]
Patatgeneratie beste generatie *O* *O* *O*
Het is friet :{w

:P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201299412
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:26 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het is friet :{w

:P
Je bent me nét voor :D :D
  Tettenkoning vrijdag 10 september 2021 @ 21:32:04 #237
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201299506
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:26 schreef Lenny77 het volgende:
Het is friet :{w

:P
In dit specifieke geval is het wél patat.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201299549
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:21 schreef Nine. het volgende:

[..]
Ik ook niet, maar het is wel een vermaeckelijk topic. Daarentegen heb ik wel genoeg leuke FOK! dates gehad ;)
Kan me daar wel iets bij voorstellen (dates via FOK!) Gaat denk ik toch een stuk gemoedelijker en ongedwongener ofzo dan via datingapps/sites :)
En het is zo nu en dan idd een vermakelijk topic :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 21:34:23 #239
441859 crew  Lenny77
pi_201299550
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:32 schreef Nine. het volgende:

[..]
In dit specifieke geval is het wél patat.
Allez vooruit dan! Voor één keer :)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Tettenkoning vrijdag 10 september 2021 @ 21:40:28 #240
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201299657
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
Kan me daar wel iets bij voorstellen (dates via FOK!) Gaat denk ik toch een stuk gemoedelijker en ongedwongener ofzo dan via datingapps/sites :)
En het is zo nu en dan idd een vermakelijk topic :P
Dat is waar. En je "kent" elkaar al een beetje door je PoHi en alles, je weet daardoor ook al dat je een beetje op dezelfde lijn zit en alles :)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning vrijdag 10 september 2021 @ 21:40:46 #241
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201299659
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:34 schreef Lenny77 het volgende:
Allez vooruit dan! Voor één keer :)
O+
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201299670
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:40 schreef Nine. het volgende:

[..]
O+
Nine is dates aan het sprokkelen in dit topic vanavond :D :D
pi_201299879
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:40 schreef Nine. het volgende:

[..]
Dat is waar. En je "kent" elkaar al een beetje door je PoHi en alles, je weet daardoor ook al dat je een beetje op dezelfde lijn zit en alles :)
Als ze dan ook nog posten in de muziekdraadjes weet je gelijk of ze een beetje dezelfde muzieksmaak hebben of niet :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_201300077
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:57 schreef Discombobulate het volgende:
Goede muzieksmaak is bij mij een vereiste. Ik heb zelf een best goede muzieksmaak, ja dat durf ik te zeggen, dus iemand die niets met muziek heeft wordt 'm gewoon niet. Je moet wel (bijna) in staat zijn om een Spotify lijst van minimaal 50 nummers weten samen te stellen voor een feestje oid. En slechte nummers worden niet getolereerd. Ook geen radiotroep. Nee, echt gewoon kwalitatief goede nummers. Doe eens je best op bijvoorbeeld en kijk eens op Pitchfork.
Vind ik wel een lastige, zeker als je wat meer alternatievere muziek luistert ga ik dan verwachten dat de ander dat ook doet? Dat maakt de keuze toch al wel snel beperkter.

Voor mij is het ook wel prima om alleen met een clubje vrienden over muziek te praten en naar concerten te gaan denk ik. Natuurlijk, als iemand alleen Sieneke zou luisteren is het een ander verhaal, maar een beetje geven en nemen is ook niet zo erg ofzo?

Zou voor mij geen struikelblok zijn, ondanks dat ik veel muziek luister (denk ik).
afspraak tandarts verzetten
  Tettenkoning vrijdag 10 september 2021 @ 22:12:23 #245
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201300118
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
Als ze dan ook nog posten in de muziekdraadjes weet je gelijk of ze een beetje dezelfde muzieksmaak hebben of niet :P
Daar heb ik de laatste tijd niet zoveel kans meer voor door de vele Teams meetings die ik heb :')

Maar wij zijn wel vrij compatible qua muziek idd :Y
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning vrijdag 10 september 2021 @ 22:13:58 #246
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201300138
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:08 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Vind ik wel een lastige, zeker als je wat meer alternatievere muziek luistert ga ik dan verwachten dat de ander dat ook doet? Dat maakt de keuze toch al wel snel beperkter.

Voor mij is het ook wel prima om alleen met een clubje vrienden over muziek te praten en naar concerten te gaan denk ik. Natuurlijk, als iemand alleen Sieneke zou luisteren is het een ander verhaal, maar een beetje geven en nemen is ook niet zo erg ofzo?
Als je veel/vaak muziek luistert is dat toch echt wel handig ja. Dan wil je niet de hele tijd horen: kun je die k*tmuziek niet uitzetten?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201300204
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:12 schreef Nine. het volgende:

[..]
Daar heb ik de laatste tijd niet zoveel kans meer voor door de vele Teams meetings die ik heb :')

Maar wij zijn wel vrij compatible qua muziek idd :Y
Ja dat denk ik ook wel :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_201300233
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:13 schreef Nine. het volgende:

[..]
Als je veel/vaak muziek luistert is dat toch echt wel handig ja. Dan wil je niet de hele tijd horen: kun je die k*tmuziek niet uitzetten?
Maar er is toch ook een middenweg, muziek die je niet super vind maar ook niet irritant?

Of denk ik teveel volgens het Nederlandse poldermodel :P
afspraak tandarts verzetten
pi_201300323
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:13 schreef Nine. het volgende:

[..]
Als je veel/vaak muziek luistert is dat toch echt wel handig ja. Dan wil je niet de hele tijd horen: kun je die k*tmuziek niet uitzetten?
Precies, of dat je steeds hun muzieksmaak aan moet horen }:| en zoals ik eerder al zei hier, ik hou ervan om mijn enthousiasme voor een lied of band te delen , maar als ik bij voorbaat al weet dat mijn partner het toch niks vindt, dan vind ik dat echt wel heel jammer. 🤔
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_201300584
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:08 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Vind ik wel een lastige, zeker als je wat meer alternatievere muziek luistert ga ik dan verwachten dat de ander dat ook doet? Dat maakt de keuze toch al wel snel beperkter.

Voor mij is het ook wel prima om alleen met een clubje vrienden over muziek te praten en naar concerten te gaan denk ik. Natuurlijk, als iemand alleen Sieneke zou luisteren is het een ander verhaal, maar een beetje geven en nemen is ook niet zo erg ofzo?

Zou voor mij geen struikelblok zijn, ondanks dat ik veel muziek luister (denk ik).
Ik ben wel een beetje een muziekfanaat. Luister elk genre wel. Alleen een tyfus hekel aan popmuziek. Nee, ik zou het lastig vinden. Muziek is ook een beetje een manier van communiceren voor mij. Het is ook begrijpen wat het is om mens te zijn, een nieuwe manier om uiting te geven aan je innerlijke wereld, gevoelens, gedachtes, etc. Je begrijpt ineens beter wat een bepaalde emotie is omdat muziek zo goed werkt om dingen over te brengen. Heel filosofisch, maar heb de laatste tien jaar een beetje op een andere manier naar muziek leren luisteren. Ik kan niet iemand daten die alleen maar naar popmuziek luistert. Nee dat wordt 'm niet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201300642
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:19 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Maar er is toch ook een middenweg, muziek die je niet super vind maar ook niet irritant?

Of denk ik teveel volgens het Nederlandse poldermodel :P
Dan is het voor mij slechte muziek. _O-

Echt kwalitatief goede muziek kan iedereen waarderen denk ik, maar dan moet je het wel even leren luisteren. En dat doe je denk ik het beste door gewoon alle genres te luisteren, albums van voor naar achter, geschiedenis van genres weten, instrumenten, bepaalde effecten, etc.

Ik heb ook veel nummers die ik eerst heel kut vind. En dan las ik recensies op Pitchfork bijvoorbeeld en dan gaven ze het een mega goede score en dan dacht ik van hoe dan. En toch blijven luisteren en nu zijn veel van die nummers echt m'n favorieten.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201300730
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:49 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dan is het voor mij slechte muziek. _O-

Echt kwalitatief goede muziek kan iedereen waarderen denk ik, maar dan moet je het wel even leren luisteren. En dat doe je denk ik het beste door gewoon alle genres te luisteren, albums van voor naar achter, geschiedenis van genres weten, instrumenten, bepaalde effecten, etc.

Ik heb ook veel nummers die ik eerst heel kut vind. En dan las ik recensies op Pitchfork bijvoorbeeld en dan gaven ze het een mega goede score en dan dacht ik van hoe dan. En toch blijven luisteren en nu zijn veel van die nummers echt m'n favorieten.
Met alle respect hoor, maar als ik zo je posts lees heb je toch wel een behoorlijk eisenlijstje :o :D
pi_201300749
Maar even los van muziek, er zijn wel wat dingen die voor mij iets beter dan gemiddeld moeten--naja niet moeten maar dat zou ik graag willen--zijn. Koken is ook zoiets. Ik kan zelf aardig koken, dus heb liever ook iemand die net even iets boven gemiddeld kan koken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201300797
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Met alle respect hoor, maar als ik zo je posts lees heb je toch wel een behoorlijk eisenlijstje :o :D
Beetje overdreven ook natuurlijk, maar heb er al wel een aantal gevonden de laatste jaren! Zijn best wel wat mensen met echt een passie voor muziek. Zelfs een wandelende encyclopedie gedate, echt bizar hoe veel zij van muziek wist zeg... Ze kon voor elk gevoel, elke vibe, elke emotie, etc. gewoon altijd nummers noemen en die waren ook altijd echt goed.

Als je alleen naar pop luistert wordt het 'm echt niet voor mij. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 23:01:38 #255
441859 crew  Lenny77
pi_201300839
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:40 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Waarom niet gewoon ONS en daarna zeg je van ja sorry was niks, ze weet toch dat je er zo instaat? Genoeg vrouwen die ook zo met mannen omgaan. Gewoon niet al te serieus nemen wat ze allemaal zegt. Of afkappen inderdaad.
Vind dit best smerig eigenlijk.. als je weet (of vermoed) dat iemand verliefd is, dan doe je geen ONS om daarna doeiiii en dankje voor mijn lege zak te zeggen..
Geef dan even netjes op voorhand aan dat het echt alleen maar een ONS zal zijn.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201300873
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Met alle respect hoor, maar als ik zo je posts lees heb je toch wel een behoorlijk eisenlijstje :o :D
Oh even terugkomend op net, dat zijn geen eisen hoor? Waar zeg ik dat het eisen zijn? Ik zeg alleen maar hoe je naar muziek zou moeten luisteren, zo doe ik het zelf voornamelijk. Niet per se dat ik ook iemand wil die dat allemaal heeft. Maar dat diegene wel iets meer dan gemiddeld gevoel moet hebben voor muziek.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201300921
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 23:01 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Vind dit best smerig eigenlijk.. als je weet (of vermoed) dat iemand verliefd is, dan doe je geen ONS om daarna doeiiii en dankje voor mijn lege zak te zeggen..
Geef dan even netjes op voorhand aan dat het echt alleen maar een ONS zal zijn.
Dat doen echt zo veel vrouwen dus juist wel bij mannen. :')

Ik dacht dat die user een ONS besproken had, maar dat ze een beetje raar was. Ze hadden elkaar toch niet IRL gesproken nog? Hoe kun je dan verliefd zijn?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201301010
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 23:03 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Oh even terugkomend op net, dat zijn geen eisen hoor? Waar zeg ik dat het eisen zijn? Ik zeg alleen maar hoe je naar muziek zou moeten luisteren, zo doe ik het zelf voornamelijk. Niet per se dat ik ook iemand wil die dat allemaal heeft. Maar dat diegene wel iets meer dan gemiddeld gevoel moet hebben voor muziek.
Ja nou, misschien lees ik je posts verkeerd hoor....maar je vraagt nogal wat en niet alleen qua muziek...
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 23:18:05 #259
441859 crew  Lenny77
pi_201301070
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 23:06 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat doen echt zo veel vrouwen dus juist wel bij mannen. :')

Ik dacht dat die user een ONS besproken had, maar dat ze een beetje raar was. Ze hadden elkaar toch niet IRL gesproken nog? Hoe kun je dan verliefd zijn?
Even een quote:

Vanavond dus een date met een vrouw waarmee ik sinds een week app. Uiterlijk staat me wel aan en de eerste berichtjes ook. Maar gedurende de week worden de berichtjes steeds kneuteriger. Elke dag word ik goedemorgen gewenst met weer een lied voor de dag erbij. Onze horoscopen matchen zo goed. Of ik nog met andere vrouwen app...hartjes, knuffeltjes.. brrrr Ik krijg er steeds meer een vervelend gevoel over.
Ik had zoiets van een ONS vind ik prima maar meer hoeft van mij niet. Vanavond dus uit eten in Utrecht. Ben benieuwd. Liefst ga ik niet maar vind dat ik dit niet kan maken.

Zij weet dus niets van die ONS (voor hem is dit wel nog net ok, wss omdat ze er leuk uitziet maar voor de rest zo gek als een deur is) maar zij geeft wel veel vlindertjes-signalen af. Of jij nu vindt of ze dat kan voelen of niet: ze voelt het.

Maar goed, ik ga hier niet over blijven zeiken.
Ik zal nog wel één van de weinigen zijn die die waarden nog heeft. Ik heb niets tegen vrije seks en ook niets tegen een ONS, iedereen doet lekker wat ie wil en met hoeveel ie wil. Ik weiger echter met iemand seks te hebben die verliefd (of wat dan ook wat richting gevoel gaat) is op mij en waar ik niets voor voel.

En nu ben ik klaar met mijn rant :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201301184
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 september 2021 23:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ja nou, misschien lees ik je posts verkeerd hoor....maar je vraagt nogal wat en niet alleen qua muziek...
Je leest het verkeerd idd. Ik heb het over hoe ik met muziek omga. Enige wat ik van een ander vraag is een iets bovengemiddeld gevoel voor muziek te hebben, wel iets van een passie, want zoals ik al zei, als je alleen naar popmuziek luistert gaat het 'm niet worden.

Maar ze zijn er zeker wel hoor! Echt al veel mensen met een grote passie voor muziek gevonden. Iemand die voor elk gevoel, elke vibe, elke emotie, etc. gewoon een nummer had. Dat vind ik echt heel bijzonder omdat muziek ook gewoon een manier is om te communiceren, je bent een vollediger mens daardoor. Een beetje een Bildung is goed en ook leerzaam voor de ander.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201301221
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 23:18 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Even een quote:

Vanavond dus een date met een vrouw waarmee ik sinds een week app. Uiterlijk staat me wel aan en de eerste berichtjes ook. Maar gedurende de week worden de berichtjes steeds kneuteriger. Elke dag word ik goedemorgen gewenst met weer een lied voor de dag erbij. Onze horoscopen matchen zo goed. Of ik nog met andere vrouwen app...hartjes, knuffeltjes.. brrrr Ik krijg er steeds meer een vervelend gevoel over.
Ik had zoiets van een ONS vind ik prima maar meer hoeft van mij niet. Vanavond dus uit eten in Utrecht. Ben benieuwd. Liefst ga ik niet maar vind dat ik dit niet kan maken.

Zij weet dus niets van die ONS (voor hem is dit wel nog net ok, wss omdat ze er leuk uitziet maar voor de rest zo gek als een deur is) maar zij geeft wel veel vlindertjes-signalen af. Of jij nu vindt of ze dat kan voelen of niet: ze voelt het.

Maar goed, ik ga hier niet over blijven zeiken.
Ik zal nog wel één van de weinigen zijn die die waarden nog heeft. Ik heb niets tegen vrije seks en ook niets tegen een ONS, iedereen doet lekker wat ie wil en met hoeveel ie wil. Ik weiger echter met iemand seks te hebben die verliefd (of wat dan ook wat richting gevoel gaat) is op mij en waar ik niets voor voel.

En nu ben ik klaar met mijn rant :P
Ja eens hoor, maar die waarden zijn wel veel zoek bij mensen. Ook genoeg vrouwen die zoiets flikken. Hoe leer je mensen nou zoiets...
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201301828
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 23:29 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ja eens hoor, maar die waarden zijn wel veel zoek bij mensen. Ook genoeg vrouwen die zoiets flikken. Hoe leer je mensen nou zoiets...
Ja maar waarom moet je daar dan zelf ook aan mee doen?
Ik ben ook klootzakken tegen gekomen, ben ook tegen halve gares en stalkers aangelopen. No way dat ik dat doorreken naar iemand anders die mij nog nooit een vlieg kwaad heeft gedaan.
Maar als iedereen zoals jij denkt (incl die vrouwen die jou duidelijk iets hebben geflikt), dan krijg je binnenkort alleen nog maar verbitterde, klootzakkerige en bitcherige mensen op de wereld die niet meer gewoon oprecht kunnen liefhebben en over 'lijken' gaan om alleen maar hun eigen pleziertje te hebben.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201301830
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 23:18 schreef Lenny77 het volgende:
Even een quote:

Vanavond dus een date met een vrouw waarmee ik sinds een week app. Uiterlijk staat me wel aan en de eerste berichtjes ook. Maar gedurende de week worden de berichtjes steeds kneuteriger. Elke dag word ik goedemorgen gewenst met weer een lied voor de dag erbij. Onze horoscopen matchen zo goed. Of ik nog met andere vrouwen app...hartjes, knuffeltjes.. brrrr Ik krijg er steeds meer een vervelend gevoel over.
Ik had zoiets van een ONS vind ik prima maar meer hoeft van mij niet. Vanavond dus uit eten in Utrecht. Ben benieuwd. Liefst ga ik niet maar vind dat ik dit niet kan maken.

Zij weet dus niets van die ONS (voor hem is dit wel nog net ok, wss omdat ze er leuk uitziet maar voor de rest zo gek als een deur is) maar zij geeft wel veel vlindertjes-signalen af. Of jij nu vindt of ze dat kan voelen of niet: ze voelt het.

Maar goed, ik ga hier niet over blijven zeiken.
Ik zal nog wel één van de weinigen zijn die die waarden nog heeft. Ik heb niets tegen vrije seks en ook niets tegen een ONS, iedereen doet lekker wat ie wil en met hoeveel ie wil. Ik weiger echter met iemand seks te hebben die verliefd (of wat dan ook wat richting gevoel gaat) is op mij en waar ik niets voor voel.

En nu ben ik klaar met mijn rant :P
Volkomen mee eens, ook iets wat ik dus niet goed begrijp omdat ik het aan de ene kant heel egoistisch en narcistisch gedrag vind, al zit er op zich ook wel een andere kant aan.
Voor iemand die heel verliefd is, is ook een ons uiteindelijk beter dan helemaal niks, als je de “mannen zijn stoer vrouwen een hoer” reputatie en het “kijk eens, nu weet je tenminste echt wat je voor de rest je hele leven zal moeten gaan missen” gehalte niet meerekent.
Het is toch een vorm van intimiteit.
Het kwalijke eraan vind ik dan meer dat iemand gewoon als een soort gebruiksvoorwerp wordt gezien terwijl dat andersom niet zo is. Maar ja, hij beschouwt haar verliefdheid alleen maar als hinderlijk, dus het is ook geen pluspunt voor hem ofzo. Waarschijnlijk vinden mannen verliefdheid van een vrouw even irritant als vrouwen lust van een man waar ze niet verliefd op zijn. Fantastisch weer die wederzijdse walging.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201301866
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 00:31 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Maar ja, hij beschouwt haar verliefdheid alleen maar als hinderlijk, dus het is ook geen pluspunt voor hem ofzo. Waarschijnlijk vinden mannen verliefdheid van een vrouw even irritant als vrouwen lust van een man waar ze niet verliefd op zijn. Fantastisch weer die wederzijdse walging.
Even ingaan op dit, want het is niet persé lichtknopje die hier de 'fout' in gaat he. Hij gaf zelf al aan dat hij eigenlijk helemaal niet meer wou gaan maar dacht dat ie dat niet kon maken.
Het ging meer over het: ga er overheen en zeg daarna dat het dat niet is, ongeacht wat de persoon onder je voelt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201301948
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 00:36 schreef Lenny77 het volgende:
Even ingaan op dit, want het is niet persé lichtknopje die hier de 'fout' in gaat he. Hij gaf zelf al aan dat hij eigenlijk helemaal niet meer wou gaan maar dacht dat ie dat niet kon maken.
Het ging meer over het: ga er overheen en zeg daarna dat het dat niet is, ongeacht wat de persoon onder je voelt.
Ja dat begrijp ik… dat is misbruik maken van de situatie maar als hij zelf een ons wil gaat hij dus niet alleen voor haar daarheen omdat hij het anders niet kan maken maar voor zichzelf, tenzij hij die ONS eigenlijk ook niet wil.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201307634
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:11 schreef Hineni het volgende:

[..]
Beetje voorbarig. Dat iemand al kinderen heeft wil niet automatisch zeggen dat jij de ouder rol op je mag/moet nemen als je een relatie krijgt met een single moeder.
Ah. Dus als het wat zou worden en we op den duur samen gaan wonen, moet ik de kinderen maar gewoon hun gang laten gaan?

Ja, strak plan.
pi_201307732
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 15:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ah. Dus als het wat zou worden en we op den duur samen gaan wonen, moet ik de kinderen maar gewoon hun gang laten gaan?

Ja, strak plan.
Misschien wel ja. Je bent niet de oppas he. Het zou ook zomaar kunnen dat ze zich redelijk weten te gedragen. En als ze in de puberteit komen zetten ze zich sowieso tegen volwassenen af. Geeft niet. Zijn niet jouw kinderen.

Maar volgens mij is het probleem vaak niet het gedrag van kinderen, maar vind een nieuwe partner het niet leuk dat hij niet nummer 1 is bij de moeder. Soort van concurrentie waar je het niet van kan winnen ofzo.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201307768
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 15:48 schreef Hineni het volgende:

[..]
Misschien wel ja. Je bent niet de oppas he. Het zou ook zomaar kunnen dat ze zich redelijk weten te gedragen. En als ze in de puberteit komen zetten ze zich sowieso tegen volwassenen af. Geeft niet. Zijn niet jouw kinderen.

Maar volgens mij is het probleem vaak niet het gedrag van kinderen, maar vind een nieuwe partner het niet leuk dat hij niet nummer 1 is bij de moeder. Soort van concurrentie waar je het niet van kan winnen ofzo.
Er komt echt wel meer bij kijken hoor.....Zal het klikken met de kinderen? Is er nog een vader in beeld en op wat voor manier? En dan nog, als je 24/7 deelneemt aan dit gezinsleven heb je gewoon recht om het kind ergens op aan te spreken. Het zal vaak genoeg goed gaan hoor, maar het is echt niet onverstandig om van te voren te bedenken of je dit wel/niet wil.
pi_201308072
Misschien heb ik een heel raar beeld maar ik vind mensen die op iemands nummer 1 willen staan altijd een beetje infantiel.
Het leven is daar veel te complex voor.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zaterdag 11 september 2021 @ 16:56:26 #270
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201308678
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 16:19 schreef Avianflu het volgende:
Misschien heb ik een heel raar beeld maar ik vind mensen die op iemands nummer 1 willen staan altijd een beetje infantiel.
Het leven is daar veel te complex voor.
Ja.

En als je een kinderloze vrouw zwanger maakt sta je ook weer op nr 2. Ik snap ook niet de eis om op 1 te staan.
Ik snap wel dat als je voor een moeder met een jong kind kiest, je wat van je vrijheid inlevert. Met een kinderloze vrouw kun je doen wat je wil, heeft ze een kind zal daar altijd rekening mee gehouden moeten worden.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201308699
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 16:56 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ja.

En als je een kinderloze vrouw zwanger maakt sta je ook weer op nr 2. Ik snap ook niet de eis om op 1 te staan.
Ik snap wel dat als je voor een moeder met een jong kind kiest, je wat van je vrijheid inlevert. Met een kinderloze vrouw kun je doen wat je wil, heeft ze een kind zal daar altijd rekening mee gehouden moeten worden.
Voordeel is dan weer dat je zelf ook vrijheid houd. Kan je het weekend dat de de kinderen heeft lekker iets voor jezelf doen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zaterdag 11 september 2021 @ 16:59:16 #272
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201308723
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 16:57 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Voordeel is dan weer dat je zelf ook vrijheid houd. Kan je het weekend dat de de kinderen heeft lekker iets voor jezelf doen.
Dat vind ik een beetje ontlopen. Als je voor een moeder kiest, dan kies je ook voor dat kind (vind ik). En dan ga je jezelf dus neit drukken iedere keer wanneer dat kind er is, maar ga je iets leuks doen met z'n drieen..
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201309656
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 16:59 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat vind ik een beetje ontlopen. Als je voor een moeder kiest, dan kies je ook voor dat kind (vind ik). En dan ga je jezelf dus neit drukken iedere keer wanneer dat kind er is, maar ga je iets leuks doen met z'n drieen..
Mwah. Als ik eerlijk ben heb ik de een op een aandacht van mijn moeder wel gemist nadat ze een nieuwe partner kreeg (mijn stiefvader). Altijd alles met het hele “gezinnetje”
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201309761
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 17:56 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Mwah. Als ik eerlijk ben heb ik de een op een aandacht van mijn moeder wel gemist nadat ze een nieuwe partner kreeg (mijn stiefvader). Altijd alles met het hele “gezinnetje”
Wat op zich wel pleit voor die man!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 11 september 2021 @ 18:14:25 #275
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201309898
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 16:19 schreef Avianflu het volgende:
Misschien heb ik een heel raar beeld maar ik vind mensen die op iemands nummer 1 willen staan altijd een beetje infantiel.
Het leven is daar veel te complex voor.
Je staat altijd op een bepaalde plek.

Alleen is die plek bij een partner met kinderen van een ander anders dat wanneer het je eigen kinderen zijn.
pi_201309999
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 september 2021 15:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Er komt echt wel meer bij kijken hoor.....Zal het klikken met de kinderen? Is er nog een vader in beeld en op wat voor manier? En dan nog, als je 24/7 deelneemt aan dit gezinsleven heb je gewoon recht om het kind ergens op aan te spreken. Het zal vaak genoeg goed gaan hoor, maar het is echt niet onverstandig om van te voren te bedenken of je dit wel/niet wil.
Het is ook niet onverstandig. Maar hij doet net of het een automatisch gegeven is dat je dan de rol van opvoeder, met bijbehorende "rechten en plichten", krijgt. Er zijn genoeg single moeders die een vriend zoeken, en niet een nieuwe vader voor haar kinderen. Naast alle factoren die je zelf al schrijft, ben je als nieuwe vriend dan voor die kinderen hooguit iets als een oom ofzo.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201310064
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 18:21 schreef Hineni het volgende:

[..]
Het is ook niet onverstandig. Maar hij doet net of het een automatisch gegeven is dat je dan de rol van opvoeder, met bijbehorende "rechten en plichten", krijgt. Er zijn genoeg single moeders die een vriend zoeken, en niet een nieuwe vader voor haar kinderen. Naast alle factoren die je zelf al schrijft, ben je als nieuwe vriend dan voor die kinderen hooguit iets als een oom ofzo.
Maar zo simpel ligt het niet.....het is toch wel een proces die je aangaat.
pi_201310218
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 september 2021 18:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Maar zo simpel ligt het niet.....het is toch wel een proces die je aangaat.
Normaal doen tegen een ander is geen proces. Meer dan dat is het niet, tenzij je de oppas gaat uithangen. ;)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201310339
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 september 2021 18:39 schreef Hineni het volgende:

[..]
Normaal doen tegen een ander is geen proces. Meer dan dat is het niet, tenzij je de oppas gaat uithangen. ;)
Dan heb je er vast geen ervaring mee....
pi_201310498
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 september 2021 18:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Dan heb je er vast geen ervaring mee....
Juist wel.

Sociale interactie.
Met je collega's doe je het.
Met je studiegenoten doe je het.
Met je familie.
Met je vrienden.
Met kinderen is het niet anders. ^O^
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  zaterdag 11 september 2021 @ 19:06:17 #281
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201310554
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 september 2021 18:39 schreef Hineni het volgende:

[..]
Normaal doen tegen een ander is geen proces. Meer dan dat is het niet, tenzij je de oppas gaat uithangen. ;)
Heeft weinig met normaal doen te maken, jij gaat als stiefvader nooit dezelfde rol/band vervullen/krijgen als dat je de biologische vader bent.
(En dat is helemaal prima natuurlijk maar niet iedereen heeft daar behoefte aan)
pi_201310615
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:03 schreef Hineni het volgende:

[..]
Juist wel.

Sociale interactie.
Met je collega's doe je het.
Met je studiegenoten doe je het.
Met je familie.
Met je vrienden.
Met kinderen is het niet anders. ^O^
Toch kun je het niet onderschatten, juist kinderen zitten in een ontwikkelingsfase....

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2021 19:17:02 ]
pi_201310667
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 23:18 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Even een quote:

Vanavond dus een date met een vrouw waarmee ik sinds een week app. Uiterlijk staat me wel aan en de eerste berichtjes ook. Maar gedurende de week worden de berichtjes steeds kneuteriger. Elke dag word ik goedemorgen gewenst met weer een lied voor de dag erbij. Onze horoscopen matchen zo goed. Of ik nog met andere vrouwen app...hartjes, knuffeltjes.. brrrr Ik krijg er steeds meer een vervelend gevoel over.
Ik had zoiets van een ONS vind ik prima maar meer hoeft van mij niet. Vanavond dus uit eten in Utrecht. Ben benieuwd. Liefst ga ik niet maar vind dat ik dit niet kan maken.

Zij weet dus niets van die ONS (voor hem is dit wel nog net ok, wss omdat ze er leuk uitziet maar voor de rest zo gek als een deur is) maar zij geeft wel veel vlindertjes-signalen af. Of jij nu vindt of ze dat kan voelen of niet: ze voelt het.

Maar goed, ik ga hier niet over blijven zeiken.
Ik zal nog wel één van de weinigen zijn die die waarden nog heeft. Ik heb niets tegen vrije seks en ook niets tegen een ONS, iedereen doet lekker wat ie wil en met hoeveel ie wil. Ik weiger echter met iemand seks te hebben die verliefd (of wat dan ook wat richting gevoel gaat) is op mij en waar ik niets voor voel.

En nu ben ik klaar met mijn rant :P
Hoe was je date?
  zaterdag 11 september 2021 @ 19:59:19 #284
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_201311290
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:25 schreef theunderdog het volgende:
Net terug van een date. Het was verschrikkelijk. Of althans, verschrikkelijk teleurstellend. Samenvatting: drie dagen berichtjes naar elkaar gestuurd op tinder - daarna nummers uitgewisseld en via whatsapp een date afspraak gemaakt. Ik enthousiast erna toe, en de date op zichzelf was ook erg gezellig. Tot daar het moment kwam dat ze mij iets moest opbiechten. Namelijk dat ze al twee kinderen heeft.

Ik heb hier 40 min voor moeten rijden.
Oh, dat is wel jammer. Beter vermeld je zoiets belangrijks toch voor de eerste date.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_201311412
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:06 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Heeft weinig met normaal doen te maken, jij gaat als stiefvader nooit dezelfde rol/band vervullen/krijgen als dat je de biologische vader bent.
(En dat is helemaal prima natuurlijk maar niet iedereen heeft daar behoefte aan)
Het idee is juist dat je geen stief/biologische vader hoeft uit te hangen. Dat je met kinderen gewoon een sociale interactie kunt hebben als anderen. Maar blijkbaar is het erg opzienbarend.

Misschien eens wat meer met kinderen omgaan? Die hebben nog niet al die labeltjes tussen de oren zitten waarmee volwassenen dingen vaak onnodig ingewikkeld maken.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201311490
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:08 schreef Hineni het volgende:

[..]
Het idee is juist dat je geen stief/biologische vader hoeft uit te hangen. Dat je met kinderen gewoon een sociale interactie kunt hebben als anderen. Maar blijkbaar is het erg opzienbarend.

Misschien eens wat meer met kinderen omgaan? Die hebben nog niet al die labeltjes tussen de oren zitten waarmee volwassenen dingen vaak onnodig ingewikkeld maken.
Het probleem is misschien wel dat mensen vaak denken dat zij tweede vader of moeder moeten zijn voor die kinderen.

Maar ja, niet iedereen is weggelegd om een gezin met kinderen te hebben.
pi_201311535
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:08 schreef Hineni het volgende:

[..]
Het idee is juist dat je geen stief/biologische vader hoeft uit te hangen. Dat je met kinderen gewoon een sociale interactie kunt hebben als anderen. Maar blijkbaar is het erg opzienbarend.

Misschien eens wat meer met kinderen omgaan? Die hebben nog niet al die labeltjes tussen de oren zitten waarmee volwassenen dingen vaak onnodig ingewikkeld maken.
Ik heb kinderen....die waren 3 en 4 jaar toen hun vader en ik in de zomer van 2003 uit elkaar gingen, maar met kerst 2003 woonde hij al samen met zijn nieuwe vrouw. Dat is enerzijds best goed gegaan, maar nu nog (nu oudste 22 is en jongste bijna 21) delen ze nog dingen over hun stiefmoeder met mij wat ze moeilijk vinden om mee te dealen. Het is echt niet zomaar in een relatie en/of gezinsleven stappen, gewoon niet.
pi_201311552
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Toch kun je het niet onderschatten, juist kinderen zitten in een ontwikkelingsfase....
Je kunt je daar van te voren heel druk over maken of denken dat ze zich toch wel ontwikkelen. Met of zonder "jou".

Hoe doen kinderen het als ze elk jaar een nieuwe onderwijzer(es) krijgen? Precies daarom, er zijn wel meer passanten in een mensenleven. Helemaal als er al een scheiding is geweest. Met normaal doen zijn ze bijna altijd heel tevreden.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  zaterdag 11 september 2021 @ 20:18:39 #289
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201311578
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:08 schreef Hineni het volgende:

[..]
Het idee is juist dat je geen stief/biologische vader hoeft uit te hangen. Dat je met kinderen gewoon een sociale interactie kunt hebben als anderen. Maar blijkbaar is het erg opzienbarend.

Misschien eens wat meer met kinderen omgaan? Die hebben nog niet al die labeltjes tussen de oren zitten waarmee volwassenen dingen vaak onnodig ingewikkeld maken.
Sociale interactie, wat?

Je wil als je een relatie begint toch iets opbouwen, als je dan kinderen erbij krijgt dan is het niet "lang leven de lol" maar heb je gewoon verantwoordelijkheden.

Wat meer met kinderen omgaan, gast ik heb relaties gehad waarbij kinderen inbegrepen waren dus je hoeft mij niet te vertellen hoe het werkt. :')
  zaterdag 11 september 2021 @ 20:19:13 #290
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_201311591
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 19:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Sommige dames behandelen ons (mannen) echt als vuilnis. Ik vond haar echt leuk.......

Maar ik ga niet twee kinderen van een ander mee helpen opvoeden. Die is gek.
Je gedachten zijn een beetje zwart/ wit. Dat is de taak van haar en de vader.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_201311644
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:17 schreef Hineni het volgende:

[..]
Je kunt je daar van te voren heel druk over maken of denken dat ze zich toch wel ontwikkelen. Met of zonder "jou".

Hoe doen kinderen het als ze elk jaar een nieuwe onderwijzer(es) krijgen? Precies daarom, er zijn wel meer passanten in een mensenleven. Helemaal als er al een scheiding is geweest. Met normaal doen zijn ze bijna altijd heel tevreden.
Zie mijn post hierboven als reactie op jou....
pi_201311663
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ik heb kinderen....die waren 3 en 4 jaar toen hun vader en ik in de zomer van 2003 uit elkaar gingen, maar met kerst 2003 woonde hij al samen met zijn nieuwe vrouw. Dat is enerzijds best goed gegaan, maar nu nog (nu oudste 22 is en jongste bijna 21) delen ze nog dingen over hun stiefmoeder met mij wat ze moeilijk vinden om mee te dealen. Het is echt niet zomaar in een relatie en/of gezinsleven stappen, gewoon niet.
Ik vond van mijn eigen ouders al genoeg dingen moeilijk om mee te dealen. En soms nog steeds. Met andere aanwezigen in mijn leven is dat soms niet anders. Wel heb ik het leren ombuigen.

Bijvoorbeeld toen ik een nieuwe leidinggevende kreeg die op 1 van mijn ouders leek. Ik wist binnen 1 seconde wat ik moest laten, daar waar anderen hun mening dachten te moeten geven. Binnen een paar weken had ik de vrijheid en het vertrouwen, daar waar anderen een minder fijn bewind ervaarden. Zonder de ervaring met mijn betreffende ouder had ik dezelfde "fout" als de anderen gemaakt. 8-)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201311719
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:24 schreef Hineni het volgende:

[..]
Ik vond van mijn eigen ouders al genoeg dingen moeilijk om mee te dealen. En soms nog steeds. Met andere aanwezigen in mijn leven is dat soms niet anders. Wel heb ik het leren ombuigen.

Bijvoorbeeld toen ik een nieuwe leidinggevende kreeg die op 1 van mijn ouders leek. Ik wist binnen 1 seconde wat ik moest laten, daar waar anderen hun mening dachten te moeten geven. Binnen een paar weken had ik de vrijheid en het vertrouwen, daar waar anderen een minder fijn bewind ervaarden. Zonder de ervaring met mijn betreffende ouder had ik dezelfde "fout" als de anderen gemaakt. 8-)
Ik wil alleen maar duidelijk maken dat het niet vanzelfsprekend is een alleenstaande ouder te daten en om dat vooral niet te onderschatten. Dat heeft niks met angst te maken, maar met realisme. Er komt hoe dan ook een moment dat jij als stiefouder tóch verantwoordelijk wordt en dat moet je wel willen en of kunnen.
pi_201311841
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:18 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Sociale interactie, wat?

Je wil als je een relatie begint toch iets opbouwen, als je dan kinderen erbij krijgt dan is het niet "lang leven de lol" maar heb je gewoon verantwoordelijkheden.

Wat meer met kinderen omgaan, gast ik heb relaties gehad waarbij kinderen inbegrepen waren dus je hoeft mij niet te vertellen hoe het werkt. :')
Het is in het gewone leven ook niet lang leve de lol. Dat wat jij verantwoordelijkheden noemt, is niet veel anders dan andere verantwoordelijkheden in een mensenleven. Ik vat het samen als normaal doen. We zijn allemaal kinderen geweest.

Ik heb ook relaties gehad waarbij kinderen zijn inbegrepen, en nog steeds. Dus wat ik zeg kan gewoon. 100% ^O^
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201312055
quote:
3s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:34 schreef Hineni het volgende:

[..]
Het is in het gewone leven ook niet lang leve de lol. Dat wat jij verantwoordelijkheden noemt, is niet veel anders dan andere verantwoordelijkheden in een mensenleven. Ik vat het samen als normaal doen. We zijn allemaal kinderen geweest.

Ik heb ook relaties gehad waarbij kinderen zijn inbegrepen, en nog steeds. Dus wat ik zeg kan gewoon. 100% ^O^
Er wordt ook niet gezegd dat het niet kan, maar dat het wel een bewuste keuze is die je maakt :)
pi_201312228
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Er wordt ook niet gezegd dat het niet kan, maar dat het wel een bewuste keuze is die je maakt :)
Dat ontken ik ook niet. Het begon m.i. met dat een relatie met iemand met een kind, niet automatisch tot een ouder rol leidt. Maar blijkbaar praten we langs elkaar heen. Kan gebeuren. ^O^
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201312292
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:15 schreef Senn88 het volgende:

[..]
Hoe was je date?
Dat was mijn date niet, ik quote iemand :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201312383
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:01 schreef Hineni het volgende:

[..]
Dat ontken ik ook niet. Het begon m.i. met dat een relatie met iemand met een kind, niet automatisch tot een ouder rol leidt. Maar blijkbaar praten we langs elkaar heen. Kan gebeuren. ^O^
Ik zeg juist dat het wel tot een soort van ouder rol kan leiden, het is ook niet automatisch dat je afzijdig van die rol kan blijven.
pi_201312462
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 september 2021 18:14 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Je staat altijd op een bepaalde plek.

Alleen is die plek bij een partner met kinderen van een ander anders dat wanneer het je eigen kinderen zijn.
Klopt denk ik wel, het liefst zou ik daarom een partner willen die ook al 1 kind heeft waar hij regelmatig voor zorgt. Dat lijkt mij de beste balans voor een nieuwe relatie en beide kinderen (mijn en zijn kind).
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201312506
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 18:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Wat op zich wel pleit voor die man!
Klopt, alleen wordt er vaak voorbijgegaan aan wat een kind ervaart.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201312513
:)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')