abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201199047
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 18:24 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Welke moeite doe jij dan? Ik doe niks hoor. _O- Ik ben sterker dan ooit en leef gewoon normaal. :)

Goed zo :)
pi_201199053
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 15:50 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ik niet, maar wel mensen die erg ziek voor 'n dag of twee na de tweede spuit waren.
ja ik ook, dat is namelijk je immuunsysteem dat werkt. Iets waR jij zo'n fan van bent
quote:
En ook 3 'corona doden' die andere, ernstiger gezondheids klachten voor jarenlang hadden.
In other words, for years they could have dropped dead at any time.....maar wel 'corona' op de doodsverklaringen.
Omdat ze zonder Corona nog geleefd hadden.
pi_201199253
quote:
De Jonge: denkbaar dat werkgever om coronatoegangsbewijs vraagt
Het is "in sommige settings" denkbaar dat werkgevers hun personeel vragen om met een coronatoegangsbewijs aan te tonen dat zij gevaccineerd zijn tegen het coronavirus, recent negatief zijn getest of al een infectie hebben doorgemaakt. Dat zegt demissionair zorgminister Hugo de Jonge, nog zonder concrete voorbeelden te noemen.

De werkgeversorganisaties VNO-NCW en MKB-Nederland roepen het kabinet op dergelijke controles bij werknemers in het bedrijfsleven toe te staan. Zij zeggen dat werkgevers die mogelijkheid nodig hebben om een veilige werkomgeving te kunnen garanderen.
https://dvhn.nl/binnenlan(...)vraagt-27023642.html
Hugo gaat helemaal los vandaag.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201199307
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 18:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
De mening van Pipo de clown heeft voor mij meer waarde . Hugo is wel grappiger.

twitter
pi_201199492
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2021 17:29 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Omdat Noord Korea en China dit al standaard hebben
Dat weten we ook niet echt he.
Ook 'n dikke vette poppenkast daaroh is. imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201199638
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 17:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
_O-
Benieuwd of 'ie dit nog steeds gelooft.
Waarom? nurhurhur.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201199693
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 17:16 schreef ludovico het volgende:

[..]
Heb je mij nog gekke dingen zien posten?
Ze blijven zoeken.
pi_201199765
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 16:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Straks is elk evenement, elke horecatent en elk bezoek aan een openbare gelegenheid in NL hetzelfde:
[..]
Frankrijk 2.0, maar dan ietsje strenger.
Ga jij dan lekker gezellig met je steriele vriendjes daar zitten. Vind ik ook prima zo.
pi_201199908
twitter
Poeh magere Hein zegt duizenden op de IC deze herfst. :{
Vakman pur sang
pi_201199929
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 17:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Plus daarbij de vraag ... Ben je dadelijk ook nog 'volledig gevaccineerd' c.q. heb en behoud je toegang als je niet voor de 3e, 4e of 100e prik gaat.

Ik hoor alleen maar geluiden om mij heen van mensen die nu 'volledig gevaccineerd' zijn, die niet voor nr 3 en verder gaan.

Dit probleem lost zich wederom vanzelf op. Maar laat ons Hugo zichzelf eerst maar verder begraven in zijn eigen kuil.
Ik ook.
5 x gevaxt apps moet je hebben. Fuck that,ik ga liever thuis feestjes bij vrienden doen, jammer voor de horeca tentjes dan, omdat ik kan heel goed eten en zuipen. :) Proost.
pi_201200245
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2021 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]Poeh magere Hein zegt duizenden op de IC deze herfst. :{

covid ipv influenza.
Niet zo interessant of buiten normaal dus.
pi_201200274
quote:

[..]
Fckin scumbag.
pi_201200891
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 18:54 schreef Tingo het volgende:

[..]
Dat weten we ook niet echt he.
Ook 'n dikke vette poppenkast daaroh is. imo.
Ga er eens heen zou ik zeggen
pi_201201779
quote:

[..]
Infectie doorgemaakt.. Wanneer gaan ze dat testen dan??
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201201816
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 21:26 schreef ludovico het volgende:

[..]
Infectie doorgemaakt.. Wanneer gaan ze dat testen dan??
Niet. Dat moet jij namelijk doen.
Als je officieel bij een GGD teststraat bent geweest en van de GGD te horen hebt gehad dat je positief bent getest dan kan je dat gebruiken om aan te tonen dat je het virus hebt gehad.

Beweren dat je corona hebt gehad zonder bewijs is onvoldoende. Dan moet je je alsnog laten vaxen om je paspoort tot het openbare leven te krijgen.
pi_201201821
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 16:40 schreef KNAK het volgende:

[..]
Haha
[..]
Zoals geschreven; ze doen wat ze willen. Het volgende stapje
Zo voorspelbaar allemaal. Maar als je er wat van zegt ben je n complotdenker.
pi_201201852
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 21:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Niet. Dat moet jij namelijk doen.
Als je officieel bij een GGD teststraat bent geweest en van de GGD te horen hebt gehad dat je positief bent getest dan kan je dat gebruiken om aan te tonen dat je het virus hebt gehad.

Beweren dat je corona hebt gehad zonder bewijs is onvoldoende. Dan moet je je alsnog laten vaxen om je paspoort tot het openbare leven te krijgen.
...

Antistoffen is niet ok?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 3 september 2021 @ 21:33:56 #193
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201201859

twitter

:+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201201975
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 21:33 schreef ludovico het volgende:

[..]
...

Antistoffen is niet ok?
Nee, de overheid wil een positieve test voor een bewijs dat je het virus hebt gehad.
pi_201201996
Verkeerd!
pi_201202375
quote:
Hugotje zou zich hier eens drukker om maken.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)t-2021-op-dieptepunt

Dit gaat hem de kop kosten, de ellende die daar nog uitkomt gaat veel mensen raken.
Vakman pur sang
pi_201202539
quote:
Meh, who cares, F1 toch 'n kakker/nerdy/tiener 'sport' is.imho.
pi_201202752
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 21:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Nee, de overheid wil een positieve test voor een bewijs dat je het virus hebt gehad.
Dat kan ook met antistoffen test.
pi_201202893
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2021 18:25 schreef devlinmr het volgende:

[..]
ja ik ook, dat is namelijk je immuunsysteem dat werkt. Iets waR jij zo'n fan van bent
[..]
Omdat ze zonder Corona nog geleefd hadden.
M'n immuunsysteem werkt goed genoeg zonder injectie.

Nee hoor, zoals ik zeg - ze waren allang ziek met andere ernstiger ziekten.
pi_201203081
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 13:54 schreef Tingo het volgende:

[..]
Goed zo. Ik ook.

Was je gewoon 'postief getest' voor corona?
Spierpijn ook 'n symptoom van influenza is.
Yes positief getest voor Corona, ik had die dag een begrafenis gehad en wilde de mensen kunnen waarschuwen. Niemand is ziek geworden trouwens. Was in de buitenlucht.

Maar ik wil echt geen spuit in mijn lijf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')