abonnement Unibet Coolblue
pi_191368354
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 22:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

IPV een website geloven kan je ook gewoon naar een lokaal crematorium gaan hé!
It's a website giving general information about the cremation process.
Maybe you should take the time to actually read and understand it. It might be of interest to part-time history teachers such as yourself. right?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_191370593
Dit schip laat ons duidelijk zien dat de cijfers in Wuhan niet kunnen kloppen.

3700 mensen aan boord, 1 Chinees bracht het virus mee. Lag in het zwembad, zie filmpje 1 en twee dagen later zijn er 30 geďnfecteerden....

Deze boot is het bewijs dat we door de Chinese overheid worden voorgelogen over het aantal zieken. En mogelijk nog erger.
  donderdag 6 februari 2020 @ 05:57:40 #156
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_191371949
quote:
Possible??
Kan van alles zijn.

Mijn theorie is dat het kleding is van besmette mensen, en dan bekijk ik het zelfs van jou kant.

Verklaart nog steeds niks waarom het aantal buitenlandse slachtoffers zo laag is.
Volgens de verhoudingen is het aantal dodelijke slachtoffers nog steeds lager dan 1%
Of te wel minder dodelijk dan een gebruikelijke griepgolf.

Sinds gisteren avond zou het slachtoffer aantal al immens gegroeid moeten zijn..
En ja je hebt groot gelijk het zijn er 2.

Ik stel wereldwijde paniek voor en dat niemand meer naar werk gaat ... Ik ga alvast lokale winkel plunderen en mezelf barricaderen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 6 februari 2020 @ 07:35:40 #157
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_191372271
’Coronavirus lang niet zo gevaarlijk’

Berichtgeving van de Televaag. Ik heb wel vraagtekens waarom al die commotie zoals altijd als de grote media iets prominent onder onze neus blijft schuiven dan steekt er vast iets meer achter. Wie weet bestaat dat virus niet eens is het een opgeklopt verhaal van de gewone griep waar jaarlijks ook tig mensen aan overlijden als je een kwakkelaar bent.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 6 februari 2020 @ 08:29:29 #158
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_191372605
Corona-virus is door de Amerikanen gemaakt in een poging China te breken.

De VS ziet nu met lede ogen aan dat hun unipolaire idiocracy-wereld instand gehouden door de petrodollar aan het afbrokkelen is.
pi_191373595
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 05:57 schreef theguyver het volgende:

[..]

Possible??
Kan van alles zijn.

Mijn theorie is dat het kleding is van besmette mensen, en dan bekijk ik het zelfs van jou kant.

Verklaart nog steeds niks waarom het aantal buitenlandse slachtoffers zo laag is.
Volgens de verhoudingen is het aantal dodelijke slachtoffers nog steeds lager dan 1%
Of te wel minder dodelijk dan een gebruikelijke griepgolf.

Sinds gisteren avond zou het slachtoffer aantal al immens gegroeid moeten zijn..
En ja je hebt groot gelijk het zijn er 2.

Ik stel wereldwijde paniek voor en dat niemand meer naar werk gaat ... Ik ga alvast lokale winkel plunderen en mezelf barricaderen.
gezien de maatregelen van China en het geld van de WHO is het niet zomaar een griepje, het werkt op je longen en heeft ook nog HIV eigenschappen ingebouwd, verder is er geen medicijn of vaccin voor een virale longontsteking.

Een ander iets is dat die pas 2 maanden bestaat, de griep al 100 jaar en er zijn vierhonderd varianten van.
Het lijkt niet zo dodelijk omdat het een incubatietijd van 14 dagen heeft, erg lekker voor een virus om zich goed over de wereld te verspreiden. Ebola is bijvb zo dodelijk dat er geen tijd is om het goed te verspreiden.
pi_191373994
A county in China is offering people $140 to tell on neighbors who have visited Wuhan, and another is threatening the death penalty to anyone deliberately spreading the coronavirus

doodstraf voor iets wat minder erg dan een griepje zou zijn? 8)7

https://news.yahoo.com/co(...)8V0jVDDgmqwWPvcGfaLj
pi_191375639
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 16:24 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee het is geen griepje.. een griepje is dodelijker, reken maar uit wat het percentage aan slachtoffers is.

Flashback Mexicaanse griep, men maakt de paniek erger dan het is, dit komt omdat het een nieuw virus is, en in tegenstelling tot de Spaanse griep 1918/1919 kan men door de huidige middelen dit veel sneller de kop in drukken dan toen.

Ja paniek nieuw virus maakt slachtoffers, maar men weet het nog behoorlijk in de hand te houden, kijk hoe snel er een emergency ziekenhuis uit de grond gestampt word..

Ik heb zo het idee dat iedereen die er paniekerig over doet de film outbreak heeft gekeken of the mini serie the stand.
Laatste is een aanrader BTW, wordt case scenario!
Je maakt twee fouten :

1 Je vertrouwt de cijfers van de CCP
2 Vervolgens trek je conclusies uit die statistieken ( die niets waard zijn )

Persoonlijk vertrouw ik de communisten voor geen meter . Waar jij vast van mening hebt dat de China alleen op papier communistisch is en dat je daar veel vrijheden hebt ( iets wat al lang achterhaald is)

Het is wachten op de statistieken van de omringende landen. Helaas is de samplesize daar te klein om daar zinnige conclusies uit te trekken. Zoals je zelf waarschijnlijk ook weet, hoe groter de samplezise hoe betrouwbaarder de data word ). Maw we zullen minstens een paar weken moeten wachten voordat we weten waar we aan toe zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 06-02-2020 13:26:57 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_191375737
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 22:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien de internet is al beperkt en daarom zie je niet zo veel alternatieve meningen daarover.
It doesn't surprise me much that there can be biblical/religious connections made.
Which religion might that be? It seems to me as though somebody somewhere is trying to make religious prophecy come true.
Oh, its going to get biblical really soon
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_191375793
quote:
15s.gif Op donderdag 6 februari 2020 08:29 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Corona-virus is door de Amerikanen gemaakt in een poging China te breken.

De VS ziet nu met lede ogen aan dat hun unipolaire idiocracy-wereld instand gehouden door de petrodollar aan het afbrokkelen is.
Deze artikel lijkt je theorie te ondersteunen

https://eraoflight.com/20(...)r-secret-talks-fail/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_191375920
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 00:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Dit schip laat ons duidelijk zien dat de cijfers in Wuhan niet kunnen kloppen.

3700 mensen aan boord, 1 Chinees bracht het virus mee. Lag in het zwembad, zie filmpje 1 en twee dagen later zijn er 30 geďnfecteerden....

Deze boot is het bewijs dat we door de Chinese overheid worden voorgelogen over het aantal zieken. En mogelijk nog erger.
Op een schip zit je natuurlijk dichter op elkaar en deel je meer voorzieningen dan in een dorp of stad.
pi_191376117
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 13:19 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Op een schip zit je natuurlijk dichter op elkaar en deel je meer voorzieningen dan in een dorp of stad.
Inderdaad, ik ken een paar mensen die op cruise schepen hebben gewerkt en als er dan 1tje griep krijgt is het binnen de kortste keren doorgegeven.
pi_191376904
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 13:34 schreef illusions het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ken een paar mensen die op cruise schepen hebben gewerkt en als er dan 1tje griep krijgt is het binnen de kortste keren doorgegeven.
Ja, geldt ook voor bacteriën. Helemaal omdat het voedsel op 1 centrale plek bereid wordt.

1 persoon die z'n handen niet wast en je hebt te weinig toiletpapier en luchtverfrissers.
  donderdag 6 februari 2020 @ 16:51:10 #167
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_191378780
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 12:56 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je maakt twee fouten :

1 Je vertrouwt de cijfers van de CCP
2 Vervolgens trek je conclusies uit die statistieken ( die niets waard zijn )

Persoonlijk vertrouw ik de communisten voor geen meter . Waar jij vast van mening hebt dat de China alleen op papier communistisch is en dat je daar veel vrijheden hebt ( iets wat al lang achterhaald is)

Het is wachten op de statistieken van de omringende landen. Helaas is de samplesize daar te klein om daar zinnige conclusies uit te trekken. Zoals je zelf waarschijnlijk ook weet, hoe groter de samplezise hoe betrouwbaarder de data word ). Maw we zullen minstens een paar weken moeten wachten voordat we weten waar we aan toe zijn
Eh ja, reden is simpel er zijn meerdere statistieken en die statistieken komen allemaal aardig overheen, de statistieken die jij aan geeft... Oh wacht die berusten meer op schattingen en op een land (Taiwan) die een bericht de deur uit gooien gebaseerd op een screenshot, ik zeg niet dat deze statistieken volledig kloppen want deze statistieken kunnen met het uur veranderen, plus het is niet geheel onwaarschijnlijk dat mensen niet melden dat ze ziek zijn.. deze cijfers zijn van de totaal door gegeven gegevens als er veel meer doden zouden zijn valt dat natuurlijk snel door de mand, een beetje lokale journalist kan daar makkelijk achter komen.

Ik trek conclusies uit informatie ik ga niet uit van bericht gevonden waar duidelijk al bij staat dat ze onbetrouwbaar zijn, snap je niet wat ik bedoel lees dan even goed je eigen berichten door.


Fires in Wuhan. Possible bodies being burned in mass graves in Wuhan.

De auteur van het filmpje denkt dit.. hij weet het niet eens zeker.

En jij trekt daar een conclusie uit.
Dus leuk dat je mij veroordeeld maar een uit verscheidene bronnen bevestigde berichtgeving vind ik betrouwbaarder dan van iemand die van een kilometer (gokje) afstand brand ziet en vermoed dat ze lijken verbranden.

Maar goed als je alles zoveel beter weet geef me eens een duidelijke schatting van totale zieken en doden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_191380461
voor mensen die tijd over hebben, de clip is 16 min.

.
'We're basically at a pandemic now': Mayo Clinic physician on coronavirus
.

.
Published on Feb 3, 2020
Dr. Gregory Poland, professor of medicine and infectious diseases and the director of the Vaccine Research Group at Mayo Clinic, and Dr. Scott Gottlieb, Pfizer board member and former FDA Commissioner, join "Squawk Box" to discuss the spread of misinformation on the coronavirus.

WHO Director-General Tedros Adhanom Ghebreyesus warned on Monday that the world may be “dangerously” unprepared for the next pandemic as the flu-like coronavirus that emerged from China about a month ago spreads rapidly to new countries.

At an executive board meeting in Geneva, Tedros urged the World Health Organization’s 196 member countries to “invest in preparedness,” not “panic.” He added that funding for outbreak preparedness in surrounding countries “has remained grossly inadequate” in the past.

“For too long, the world has operated on a cycle of panic and neglect,” Tedros said, according to a transcript of his remarks. “We throw money at an outbreak, and when it’s over, we forget about it and do nothing to prevent the next one.”

“If we fail to prepare, we are preparing to fail,” he added.

Tedros said more than $1 billion has been spent trying to stop the Ebola outbreak in the Democratic Republic of the Congo. By comparison, he added, just $18 million was spent on preparedness in Congo’s neighbor Uganda before the virus crossed the border.

“This must be a lesson for the rest of the world,” he said.

The plea from WHO’s top official comes as the deadly coronavirus has now killed at least 362 people and sickened more than 17,400 worldwide, including patients in the U.S. and Europe.

The respiratory illness, which is capable of spreading through human-to-human contact, is not yet considered a pandemic. A pandemic is “an epidemic occurring worldwide, or over a very wide area, crossing international boundaries and usually affecting a large number of people,” according to WHO. While the new virus has spread to almost two dozen countries, the majority of the cases remain in mainland China.

Nevertheless, many global health experts expect the virus will become a pandemic. Since emerging about a month ago in Wuhan, China, the coronavirus has infected more people than the 2003 SARS epidemic, which sickened roughly 8,100 people across the globe over nine months. As of Monday, there are nearly 200 cases in at least 23 countries, outside of China, a handful of which have been transmitted from human contact within those countries.

On Thursday, WHO declared the virus a global health emergency after declining to do so at two previous meetings.

Tedros said the “continued increase in cases and the evidence of human-to-human transmission outside of China” were “most deeply disturbing.”
  donderdag 6 februari 2020 @ 21:35:02 #169
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_191383297
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 18:57 schreef THEFXR het volgende:
voor mensen die tijd over hebben, de clip is 16 min.

.
'We're basically at a pandemic now': Mayo Clinic physician on coronavirus
.

.
Published on Feb 3, 2020
Dr. Gregory Poland, professor of medicine and infectious diseases and the director of the Vaccine Research Group at Mayo Clinic, and Dr. Scott Gottlieb, Pfizer board member and former FDA Commissioner, join "Squawk Box" to discuss the spread of misinformation on the coronavirus.

WHO Director-General Tedros Adhanom Ghebreyesus warned on Monday that the world may be “dangerously” unprepared for the next pandemic as the flu-like coronavirus that emerged from China about a month ago spreads rapidly to new countries.

At an executive board meeting in Geneva, Tedros urged the World Health Organization’s 196 member countries to “invest in preparedness,” not “panic.” He added that funding for outbreak preparedness in surrounding countries “has remained grossly inadequate” in the past.

“For too long, the world has operated on a cycle of panic and neglect,” Tedros said, according to a transcript of his remarks. “We throw money at an outbreak, and when it’s over, we forget about it and do nothing to prevent the next one.”

“If we fail to prepare, we are preparing to fail,” he added.

Tedros said more than $1 billion has been spent trying to stop the Ebola outbreak in the Democratic Republic of the Congo. By comparison, he added, just $18 million was spent on preparedness in Congo’s neighbor Uganda before the virus crossed the border.

“This must be a lesson for the rest of the world,” he said.

The plea from WHO’s top official comes as the deadly coronavirus has now killed at least 362 people and sickened more than 17,400 worldwide, including patients in the U.S. and Europe.

The respiratory illness, which is capable of spreading through human-to-human contact, is not yet considered a pandemic. A pandemic is “an epidemic occurring worldwide, or over a very wide area, crossing international boundaries and usually affecting a large number of people,” according to WHO. While the new virus has spread to almost two dozen countries, the majority of the cases remain in mainland China.

Nevertheless, many global health experts expect the virus will become a pandemic. Since emerging about a month ago in Wuhan, China, the coronavirus has infected more people than the 2003 SARS epidemic, which sickened roughly 8,100 people across the globe over nine months. As of Monday, there are nearly 200 cases in at least 23 countries, outside of China, a handful of which have been transmitted from human contact within those countries.

On Thursday, WHO declared the virus a global health emergency after declining to do so at two previous meetings.

Tedros said the “continued increase in cases and the evidence of human-to-human transmission outside of China” were “most deeply disturbing.”
Ebola is een stuk dodelijker dan corona!
Het grote verschil is dat Ebola minder makkelijk verspreid.
In tegenstelling tot corona wat veel meer weg heeft van een griep virus verspreid deze door de lucht daardoor is de kans op besmetten veel groter.

Maare leuk dat je dit er bij pakt.. waarom is dit wel betrouwbaar??? Hij haalt immers de who statistieken er bij en die waren niet betrouwbaar..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_191383459
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 16:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

Eh ja, reden is simpel er zijn meerdere statistieken en die statistieken komen allemaal aardig overheen, de statistieken die jij aan geeft... Oh wacht die berusten meer op schattingen en op een land (Taiwan) die een bericht de deur uit gooien gebaseerd op een screenshot, ik zeg niet dat deze statistieken volledig kloppen want deze statistieken kunnen met het uur veranderen, plus het is niet geheel onwaarschijnlijk dat mensen niet melden dat ze ziek zijn.. deze cijfers zijn van de totaal door gegeven gegevens als er veel meer doden zouden zijn valt dat natuurlijk snel door de mand, een beetje lokale journalist kan daar makkelijk achter komen.

Ik trek conclusies uit informatie ik ga niet uit van bericht gevonden waar duidelijk al bij staat dat ze onbetrouwbaar zijn, snap je niet wat ik bedoel lees dan even goed je eigen berichten door.

Er gaat weer iets mis met het interpreteren van de statistieken . Voordat ik daar inhoudelijk op reageer moet ik eerst dit met je delen

Heb het dusdanig ingekort dat je binnen twee min klaar bent met lezen.

TL;DR (Too Long; Didn't Read)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sample Size

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Danger of Small Samples

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de complete artikel zie hier : https://sciencing.com/advantages-large-sample-size-7210190.html

Nu dat uit de weg is laten we wat statistieken onder de loep nemen. Om het overzichtelijk te houden nemen we de top 5 van de landen met de meeste besmettingen

China* 24,377
Thailand 25
Singapore 24
Japan 20
Republic of Korea 16

De enige land in deze lijst die voldoet aan een groot genoeg samplesize is China. Laat dat net de land zijn die niet te vertrouwen is

Hoewel de andere landen een stuk geloofwaardiger zijn dan China is de foutmarge te groot om daar zinnige conclusies uit te trekken . Ook bij 100 besmettingen of meer hou je dit probleem . Pas bij 1000+ besmetting zou je voorzichtig kunnen kijken welke kant het op gaat . En of de bevindingen overkomen met de statistieken uit andere landen

Maw of je nu iemand hebt die claimt dat de griep gevaarlijker is dan de coronavirus Of iemand aan de andere uiterste die claimt dat de cornovirus meer slachtoffers zal eist dan al die andere varianten bij elkaar . Beide stelling zijn fout omdat het veel te vroeg is om dat soort claims te gaan maken

quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 16:51 schreef theguyver het volgende:

Fires in Wuhan. Possible bodies being burned in mass graves in Wuhan.

De auteur van het filmpje denkt dit.. hij weet het niet eens zeker.

En jij trekt daar een conclusie uit.
Dus leuk dat je mij veroordeeld maar een uit verscheidene bronnen bevestigde berichtgeving vind ik betrouwbaarder dan van iemand die van een kilometer (gokje) afstand brand ziet en vermoed dat ze lijken verbranden.

Terecht punt van kritiek , ze kunnen daar net zo goed vuilnis op de achtergrond verbranden . Maar als je claimt dat ze daar lijken aan het verbranden zijn , levert dat veel meer vieuws op natuurlijk

Dat probleem hou je met social media . Teveel aandachts geile hoertjes die heel ver zullen gaan om hun likes te krijgen

Wat niet betekend dat alles wat van twitter komt als onzin bestempeld moet worden

En btw de video was niet van mij maar van THEFXR geloof ik maar dat maakt verder niet zoveel uit :P

quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 16:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

Maar goed als je alles zoveel beter weet geef me eens een duidelijke schatting van totale zieken en doden.
Moet morgen vroeg mijn nest uit, maar ik ga daar morgen verder op in
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_191383735
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 21:42 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Er gaat weer iets mis met het interpreteren van de statistieken . Voordat ik daar inhoudelijk op reageer moet ik eerst dit met je delen

Heb het dusdanig ingekort dat je binnen twee min klaar bent met lezen.

TL;DR (Too Long; Didn't Read)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sample Size

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Danger of Small Samples

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de complete artikel zie hier : https://sciencing.com/advantages-large-sample-size-7210190.html

Nu dat uit de weg is laten we wat statistieken onder de loep nemen. Om het overzichtelijk te houden nemen we de top 5 van de landen met de meeste besmettingen

China* 24,377
Thailand 25
Singapore 24
Japan 20
Republic of Korea 16

De enige land in deze lijst die voldoet aan een groot genoeg samplesize is China. Laat dat net de land zijn die niet te vertrouwen is

Hoewel de andere landen een stuk geloofwaardiger zijn dan China is de foutmarge te groot om daar zinnige conclusies uit te trekken . Ook bij 100 besmettingen of meer hou je dit probleem . Pas bij 1000+ besmetting zou je voorzichtig kunnen kijken welke kant het op gaat . En of de bevindingen overkomen met de statistieken uit andere landen

Maw of je nu iemand hebt die claimt dat de griep gevaarlijker is dan de coronavirus Of iemand aan de andere uiterste die claimt dat de cornovirus meer slachtoffers zal eist dan al die andere varianten bij elkaar . Beide stelling zijn fout omdat het veel te vroeg is om dat soort claims te gaan maken
[..]

Terecht punt van kritiek , ze kunnen daar net zo goed vuilnis op de achtergrond verbranden . Maar als je claimt dat ze daar lijken aan het verbranden zijn , levert dat veel meer vieuws op natuurlijk

Dat probleem hou je met social media . Teveel aandachts geile hoertjes die heel ver zullen gaan om hun likes te krijgen

Wat niet betekend dat alles wat van twitter komt als onzin bestempeld moet worden

En btw de video was niet van mij maar van THEFXR geloof ik maar dat maakt verder niet zoveel uit :P
[..]

Moet morgen vroeg mijn nest uit, maar ik ga daar morgen verder op in
Je gaat hier met je sample size uit van het aantal besmettingen, terwijl dat niet de sample size is. De sample size is het aantal onderzochte mensen, en aangezien er geen survey is van een bepaalde grootte, heb je alleen het aantal besmettingen op af te gaan. Je kan dus net zo min zeggen dat de resultaten niet kloppen omdat de sample size te klein is, want je weet die gegevens helemaal niet.
  vrijdag 7 februari 2020 @ 16:52:00 #172
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_191394315
400 miljoen mensen in lockdown in China.
jaja, dit virus is echt geen griepje
  vrijdag 7 februari 2020 @ 19:05:13 #173
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_191396083
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 16:52 schreef THEFXR het volgende:
400 miljoen mensen in lockdown in China.
jaja, dit virus is echt geen griepje
Bron?
Want ben al even aan zoeken..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 7 februari 2020 @ 19:07:25 #174
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_191396113
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 19:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

Bron?
Want ben al even aan zoeken..
jenniferatntd twitterde op vrijdag 07-02-2020 om 13:19:22 Breaking: Guangzhou City (population: 14 M) locked down. All residential blocks be isolated from each other. So far around 400 million people locked down in #China to contain #coronavirus. #coronavirusOutbreak Original Chinese official report:https://t.co/emfLIaOLut https://t.co/RmX82iDOEH reageer retweet
https://www.zerohedge.com(...)hou-joins-quarantine
pi_191398105
Interview on RT TV: Dr.SHIVA Explores Speculation of Coronavirus Being a “Bioweapon”

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')