abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 september 2021 @ 17:24:48 #76
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201184111
Australië: Ongekende surveillancewet in 24 uur door parlement gejaagd
quote:
De Australische politie kan nu je apparaat hacken, je gegevens verzamelen of wissen, je sociale media-accounts overnemen - en dat alles zonder bevelschrift van een rechter.

De Australische regering is al enkele jaren op weg naar een surveillancestaat. Nu slaat ze de nagel in de doodskist met een ongekende toezichtwet die de politie in staat stelt je apparaat te hacken, je gegevens te verzamelen of te wissen en je sociale media-accounts over te nemen; zonder voldoende waarborgen om misbruik van deze nieuwe bevoegdheden te voorkomen. Deze maand heeft de Australische regering een ingrijpende wet op de surveillance aangenomen, die erger is dan alle soortgelijke wetgeving in enige andere five eye country, meldt Tutanota.

De Surveillance Legislation Amendment (Identify and Disrupt) Bill 2020 geeft de Australische federale politie (AFP) en de Australische criminele inlichtingencommissie (ACIC) drie nieuwe bevoegdheden om online-criminaliteit aan te pakken:

Bevel tot verstoring van gegevens: geeft de politie de mogelijkheid om gegevens te “verstoren” door ze te wijzigen, te kopiëren, toe te voegen of te wissen.
Bevel tot netwerkactiviteit: geeft de politie de mogelijkheid inlichtingen te verzamelen van apparaten of netwerken die worden gebruikt, of waarschijnlijk zullen worden gebruikt, door degenen op wie het bevel betrekking heeft.
Bevel tot overname van een account: geeft de politie het recht de controle over een onlineaccount (bv. sociale media) over te nemen om informatie voor een onderzoek te verzamelen.
De twee Australische rechtshandhavingsinstanties AFP en ACIC hebben binnenkort de bevoegdheid om uw gegevens te wijzigen, toe te voegen, te kopiëren of te wissen als u verdachte wordt in het onderzoek naar een ernstig misdrijf.

Wat deze wetgeving nog erger maakt, is dat er geen rechterlijk toezicht is. Een bevel tot verstoring van gegevens of netwerkactiviteit kan worden uitgevaardigd door een lid van het Administrative Appeals Tribunal, een rechterlijk bevel is niet nodig.

Einde van de mensenrechten
De nieuwe Australische surveillancewet luidt het einde in van de eerbiediging van de mensenrechten in Australië.

Voor advocaat Angus Murray, voorzitter van het beleidsteam van Electronic Frontiers Australia, vormen de hackbevoegdheden een ernstig risico voor onze burgerlijke vrijheden.
:N
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201184328
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 17:18 schreef PSVCL het volgende:

[..]
topicwaardig
mag je openen hoor.
Plaats hier uw advertentie
pi_201184761
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 17:36 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
mag je openen hoor.
Als het veel effect zou hebben zou het vaccin veel doden op zij naam hebben.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201185161
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 18:05 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als het veel effect zou hebben zou het vaccin veel doden op zij naam hebben.
Hoeveel doden heeft het officieel op zn naam?
pi_201185393
Degene die overlijden aan corona doen dat ook niet in 1 dag he. Het merendeel ligt eerst 1 of meerdere weken ziek thuis, wordt vaak eerst nog behandeld buiten de ic en ligt dan vervolgens nog 1 of meerdere weken op de ic voordat hij/zij overlijd. Het aantal mensen dat gevaccineerd wordt en binnen 2 weken overlijd is miniem.

En dat cijfers bijgehouden worden van wie er overlijd aan covid en wel en niet gevaccineerd is, dat is om de effectiviteit van het vaccin te bepalen. Wie al covid heeft en dan gevaccineerd wordt is uiteraard niet beschermd tegen het virus.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201185485
quote:
Dit is helemaal niet nodig. Wat een dwazen
  donderdag 2 september 2021 @ 19:26:47 #82
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201185787
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 17:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
creatief boekhouden.
Hoezo? We weten allemaal dat het het opbouwen van bescherming een tijdje duurt. Vandaar ook dat je pas een coronacertificaat krijgt twee weken na de laatste toediening.
Huilen dan.
pi_201186421
quote:
Geen wonder dat het zo erg in Australia gaat als dit soort gasten in macht heeft:

Brad Hazzard, NSW Minister for Health:

Mondmasketeers kan ik niet serieus nemen.

On a positive note: Bijna geen mask dragers meer in m'n buurt te spotten.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201186947
quote:
7s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het zal niet nodig en ook niet haalbaar zal zijn om in het griepseizoen net zulke strenge maatregelen te treffen als nu,” zegt een woordvoerder van de WHO. “Maar het is wel van belang om mensen er op te wijzen welk verschil ze kunnen maken door vaker hun handen te wassen en op hun ademhalingshygiëne te letten.”

Prima toch ^O^ . En dat er een eind komt aan dat iedereen maar ziek op het werk geacht wordt te verschijnen lijkt me ook geen slechte zaak.
Ik lees ook wel dat er nu niks aan de hand is.
Maar je moet zelf ook kunnen bedenken dat het heel snel kan omslaan.
En dat zou ik niet prettig vinden.
En iedereen is groot geworden met snotneuzen om zich heen.

Dat vond ik als ondernemer wel het meest verschrikkelijke dat alles en iedereen maar ziek thuis bleef bij een kuchje.
Krijg je een zwakke maatschappij van.
Vakman pur sang
pi_201187269
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 17:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
creatief boekhouden.
Dit heb ik al beantwoord in het topic hierover, maar voor jou: Incubatietijd is twee weken. Dus geen wonder dat je pas beschermd bent na die twee weken..

Maar sommige mensen willen overal beren achter bomen zien..
pi_201187536
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 21:01 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Dit heb ik al beantwoord in het topic hierover, maar voor jou: Incubatietijd is twee weken. Dus geen wonder dat je pas beschermd bent na die twee weken..

Maar sommige mensen willen overal beren achter bomen zien..
Ik heb hier geleerd dat het "eenden met tanden" is
pi_201187844
Pleegde Nieuwsuur-huisarts een neptelefoontje?
https://www.geenstijl.nl/(...)-een-neptelefoontje/

net echt
pi_201187957
pi_201188385
quote:
Hans, we zijn weer rood Hans! :o
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_201189493
quote:
6s.gif Op donderdag 2 september 2021 22:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Hans, we zijn weer rood Hans! :o

2 pillen per dag moet dat gaan oplossen _O_
  donderdag 2 september 2021 @ 23:39:25 #91
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201189518
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 21:36 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Pleegde Nieuwsuur-huisarts een neptelefoontje?
https://www.geenstijl.nl/(...)-een-neptelefoontje/

net echt
Wat een klucht, maar ik zeg maar niks meer.
pi_201189833
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 23:36 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

2 pillen per dag moet dat gaan oplossen _O_
En dan kun je hier lezen hoe het echt zit

https://www-cnbc-com.cdn.(...)ert-bourla-says.html
pi_201191851
quote:
Nee men neemt hem kwalijk dat hij onzin lult

https://www.rd.nl/artikel(...)o-met-prof-schetters
pi_201191901
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 10:00 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Nee men neemt hem kwalijk dat hij onzin lult

https://www.rd.nl/artikel(...)o-met-prof-schetters
Laat ze het lekker face to face beslechten. Maar zo via de krant is het toch alleen maar opzettelijk verkeerd interpreteren. "het is A" "nee het is geen B" discussie.

...... Wordt niemand wijzer van. Alsof Schetters maar een idioot is ook, lekker man.

Zijn ze nog bij Schetters zelf langsgeweest? Oh. Ok. Heel objectief verhaal dan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 3 september 2021 @ 10:04:53 #95
189978 controlaltdelete
pi_201191913
twitter

Hij is weer een slinks bezig met zijn vrijblijvendheid voorbij. Ik ken nog steeds geen enkele ongevaccineerde die in het ziekenhuis terecht is gekomen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201191936
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 10:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Hij is weer een slinks bezig met zijn vrijblijvendheid voorbij. Ik ken nog steeds geen enkele ongevaccineerde die in het ziekenhuis terecht is gekomen.
Want anekdotisch bewijs is het beste bewijs, niet? :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 3 september 2021 @ 10:07:25 #97
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201191941
quote:
[ twitter ]

Ik ook geen enkele gevaccineerde en daar zijn er toch echt veel meer van. Je punt?
Huilen dan.
pi_201191955

Thierry denkt dat het openbare leven voor mensen die zelf de keuze hebben gemaakt om zich niet te laten vaccineren voorbij is.
Dat voor de groep kwetsbare onder de Nederlanders dit al anderhalf jaar zo is, doet niet terzake blijkbaar
pi_201192003
quote:
[ twitter ]

Ken je wel persoonlijk gevaccineerden die hartontstekingen, trombose of magnetisme hebben gekregen door vaccinatie?
  vrijdag 3 september 2021 @ 10:16:41 #100
189978 controlaltdelete
pi_201192055
Ik heb geen andere mensen nodig om mee te identificeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')