Dat was het punt niet.quote:Op maandag 6 september 2021 13:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Maar je hebt ieder geval een keuze als arm persoon. Dat noem ik vooruitgang tegenover geen keuze.
Tja, met alle respect, jouw comment voegt wat dat te gaat 0 toe en is daarnaast ook niet grappig.quote:Op maandag 6 september 2021 14:32 schreef OllieA het volgende:
Wat een zinloze herhaling van zetten hier, zeg.
Als twee groepen aapjes die ieder vanuit hun eigen boom elkaar met poep bekogelen.
Honk, honk. Hihi. Dat argument wordt nochtans niet gemaakt, Linksigen.
Verdwaasde sekteleden, trumpanzees, Orangeman, heb je nu al bewijzen van fraude.
Enzovoorts, und so weiter.
Als je het leuk vindt, en een goeie tijdsbesteding om lekker tegen elkaar te schelden, bedenk dan es een keer iets nieuws, iets wat een beetje humor heeft. Dit is echt kleuterschoolniveau: nanananana, jij bent gek!
Dat was het punt wel, Elder had het over schoolkeuze en dat heb je als er charterscholen in de buurt zijn.quote:
Maar die zijn er toch gewoon in California?quote:Op maandag 6 september 2021 17:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat was het punt wel, Elder had het over schoolkeuze en dat heb je als er charterscholen in de buurt zijn.
Tja, ik blijf me erover verbazen hoe lang die Trumpaanbidders kunnen blijven geloven in het frauderiedeltje zonder ooit bewijs te zien of te vinden. Bizar, en als het nou het woord was van iemand die bekend stond om zijn integriteit en eerlijkheid, maar nee, het is een leugen van iemand die er tienduizenden heeft verteld in zijn loopbaan als "president."quote:Op zondag 5 september 2021 19:27 schreef Vis1980 het volgende:
Ik snap dat gezeur over fatshaming niet zo. Blijkbaar is het dus gewenst om dikke mensen voor van alles uit te maken, want als ze al zo dik zijn moeten ze zich ook nog eens dagelijks schamen? En als je dan ook dikke mensen een goed gevoel wil geven ben je ineens slecht bezig?
En dat komt dan vast uit de mond van mensen die alles 100% perfect doen in het leven? (om vervolgens een corrupte man aan te hangen als een God, die veel te dik is)....
Laten we onze kinderen vooral gek blijven maken met magere modellen op tv, die in geen enkele manier representatief zijn voor de maatschappij..
En als je nu nóg denkt zeker te weten dat er gefraudeerd is, dan KIES je ervoor om fake news te volgen, dus is het dan ook prima om .prima om dagelijks op straat uitgescholden te worden?
Dit topic is dan ook inderdaad vooral aapjes kijken, en dan af en toe een beetje tegen het raam beuken om om wat reuring te veroorzaken in het verblijfquote:Op maandag 6 september 2021 14:32 schreef OllieA het volgende:
Wat een zinloze herhaling van zetten hier, zeg.
Als twee groepen aapjes die ieder vanuit hun eigen boom elkaar met poep bekogelen.
Honk, honk. Hihi. Dat argument wordt nochtans niet gemaakt, Linksigen.
Verdwaasde sekteleden, trumpanzees, Orangeman, heb je nu al bewijzen van fraude.
Enzovoorts, und so weiter.
Als je het leuk vindt, en een goeie tijdsbesteding om lekker tegen elkaar te schelden, bedenk dan es een keer iets nieuws, iets wat een beetje humor heeft. Dit is echt kleuterschoolniveau: nanananana, jij bent gek!
Beuk je tegen het raam van binnen of buiten het verblijf?quote:Op dinsdag 7 september 2021 09:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit topic is dan ook inderdaad vooral aapjes kijken, en dan af en toe een beetje tegen het raam beuken om om wat reuring te veroorzaken in het verblijf
Dat laat ik in het middenquote:Op dinsdag 7 september 2021 09:29 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Beuk je tegen het raam van binnen of buiten het verblijf?
Nee want we wachten hier op bewijzen van de grootschalige fraude die rechtse roeptoeters al bijna een jaar prediken. Als een echt bnw topic. Als het over serieuze politiek gaat kan iedereen in pol terecht.quote:Op dinsdag 7 september 2021 09:20 schreef SuperHartje het volgende:
Er zijn natuurlijk allang geen verkiezingen meer.
Misschien een nieuw draadje?
Oh BNW is dus volgens jou met name rechts?quote:Op dinsdag 7 september 2021 09:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee want we wachten hier op bewijzen van de grootschalige fraude die rechtse roeptoeters al bijna een jaar prediken. Als een echt bnw topic. Als het over serieuze politiek gaat kan iedereen in pol terecht.
De Trump-adepten in deze karikatuur van een reeks die bij hoog en bij laag beweren dat Biden de verkiezingen gestolen heeft zonder dat ook maar een béétje aannemelijk te kunnen maken wel ja.quote:Op dinsdag 7 september 2021 09:55 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Oh BNW is dus volgens jou met name rechts?
Nee dat beweer ik toch nergens ik heb het over dit topic. Vooringenomen snelle conclusies trekken op basis van eigen aannames is wel weer typisch bnw gedrag.quote:Op dinsdag 7 september 2021 09:55 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Denk het wel. Veel complotten zien in de kern toch op de overheid / de elite die de vrijheid van mensen beknot. Ik durf de stelling wel aan te gaan dat de mensen die daarin geloven bovengemiddeld veel in de libertaire hoek zitten.quote:Op dinsdag 7 september 2021 09:55 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:42 schreef SuperHartje het volgende:
Harde kern is toch juist dat het allemaal 1 pot nat is?
Niemand beweert ook dat ze er niet zijn. Elder wilt vooral meer ruimte bieden aan charterscholen als alternatief voor staatsonderwijs.quote:Op maandag 6 september 2021 18:46 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar die zijn er toch gewoon in California?
California Charter Schools
Dat sluit verder niet uit dat je zelf nog wel aan de rechterkant van het spectrum kan staan.quote:
Klopt. Je bedoelt meer onbewust. Ja dat is mogelijk. Maar is dat niet insteek van vele BNW-ers? Geen links, geen rechts…quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat sluit verder niet uit dat je zelf nog wel aan de rechterkant van het spectrum kan staan.
Je zou het zelfs kunnen lezen als een bevestiging daarvan. De overheid is, ongeacht welke partij aan het roer staat, fout. Dan zit je al vrij snel in de libertaire hoek van persoonlijke vrijheid en een overheid die zich niet met de persoonlijke levenssfeer van mensen dient te bemoeien.
Nee, dat bedoel ik niet onbewust. Ik bedoel dat als je een heatmap maakt van politieke ideeën (over vrijheid, rol overheid, etc.), ik de stelling best aandurf dat complotgelovers aan de rechterkant van dat spectrum gaan uitkomen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:44 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Klopt. Je bedoelt meer onbewust. Ja dat is mogelijk. Maar is dat niet insteek van vele BNW-ers? Geen links, geen rechts…
Waar ze dan daadwerkelijk staan laat ik maar even in het midden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |