Jij bent vast nerd danquote:
Hé draakje, ik zie dat je verdwaald bent.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Als ik jarig ben doe ik dat pas![]()
Hee Eendje
Maar jou ken ik nog niet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:18 schreef Emmerdeur het volgende:
Zie je half dts ken je al. Scheelt weer
Ja ik snap er ook niks vanquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
H'draakje, ik zie dat je verdwaald bent.
2 maanden = viva forum periodequote:Op maandag 30 augustus 2021 15:20 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik ben onzichtbaar buiten dts![]()
En nog pas 2 mnd geregistreerd hier ofzo
Ik heb het gevoel alsof ik je al veel langer ken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:20 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik ben onzichtbaar buiten dts![]()
En nog pas 2 mnd geregistreerd hier ofzo
goed he?quote:
Wahahahaquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:23 schreef drakin het volgende:
[..]
2 maanden = viva forum periode
Dus je zocht een ander forum viva meneer?
gewoon een kloon dusquote:
Komt omdat ik een goede social engineer ben. Mensen hebben dat vaak met mequote:Op maandag 30 augustus 2021 15:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel alsof ik je al veel langer ken.
Nee, verschillende de OP aanpassen mag hier niet, alleen een plaatje er in zetten magquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:14 schreef drakin het volgende:
[..]
OP aanpassen is juist zo leuk.
Hebben jullie hier geen Romano OP's?
wil jij een ban?quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
40+SC is de andere kant op hoor
Dat bedoel ik eigenlijk ook, dat is heul geen wolf in de OPquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, verschillende de OP aanpassen mag hier niet, alleen een plaatje er in zetten mag
Wolven? Toe maar zeg. Heb je 1 gevonden of ben je nog steeds zoekend?quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:24 schreef drakin het volgende:
[..]
wil jij een ban?![]()
Ik ben hier op wolvenjacht
Het waren ook 2 wolven die losliepen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wolven? Toe maar zeg. Heb je 1 gevonden of ben je nog steeds zoekend?
Nou verloren is een groot woord. Zitten nog in de oude delen van dts in de OPquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:08 schreef Dotteke het volgende:
Jammer eigenlijk dat er geen topic voor alle gedichten van @:Grrrrrrrr is, nu is alles verloren gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |