Vrees het ook. Wie zou er bij ons goals moeten maken? Die Mempis die tegen wat inferieure tegenstanders in Spanje er elke wedstrijd met pijn en moeite 1tje maakft? Eredivisie troep Gakpo en Berghuis?quote:Op woensdag 1 september 2021 15:12 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik denk dat Noorwegen gewoon gaat winnen. Hakkie takkie 1-0 voor Noorwegen.
Misschien kan je hier een vlog over opnemen?quote:Op woensdag 1 september 2021 15:22 schreef Kluun1985 het volgende:
Ben zo nerveus. HIJ MOET WINNEN. Ik ga letterlijk niet durven kijken.
Haha denk dat ik te druk ben met hopen op dat Louis in beeld komt ipv mijn mobieltje vasthouden...en natuurlijk mijn grootste angst: Dag hij verliest.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je hier een vlog over opnemen?
1-1quote:Op woensdag 1 september 2021 15:38 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:GGMM
@:Lenny_Leonard
@:maxi-mus
@:Oriente
0-2quote:Op woensdag 1 september 2021 15:38 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:GGMM
@:Lenny_Leonard
@:maxi-mus
@:Oriente
Jaquote:Op woensdag 1 september 2021 15:41 schreef GGMM het volgende:
Tijd voor een goede discussie!
1-4-3-3 of 1-5-3-2 ?
Ik ga voor 1-4-3-3.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:41 schreef GGMM het volgende:
Tijd voor een goede discussie!
1-4-3-3 of 1-5-3-2 ?
Ja, hij speelt gewoon 4-3-3 omdat er maar 1 echte goede Noorse aanvaller is, die kleine Erling. Dat is wel duidelijk.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga voor 1-4-3-3.
Benieuwd naar de mening van @:Kluun1985 in deze.
Eeeh dat is die toch ook? Kijk bijvoorbeeld hier vanaf 8:00:quote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:onlogisch, welke optie kies jij?
Salar heeft een meer dan prima onderkinquote:Op woensdag 1 september 2021 15:09 schreef Kluun1985 het volgende:
Louis 😍😍😍😍😍
Hopelijk komt de mooiste man ter wereld veel in beeld en wint dat stumperige elftalletje.
Dan herkijk ik de wedstrijd een paar keer, enkel voor Louis 😍😍😍😍😍
Hij is zo lief 🥰
[ instagram ]
Dat is een hele foute schatting.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:55 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Eeeh dat is die toch ook? Kijk bijvoorbeeld hier vanaf 8:00:
Wat een bizar slechte vraag maar er dan toch zo serieus op kunnen ingaan, Louisquote:Op woensdag 1 september 2021 15:55 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Eeeh dat is die toch ook? Kijk bijvoorbeeld hier vanaf 8:00:
Kon ik hem maar knuffelen, wat een lieverd 😍 Helaas waardeloze smaak. Fernanda, Truus...alsof hij iets tegen vrouwen met lang haar heeft. Ik vind dat hij een mooiere jongere vrouw verdient.
Schattingquote:
Ja ik zag het alquote:Op woensdag 1 september 2021 17:27 schreef Coco het volgende:
VBL moderator (lol) @:onlogisch zet de volle aanval in op forum admin @:GGMM
Erg vreemd.quote:Op woensdag 1 september 2021 17:01 schreef LordVoldermort het volgende:
Berghuis en Blind linksbackdat wordt lachen.
Waar zie jij de opstelling? Dat is nog niet bekend, lijkt mequote:Op woensdag 1 september 2021 17:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Erg vreemd.
Waarom zou je twee spelers linksback zetten?
Daarnaast lijkt me dat niet direct de sterkste positie voor Berghius.
Maar ja, van Gaal zal het wel weten.
Oke, afgaande op besloten training. Maar die Daley is prima als linksback, tenzij Sterling tegenover hem staat of iemand anders met veel snelheid.quote:Op woensdag 1 september 2021 17:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Erg vreemd.
Waarom zou je twee spelers linksback zetten?
Daarnaast lijkt me dat niet direct de sterkste positie voor Berghius.
Maar ja, van Gaal zal het wel weten.
quote:Op woensdag 1 september 2021 17:30 schreef Kluun1985 het volgende:
Laatste keer dat ik zo nerveus en bang was, werkte mooie Louis voor Man U.
NEEEE 😤quote:Op woensdag 1 september 2021 17:42 schreef T3hTommay het volgende:
Ik gun Louis alles, maar dit wordt 3-1.
Ik reageer slechts op een post waarin dat staat.quote:Op woensdag 1 september 2021 17:34 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Waar zie jij de opstelling? Dat is nog niet bekend, lijkt me
Dit valt mij van je tegen gertjequote:Op woensdag 1 september 2021 17:42 schreef T3hTommay het volgende:
Jij bent niet zo goed in spelletjes he?quote:Op woensdag 1 september 2021 18:27 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
De Toto win ik nooit, dus het zal vast goedkomen.
Ik heb @MC-M al een tijdje niet meer gesproken, alles gaat de mist in tegenwoordig.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij bent niet zo goed in spelletjes he?
Nou ja, dan zeker wel geluk in de liefde!
Er zijn wel flashbacks naar 2014-2015 inderdaad, alleen heet IJsland nu Noorwegenquote:Op woensdag 1 september 2021 17:42 schreef T3hTommay het volgende:
Niet winnen van Noorwegen en Turkije en we mogen vooruitkijken naar het EK 2024.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:26 schreef Kluun1985 het volgende:
Maar goed, is maar Noorwegen....
Nee, toch niet: BIJLOW HAHAHAHAHAAHA
Louis 💔 ga me niet zeggen dat dit feest maar een weekje duurt en dan voorbij is... 🥺
Het erge is dat ik dat gevoel begin te krijgen. Het is gewoon niet goed genoeg, tenzij die Gakpo en Berg ineens internationale megatalenten blijken te zijn (die kans is klein).quote:Op woensdag 1 september 2021 19:28 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Niet winnen van Noorwegen en Turkije en we mogen vooruitkijken naar het EK 2024.
Vooruit, Louis wisselt ze in de eerste minuut voor Van Aanholt en De Roon, jij je zin.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Blind linksback
Klaassen
Verder wel prima opstelling.
Blind doet het aardig als linksback hoor. Tenzij er iemand met snelheid op hem afrent. Dat zal bij Noorwegen wel meevallen.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Blind linksback
Klaassen
Verder wel prima opstelling.
Of gewoon Blind of Gravenberch op het middenveld.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:37 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Vooruit, Louis wisselt ze in de eerste minuut voor Van Aanholt en De Roon, jij je zin.
Dit idd...ik kan wel klagen, maar op de Ligt na, is dit echt het beste dat Louis heeft.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:37 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Vooruit, Louis wisselt ze in de eerste minuut voor Van Aanholt en De Roon, jij je zin.
Middenveld is toch best okay zo? Wijnaldum + De Jong + Klaassen is prima.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Of gewoon Blind of Gravenberch op het middenveld.
Mempis...zelfs bij Barca vind ik het treurnis. Ja, hij weet het net zo nu en dan te vinden, maar die tegenstanders tot nu toe waren bagger.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:41 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb totaal geen vertrouwen in die Memphis in Oranje maar goed ik hoop dat Van Gaal hem op gang krijgt in Oranje , een kleine overwinning 1-2
Fapje gedaan op je stemquote:Op woensdag 1 september 2021 17:30 schreef Kluun1985 het volgende:
Laatste keer dat ik zo nerveus en bang was, werkte mooie Louis voor Man U.
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:40 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Dit idd...ik kan wel klagen, maar op de Ligt na, is dit echt het beste dat Louis heeft.
Maar goed, ik denk maar positief dat het in 2014 ook zo was...ik bedoel toen hadden we ook Robben/RVP/Kuyt/Sneijder + wat eredivisie rotzooi.
Dat is nu dus niet anders...Virgil/De Jong/ Mempis/De Vrij/Ligt/Wijnaldum + eredivisie rotzooi.
Klaassen is pure middelmaat. Zet Blind daar gewoon neer.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:41 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Middenveld is toch best okay zo? Wijnaldum + De Jong + Klaassen is prima.
Jaha, maar wie wordt dan linksback?quote:Op woensdag 1 september 2021 20:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Klaassen is pure middelmaat. Zet Blind daar gewoon neer.
Wat ben jij voor act?quote:Op woensdag 1 september 2021 20:11 schreef Kluun1985 het volgende:
Louis 😍
Mijn Louis 😍😍😍😍😍
Lieve Louis
Mooie Louis
Snoezige Louis
Wie weet heeft die rotzooi Klaas de avond van zijn leven...quote:Op woensdag 1 september 2021 20:00 schreef PSVCL het volgende:
Van Ginkel voor Klaassen de volgende keer
quote:
Omdat hij zijn lul in de kleedkamer laat zien?quote:Op woensdag 1 september 2021 20:13 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Wie weet heeft die rotzooi Klaas de avond van zijn leven...
Sowieso niet vergeten dat die spelers ook best met Louis willen trouwen.
Dat lijkt mij niet zo belangrijk. Blind is daar namelijk ook niet geschikt.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:11 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Jaha, maar wie wordt dan linksback?
quote:Op woensdag 1 september 2021 20:20 schreef TLC het volgende:
Zo zie je maar dat Frank een faalcoach is gezien de groep gewoon 4 3 3 wil
Bert Maalderink?quote:Op woensdag 1 september 2021 20:24 schreef TweedeKlum het volgende:
De engste man van Nederland aan het woord.
Anton Mussert?quote:Op woensdag 1 september 2021 20:24 schreef TweedeKlum het volgende:
De engste man van Nederland aan het woord.
Dat lag alleen aan Drank.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:29 schreef TLC het volgende:
Tsjechie staat ook veel lager op de ranking dan Oranje, en dat pakte ook al zo geweldig uit
En die handballer die nu niet meedoet.quote:
Te Ligt staat er niet in.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:29 schreef TLC het volgende:
Tsjechie staat ook veel lager op de ranking dan Oranje, en dat pakte ook al zo geweldig uit
Dick Advocaat ookquote:Op woensdag 1 september 2021 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Snoeks zou toch met pensioen gaan?
Snoeks is de Dick Advocaat van het commentatoren-gilde.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:38 schreef De_Kraam het volgende:
SNOEKS JE WAS MET PENSIOEN KLOOTZAK.
Alleen eindtoernooienquote:Op woensdag 1 september 2021 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Snoeks zou toch met pensioen gaan?
Dat kijk ik niet hoorquote:Op woensdag 1 september 2021 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zet hem op het publiek wil wat zien. (Deze uitspraak komt uit de Feyenoord-docu)
Jouw posts moeten handmatig goedgekeurd worden omdat je zovaak rare dingen zegtquote:Op woensdag 1 september 2021 20:42 schreef Stichting_NoFap het volgende:
Mijn post verdween. En het duurt heel lang voordat hij verschijnt.
Ziedend.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:42 schreef de_boswachter het volgende:
Op de belangrijkste positie een Feyenoorder zetten. Lowie is dement.
Danny heeft geld aan Bradge gedoneerd voor z'n auto ipv te spenderen aan betere servers.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:42 schreef Stichting_NoFap het volgende:
Mijn post verdween. En het duurt heel lang voordat hij verschijnt.
Gezonde spanning.quote:
Dan was niet alleen z'n vader erg getalenteerdquote:Op woensdag 1 september 2021 20:43 schreef de_boswachter het volgende:
Haaland is binnen de familie verwekt.
Die is lelijk.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:43 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een schop van Keane niet met je kan doenquote:Op woensdag 1 september 2021 20:43 schreef de_boswachter het volgende:
Anders had ie wel Bijhigh gehetenquote:Op woensdag 1 september 2021 20:40 schreef Kluun1985 het volgende:
Die Bijlow is KLEIN!!!!
Nooit eerder op gelet.
Eredivisie rotzooi.
Gelukkig komt onze Afghaanse ambassade daar, met dank aan KaagGodinquote:
Laatste eindtoernooi maar nog wel kwalificatiewedstrijden kennelijkquote:Op woensdag 1 september 2021 20:44 schreef PicoMMP het volgende:
Godverdomme, toch die tyfus tering Snoeks weer
Nee laten we Drommel daar neerzetten! (lol)quote:Op woensdag 1 september 2021 20:42 schreef de_boswachter het volgende:
Op de belangrijkste positie een Feyenoorder zetten. Lowie is dement.
Gespijbeld tijdens Engelse les?quote:Op woensdag 1 september 2021 20:44 schreef Karina het volgende:
Oh gaat het daarover. Ik begreep dat hele spandoek niet
Die keepte tegen Groningen weer uitmuntendquote:Op woensdag 1 september 2021 20:45 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nee laten we Drommel daar neerzetten! (lol)
Hou je muil Dessers!!!quote:Op woensdag 1 september 2021 20:45 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nee laten we Drommel daar neerzetten! (lol)
Je dacht aan de Oost-Europese vrouwen op de Wallenquote:Op woensdag 1 september 2021 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
nee ik zag migrant workers maar het kwartje viel even niet
Die moet je op zijn leeftijd niet meer opstellen nee.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Met Frank de Boer hadden we hier kansloos verloren.
nee aan migranten in Noorwegen eigenlijkquote:Op woensdag 1 september 2021 20:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je dacht aan de Oost-Europese vrouwen op de Wallen
Hoe zou het met Frank gaan?quote:Op woensdag 1 september 2021 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Met Frank de Boer hadden we hier kansloos verloren.
ik heeftquote:Op woensdag 1 september 2021 20:47 schreef Stichting_NoFap het volgende:
Nadat ik gereageerd heeft blijft de 'invoeren' knop op 'bezig' staan. Totdat ik de pagina ververs.
Op speciaal verzoek vanquote:Op woensdag 1 september 2021 20:41 schreef Guanabana het volgende:
Frank Snoeks was toch klaar? Waarom hoor ik hem?
Ik heeftquote:Op woensdag 1 september 2021 20:47 schreef Stichting_NoFap het volgende:
Nadat ik gereageerd heeft blijft de 'invoeren' knop op 'bezig' staan. Totdat ik de pagina ververs.
Zo kom je er dus nooit van afquote:Op woensdag 1 september 2021 20:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Laatste eindtoernooi maar nog wel kwalificatiewedstrijden kennelijk.
Je bent een nog dommere user dan @GGMMquote:Op woensdag 1 september 2021 20:47 schreef Stichting_NoFap het volgende:
Nadat ik gereageerd heb blijft de 'invoeren' knop op 'bezig' staan. Totdat ik de pagina ververs.
Bloedirritant, geluid uit gezetquote:
Ja.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:50 schreef Stichting_NoFap het volgende:
heeft iemand anders dat probleem ook?
Precies. Daar is ie niet de man van. Van de voorzet ook niet, maar toch.quote:
Neequote:Op woensdag 1 september 2021 20:50 schreef Stichting_NoFap het volgende:
Dan zijn jouw oren traagquote:Op woensdag 1 september 2021 20:50 schreef Karina het volgende:
Bij mij loopt het geluid helemaal niet voor.
Even een Valentijntje pullen.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:50 schreef Doevelaer het volgende:
Snoeks probeert Haaland te downplayen, dat zal wel een hattrick worden vanavond
Jouw probleemquote:Op woensdag 1 september 2021 20:50 schreef Stichting_NoFap het volgende:
Morgenquote:Op woensdag 1 september 2021 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer zullen ze dat bij de NOS doorhebben?
Was het alleen maar op die momenten...quote:Op woensdag 1 september 2021 20:50 schreef Naesala_1981 het volgende:
Snoeks gaat idioot doen iedere keer dat Haaland de bal krijgt. Dat wordt genieten.
Op z'n vroegst in de rustquote:Op woensdag 1 september 2021 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Louis doet dat zonder Haaland al jarenquote:Op woensdag 1 september 2021 20:50 schreef Naesala_1981 het volgende:
Snoeks gaat idioot doen iedere keer dat Haaland de bal krijgt. Dat wordt genieten.
Bij de samenvatting op het NOS journaal morgen vroegquote:Op woensdag 1 september 2021 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snoeks praat en is een klootzak.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:52 schreef GGMM het volgende:
Heeft iemand al iets over het geluid gezegd?
Geen last van.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:51 schreef byah het volgende:
Geluid loopt weer eens paar seconden voor #werkenbijdenos
Frank SNoeks is altijd irritant...quote:Op woensdag 1 september 2021 20:52 schreef golfer het volgende:
Hier ook geluid eerder dan beeld. Irritant.
Ga even twitteren naar de NOS danquote:Op woensdag 1 september 2021 20:52 schreef GGMM het volgende:
Heeft iemand al iets over het geluid gezegd?
Klootzakquote:Op woensdag 1 september 2021 20:52 schreef Slobeend het volgende:
De Noor Noorman die bij Noorwich speelt (lol).
Al besproken.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:52 schreef onlogisch het volgende:
De Noor Norman speelt voor Norwich
Haha ja goeie.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:52 schreef Slobeend het volgende:
Bedankt, Hans.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:52 schreef onlogisch het volgende:
De Noor Norman speelt voor Norwich
Zal hij ook schaatsen?quote:Op woensdag 1 september 2021 20:52 schreef Slobeend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |