Ik heb het gevoel alsof ik je al veel langer ken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:20 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik ben onzichtbaar buiten dts![]()
En nog pas 2 mnd geregistreerd hier ofzo
goed he?quote:
Wahahahaquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:23 schreef drakin het volgende:
[..]
2 maanden = viva forum periode
Dus je zocht een ander forum viva meneer?
gewoon een kloon dusquote:
Komt omdat ik een goede social engineer ben. Mensen hebben dat vaak met mequote:Op maandag 30 augustus 2021 15:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel alsof ik je al veel langer ken.
Nee, verschillende de OP aanpassen mag hier niet, alleen een plaatje er in zetten magquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:14 schreef drakin het volgende:
[..]
OP aanpassen is juist zo leuk.
Hebben jullie hier geen Romano OP's?
wil jij een ban?quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
40+SC is de andere kant op hoor
Dat bedoel ik eigenlijk ook, dat is heul geen wolf in de OPquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, verschillende de OP aanpassen mag hier niet, alleen een plaatje er in zetten mag
Wolven? Toe maar zeg. Heb je 1 gevonden of ben je nog steeds zoekend?quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:24 schreef drakin het volgende:
[..]
wil jij een ban?![]()
Ik ben hier op wolvenjacht
Het waren ook 2 wolven die losliepen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wolven? Toe maar zeg. Heb je 1 gevonden of ben je nog steeds zoekend?
Nou verloren is een groot woord. Zitten nog in de oude delen van dts in de OPquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:08 schreef Dotteke het volgende:
Jammer eigenlijk dat er geen topic voor alle gedichten van @:Grrrrrrrr is, nu is alles verloren gegaan
quote:
Alsjeblieftquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik eigenlijk ook, dat is heul geen wolf in de OP
Hey Sollekequote:Op maandag 30 augustus 2021 15:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
40+SC is de andere kant op hoor
Niet eens?quote:
Nee, is er wel eens geweestquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik eigenlijk ook, dat is heul geen wolf in de OP
Zat voorheen op andere duistere foraquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet eens?
Hoe komt het dan dat je hier nooit eerder was?
Ik eet geen banaanquote:
Je bent mij net voor, wilde hem net van jou pagina pakkenquote:
Ik zoek nog, heb je tips?quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wolven? Toe maar zeg. Heb je 1 gevonden of ben je nog steeds zoekend?
quote:Op donderdag 17 mei 2018 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke & Bolke, net in het leven geroeoen door mij en Moentjuh.
Je gaat nog veel van ze horen!
Welke fora waren dat? Mag in dm hoor.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:31 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Zat voorheen op andere duistere fora
Kom hier al wel lang op de frontpage lurken
Ik denk dat MCH wel een draakje is? Maar wolven? Pfoe geen idee.... Heb je het al met stukjes chickies geprobeerd?quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zoek nog, heb je tips?
Al is een leuke draak ook nooit weg
O is e r nog niet zo lang dacht vanaf het beginquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:35 schreef hemarookworst het volgende:
Hier begon het mee, verdomd handig die zoekmachine
[..]
Ik vroeg net of hier al romano ops waren.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik denk dat MCH wel een draakje is? Maar wolven? Pfoe geen idee.... Heb je het al met stukjes chickies geprobeerd?
Nou Grrrrrrrr was ook niet vanaf het begin. Kreeg bij zijn eerste posts ook kloontjesverdenkingenquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O is e r nog niet zo lang dacht vanaf het begin
quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke&Bolke willen even iets zeggen![]()
:"Dat was een tof seizoen hè Bolke!"
:"Ja! Het was helemaal jottem!"
![]()
:"Zullen we een rijmpje maken voor de winnares?"
:"Dat doen we!"
:"Het was een spannend seizoen!"
:"Zoiets kun je niet verzinnen!"
:"Het leek als elk ander seizoen te beginnen!"
:"Maar toen kwam er een citrusvrucht!"
:"Dat was een limoen!"
:"Die bolkte iedereen de moeder!"
:"En werd glansrijk kampioen!"
:"En ook al is de prijzenoogst van Ajax de laatste jaren wat schraal!"
:"Dankzij Limoentjuh, heeft nu ook Amsterdam weer een schaal! TJILP!"
+
:"GEFELICITEERD LIMOENTJUH!!11!!!1!
![]()
![]()
![]()
"
:"Moooooo!"
:"TJILP!"
Nee nee, nu niet lopen omdraaien. JIJ wou een draakje. Ik stel je 1tje voor.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vroeg net of hier al romano ops waren.
Maar jij wil graag mhc hier? Ik zou zeggen nodig hem uit als je hem zo erg mag
Hij is vandaag weer voor het eerst naar de peuterspeelzaal gegaan.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daarom
Gaat hij al weer naar d e peuterspeelzaal of nog vakantie?
Hacker fora op deep web en tor en bij partyflock en tweakers, anonops irc etcquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke fora waren dat? Mag in dm hoor.
mch kwam hier eerst nog wel eens.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vroeg net of hier al romano ops waren.
Maar jij wil graag mhc hier? Ik zou zeggen nodig hem uit als je hem zo erg mag
O lekker, alles weer in zijn normale gangetjequote:Op maandag 30 augustus 2021 15:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is vandaag weer voor het eerst naar de peuterspeelzaal gegaan.Zou vorige week maandag al beginnen, maar toen gingen we dus net met vakantie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |