SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan roepen "ik kan geen racist zijn, want ik ben zelf een buitenlander"quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:10 schreef Stepperoller het volgende:
De buurman heeft achterhaalde denkbeelden over buitenlanders, maar de buurvrouw zegt zelf 'Ik weet hoe Turken zijn'.over haar eigen man.
Ja mensen met die nationaliteit zijn een soort hive mind die allemaal hetzelfde denken.
Ik kijk nu en vind het best spannend daar tijdens die straatconfrontatie. Nog gern partij kunnen kiezen maar ik neig naar team zeeman. Hoewel dat ook een flinke zeikerd is.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:18 schreef wizzer het volgende:
Ik zag langskomen dat dit een erge uitzending zou zijn, dus ik kijken incl reclames.Met mijn snacks en drinken, ik zat er klaar voor. Het viel tegen. We hebben toch wel ergere gezien? De Bloemstraat werd de Boemstraat, sowieso vielen wat plankjes op een schutting niet op, de meeste voortuintjes waren een mix van een nagebootste Efteling of puur,wilde natuur met gedumpt afval.
Die kop toen die gast over ratten begonquote:
Zei hij op luide toonquote:Op donderdag 9 september 2021 22:05 schreef leolinedance het volgende:
Ik schreeuw niet, ik praat gewoon hard!!
Triest hoor, dat je een konijn van een kind gaat houden.quote:
Ik begrijp niet dat hij die konijnen niet gewoon is gaan halen. Niet zo moeilijk toch zou je zeggen.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Triest hoor, dat je een konijn van een kind gaat houden.
Vaak kennen de eigenaren ook zo’n hond niet hendelen als die echt boos is.quote:
Ik wel. Ik heb een rottweiler en een bouvier gehad. Heerlijke beesten. Ook een chihuahua gehad trouwens, was ook een schatje.quote:
Alle leuke kadden zijn al weg hier uit het asiel als ik zo op de website kijk. Allemaal "schuchter met een pittig randje"quote:Op donderdag 16 september 2021 21:41 schreef praadje het volgende:
Ik zit wel eens op de sites van asiels te kijken en wat een overschot aan pitbulls staat daarop zeg. En bijna zonder uitzondering staat dat ze lief zijn maar een sterke baas nodig hebben en dat ze niet zo goed gaan met kinderen. Dan zouden bij mij alle alarmbellen gaan rinkelen.
Niet dat ik van plan ben een kat of een hont te nemen hoor.
Ik ben geen kaddenmensquote:Op donderdag 16 september 2021 21:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Alle leuke kadden zijn al weg hier uit het asiel als ik zo op de website kijk. Allemaal "schuchter met een pittig randje"
Nee , echt zo sneu.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:51 schreef StephanL het volgende:
Is echt geen hond voor zo’n flatje
Stel je de geur eens voorquote:
Lekker trippenquote:Op donderdag 16 september 2021 21:56 schreef praadje het volgende:
Ohh slaap je dan wel. Ga morgen gelijk naar de coffeeshop
Wij hebben ook twee honden maar gelukkig wel een aantal vierkante meters. Een border en een boerenfoxquote:
Ja met zijn controle.quote:
Lekker knetterstoned achter je hont aanspacenquote:Op donderdag 16 september 2021 22:04 schreef StephanL het volgende:
Ja met zijn controle.
Ook nog eens chronisch ziek. Geen idee wat die heeft maar zo’n hond klinkt achteraf als een slecht plan
De expert had het ook snel gezien vond ikquote:Op donderdag 16 september 2021 22:06 schreef Nine. het volgende:
[..]
Lekker knetterstoned achter je hont aanspacen
Haha dat was ook gelijk mijn gedacht.quote:Op donderdag 16 september 2021 22:26 schreef monkyyy het volgende:
10k verdienen door je te laten bijten, hopelijk klinkt dat niet te aanlokkelijk voor Marleen
Eens. Ik zou er ook niet mee in de lift mee willen staan.quote:Op donderdag 16 september 2021 22:23 schreef JJ76 het volgende:
Geloof beide niet, weet niet wie er meer overdrijft/liegt maar hont komt zeker wel bedreigend over.
Nee, kwam op mij over alsof ze regelmatig stevig drinkt. Vorm van afasie?quote:Op donderdag 16 september 2021 22:20 schreef Nine. het volgende:
Die vrouw spoort ook niet helemaal...
Haar ogen lichtten even op..quote:Op donderdag 16 september 2021 22:26 schreef monkyyy het volgende:
10k verdienen door je te laten bijten, hopelijk klinkt dat niet te aanlokkelijk voor Marleen
Ik ben geen medicus dus daar ga ik geen uitspraken over doen. Kan natuurlijk ook zijn dat ze zwakbegaafd is, net als die Aniel, want erg snugger kwam ze niet over.quote:Op donderdag 16 september 2021 23:00 schreef Gia het volgende:
Nee, kwam op mij over alsof ze regelmatig stevig drinkt. Vorm van afasie?
Dat hondje kon ook, niet jezelf. Zielig voor dat hondje, maar armoede is ook niet alles.quote:Op donderdag 16 september 2021 22:26 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op donderdag 23 september 2021 21:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ze praten daar wel een beetje raar
Straks komen de hoofdzaken wel aan bodquote:Op donderdag 23 september 2021 21:34 schreef monkyyy het volgende:
Ouderwets conflict dat over een schutting gaat maar eigenlijk ook weer niet over een schutting gaat
Nee joh.quote:
Ditquote:Op donderdag 23 september 2021 21:41 schreef praadje het volgende:
Waarom verlagen? Met zulke buren kan je schutting niet hoog genoeg zijn.
En dit.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:41 schreef praadje het volgende:
En met stroom graagquote:Op donderdag 23 september 2021 21:41 schreef praadje het volgende:
Ja. Erg.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:42 schreef JJ76 het volgende:
Zo jammer dat om zo'n onbenullige cm's zo'n drama kan ontstaan.
Moet jij ook ondertiteld worden?quote:
Neh wij zijn importquote:Op donderdag 23 september 2021 21:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Moet jij ook ondertiteld worden?
Die ligt al in de autoquote:Op donderdag 23 september 2021 22:04 schreef monkyyy het volgende:
Gaat Viktor straks ook nog de grote zwarte dildo bespreken? Ik ben benieuwd naar het verhaal erachter
Ja. Grote bek.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:21 schreef JJ76 het volgende:
Wat een kutwijf met haar opmerkingen.
Hopelijk snel weer terug. Vind hem echt de beste.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat zei Mr Visser. Is er volgende week niet
Programmering geeft wel een uitzending aan.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hopelijk snel weer terug. Vind hem echt de beste.
Sommige mensen denken dat een schutting op eigen grond op 30 cm van de erfgrens moet. Dat is onzin. Zelfs tegen, dus niet op, de erfgrens, is al op eigen grond.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:56 schreef Stepperoller het volgende:
Maar als je allebei een schutting op eigen grond plaatst krijg je toch ook een rare tussenruimte met onkruid?Dat komt er op een gegeven moment vast wel doorheen. En dan kan het niet verwijderd worden.
Ja mij ook , ineens zag ik het..dan denk ik echt, zucht...quote:Op donderdag 23 september 2021 22:30 schreef Dutch_view het volgende:
Viel me in het laatste shot pas op dat die pop ook in het publiek zat
Weet je nog die "verbouwing" in de oude dierentuin, toen het nog geen Rensenpark was? Dat heeft het zoontje Toby gedaan.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zuid-Oost Drenthe
Nu maar even terugkijken.
Daar sta ik ook niet van te kijken eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 25 september 2021 19:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Weet je nog die "verbouwing" in de oude dierentuin, toen het nog geen Rensenpark was? Dat heeft het zoontje Toby gedaan.
https://nos.nl/artikel/21(...)uin-emmen-vernieldenquote:Op zaterdag 25 september 2021 19:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Weet je nog die "verbouwing" in de oude dierentuin, toen het nog geen Rensenpark was? Dat heeft het zoontje Toby gedaan.
Gezellige dikkerdsquote:Op donderdag 30 september 2021 21:32 schreef Inca het volgende:
Het word een gezellige aflevering zie het nu al![]()
Toby?quote:Op zaterdag 25 september 2021 19:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom ze die gozer van wordt u al geholpen niet is gevraagd, die heeft al tv ervaring.quote:
Misschien wil die nietquote:Op donderdag 30 september 2021 21:40 schreef TjjWester het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom ze die gozer van wordt u al geholpen niet is gevraagd, die heeft al tv ervaring.
Die is jurist en geen rechter.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:40 schreef TjjWester het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom ze die gozer van wordt u al geholpen niet is gevraagd, die heeft al tv ervaring.
Tsja het is toch een beetje het begin van het einde van een tijdperk.. Niemand kan tippen aan Frank Visser.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:36 schreef TjjWester het volgende:
[..]
lijkt wel een goede guy, beetje zenuwachtig.
En raadsheer..... hij heeft gewoon zijn meester titel.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:42 schreef praadje het volgende:
[..]
Die is jurist en geen rechter.
Ik hoorde dat Mr. Visser met de tijd wil gaan stoppen/minderen, die is ook al op leeftijd natuurlijk. En dan is het wel handig als iemand al ervaring heeft opgedaan en ze zo verder kunnen gaan met de uitzendingen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 23:19 schreef falling_away het volgende:
Nou ja zeg, wat is dit nu.. Ik wil geen Beuving volgende week! Frank Visser is niet te vervangen
Je hebt gelijk, ik zat bij de verkeerde te kijken.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:44 schreef TjjWester het volgende:
[..]
En raadsheer..... hij heeft gewoon zijn meester titel.
oftewel rechter bij het gerechtshof amsterdam
Is het überhaupt een tuin of is het gewoon een portiek?quote:Op donderdag 30 september 2021 22:01 schreef Joweh het volgende:
Los van wie nou gelijk heeft, wat zijn dat in godsnaam voor woningen? Zijn dat zelfstandige woonunits voor mensen met een uitdaging? Het is toch wachten op gezeik met zo’n gezamenlijke tuin als je daar niet expliciet voor kiest in een woongroep oid?
Dat die niet door de hoeven zakt…quote:Op donderdag 30 september 2021 22:04 schreef ddx het volgende:
Die vriendin staat er ook maar beetje bij.
Hij heet Matthew, maar hij ziet er wel uit (en gedraagt zich) als een Delano.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:05 schreef xzaz het volgende:
Wat wil je ook met een naam als Delano. Dan sta je al 1-0 achter.
Matthew heet diequote:Op donderdag 30 september 2021 22:05 schreef xzaz het volgende:
Wat wil je ook met een naam als Delano. Dan sta je al 1-0 achter.
Wat een mafkees joh, met zn grote bek. ik denk dat ie bij meer dan winkracht 4 die 30x30 tegels in zn jaszak moet doen omdat hij anders wegwaait.quote:
Ze zal maar boven op die vent van der vallenquote:Op donderdag 30 september 2021 22:05 schreef Joweh het volgende:
[..]
Dat die niet door de hoeven zakt…
God wat ben ik blij dat ik niet tussen zulke mensen hoef te wonen…
Allemaal het zelfdequote:Op donderdag 30 september 2021 22:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hij heet Matthew, maar hij ziet er wel uit (en gedraagt zich) als een Delano.
Ze hebben waarschijnlijk al een week geluisterdquote:Op donderdag 30 september 2021 22:09 schreef Joweh het volgende:
Lekker representatief dat de mogelijke dader mag aangeven hoe hard hij de muziek ‘normaal’ zet :p
Er zullen wel mensen achter de camera staan toch?quote:Op donderdag 30 september 2021 22:11 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Viktor schijt in zijn broek en terecht.. dit kan snel uit de hand lopen
Vorig jaar ook alquote:Op donderdag 30 september 2021 22:12 schreef ddx het volgende:
Hoorde ik nou net dat het zwembad er al 3 weken stond ?
Dan zijn ze er ook snel bij om opnames te maken
Er gaat vast iemand eerst op een voorgesprek met die mensen. Ze zien een hoop emoties en gescheld en iemand met een laag iq. Concept is weer compleetquote:Op donderdag 30 september 2021 22:14 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ze weten steeds wel het 'volk' uit te kiezen, omg
Dat is die Biancaquote:Op donderdag 30 september 2021 22:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Moeders komt er zo ook nog bij, dat wordt genieten straks
Die snuiven cola.quote:
Dit is wel een mooie voor in BNW.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:29 schreef Inca het volgende:
Ik denk dat Matthew een feeder is voor de hele buurt
Zoontje misschien ?quote:Op donderdag 30 september 2021 22:42 schreef Tinos85 het volgende:
Waarom had Matthew een kentekenplaat in zijn auto met de tekst “Kelly ❤ Justin”
er was duidelijk een kind daar in huis.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:42 schreef Tinos85 het volgende:
Waarom had Matthew een kentekenplaat in zijn auto met de tekst “Kelly ❤ Justin”
We mogen met elkaar hopen dat de kinderbescherming en jeugdzorg al in beeld zijn, anders komt er van dat kind niet veel goeds terecht.quote:
Uitzending gemist, NLziet.nl, Kijk.nl.quote:
pi r kwadraat toch?quote:
Dat is wel zo ja, misschien dat ik hem een beetje onderschatte in mijn vorige reactie...quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
Gevaarlijk mannetje. Vooral ook omdat hij heel luchtig doet over de gevangenis waar hij heen moet als hij zijn buuf vermoordt.
Hij is roekeloos en het lijkt alsof hij zwaar aan de drugs zit.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:33 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, misschien dat ik hem een beetje onderschatte in mijn vorige reactie...
Dat idee van de drugs had ik ook, geen fijn buurmannetje.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is roekeloos en het lijkt alsof hij zwaar aan de drugs zit.
Vooral omdat hij zomaar een misdaad zou kunnen begaan. Hij heeft geen enkel moreel besef lijkt wel. Of het boeit hem niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:51 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dat idee van de drugs had ik ook, geen fijn buurmannetje.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:34 schreef wizzer het volgende:
Rammstein 😁 Geweldige tekst ook uitgekozen voor deze happening😂.
Zwaar aan de speed zo te zien.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
Hij is roekeloos en het lijkt alsof hij zwaar aan de drugs zit.
Om doodsbang van te wordenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:59 schreef E.T. het volgende:
Kan me wel voorstellen dat die alleenstaande griet bang voor hem is..
Ik zit de reacties bij de Facebook-bericht te lezen.. Hij is dus al heel wat jaren berucht
https://www.facebook.com/(...)sts/1102015639941223 MyGod wat een kansloze...
quote:
Volgens mij is zijn huidige vriendin ook bang voor hem.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:59 schreef E.T. het volgende:
Kan me wel voorstellen dat die alleenstaande griet bang voor hem is..
Ik zit de reacties bij de Facebook-bericht te lezen.. Hij is dus al heel wat jaren berucht
https://www.facebook.com/(...)sts/1102015639941223 MyGod wat een kansloze...
Kan ik me levendig voorstellenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 19:49 schreef Ole het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is zijn huidige vriendin ook bang voor hem.
Nee de woningbouw wilde niet optreden tegen dit zwembad. en ze hadden toevallig ook geen tijd voor dit programma.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:10 schreef JanGroen het volgende:
De woningbouw / verhuurder was helemaal niet in beeld. De eiseres had hier ook simpelweg naartoe kunnen gaan om het zwembad aan te kaarten, aangezien er letterlijk in de huurovereenkomst staat dat je de gezamelijke binnentuin niet mag gebruiken voor een eigen zwembad.
Maar omdat er meerdere zaken speelden (poging tot aanrijden, beschuldiging van beschadigen auto, gluren, intimideren, geluidsoverlast) besloot de eiseres om naar Mr. Frank Visser doet uitspraak te gaan. Slim van haar.
Dat Matthew niet heel snugger was bleek al wel toen hij Mr. Bart Beuving gelijk een hand wilde geven... Man dan heb je het echt niet begrepen in deze tijd. De rechter wist gelijk met wat voor figuur hij te doen had volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |