Weet je nog die "verbouwing" in de oude dierentuin, toen het nog geen Rensenpark was? Dat heeft het zoontje Toby gedaan.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zuid-Oost Drenthe
Nu maar even terugkijken.
Daar sta ik ook niet van te kijken eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 25 september 2021 19:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Weet je nog die "verbouwing" in de oude dierentuin, toen het nog geen Rensenpark was? Dat heeft het zoontje Toby gedaan.
https://nos.nl/artikel/21(...)uin-emmen-vernieldenquote:Op zaterdag 25 september 2021 19:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Weet je nog die "verbouwing" in de oude dierentuin, toen het nog geen Rensenpark was? Dat heeft het zoontje Toby gedaan.
Gezellige dikkerdsquote:Op donderdag 30 september 2021 21:32 schreef Inca het volgende:
Het word een gezellige aflevering zie het nu al![]()
Toby?quote:Op zaterdag 25 september 2021 19:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom ze die gozer van wordt u al geholpen niet is gevraagd, die heeft al tv ervaring.quote:
Misschien wil die nietquote:Op donderdag 30 september 2021 21:40 schreef TjjWester het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom ze die gozer van wordt u al geholpen niet is gevraagd, die heeft al tv ervaring.
Die is jurist en geen rechter.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:40 schreef TjjWester het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom ze die gozer van wordt u al geholpen niet is gevraagd, die heeft al tv ervaring.
Tsja het is toch een beetje het begin van het einde van een tijdperk.. Niemand kan tippen aan Frank Visser.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:36 schreef TjjWester het volgende:
[..]
lijkt wel een goede guy, beetje zenuwachtig.
En raadsheer..... hij heeft gewoon zijn meester titel.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:42 schreef praadje het volgende:
[..]
Die is jurist en geen rechter.
Ik hoorde dat Mr. Visser met de tijd wil gaan stoppen/minderen, die is ook al op leeftijd natuurlijk. En dan is het wel handig als iemand al ervaring heeft opgedaan en ze zo verder kunnen gaan met de uitzendingen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 23:19 schreef falling_away het volgende:
Nou ja zeg, wat is dit nu.. Ik wil geen Beuving volgende week! Frank Visser is niet te vervangen
Je hebt gelijk, ik zat bij de verkeerde te kijken.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:44 schreef TjjWester het volgende:
[..]
En raadsheer..... hij heeft gewoon zijn meester titel.
oftewel rechter bij het gerechtshof amsterdam
Is het überhaupt een tuin of is het gewoon een portiek?quote:Op donderdag 30 september 2021 22:01 schreef Joweh het volgende:
Los van wie nou gelijk heeft, wat zijn dat in godsnaam voor woningen? Zijn dat zelfstandige woonunits voor mensen met een uitdaging? Het is toch wachten op gezeik met zo’n gezamenlijke tuin als je daar niet expliciet voor kiest in een woongroep oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |