Maar,quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb geen andere mensen nodig om mee te identificeren.
?quote:Ken je wel persoonlijk gevaccineerden die hartontstekingen, trombose of magnetisme hebben gekregen door vaccinatie?
quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:16 schreef controlaltdelete het volgende:
?????quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ken nog steeds geen enkele ongevaccineerde die in het ziekenhuis terecht is gekomen.
Goed spul die vaccins.quote:
Israel is now the world's Covid hotspot: Cases soar despite country's trail-blazing vaccine roll-out
Israel recorded 1,892 cases per million people on Wednesday — nearly 0.2% of entire population in single day
Despite being one of the most vaccinated nations in world, country is in midst of an unprecedented new wave
Fears Britain could now follow suit has led to growing calls for a mass booster vaccine rollout this winter
Waarom quote je dan zo vaak anderen?quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:16 schreef controlaltdelete het volgende:
De vaccinaties zullen zonder enige twijfel werken. Maar ze beschermen niet 100% en de bescherming neemt na loop van tijd af. Dit terwijl volgens mij veel mensen na vaccinatie alle adviezen aan hun laars lappen. Daar ligt denk ik het issue.quote:
Gaan we denk ik geen antwoord op krijgen...quote:
Kwetsbare mensen zijn altijd kwetsbaar, en vaccinatie helpt nauwelijks tegen besmettelijkheid dus kwetsbare mensen hebben gevaccineerden ofwel ongevaccineerden niet anders te vrezen. Deze theorie is gebaseerd op lucht.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het deelnemen aan het openbare leven is voor Wappies natuurlijk veel belangrijker dan voor kwetsbare mensen, dat zegt veel over welke doelgroep hij wil aanspreken.
Wat is er zo flut? En waarom deel je het danquote:Op vrijdag 3 september 2021 10:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een (flut)artikel door Annemarie
Vond het stuk nou ook niet direct heel boeiend, maar het gaat specifiek over iemand met een verminderde afweer. Dat is toch vrij duidelijk?quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Om te laten zie hoe gekleurd de msm is met hun onderliggende toon om angst te verspreiden, heeft Annemarie prima gedaan. Maar goed, Nico kan niet wachten en is klaar voor spuit 3.
Daar heeft CAD geen empathie voor,quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vond het stuk nou ook niet direct heel boeiend, maar het gaat specifiek over iemand met een verminderde afweer. Dat is toch vrij duidelijk?
Is de realiteit te moeilijk of zo?quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Om te laten zie hoe gekleurd de msm is met hun onderliggende toon om angst te verspreiden, heeft Annemarie prima gedaan. Maar goed, Nico kan niet wachten en is klaar voor spuit 3.
We gaan maar door en door. Straks zijn de gevaccineerde mensen ook weer ongevaccineerd. Ik blijf wel standvastig hoor.quote:
Ik geef je groot gelijk. Wordt wat met die boosters, zodra je ene weigert ben je terug bij af, status naar ongevaccineerd ofwel uitschot.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:28 schreef mir1986 het volgende:
[..]
We gaan maar door en door. Straks zijn de gevaccineerde mensen ook weer ongevaccineerd. Ik blijf wel standvastig hoor.
Corona gehad, was niet eens ernstig ziek, alleen die spierpijn was irritant. En dan zou ik me alsnog moeten laten vaccineren? Doe normaal.
Goed zo. Ik ook.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:28 schreef mir1986 het volgende:
[..]
We gaan maar door en door. Straks zijn de gevaccineerde mensen ook weer ongevaccineerd. Ik blijf wel standvastig hoor.
Corona gehad, was niet eens ernstig ziek, alleen die spierpijn was irritant. En dan zou ik me alsnog moeten laten vaccineren? Doe normaal.
Het covid virus is geen vaccin en niet veilig?quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:52 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
BREAKING NEWS: The Supreme Court In The US Has Ruled That The Covid Pathogen Is Not A Vaccine, Is Unsafe, And Must Be Avoided At All Costs-Supreme Court has canceled universal vax
https://amg-news.com/archives/13856
Wat is hier nou zo gekleurd aan CAD? Ik ken iemand in een vergelijkbare situatie. Voor die mensen is het gewoon de realiteit.quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |