abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 september 2021 @ 22:26:58 #251
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_201586456
The plot thickens _O_
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_201586460
Gezellige mensen!
  donderdag 30 september 2021 @ 22:27:28 #253
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_201586465
O M G

Ik kom gewoon niet verder dan dat..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_201586466
Haha lijkt wel een aflevering van de tv kantine.
Maar ik kan 't mis hebben...
  donderdag 30 september 2021 @ 22:27:46 #255
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_201586470
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 22:23 schreef xzaz het volgende:
Wat eten die vrouwen daar?
Die snuiven cola.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_201586493
Ik denk dat Matthew een feeder is voor de hele buurt _O-
Twinning = boring
pi_201586501
Coulant, deze rechter.
  donderdag 30 september 2021 @ 22:30:36 #258
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_201586508
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 22:29 schreef Inca het volgende:
Ik denk dat Matthew een feeder is voor de hele buurt _O-
Dit is wel een mooie voor in BNW. :+
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_201586541
Tot 1 september was het toch een klotezomer
  donderdag 30 september 2021 @ 22:33:32 #260
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_201586556
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 22:30 schreef amaranta het volgende:
Coulant, deze rechter.
Nou dat, legt wel goed uit.
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_201586567
het publiek wat er zat aan de kant van Matthew was wel next level dit keer _O- _O-
pi_201586581
Een contactverbod met een gezamenlijke tuin :P

Ik hoorde trouwens die Matthew tegen die Bianca zeggen dat ze de auto van iemand in de fik had gestoken en daar reageerde zij op met 'dat was een andere zaak". Dus echt een lekkertje is het niet, geen van allen trouwens.
pi_201586603
Ik vond de rechter het trouwens wel goed doen. _O_
  donderdag 30 september 2021 @ 22:42:11 #264
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_201586723
Waarom had Matthew een kentekenplaat in zijn auto met de tekst “Kelly ❤ Justin”
pi_201586772
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 22:42 schreef Tinos85 het volgende:
Zoontje misschien ?
pi_201586779
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 22:42 schreef Tinos85 het volgende:
er was duidelijk een kind daar in huis.
speak only if it improves the silence.
  donderdag 30 september 2021 @ 23:03:33 #267
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_201587011
Arm kind ;(
pi_201587067
Wat een verschrikkelijk asociaal stel zeg. Niet te geloven. Grote mond en weinig intelligentie.

Een foto van iemand die over het trottoir loopt richting je auto al als bewijs zien dat diegene je auto bekrast heeft. Wat een aanfluiting.

Had overigens ook de indruk dat Matthew wel eens wat drugs gebruikte: mager (dus niet slank) lichaam, ingevallen holle ogen en opvliegend karakter.

Jammer dat er niet al veel langer geluidsmetingen gedaan zijn. Kreeg bij Frank Visser altijd de indruk dat er weken voor de opnames al gemeten werd. Hier slechts een paar dagen voor de opnames.

Bijzonder dat een zwembad dat niet op het gezamenlijke deel van de binnentuin mag staan toch tot 1 september mag (mocht) blijven. Dat had bij Frank Visser per direct opgeruimd moeten worden. Ook jammer dat er niet ingegaan werd op de vele bedreigingen van Matthew naar de eiseres. Daar zaten toch een paar flinke tussen die "niet met het leven verenigbaar zijn".
pi_201587088
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 23:03 schreef Tinos85 het volgende:
Arm kind ;(
We mogen met elkaar hopen dat de kinderbescherming en jeugdzorg al in beeld zijn, anders komt er van dat kind niet veel goeds terecht.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 08:33:07 #270
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_201588844
Ik hoorde die blonde zeggen dat het haar neef en nichtje waren die kwamen zwemmen.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:49:22 #271
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_201592001
Matthew is een engerd.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:17:32 #272
7889 tong80
Spleenheup
pi_201592251
Zwembadruzie loopt compleet uit de hand: man dreigt buurvrouw dood te steken
MR. FRANK VISSER. Een ernstig geëscaleerde burenruzie in Hoorn heeft Viktor Brand gisteravond tot wanhoop gedreven in Mr. Frank Visser doet uitspraak. Voor het oog van de SBS 6-presentator én 691.000 kijkers dreigde een man zelfs zijn buurvrouw dood te steken. Tv-rechter Bart Beuving, die Visser voor één keer verving, greep hard in. ,,Vanaf nu bent u lucht voor elkaar.’’

Helse buren van het ergste soort, anders kon Melissa haar kwelgeesten Matthew en Kelly niet omschrijven. Ze veranderde de afgelopen tijd van een blije vrouw in een kluizenaar, die zelfs op haar werk niet functioneert vanwege de ruzie.

Kern van het conflict is het grote zwembad dat Matthew en Kelly hebben neergezet in de gemeenschappelijke binnentuin. Dat staat vrijwel direct tegen het terrasje van Melissa aan, die daar onlangs acht man op drie meter moest proppen om haar verjaardag te vieren. Melissa heeft nooit met de komst van het bad ingestemd, stelde ze. En er was meer loos.

,,Ze treiteren me, ze pesten me, ze bedreigen me’’, aldus Melissa, die in elke zin ‘kuthoer’ zou worden genoemd. De twee gluren de hele dag haar huis in, waardoor ze nauwelijks in de woonkamer durft te zitten.

Erg lekker zat ze daar al niet, want ze wordt hoorndol van de ‘ghetto’-muziek die Matthew zó hard draait dat de glazen van haar aanrecht trillen. Doet hij het niet binnen, doet hij het wel buiten als hij aan zijn luidruchtige auto sleutelt. Daarmee heeft hij haar bovendien twee keer bijna aangereden, volgens Melissa met opzet.

Ze treiteren me, ze pesten me, ze bedreigen me

Melissa
De vrouw is een zeurende fantast, wierp het duo tegen. Ze hadden wel degelijk aangebeld en geappt om toestemming te vragen voor het zwembad, maar kregen geen gehoor. Vorig jaar stond er trouwens ook al een exemplaar en dat heeft Melissa met bakstenen gesloopt, stelden ze.

En voor privacy moet je geen huis met binnentuin nemen, aldus Matthew. Die vindt zijn geliefde BMW overigens veel te ‘knap’ om iemand mee aan te rijden. Bovendien had Melissa hem juist pijn gedaan door een sleutel langs de bolide te halen, beweerde hij.

Er kan een keer een dag komen dat ik haar tref in een donker steegje, en daar hoop ik eigenlijk op

Matthew
Het bedreigen kon hij trouwens moeilijk ontkennen, want dat deed hij ook voor de camera. ,,Melissa heeft heel veel mazzel dat ik mij expres inhoud’’, zei Matthew. ,,Want het liefst draai ik 24 slagen haar strot om. (...) Er kan een keer een dag komen dat ik haar tref in een donker steegje, en daar hoop ik eigenlijk op.’’

Ook zei hij: ,,Als je mijn leven probeert te tergen, pak ik jouw leven van je af.’’ Als hij daardoor in de gevangenis belandt, is dat maar zo. ,,Zelfs in de bak is het gelukkiger wonen dan hier.’’

Lucht voor elkaar
Het concept ‘welles-nietes’ kreeg een volledig nieuwe dimensie, concludeerde Viktor Brand, die zich even geen raad meer wist. Toen moest de confrontatie tussen beide partijen op de stoep nog komen. Daar ging het helemaal mis toen Melissa over de vermeende bijna-aanrijding sprak. Matthew werd zo boos, dat hij zich moest afreageren door tegen een lantaarnpaal te slaan. ,,Je zou deze echt dood moeten steken, ik zweer het je.’’

Er zat maar één ding op: de buren moesten verhuizen, eiste Melissa. Anders een contactverbod en sowieso weg met het zwembad en de geluidsoverlast. Matthew en Kelly op hun beurt wilden schadevergoedingen voor het vorige zwembad en de auto.

Melissa kwam (een beetje) als winnaar boven water. Volgens de huurvoorwaarden mogen er geen spullen in de binnentuin staan en dus moet het zwembad weg, besloot meester Beuving. Diens geluidsexpert had in Melissa’s huis geen serieuze overlast kunnen vaststellen van Matthews muziekinstallatie thuis, maar de rechter verbood hem wel muziek te draaien als hij klust aan zijn auto. Dat de kras op zijn bolide door Melissa zou zijn aangebracht, vond hij niet bewezen.

Resteerde nog het ‘kruitvat’, zoals Brand de omgang tussen de buren noemde. Beuving zag maar één uitweg: een contactverbod. ,,Niets tegen elkaar zeggen, niet elkaars aandacht trekken, zeker ook niet bij elkaar naar binnen gluren. Vanaf nu bent u gewoon lucht voor elkaar.’’

Bij het napraatmoment met Viktor beloofden de partijen zich eraan te houden. ,,Dan hoop ik ontzettend dat jullie in de toekomst weer gaan genieten van dat fijne plekje daar.’’

https://www.ad.nl/show/zw(...)-te-steken~a183ece1/

Wanneer is de herhaling ? :7

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_201594261
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 14:17 schreef tong80 het volgende:
Wanneer is de herhaling ? :7
Uitzending gemist, NLziet.nl, Kijk.nl. :)

[ Bericht 9% gewijzigd door Sangha op 01-10-2021 20:07:22 ]
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201595236
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 22:06 schreef xzaz het volgende:
2 pi r
pi r kwadraat toch?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_201595342
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 18:11 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
pi r kwadraat toch?
Yes! ^O^
2 pi r of pi d is de omtrek. ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')