Gelachen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Met mijn BNW-hoed zeg ik: omdat de sustainable development goals onder andere als doel hebben om de rijkdommen in de wereld eerlijk te verdelen (oftewel iedereen even arm te maken).
Dat kun je op twee manieren doen: je verplaatst de rijkdommen, of je verplaatst de bevolking.
De strenge maatregelen zijn als een straf om mensen aan te zetten tot vaccinatie. Ze willen iedereen vaccineren. De vaccinatiegraad in Australië is zeer laag. De maatregelen zijn daarom extreem streng.
Vaccineren zal op den duur tot enorme sterfte leiden. Dit zal de westerse bevolking dus uitdunnen.
Vervolgens kan deze via immigratie worden vervangen. Op die manier wordt herverdeling van rijkdom gerealiseerd.
Hahaquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:22 schreef KNAK het volgende:
[..]
Alles is nu nog met een glimlach, met een kleine aantekening dat het nemen van een vax 'toch écht verstandig is'.
De weg ligt volkomen open voor ze om te doen wat ze willen. Zie de beelden van FR en elders, tienduizenden, zo niet honderdduizenden mensen op de been en het haal niets uit, komt ook nergens of amper op geen enkele MSM kanaal terecht.
Nergens nog nieuwsberichten dat daar waar dergelijke protesten gaande zijn ze alle onzin rondom Corona +maatregelen/beperkingen laten vallen en het leven weer oppakken. Aangezien het alleen het volk is dat zoiets als wat nu gaande is kan tegenhouden in de vorm van opstand/revolutie weet je al genoeg. Het is niet genoeg. Vergelijk dat dan eens met NL, dan weet je dat we eigenlijk al op ons ruggetje liggen met de opgestroopte mouwjes omhoog. Die 100 man blowend, met een trommeltje en een paraplu op het malieveld, daar gniffelen ze hooguit een beetje om.
Zoals geschreven; ze doen wat ze willen. Het volgende stapjequote:Mensen die straks naar een café, museum, bioscoop of terras willen, moeten bij de ingang mogelijk laten zien dat ze gevaccineerd zijn of dat ze een negatieve coronatest hebben. Dat zei minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge zojuist.
Stap waarheen?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:40 schreef KNAK het volgende:
[..]
Haha
[..]
Zoals geschreven; ze doen wat ze willen. Het volgende stapje
Jij gaat binnenkort al je gasten om hun vaccinatiepaspoort moeten vragen. En ongevaccineerden zonder een zelfbetaalde negatieve test moeten weigeren:quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:40 schreef KNAK het volgende:
[..]
Haha
[..]
Straks is elk evenement, elke horecatent en elk bezoek aan een openbare gelegenheid in NL hetzelfde:quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:48 schreef Twinkle20 het volgende:
Zo dan is Zandvoort even een dikke FY naar ondernemend NL.
Ik gun iedereen zijn plezier en centen hoor. Maar laten we per heden dan ook acuut stoppen met meten met 100 maten.
Frankrijk 2.0, maar dan ietsje strenger.quote:Hoewel het besluit nog niet genomen is, wil De Jonge wel vast een waarschuwing afgeven. Nederlanders moeten zich erop voorbereiden dat zij - net als bijvoorbeeld in Frankrijk - straks overal een coronatoegangsbewijs moeten laten zien. De verplichte 1,5 meter afstand die iedereen van elkaar moet houden, zou dan komen te vervallen.
Dilemma
,,We komen in een heel nieuwe fase van de pandemie”, zegt De Jonge. ,,85 procent van de 18-plussers is gevaccineerd. Maar bijna 2 miljoen mensen zijn nog niet voldoende beschermd. Dat leidt tot een dilemma. Die bijna 2 miljoen mensen kunnen nog voor behoorlijk wat ziekenhuisopnames zorgen als er veel mensen tegelijkertijd corona krijgen. Dat kan leiden tot een nieuwe piek in de ziekenhuizen. Dat kunnen we de zorg niet nog een keer aandoen. De rek is eruit in de zorg. Maar de rek is er ook uit in de samenleving die af wil van alle coronamaatregelen.’’
Volgens De Jonge zoekt het kabinet naar mogelijkheden om verspreiding van het virus af te remmen met ‘de minst beperkende maatregelen’. Een van de maatregelen die op tafel ligt, is het breed toepassen van coronatoegangsbewijzen. Wie naar een openbare gelegenheid gaat waar veel andere mensen komen, moet dan een vaccinatiebewijs, een negatieve coronatest of een herstelbewijs kunnen laten zien.
https://www.ad.nl/politie(...)a-en-musea~a9699721/
CAD maakt zich nog nergens zorgen overquote:Op woensdag 29 januari 2020 08:22 schreef firefly3 het volgende:
Het is voor mij duidelijk dat de Corona virus niet bestaathet is indoctrinatie. Mensen denken dat het virus bestaat en zijn hierdoor sneller geneigd om zich ziek te melden. Hierdoor krijg je een kettingreactie. Je zie mensen al onnodig met mondkapjes rondlopen
het virus bestaat niet en zal ook nooit bestaan. Denken jullie echt dat je er een Coronavirusbacterie bestaat? Ik weet zeker van niet. Deze streek is viesvuil. Mensen zo manipuleren dat zij geloofdenken een virus te hebben die niet bestaat. Nee mensen, dit is een truukje van onze overheid om ons stomdom te maken. Corona is alleen een drankje en zal dit blijven ook. Je hoeft niet bang te zijn, het virus bestaat niet en zal nooit bestaan ook. Deze hersenspoeling die ze namen is vieserg en laat mensen denken dat zij ziek zijn. Waarom zouden mensen ziek worden door een denkbeeldig virusbacterie? Vanwege de hersenen is dit. Deze gedachtenpatronen worden bij ons via de media in onze hoofd gedaan. Door mobieltjes en internet.
Illusions voordat er 4,5 miljoen mensen aan gestorven warenquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik maak me ook geen zorgen hoor, het doet me allemaal denken aan die ebolaflauwekul van een paar jaar geleden toen was het bushmeat. Angst is een goed controlemiddel en prs natuurlijk. Je merkt het al om je heen als iemand even verkouden is - oh oh toch geen corona? De mondkapjes liggen al klaar bij Henk en Ingrid.
Ootje over het bootjequote:Op zondag 2 februari 2020 00:05 schreef illusions het volgende:
Snap de ophef omtrent het virus niet echt, er gaan per DAG meer mensen dood aan de griep, dan in TOTAAL aan het Coronavirus dood zullen gaan.
Onze linkse kindervriend wist dat de VS er achter zatquote:Op donderdag 6 februari 2020 00:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Dit schip laat ons duidelijk zien dat de cijfers in Wuhan niet kunnen kloppen.
3700 mensen aan boord, 1 Chinees bracht het virus mee. Lag in het zwembad, zie filmpje 1 en twee dagen later zijn er 30 geïnfecteerden....
Deze boot is het bewijs dat we door de Chinese overheid worden voorgelogen over het aantal zieken. En mogelijk nog erger.
CAD gelooft in de oplossingen van Big Pharmaquote:Op donderdag 6 februari 2020 08:29 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Corona-virus is door de Amerikanen gemaakt in een poging China te breken.
De VS ziet nu met lede ogen aan dat hun unipolaire idiocracy-wereld instand gehouden door de petrodollar aan het afbrokkelen is.
quote:Op maandag 10 februari 2020 08:34 schreef controlaltdelete het volgende:
BREAKING: Washington Doctors SUCCESSFULLY Treat Coronavirus Patient with Experimental Anti-viral Medication — “Significantly” Improved in Hours
Problem, reaction en nu solution.. zou het?
Heb je mij nog gekke dingen zien posten?quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Pareltjes uit deel 1 van dit topic
Firefly gelooft niet in het bestaan van het virus
[..]
CAD maakt zich nog nergens zorgen over
[..]
Illusions voordat er 4,5 miljoen mensen aan gestorven waren
[..]
Ootje over het bootje
[..]
Onze linkse kindervriend wist dat de VS er achter zat
[..]
CAD gelooft in de oplossingen van Big Pharma
[..]
Tis gewoon sick maarja he.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:40 schreef KNAK het volgende:
[..]
Haha
[..]
Omdat Noord Korea en China dit al standaard hebbenquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Weet iemand waarom deze gestoorde maatregelen vooral in Westerse landen zijn?
Ben het niet van plan, tenzij ze er een mannetje naast zetten die het staat te controleren. Wel goed voor de werkgelegenheid als ze voor elke publieke plek/horeca/toko dit willen gaan doen. Ze zullen eerder met mysteryguests of de dappere mannen en vrouwen van de handhaving steekproefsgewijs controlerondjes doen. Hoop gezelligheid in aantocht...quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij gaat binnenkort al je gasten om hun vaccinatiepaspoort moeten vragen. En ongevaccineerden zonder een zelfbetaalde negatieve test moeten weigeren:
NWS / Kabinet wil toegangsbewijzen voor de horeca invoeren
Als je niemand naar hun vaxpaspoort vraagt dan zal handhaving heel snel voor je deur gaan staan. Zoiets gaat namelijk heel snel rond en er hoeft maar 1 iemand te zijn die een melding maakt dat er ergens niet om vaxpaspoorten gevraagd wordt en je krijgt een bezoekje. Sommige gevaccineerde mensen maken zo'n melding al snel, want die willen juist naar horeca waar geen ongevaccineerden binnen komen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:31 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ben het niet van plan, tenzij ze er een mannetje naast zetten die het staat te controleren. Wel goed voor de werkgelegenheid als ze voor elke publieke plek/horeca/toko dit willen gaan doen. Ze zullen eerder met mysteryguests of de dappere mannen en vrouwen van de handhaving steekproefsgewijs controlerondjes doen. Hoop gezelligheid in aantocht...
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Zat Radio1 eens te luisteren. Ze zijn goed bezig, lieten ook al tussen neus en lippen door vallen dat bij grotere uitbraak wijken zelfs steden afgesloten kunnen worden. Ongerust hoeven we niet te zijn.
We zitten nu op 4,5 miljoenquote:Op zondag 1 maart 2020 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk nog steeds dat de gewone griep net zoveel slachtoffers maakt als deze griep. Alleen weten we dat niet. Dit virus ligt nu onder een vergrootglas en de paniek slaat toe. Hopelijk blijven de mensen er nuchter onder en gaan of laten ze zich niet gek maken.
Ben je voor PSV, dan ligt het aan 5Gquote:Op maandag 2 maart 2020 23:12 schreef Ali_boo het volgende:
FEMA preparing for possible coronavirus emergency declaration
"To me this is another indication that the president and the White House are finally aware of the gravity of the situation," said former FEMA official Michael Coen.
https://www.nbcnews.com/n(...)declaration-n1147016
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
https://twitter.com/WatMoetJeErMee_/status/1234633195536121856
vergelijk het mapje waar de corona is uitgebroken ,wereldwijd, met waar ze 5g aan het uitrollen zijn..
Groningen heeft als laasts 5g gekregen
quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ben je voor PSV, dan ligt het aan 5G
[..]
Ze doen maar. Daar hebben ze de bewust ongevaccineerden echt niet mee. Dus dat is geen lang leven beschoren. Laat maar komen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Straks is elk evenement, elke horecatent en elk bezoek aan een openbare gelegenheid in NL hetzelfde:
[..]
Frankrijk 2.0, maar dan ietsje strenger.
Was idd een onderdeel van the corona agenda (2030), wat maar een dekmantel is om de veranderingen door te voerenquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Pareltjes uit deel 2
CAD wist toen al dat de grote steden zouden worden afgesloten
Had ze The Stand gelezen?
[..]
[..]
We zitten nu op 4,5 miljoen
Spaanse griep (1918-1920) wordt geschat op 17.4 tot 100 miljoen, meest waarschijnlijk ergens tussen de 25-50 Miljoen
Hong Kong griep (1968-1969) ca 1 miljoen
Ali wist het zeker, FEMA Kampen worden ingericht
[..]
Ben je voor PSV, dan ligt het aan 5G
[..]
De ziekenhuizen moesten patienten uitwijken naar Duitsland, dat zag Illusions niet aankomenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:18 schreef 5thencounter het volgende:
Ouwe zieke mensen zijn dus extra gevoelig voor die 5G straling.. al wereld wijd ruim 5000 ouwe zieke mensen dood, er sterven meer ouwe mensen door van een keukentrapje te lazeren, een microdruppel op een bloedhete plaat maar toch een signaal om de 5G onmiddellijk te verbieden
Cognitieve dissonantie?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:33 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waarom is dat in ons voordeel? Een heel klein percentage heeft maar ziekenhuisopname nodig. Iedereen kan wel wat roepen maar onderbouwde feiten zijn een schaars goed de laatste tijd.
Als cijfers haar vooroordelen bevestigen is CAD het er mee eens.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:51 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het te vergelijken is met de griep.
Het sterftecijfer van de griep wordt berekend op het aantal sterfgevallen t.o.v. geschatte besmettingen, aangezien lang niet iedereen naar de dokter gaat.
Het sterftecijfer van COVID-19 wordt berekend op het aantal sterfgevallen t.o.v. bevestigde besmettingen, ook lang niet iedereen wordt getest.
Hier komt natuurlijk een heel ander cijfer uit, die je niet kunt vergelijken. Gaan we kijken naar het sterftecijfer van de griep en werk je met het aantal bevestigde griepbesmettingen, krijg je een heel ander getal, die vergelijkbaar is met COVID-19.
Intussen in NL 18.026 sterfgevallen aan corona, oeps, tja, dan kan je toch ook gewoon zelf nadenken en het gewoon ontkennen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:41 schreef controlaltdelete het volgende:
Voor de verandering ben ik het eens een keer eens met illusions en ook met guyver voor een gedeelte. In 2018 waren er ruim 1200 sterfgevallen ten gevolgen van influenza, in 2019 zelfs 2900 meer dan verwacht. Veruit het grootste deel van deze sterfgevallen (96%) betrof mensen boven de 60 jaar volgens de site van volksgezondheid.
https://www.volksgezondhe(...)gevolg-van-influenza
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:23 schreef KNAK het volgende:
[..]
Vandaag kwam ik een normaliter erg serieus persoon tegen die ook zoiets zei.
Hij liet weten dat Corona net is, een smokescreen om bepaalde zaken in gang te zetten. Corona is geen dodelijke ziekte maar gewoonweg een griep met weliswaar wat sterfte, maar niets vergelijken met de huidige bekende virussen.
Ook verwees hij naar een aantal zaken zoals de Georgia Guide Stones waarop wordt beschreven dat men uiteindelijk een gezonde wereld kan creeeren door de bevolking terug te brengen naar 500miljoen max. Dat Corona een mooie test is om te zien hoe snel er een virus de wereld rond kan razen voor de ontvolking.
Dat een Rutte en anderen pure angst en paniek-campagnes aan het voeren zijn (zijn speech beginnen met "iedereen raakt besmet!!") waarna iedereen dus in alle angst zn voetjes kust en onze savior kan gaan worden etc...
erg interessant, je zou denken vergezocht maar toch... het zou mij niets verbazen als er een flink dik boek ergens ligt met allerlei agendapunten wat er met ons en de wereld moet gebeuren
quote:Op zondag 22 maart 2020 01:36 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dat is wat mij ook doet twijfelen, al moet het bijzonder eenvoudig zijn om een virusje de wereld in te helpen dat nogal lastig doet met longen wat ook nog eens extra lastig is als men al iets mankeert waarna het toch levensbedreigend wordt.
Ik ben zelf overigens er nog niet uit welke kan ik op moet denken. Ik weet wel dat er veel meer is dan wat wij denken te zien/te weten en dat er heel wat machten in achterkamertjes aanwezig zijn die bepalen hoe ons leven er uit moet zien. Dat dat dan samen gaat met een aantal doden zullen ze wel ingecalculeerf hebben.
Hoe dan ook is het toch allemaal erg bijzonder. Eerst was er geen sprake van problemen, niet lang daarna moeten we allemaal maar besmet worden door Rutte.
Over een paar dagen raken wij mogelijk (een deel van) onze vrijheid om naar buiten te gaan kwijt en is dit al gaande in andere landen. En dat om een virus wat minder slachtoffers maakt dan de normale griep
Goed zoquote:Op vrijdag 3 september 2021 18:24 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Welke moeite doe jij dan? Ik doe niks hoor.Ik ben sterker dan ooit en leef gewoon normaal.
ja ik ook, dat is namelijk je immuunsysteem dat werkt. Iets waR jij zo'n fan van bentquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik niet, maar wel mensen die erg ziek voor 'n dag of twee na de tweede spuit waren.
Omdat ze zonder Corona nog geleefd hadden.quote:En ook 3 'corona doden' die andere, ernstiger gezondheids klachten voor jarenlang hadden.
In other words, for years they could have dropped dead at any time.....maar wel 'corona' op de doodsverklaringen.
Hugo gaat helemaal los vandaag.quote:De Jonge: denkbaar dat werkgever om coronatoegangsbewijs vraagt
Het is "in sommige settings" denkbaar dat werkgevers hun personeel vragen om met een coronatoegangsbewijs aan te tonen dat zij gevaccineerd zijn tegen het coronavirus, recent negatief zijn getest of al een infectie hebben doorgemaakt. Dat zegt demissionair zorgminister Hugo de Jonge, nog zonder concrete voorbeelden te noemen.
De werkgeversorganisaties VNO-NCW en MKB-Nederland roepen het kabinet op dergelijke controles bij werknemers in het bedrijfsleven toe te staan. Zij zeggen dat werkgevers die mogelijkheid nodig hebben om een veilige werkomgeving te kunnen garanderen.
https://dvhn.nl/binnenlan(...)vraagt-27023642.html
De mening van Pipo de clown heeft voor mij meer waarde . Hugo is wel grappiger.quote:Op vrijdag 3 september 2021 18:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hugo gaat helemaal los vandaag.
Dat weten we ook niet echt he.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:29 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Omdat Noord Korea en China dit al standaard hebben
Waarom? nurhurhur.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Benieuwd of 'ie dit nog steeds gelooft.
Ze blijven zoeken.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Heb je mij nog gekke dingen zien posten?
Ga jij dan lekker gezellig met je steriele vriendjes daar zitten. Vind ik ook prima zo.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Straks is elk evenement, elke horecatent en elk bezoek aan een openbare gelegenheid in NL hetzelfde:
[..]
Frankrijk 2.0, maar dan ietsje strenger.
Ik ook.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Plus daarbij de vraag ... Ben je dadelijk ook nog 'volledig gevaccineerd' c.q. heb en behoud je toegang als je niet voor de 3e, 4e of 100e prik gaat.
Ik hoor alleen maar geluiden om mij heen van mensen die nu 'volledig gevaccineerd' zijn, die niet voor nr 3 en verder gaan.
Dit probleem lost zich wederom vanzelf op. Maar laat ons Hugo zichzelf eerst maar verder begraven in zijn eigen kuil.
covid ipv influenza.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]Poeh magere Hein zegt duizenden op de IC deze herfst.
Fckin scumbag.quote:Op vrijdag 3 september 2021 18:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ga er eens heen zou ik zeggenquote:Op vrijdag 3 september 2021 18:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat weten we ook niet echt he.
Ook 'n dikke vette poppenkast daaroh is. imo.
Infectie doorgemaakt.. Wanneer gaan ze dat testen dan??quote:Op vrijdag 3 september 2021 18:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Niet. Dat moet jij namelijk doen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 21:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Infectie doorgemaakt.. Wanneer gaan ze dat testen dan??
Zo voorspelbaar allemaal. Maar als je er wat van zegt ben je n complotdenker.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:40 schreef KNAK het volgende:
[..]
Haha
[..]
...quote:Op vrijdag 3 september 2021 21:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Niet. Dat moet jij namelijk doen.
Als je officieel bij een GGD teststraat bent geweest en van de GGD te horen hebt gehad dat je positief bent getest dan kan je dat gebruiken om aan te tonen dat je het virus hebt gehad.
Beweren dat je corona hebt gehad zonder bewijs is onvoldoende. Dan moet je je alsnog laten vaxen om je paspoort tot het openbare leven te krijgen.
Nee, de overheid wil een positieve test voor een bewijs dat je het virus hebt gehad.quote:
Hugotje zou zich hier eens drukker om maken.quote:
Meh, who cares, F1 toch 'n kakker/nerdy/tiener 'sport' is.imho.quote:
Dat kan ook met antistoffen test.quote:Op vrijdag 3 september 2021 21:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, de overheid wil een positieve test voor een bewijs dat je het virus hebt gehad.
M'n immuunsysteem werkt goed genoeg zonder injectie.quote:Op vrijdag 3 september 2021 18:25 schreef devlinmr het volgende:
[..]
ja ik ook, dat is namelijk je immuunsysteem dat werkt. Iets waR jij zo'n fan van bent
[..]
Omdat ze zonder Corona nog geleefd hadden.
Yes positief getest voor Corona, ik had die dag een begrafenis gehad en wilde de mensen kunnen waarschuwen. Niemand is ziek geworden trouwens. Was in de buitenlucht.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Goed zo. Ik ook.
Was je gewoon 'postief getest' voor corona?
Spierpijn ook 'n symptoom van influenza is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |