Ken je wel persoonlijk gevaccineerden die hartontstekingen, trombose of magnetisme hebben gekregen door vaccinatie?quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Hij is weer een slinks bezig met zijn vrijblijvendheid voorbij. Ik ken nog steeds geen enkele ongevaccineerde die in het ziekenhuis terecht is gekomen.
Maar,quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb geen andere mensen nodig om mee te identificeren.
?quote:Ken je wel persoonlijk gevaccineerden die hartontstekingen, trombose of magnetisme hebben gekregen door vaccinatie?
quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:16 schreef controlaltdelete het volgende:
?????quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ken nog steeds geen enkele ongevaccineerde die in het ziekenhuis terecht is gekomen.
Goed spul die vaccins.quote:
Israel is now the world's Covid hotspot: Cases soar despite country's trail-blazing vaccine roll-out
Israel recorded 1,892 cases per million people on Wednesday — nearly 0.2% of entire population in single day
Despite being one of the most vaccinated nations in world, country is in midst of an unprecedented new wave
Fears Britain could now follow suit has led to growing calls for a mass booster vaccine rollout this winter
Waarom quote je dan zo vaak anderen?quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:16 schreef controlaltdelete het volgende:
De vaccinaties zullen zonder enige twijfel werken. Maar ze beschermen niet 100% en de bescherming neemt na loop van tijd af. Dit terwijl volgens mij veel mensen na vaccinatie alle adviezen aan hun laars lappen. Daar ligt denk ik het issue.quote:
Gaan we denk ik geen antwoord op krijgen...quote:
Kwetsbare mensen zijn altijd kwetsbaar, en vaccinatie helpt nauwelijks tegen besmettelijkheid dus kwetsbare mensen hebben gevaccineerden ofwel ongevaccineerden niet anders te vrezen. Deze theorie is gebaseerd op lucht.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het deelnemen aan het openbare leven is voor Wappies natuurlijk veel belangrijker dan voor kwetsbare mensen, dat zegt veel over welke doelgroep hij wil aanspreken.
Wat is er zo flut? En waarom deel je het danquote:Op vrijdag 3 september 2021 10:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een (flut)artikel door Annemarie
Vond het stuk nou ook niet direct heel boeiend, maar het gaat specifiek over iemand met een verminderde afweer. Dat is toch vrij duidelijk?quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Om te laten zie hoe gekleurd de msm is met hun onderliggende toon om angst te verspreiden, heeft Annemarie prima gedaan. Maar goed, Nico kan niet wachten en is klaar voor spuit 3.
Daar heeft CAD geen empathie voor,quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vond het stuk nou ook niet direct heel boeiend, maar het gaat specifiek over iemand met een verminderde afweer. Dat is toch vrij duidelijk?
Is de realiteit te moeilijk of zo?quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Om te laten zie hoe gekleurd de msm is met hun onderliggende toon om angst te verspreiden, heeft Annemarie prima gedaan. Maar goed, Nico kan niet wachten en is klaar voor spuit 3.
We gaan maar door en door. Straks zijn de gevaccineerde mensen ook weer ongevaccineerd. Ik blijf wel standvastig hoor.quote:
Ik geef je groot gelijk. Wordt wat met die boosters, zodra je ene weigert ben je terug bij af, status naar ongevaccineerd ofwel uitschot.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:28 schreef mir1986 het volgende:
[..]
We gaan maar door en door. Straks zijn de gevaccineerde mensen ook weer ongevaccineerd. Ik blijf wel standvastig hoor.
Corona gehad, was niet eens ernstig ziek, alleen die spierpijn was irritant. En dan zou ik me alsnog moeten laten vaccineren? Doe normaal.
Goed zo. Ik ook.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:28 schreef mir1986 het volgende:
[..]
We gaan maar door en door. Straks zijn de gevaccineerde mensen ook weer ongevaccineerd. Ik blijf wel standvastig hoor.
Corona gehad, was niet eens ernstig ziek, alleen die spierpijn was irritant. En dan zou ik me alsnog moeten laten vaccineren? Doe normaal.
Het covid virus is geen vaccin en niet veilig?quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:52 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
BREAKING NEWS: The Supreme Court In The US Has Ruled That The Covid Pathogen Is Not A Vaccine, Is Unsafe, And Must Be Avoided At All Costs-Supreme Court has canceled universal vax
https://amg-news.com/archives/13856
Wat is hier nou zo gekleurd aan CAD? Ik ken iemand in een vergelijkbare situatie. Voor die mensen is het gewoon de realiteit.quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja joh het is wat, blijven spuiten dan maar, lopendebandwerk.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat is hier nou zo gekleurd aan CAD? Ik ken iemand in een vergelijkbare situatie. Voor die mensen is het gewoon de realiteit.
'de realiteit'quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja joh het is wat, blijven spuiten dan maar, lopende band werk.
https://www.verificat.cat(...)niversal-vaccinationquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:52 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
BREAKING NEWS: The Supreme Court In The US Has Ruled That The Covid Pathogen Is Not A Vaccine, Is Unsafe, And Must Be Avoided At All Costs-Supreme Court has canceled universal vax
https://amg-news.com/archives/13856
Typisch inderdaad vanuit die hoek is er wel ene die weer iemand kent (of meerdere zelfs) die de dood haast in ogen heeft gezien door cojona. Terwijl je van kamp wappies weinig hoort over deze heftige gevallen (hooguit via de media), kamp wappies is dus een stuk gezonder en hebben een goed werkend immuunsysteem.quote:
zijn hier anders al voldoende wappies gepost die in het ziekenhuis waren belandt en zelfs een aantal die waren overleden. Maar dat zie jij dan vast weer als MSM fake news oid.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Typisch inderdaad vanuit die hoek is er wel ene die weer iemand kent (of meerdere zelfs) die de dood haast in ogen heeft gezien door cojona. Terwijl je van kamp wappies weinig hoort over deze heftige gevallen (hooguit via de media), kamp wappies is dus een stuk gezonder en hebben een goed werkend immuunsysteem.
quote:
Hoe is het nou gekleurd?quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja joh het is wat, blijven spuiten dan maar, lopendebandwerk.
Hoe lang zal t duren voordat je telefoonabonnement en bankrekening bevroren wordt? Binnen n jaar zie ik dat wel realiteit worden.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:53 schreef KNAK het volgende:
[..]Ooit was het er maar 1, en dat was niet eens zo heel lang geleden, en toen werd al het commentaar direct naar BNW gewezen. We zitten officieel al op #5
![]()
Die onzin gaan we hier ook krijgen, afhankelijk van het draaiboekje wat voor ons hier in NL gevolgd wordt.
De vraag is in hoeverre het dan nog 'vrijwillig' is, en hoe zwaar de consequenties zijn voor degene die weigert zichzelf volk te laten blaffen met die zooi. De overheid zal als er een 4e, een 5e en uiteindelijk de 6e, 7e en meer er in gepropt moet worden dit niet meer middels een "Haaiii daar lieve burger, je mag je prikje halen" - brief kenbaar maken. Ze zullen de eigenwijze weigeraar hoe dan ook te pakken gaan nemen. De stank zoals dat in Canada, Frankrijk, Israel al in de lucht hangt van indirect verplichte vaccinaties zal uiteindelijk ook hier goed te ruiken zijn.
Je staat nu al geregistreerd als niet-gevaccineerde. Een 1e herinnering al op de mat gevallen. Hoe lang alvorens dat een aanmaning is? Daar vanuit gaan is (nog) niet aan de orde, maar dat was Vax #5 destijds ook niet.
Alles is nu nog met een glimlach, met een kleine aantekening dat het nemen van een vax 'toch écht verstandig is'.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:09 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Hoe lang zal t duren voordat je telefoonabonnement en bankrekening bevroren wordt? Binnen n jaar zie ik dat wel realiteit worden.
Wedje leggen?quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:09 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Hoe lang zal t duren voordat je telefoonabonnement en bankrekening bevroren wordt? Binnen n jaar zie ik dat wel realiteit worden.
Volgende stap in Australië: verplichte gezichtsherkenningsapp. Stuur een foto van jezelf naar de overheid om te bewijzen dat je thuis bent, of krijg de politie aan de deur.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:22 schreef KNAK het volgende:
[..]
Alles is nu nog met een glimlach, met een kleine aantekening dat het nemen van een vax 'toch écht verstandig is'.
De weg ligt volkomen open voor ze om te doen wat ze willen. Zie de beelden van FR en elders, tienduizenden, zo niet honderdduizenden mensen op de been en het haal niets uit, komt ook nergens of amper op geen enkele MSM kanaal terecht.
Nergens nog nieuwsberichten dat daar waar dergelijke protesten gaande zijn ze alle onzin rondom Corona +maatregelen/beperkingen laten vallen en het leven weer oppakken. Aangezien het alleen het volk is dat zoiets als wat nu gaande is kan tegenhouden in de vorm van opstand/revolutie weet je al genoeg. Het is niet genoeg. Vergelijk dat dan eens met NL, dan weet je dat we eigenlijk al op ons ruggetje liggen met de opgestroopte mouwjes omhoog. Die 100 man blowend, met een trommeltje en een paraplu op het malieveld, daar gniffelen ze hooguit een beetje om.
Dat soort doemscenario zie ik niet zo snel gebeuren.....misschien nog 'n aantal jaren later met 'n cashless economie? Moeillijk om te zeggen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:09 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Weet iemand waarom deze gestoorde maatregelen vooral in Westerse landen zijn?quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Volgende stap in Australië: verplichte gezichtsherkenningsapp. Stuur een foto van jezelf naar de overheid om te bewijzen dat je thuis bent, of krijg de politie aan de deur.
https://www.nationalrevie(...)-were-spying-on-you/
https://ia.acs.org.au/art(...)home-quarantine.html
Intrastate travel within Australia is also severely restricted. And the government of South Australia, one of the country’s six states, developed and is now testing an app as Orwellian as any in the free world to enforce its quarantine rules. People in South Australia will be forced to download an app that combines facial recognition and geolocation. The state will text them at random times, and thereafter they will have 15 minutes to take a picture of their face in the location where they are supposed to be. Should they fail, the local police department will be sent to follow up in person. “We don’t tell them how often or when, on a random basis they have to reply within 15 minutes,” Premier Steven Marshall explained. “I think every South Australian should feel pretty proud that we are the national pilot for the home-based quarantine app.”
Volstrekt normaal hoor.
Inderdaad....gaat ie toch niet betalen als je gelijk heb.quote:
Omdat er niks over de financiele crash van 2008 gedaan was en nu kunnen ze de schuld aan 'corona' schuiven?quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Weet iemand waarom deze gestoorde maatregelen vooral in Westerse landen zijn?
Met 'n regenbouw.quote:
Eigenlijk alleen in Australië dus.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Weet iemand waarom deze gestoorde maatregelen vooral in Westerse landen zijn?
Zou kunnen. Of omdat in die landen de controlestaat al vergevorderd was, zelfs al voor corona.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Omdat er niks over de financiele crash van 2008 gedaan was en nu kunnen ze de schuld aan 'corona' schuiven?
Geld, control, macht? Ik weet ik ook niet.
Ik niet, maar wel mensen die erg ziek voor 'n dag of twee na de tweede spuit waren.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:11 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ken je wel persoonlijk gevaccineerden die hartontstekingen, trombose of magnetisme hebben gekregen door vaccinatie?
Enorme social engineering experiment/data collection exercise?quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:44 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Zou kunnen. Of omdat in die landen de controlestaat al vergevorderd was, zelfs al voor corona.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |