abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201179978
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:33 schreef very het volgende:

[..]
Zorg is meer dan alleen zorgen dat mensen niet doodgaan.

Dit is toch absurd:
https://thefederalist.com(...)ne-coronavirus-case/
Mensen kunnen niet meer verder kijken dan corona, complete tunnelvisie.
Plaats hier uw advertentie
pi_201179982
quote:
7s.gif Op donderdag 2 september 2021 10:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja hoor, als ik die reeks zou volgen en daar onzin in stond.
Feiten zijn onzin?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201180006
quote:
7s.gif Op woensdag 1 september 2021 16:22 schreef Isdatzo het volgende:
Hygiëne niet belangrijk? Precies! Laat big riolering je niks wijsmaken. Het is veel beter om je ontlasting gewoon uit het raam te gooien dan krijg je tenminste weerstand tegen ziektes zoals tyfus en cholera!
Lees je het wel?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 2 september 2021 @ 11:46:39 #54
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201180022
Nee.
Huilen dan.
pi_201180068

Een paar jaar geleden mocht je nog kritiek hebben op vaccins op de tv.
pi_201180079
quote:
14s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:46 schreef Isdatzo het volgende:
Nee.
Dan beter niet reageren he.
pi_201180088
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:50 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

Een paar jaar geleden mocht je nog kritiek hebben op vaccins op de tv.
Sow, matige prestatie van die dokter ook toen.
  donderdag 2 september 2021 @ 11:51:29 #58
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201180090
Grapje ik heb het wel gelezen ludo. Jij ook? De reactie waarop ik reageerde schetste een vals dilemma.
Huilen dan.
pi_201180126
quote:
7s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:51 schreef Isdatzo het volgende:
Grapje ik heb het wel gelezen ludo. Jij ook? De reactie waarop ik reageerde schetste een vals dilemma.
Neehoor, te is idd nooit goed. En de vraag is wat de pcr test meet... Die virusdeeltjes die weinig impact hebben geven praktisch in de uitvoering vals positieven.
pi_201180134
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:51 schreef ludovico het volgende:

[..]
Sow, matige prestatie van die dokter ook toen.
Of goede prestatie van die tegenstanders?
  donderdag 2 september 2021 @ 11:57:31 #61
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201180158
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:54 schreef ludovico het volgende:

[..]
Neehoor, te is idd nooit goed.
Gelukkig is er niemand die het tegendeel beweert.
quote:
En de vraag is wat de pcr test meet... Die virusdeeltjes die weinig impact hebben geven praktisch in de uitvoering vals positieven.
Not this shit again.
Huilen dan.
pi_201180189
quote:
7s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Gelukkig is er niemand die het tegendeel beweert.
[..]
Not this shit again.
Not this shit again? Serieus?

Het bewijs wordt je aangereikt. Men draagt aantoonbaar virussen met zich mee en wordt er niet ziek van.

Welk bewijs heb jij dat dit niet met corona of influenza zou zijn?

Asymtomatische besmettingen is geen nieuw begrip ofzo. Not this shit again??? Huh.

Er is een reden dat men meningen heeft over de inzet en interpretatie van de PCR test.

PCR wordt met de dag minder interessant omdat men er minder ziek van zal worden.

Geeft wel een heads up voor ziekenhuis drukte dat dan weer wel. Wss zelfs redelijk accuraat. Dat geeft een meer tijdig moment om aan de knoppen te draaien.

Maarja het gaat om de correlatie IC opname en aantal geconstateerde besmettingen.

Die correlatie wordt allicht straks minder omdat men wel corona draagt maar van andere zaken ziek wordt.
  donderdag 2 september 2021 @ 12:01:22 #63
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201180216
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Not this shit again? Serieus?

Het bewijs wordt je aangereikt. Men draagt aantoonbaar virussen met zich mee en wordt er niet ziek van.

Welk bewijs heb jij dat dit niet met corona of influenza zou zijn?

Asymtomatische besmettingen is geen nieuw begrip ofzo. Not this shit again??? Huh.

Er is een reden dat men meningen heeft over de inzet en interpretatie van de PCR test.
Dit is een non-discussie ludo: niemand beweert iets anders en niemand stelt voor om een volledig steriele wereld na te streven
Huilen dan.
pi_201180385
quote:
7s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dit is een non-discussie ludo: niemand beweert iets anders en niemand stelt voor om een volledig steriele wereld na te streven
Nou.,,,
Vakman pur sang
pi_201180458
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:54 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Of goede prestatie van die tegenstanders?
Misschien beide maar de dokter was matig dat staat voor mij vast.
  donderdag 2 september 2021 @ 12:19:35 #66
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_201180552
quote:
7s.gif Op woensdag 1 september 2021 16:22 schreef Isdatzo het volgende:
Hygiëne niet belangrijk? Precies! Laat big riolering je niks wijsmaken. Het is veel beter om je ontlasting gewoon uit het raam te gooien dan krijg je tenminste weerstand tegen ziektes zoals tyfus en cholera!
Wie zegt dat hygiëne niet belangrijk is dan?

Zelf denk ik dat TEVEEL hygiëne niet zo goed is. TEVEEL hoeft niet te betekenen 'DAN MAAR GEEN'.

Ik denk dat je geregeld in aanraking moet komen met bacterien en virussen en dat dat belangrijk is voor een sterke weerstand en dat betekend niet dat ik lekker met poep aan het spelen ben of mij nooit douche etc. Maar ik maak mn huis niet schoon met Dettol zoals iemand doet die ik ken en die echt alles ontsmet en letterlijk dr handen kapot heeft van het wassen en ontsmetten en dit niet alleen nu met corona doet maar altijd al.
To BG or not to BG!
pi_201180584
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 18:31 schreef devlinmr het volgende:

[..]
En welk advies heb je het dan over?
Om geen NOS journaal te kijken :')
pi_201180691
quote:

[..]
https://www.parool.nl/cs-b4bf5dff

Het wordt nog niet geadviseerd maar als clubs het het WHO er toch ineens mee komen weet ik het nog niet.
Vakman pur sang
  donderdag 2 september 2021 @ 12:33:02 #69
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201180770
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:28 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
https://www.parool.nl/cs-b4bf5dff

Het wordt nog niet geadviseerd maar als clubs het het WHO er toch ineens mee komen weet ik het nog niet.

Het zal niet nodig en ook niet haalbaar zal zijn om in het griepseizoen net zulke strenge maatregelen te treffen als nu,” zegt een woordvoerder van de WHO. “Maar het is wel van belang om mensen er op te wijzen welk verschil ze kunnen maken door vaker hun handen te wassen en op hun ademhalingshygiëne te letten.”

Prima toch ^O^ . En dat er een eind komt aan dat iedereen maar ziek op het werk geacht wordt te verschijnen lijkt me ook geen slechte zaak.
Huilen dan.
pi_201181907
quote:
7s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het zal niet nodig en ook niet haalbaar zal zijn om in het griepseizoen net zulke strenge maatregelen te treffen als nu,” zegt een woordvoerder van de WHO. “Maar het is wel van belang om mensen er op te wijzen welk verschil ze kunnen maken door vaker hun handen te wassen en op hun ademhalingshygiëne te letten.”

Prima toch ^O^ . En dat er een eind komt aan dat iedereen maar ziek op het werk geacht wordt te verschijnen lijkt me ook geen slechte zaak.
Handen wassen???? Gadverdamme man, zijn ze helemaal besodemieterd daar bij de WHO. Ik bepaal zelf wel wanneer en waar ik mijn handen was. Dit gaat zwaar tegen mijn grondrechten in voor lichamelijk onschendbaarheid. Great reset agenda 2030 here we come
pi_201181991
quote:
niemand stelt voor om een volledig steriele wereld na te streven
Misschien sproeien ze wel desinfectant met de chemtrails :P
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201182150
quote:
Heel Nederland is nu rood op de kaart van coronagevallen in Europa. Dat is het een na hoogste waarschuwingsniveau. Noord-Holland, Zuid-Holland en Flevoland hadden die kleur al. De andere negen provincies gaan omhoog van oranje naar rood.

De coronakaart wordt elke donderdag gemaakt door het ECDC, de Europese tegenhanger van het RIVM. De dienst kijkt naar het aantal vastgestelde besmettingen en het percentage positieve tests in de twee vorige kalenderweken.
https://www.ad.nl/binnenl(...)odzakelijk~a10981ab/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201183754
quote:
*O* _O-
pi_201183896
twitter

creatief boekhouden.
pi_201184010
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 17:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
creatief boekhouden.
topicwaardig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')