abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201144204
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 19:53 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik heb dan vooral een hekel aan de uitspraak ‘ach, wat zijn een paar maandjes op een mensenleven’ en dan vooral richting de jongeren. Ondertussen telt de tijd aardig bij elkaar op.

De wereld was te klein toen er geopperd werd dat bepaalde maatregelen wat gerichter zouden moeten zijn richting de echte risico groepen. Want dat doe je ze toch niet aan voor zo lang! Maar jongeren kregen de ‘ach, wat zijn een paar maandjes’ terug als counter.
Oude tijden herleven, vaak verguisd voor het suggereren van "gerichtere" maatregelen hier.

Ondertussen leeft mijn jongste zoon al 1.5 jaar (van de 5.5 jaar) als speelbal van de maatregelen, maar daar hebben veel mensen hier niet zo'n probleem mee.
pi_201144205
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 19:57 schreef trein2000 het volgende:

[..]
We gaan nu het derde studiejaar met maatregelen in he? Dat is driekwart studietijd...

Nou wil ik niet zielig doen, want vergeleken met vorig jaar valt het best mee. Maar 'ach wat is' gaat echt niet meer op.
Vind het weinig te maken hebben met zielig doen. Na 3 jaar praat je over semi-permanent. Het zou tijdelijk zijn. Dat tijdelijke gaat steeds verder op de helling omdat het einde van de crisis steeds lijkt te worden uitgesteld.
pi_201144221
quote:

[..]
We gaan nu het derde studiejaar met maatregelen in he? Dat is driekwart studietijd...

Nou wil ik niet zielig doen, want vergeleken met vorig jaar valt het best mee. Maar 'ach wat is' gaat echt niet meer op.
Precies.

quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 19:59 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik help het je hopen, ik denk dat begin oktober alles weer oranje wordt tot mei. Als ze hier 1 dag na de zomervakantie al mee komen.
Dat denk ik ook. In de zomer waren de financiele belangen te groot, in de herfst en winter gaat de voorzichtigheid weer winnen imo. En op die manier zitten we er nog wel even aan vast. Zuur voor de mensen die in de winter weg wilden.
  maandag 30 augustus 2021 @ 20:04:31 #104
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_201144248
quote:

[..]

Het schooljaar begint net hè.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_201144283
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:02 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Precies.
[..]
Dat denk ik ook. In de zomer waren de financiele belangen te groot, in de herfst en winter gaat de voorzichtigheid weer winnen imo. En op die manier zitten we er nog wel even aan vast. Zuur voor de mensen die in de winter weg wilden.
Vanmiddag al besproken natuurlijk, maar nu nog sturen op besmettingsaantallen is op zichzelf al discutabel. Wat zegt dat op dit moment nog. Hang het dan op aan vaccinatiestatus. Eigenlijk ook bizar dat een gevaccineerde uit NYC Europa niet binnen komt omdat in South Dakota het ziekenhuis vol ligt met ongevaccineerden.

Alsof we hier moeten bloeden voor de rotzooi in Portugal…
pi_201144309
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:01 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Vind het weinig te maken hebben met zielig doen. Na 3 jaar praat je over semi-permanent. Het zou tijdelijk zijn. Dat tijdelijke gaat steeds verder op de helling omdat het einde van de crisis steeds lijkt te worden uitgesteld.
Er zijn ook gewoon te weinig lobby partijen voor de jongeren imo. Juist de partijen die zelf de rekening veel minder hoeven te betalen worden goed vertegenwoordigt. In de politiek zijn de ouderen veel interessanter, dat helpt ook niet mee.
pi_201144369
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:04 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Het schooljaar begint net hè.
Ja, wat wil je daar mee zeggen?
zie email 27 oktober
  maandag 30 augustus 2021 @ 20:15:33 #108
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_201144423
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:11 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ja, wat wil je daar mee zeggen?
Dat we nog moeten zien of het ten opzichte van vorig jaar best meevalt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 30 augustus 2021 @ 20:24:25 #109
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_201144601
Ik zie het nog gebeuren in zomer 2022 als je gaat reizen dat je 3 shots moet hebben gehad.
Of je hebt laten testen.

We komen er gewoon nooit meer van af.
pi_201144679
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:24 schreef KingRadler het volgende:
Ik zie het nog gebeuren in zomer 2022 als je gaat reizen dat je 3 shots moet hebben gehad.
Of je hebt laten testen.

We komen er gewoon nooit meer van af.
Jep, BNW-achtig. Eens kijken of mensen hier weer gelijk gaan hebben. Ik acht de kans heel waarschijnlijk. En dat hebben we ook aan onszelf te danken, de collectieve angst, in tegenstelling tot het virus zelf.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 30 augustus 2021 @ 20:29:07 #111
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_201144700
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:15 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Dat we nog moeten zien of het ten opzichte van vorig jaar best meevalt.
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat als de ongevaccineerde kinderen in quarantaine "moeten" en de gevaccineerde kinderen op school "mogen" blijven. Laat die kinderen toch gewoon allemaal lekker op school blijven, ookal krijgen ze corona, ze worden er toch niet ziek van en "ja maar hun kwetsbare ouders en opa en oma dan" hebben zich allemaal kunnen laten vaccineren.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_201144916
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:29 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat als de ongevaccineerde kinderen in quarantaine "moeten" en de gevaccineerde kinderen op school "mogen" blijven. Laat die kinderen toch gewoon allemaal lekker op school blijven, ookal krijgen ze corona, ze worden er toch niet ziek van en "ja maar hun kwetsbare ouders en opa en oma dan" hebben zich allemaal kunnen laten vaccineren.
Ik voorspel je dat dat vrij massaal gaat gebeuren. En de school mag het niet controleren...
zie email 27 oktober
pi_201144931
Laatst ook alweer heel verhaal van een non responder op de radio. Die wil dus even dat heel Nederland naar haar pijpen danst. "Ja weer ook maar niet gevaccineerden in publieke ruimtes zodat ik mijn leven terug kan krijgen" :')
pi_201145050
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:42 schreef Discombobulate het volgende:
Laatst ook alweer heel verhaal van een non responder op de radio. Die wil dus even dat heel Nederland naar haar pijpen danst. "Ja weer ook maar niet gevaccineerden in publieke ruimtes zodat ik mijn leven terug kan krijgen" :')
Dat soort opmerkingen raakt kant noch wal, gewoon negeren.
  maandag 30 augustus 2021 @ 20:53:42 #115
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_201145104
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:42 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe krijgen non responders hun leven terug als we niet gevaccineerden (waaronder non responders) gaan weren uit publieke ruimtes? :?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  maandag 30 augustus 2021 @ 20:55:21 #116
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_201145127
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:28 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Jep, BNW-achtig. Eens kijken of mensen hier weer gelijk gaan hebben. Ik acht de kans heel waarschijnlijk. En dat hebben we ook aan onszelf te danken, de collectieve angst, in tegenstelling tot het virus zelf.
Reken er maar op dat we de komende jaren - zeker internationaal - nog wel vast zitten aan allerlei bureaucratische en administratieve nonsens. Niet omdat corona nog echt een probleem is, maar vooral omdat bestuurders en politici er van houden om alles te moeten vatten in regeltjes, richtlijnen, spreadsheets, cijfers, tabellen en apps.

Door corona is ook weer een compleet businessmodel en een complete industrie ontstaan om allerlei ambtenaren en bedrijfjes aan het werk te houden.
pi_201145183
quote:
14s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:53 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Hoe krijgen non responders hun leven terug als we niet gevaccineerden (waaronder non responders) gaan weren uit publieke ruimtes? :?
Niet van die lastige vragen stellen hoor.
I'll give you something to do
pi_201145257
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niet omdat corona nog echt een probleem is, maar vooral omdat bestuurders en politici er van houden om alles te moeten vatten in regeltjes, richtlijnen, spreadsheets, cijfers, tabellen en apps.
Dit ja, gadverdamme wat haat ik dat aan deze tijd. Die regel- en managezucht moet eens afgelopen zijn.
pi_201145433
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:55 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Reken er maar op dat we de komende jaren - zeker internationaal - nog wel vast zitten aan allerlei bureaucratische en administratieve nonsens. Niet omdat corona nog echt een probleem is, maar vooral omdat bestuurders en politici er van houden om alles te moeten vatten in regeltjes, richtlijnen, spreadsheets, cijfers, tabellen en apps.

Door corona is ook weer een compleet businessmodel en een complete industrie ontstaan om allerlei ambtenaren en bedrijfjes aan het werk te houden.

Het punt dat meer mensen last hebben van de maatregelen dan van het virus, zijn we inmiddels sowieso wel gepasseerd.
pi_201146072
En nu?
Nieuw is niet altijd beter.
pi_201146119
Lekker dan.
Gordon gaat ons straks allemaal besmetten met
Die nieuwe zuid Afrikaanse variant
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_201146693
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 21:49 schreef RipCity het volgende:
Lekker dan.
Gordon gaat ons straks allemaal besmetten met
Die nieuwe zuid Afrikaanse variant
Zal wel meevallen. Gordon heeft nl een HEEL zwaar leven en lijdt ONDRAAGLIJKE pijnen van al zijn VRESELIJKE ziektes dus die redt t niet, zelfs niet met de booster Pfizer X shot. Wordt die misschien weer eens een dagje gedraaid.
Go hard or go home
pi_201146728
Dus straks zijn de versoepelingen vanaf grote groepen van 50 man en hoger testbewijzen komende maanden volgens de telegraag. Flikker op hugo met je ongein.

Dit is gewoon gevaccineerden en ongevaccineerden pesten.
pi_201146750
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:28 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Spijker op zijn kop
pi_201146944
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 22:40 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Er moeten nog wat extra zakken gevuld worden bij de testmaffia.
Groepen van 50 man ook. Hou toch op met je voorgenaamde versoepelingen. Dit slaat nergens op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')