Wacht maar! Dit is het jaar van Feyenoordquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig maar
ajax had wel gewonnen
greys kruipt onder tafel nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
volgens mij wel, ik kon het mij wel herinneren, is niet eens zo lang geledenquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik twijfel of dat in 40+ was, kon ook wel een andere sc zijn geweest. Maar mario is in 40+ ook een bekende.
Dat lucht wel op he een flinke windquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik klik op het kruisje rechtsboven. Laat een flinke wind en ben het weer kwijt![]()
![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat lucht wel op he een flinke wind
quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mario zat in 40+ eens op de DT te jagen.
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan maakt @:Grrrrrrrr een pracht gedicht voor je
Laatste gedicht is in de OP te vindenquote:
Ze had bijna een punt!quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laatste gedicht is in de OP te vinden
Heb ik ook vaak, jij ook net bijna maar net nietquote:
Heeft @Grrrrrrr die niet ergens geachriveerd?quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:08 schreef Dotteke het volgende:
Jammer eigenlijk dat er geen topic voor alle gedichten van @:Grrrrrrrr is, nu is alles verloren gegaan
Succes, ik moet ook nog maar kan ook morgen eten voor vandaag heb ikquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:09 schreef mazaru het volgende:
Even mijn favoriete hobby uitoefenen.....
Boodschappen
Die had ik gezien.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laatste gedicht is in de OP te vinden
Ja valt een beetje tegen van @hemarookworstquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Die had ik gezien.
Alleen is er geen wolf in de OP daar kwam ik juist op af
bolk me dan!quote:
Ligt aan de TS wat hij of zij er in zetquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Die had ik gezien.
Alleen is er geen wolf in de OP daar kwam ik juist op af
OP aanpassen is juist zo leuk.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt aan de TS wat hij of zij er in zet
o jeequote:Op maandag 30 augustus 2021 15:14 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Eerst punt heb je sowieso binnen net
Nou moet je trakteren.quote:
Nou ik moet ook nog werkenquote:
Als ik jarig ben doe ik dat pasquote:
Jij bent vast nerd danquote:
Hé draakje, ik zie dat je verdwaald bent.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Als ik jarig ben doe ik dat pas![]()
Hee Eendje
Maar jou ken ik nog niet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:18 schreef Emmerdeur het volgende:
Zie je half dts ken je al. Scheelt weer
Ja ik snap er ook niks vanquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
H'draakje, ik zie dat je verdwaald bent.
2 maanden = viva forum periodequote:Op maandag 30 augustus 2021 15:20 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik ben onzichtbaar buiten dts![]()
En nog pas 2 mnd geregistreerd hier ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |