Goed zoquote:Op vrijdag 3 september 2021 18:24 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Welke moeite doe jij dan? Ik doe niks hoor.Ik ben sterker dan ooit en leef gewoon normaal.
ja ik ook, dat is namelijk je immuunsysteem dat werkt. Iets waR jij zo'n fan van bentquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik niet, maar wel mensen die erg ziek voor 'n dag of twee na de tweede spuit waren.
Omdat ze zonder Corona nog geleefd hadden.quote:En ook 3 'corona doden' die andere, ernstiger gezondheids klachten voor jarenlang hadden.
In other words, for years they could have dropped dead at any time.....maar wel 'corona' op de doodsverklaringen.
Hugo gaat helemaal los vandaag.quote:De Jonge: denkbaar dat werkgever om coronatoegangsbewijs vraagt
Het is "in sommige settings" denkbaar dat werkgevers hun personeel vragen om met een coronatoegangsbewijs aan te tonen dat zij gevaccineerd zijn tegen het coronavirus, recent negatief zijn getest of al een infectie hebben doorgemaakt. Dat zegt demissionair zorgminister Hugo de Jonge, nog zonder concrete voorbeelden te noemen.
De werkgeversorganisaties VNO-NCW en MKB-Nederland roepen het kabinet op dergelijke controles bij werknemers in het bedrijfsleven toe te staan. Zij zeggen dat werkgevers die mogelijkheid nodig hebben om een veilige werkomgeving te kunnen garanderen.
https://dvhn.nl/binnenlan(...)vraagt-27023642.html
De mening van Pipo de clown heeft voor mij meer waarde . Hugo is wel grappiger.quote:Op vrijdag 3 september 2021 18:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hugo gaat helemaal los vandaag.
Dat weten we ook niet echt he.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:29 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Omdat Noord Korea en China dit al standaard hebben
Waarom? nurhurhur.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Benieuwd of 'ie dit nog steeds gelooft.
Ze blijven zoeken.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Heb je mij nog gekke dingen zien posten?
Ga jij dan lekker gezellig met je steriele vriendjes daar zitten. Vind ik ook prima zo.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Straks is elk evenement, elke horecatent en elk bezoek aan een openbare gelegenheid in NL hetzelfde:
[..]
Frankrijk 2.0, maar dan ietsje strenger.
Ik ook.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Plus daarbij de vraag ... Ben je dadelijk ook nog 'volledig gevaccineerd' c.q. heb en behoud je toegang als je niet voor de 3e, 4e of 100e prik gaat.
Ik hoor alleen maar geluiden om mij heen van mensen die nu 'volledig gevaccineerd' zijn, die niet voor nr 3 en verder gaan.
Dit probleem lost zich wederom vanzelf op. Maar laat ons Hugo zichzelf eerst maar verder begraven in zijn eigen kuil.
covid ipv influenza.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]Poeh magere Hein zegt duizenden op de IC deze herfst.
Fckin scumbag.quote:Op vrijdag 3 september 2021 18:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ga er eens heen zou ik zeggenquote:Op vrijdag 3 september 2021 18:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat weten we ook niet echt he.
Ook 'n dikke vette poppenkast daaroh is. imo.
Infectie doorgemaakt.. Wanneer gaan ze dat testen dan??quote:Op vrijdag 3 september 2021 18:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Niet. Dat moet jij namelijk doen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 21:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Infectie doorgemaakt.. Wanneer gaan ze dat testen dan??
Zo voorspelbaar allemaal. Maar als je er wat van zegt ben je n complotdenker.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:40 schreef KNAK het volgende:
[..]
Haha
[..]
Zoals geschreven; ze doen wat ze willen. Het volgende stapje
...quote:Op vrijdag 3 september 2021 21:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Niet. Dat moet jij namelijk doen.
Als je officieel bij een GGD teststraat bent geweest en van de GGD te horen hebt gehad dat je positief bent getest dan kan je dat gebruiken om aan te tonen dat je het virus hebt gehad.
Beweren dat je corona hebt gehad zonder bewijs is onvoldoende. Dan moet je je alsnog laten vaxen om je paspoort tot het openbare leven te krijgen.
Nee, de overheid wil een positieve test voor een bewijs dat je het virus hebt gehad.quote:
Hugotje zou zich hier eens drukker om maken.quote:
Meh, who cares, F1 toch 'n kakker/nerdy/tiener 'sport' is.imho.quote:
Dat kan ook met antistoffen test.quote:Op vrijdag 3 september 2021 21:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, de overheid wil een positieve test voor een bewijs dat je het virus hebt gehad.
M'n immuunsysteem werkt goed genoeg zonder injectie.quote:Op vrijdag 3 september 2021 18:25 schreef devlinmr het volgende:
[..]
ja ik ook, dat is namelijk je immuunsysteem dat werkt. Iets waR jij zo'n fan van bent
[..]
Omdat ze zonder Corona nog geleefd hadden.
Yes positief getest voor Corona, ik had die dag een begrafenis gehad en wilde de mensen kunnen waarschuwen. Niemand is ziek geworden trouwens. Was in de buitenlucht.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Goed zo. Ik ook.
Was je gewoon 'postief getest' voor corona?
Spierpijn ook 'n symptoom van influenza is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |