abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201151889
quote:
88s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 11:55 schreef Bosbeetle het volgende:
De scholen zijn weer begonnen.... de treinen vol... overal grote groepen studenten. Het voelt bijna nostalgisch.
Als verplichte thuiswerker voel ik me buitengesloten van het normale leven :|
pi_201151900
quote:
5s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:35 schreef Tijn het volgende:

[..]
Maar wie gaat dat controleren dan? Wat als je gewoon langs dat ding loopt? Zolang er niet iemand bij staat, doet zo'n paal toch niks?
Het lijkt, op die linker witte overlay, alsof je een ticket krijgt.
Die zul je dan wel op tafel moeten leggen ofzo.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 12:45:57 #28
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_201151914
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:29 schreef Woelwater het volgende:
-edit ja
[ Bericht 98% gewijzigd door @Momo op 31-08-2021 12:43:14 ]
Kan me voorstellen dat mensen met een groen vinkje dat inderdaad anders zien.
pi_201151937
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:45 schreef capricia het volgende:

[..]
Volgens mij is dat meer dat je de papieren variant ipv je smartphone kan gebruiken, er lijkt geen "print bon" functie zijn.
Misschien is het net als in Nederland, zet er een bordje neer "ik verklaar dat ik een geldige QR code heb als ik op het terras ga zitten".

Dat zeggende zou ik me niet welkom voelen en ook niet prettig omdat je eerst op de corona feiten wordt gedrukt.

Beetje hetzelfde gevoel dat ik me juist niet veilig voel als er gewapende militairen zijn voor de veiligheid.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 12:48:01 #30
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201151948
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:45 schreef Woelwater het volgende:

[..]
Kan me voorstellen dat mensen met een groen vinkje dat inderdaad anders zien.
Ik ben het zeker ook niet eens op deze manier een tweedeling te creëren in de samenleving maar dat soort vergelijkingen maken vind ik zeer ongepast.
pi_201151967
quote:

[..]
Tja, als de controle straks te weinig blijft krijgen we ook nog eens draaihekjes en poortjes bij de terrassen. :z
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_201152004
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:35 schreef Woelwater het volgende:

[..]
Dat iemand die mensen wil uitsluiten van zorg dat zegt vind ik dan weer niet zo raar.
Dat is jouw conclusie en jij verzint dat ik dat blijkbaar wil.

Ik zal even aangeven waarom jouw vergelijking van covidmaatregelen met Apartheid nogal debiel is:
-Coronamaatregelen weren mensen vanwege de volksgezondheid. In de Apartheid werden mensen geweerd vanwege rassenhaat.
-Coronamaatregelen weren alleen de mensen die de keuze hebben gemaakt om zich niet te vaccineren. In de Apartheid had je geen keuze, je kon niet ineens blank worden.
-Naast die vaccinatie heb je meestal nog een optie: testen. Zwarten die in een gebied voor blanken konden komen was uitgesloten in de Apartheid. Het idee alleen al dat met een simpel testje zwarten gewoon met blanken konden mengen tijdens de Apartheid is lachwekkend.
-Bij de coronamaatregelen worden mensen alleen geweerd van niet noodzakelijke activiteiten zoals horecabezoek en bezoek aan dansfeesten. Er wordt juist veel moeite gedaan om het leven van ongevaccineerden zo makkelijk mogelijk te houden. Tijdens de Apartheid waren hele wijken en gebieden verboden voor niet-blanken.

Ik kan nog wel even doorgaan.....is het je duidelijk waarom jouw vergelijking zo debiel is?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201152010
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:09 schreef capricia het volgende:
Deze dingen duiken dus overal op in Frankrijk als je bijv op een terrasje wil gaan zitten, of gewoon van de horeca gebruik wilt maken.
[ afbeelding ]

Vind het zo absurd.
Aziaten?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 12:56:24 #34
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_201152054
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dat is jouw conclusie en jij verzint dat ik dat blijkbaar wil.

Ik zal even aangeven waarom jouw vergelijking van covidmaatregelen met Apartheid nogal debiel is:
-Coronamaatregelen weren mensen vanwege de volksgezondheid. In de Apartheid werden mensen geweerd vanwege rassenhaat.
-Coronamaatregelen weren alleen de mensen die de keuze hebben gemaakt om zich niet te vaccineren. In de Apartheid had je geen keuze, je kon niet ineens blank worden.
-Naast die vaccinatie heb je meestal nog een optie: testen. Zwarten die in een gebied voor blanken konden komen was uitgesloten in de Apartheid. Het idee alleen al dat met een simpel testje zwarten gewoon met blanken konden mengen tijdens de Apartheid is lachwekkend.
-Bij de coronamaatregelen worden mensen alleen geweerd van niet noodzakelijke activiteiten zoals horecabezoek en bezoek aan dansfeesten. Er wordt juist veel moeite gedaan om het leven van ongevaccineerden zo makkelijk mogelijk te houden. Tijdens de Apartheid waren hele wijken en gebieden verboden voor niet-blanken.

Ik kan nog wel even doorgaan.....is het je duidelijk waarom jouw vergelijking zo debiel is?
Bedankt voor je uitgebreide toelichting ^O^ Ik bereid me vast voor op een plaatsje achterin de bus. In verband met de volksgezondheid natuurlijk.
pi_201152059
Mij lijkt het dan weer leuk om zo'n paal compleet te negeren en als ze je dan aanspreken of weg willen sturen heel hard te roepen: Non, mais je suis vacciné!
pi_201152061
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:52 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Aziaten?
Vroeger, toen we lachten om aziaten die overal en nergens moest checken met hun smartphone ligt heel ver achter ons.
Of ook lang geleden, toen het QR code systeem was bedacht om reizen makkelijker te maken voor de burger ook.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 12:57:34 #37
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201152067
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:21 schreef Elan het volgende:
11K besmetting in Israël koekoek.
Benieuwd wanneer wij voor een derde prik opgeroepen worden.

M'n zus is van de week nog op werk door een Coronalijer in gezicht gehoest en in maart tweede prik gehad.
is het nou zo dat Israël pusht voor die 3e prik omdat er nog zoveel ongevaccineerden zijn?
pi_201152071
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:44 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Als verplichte thuiswerker voel ik me buitengesloten van het normale leven :|
Ja dat moet ook maar eens afgelopen zijn. Zodat je weer gewoon iemand kunt bereiken bij grotere bedrijven...
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 12:58:58 #39
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201152087
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:56 schreef Woelwater het volgende:

[..]
Bedankt voor je uitgebreide toelichting ^O^ Ik bereid me vast voor op een plaatsje achterin de bus. In verband met de volksgezondheid natuurlijk.
je komt de bus gewoon niet in
pi_201152093
quote:

[..]
Wij zijn het niet tegen gekomen in ieder geval vorige week. Stond gewoon telkens een portier bij de ingang die de scan deed.
pi_201152100
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:56 schreef Woelwater het volgende:

[..]
Ik bereid me vast voor op een plaatsje achterin de bus. In verband met de volksgezondheid natuurlijk.
Vergeet je mondkapje niet :M
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201152111
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:58 schreef GGMM het volgende:
Ik ben geprikt :)
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:05:40 #43
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_201152177
quote:
quote:
"Het aantal sterfgevallen in de regio steeg vorige week met 11 procent, waarbij volgens een betrouwbare prognose tegen 1 december nog eens 236.000 doden zullen vallen", aldus de Europese WHO-directeur Hans Kluge.
Gelukkig worden er per dag zo'n 385.000 mensen geboren dus het klinkt erger dan het is.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_201152186
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 13:05 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
[..]
Gelukkig worden er per dag zo'n 385.000 mensen geboren dus het klinkt erger dan het is.
Bovendien zijn er toch veel te veel mensen op de wereld.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:09:17 #45
3542 Gia
User under construction
pi_201152219
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:47 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Volgens mij is dat meer dat je de papieren variant ipv je smartphone kan gebruiken, er lijkt geen "print bon" functie zijn.
Misschien is het net als in Nederland, zet er een bordje neer "ik verklaar dat ik een geldige QR code heb als ik op het terras ga zitten".

Dat zeggende zou ik me niet welkom voelen en ook niet prettig omdat je eerst op de corona feiten wordt gedrukt.

Beetje hetzelfde gevoel dat ik me juist niet veilig voel als er gewapende militairen zijn voor de veiligheid.

We zijn gisteren uit gaan eten. Bij de reservering, online, werd alleen gevraagd te verklaren dat je op alle vragen van de corona checklist 'nee' kunt antwoorden. Bij aankomst in het restaurant is niks gecontroleerd.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:10:59 #46
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201152234
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 13:09 schreef Gia het volgende:

[..]
We zijn gisteren uit gaan eten. Bij de reservering, online, werd alleen gevraagd te verklaren dat je op alle vragen van de corona checklist 'nee' kunt antwoorden. Bij aankomst in het restaurant is niks gecontroleerd.
in Frankrijk of NL?
pi_201152236
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 13:09 schreef Gia het volgende:

[..]
Die hele gezondheidscheck is al helemaal een wassen neus. Ik ben benieuwd hoeveel mensen daar niet 100% eerlijk over zijn.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_201152243
In NL hoeft er toch ook nergens op gecontroleerd te worden in een restaurant? Tenzij meer dan weet ik hoeveel personen.
pi_201152258
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
In NL hoeft er toch ook nergens op gecontroleerd te worden in een restaurant? Tenzij meer dan weet ik hoeveel personen.
De Febo is geen restaurant.

Afgehandeld.
pi_201152394
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
75 toch?

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 13:13 schreef Zipportal het volgende:

[..]
De Febo is geen restaurant.

Afgehandeld.
*stil van...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')