abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 augustus 2021 @ 09:19:01 #1
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201136403
De meest verwijderde docu van het moment! Corona op zoek naar de Waarheid

twitter

twitter

The show must go on folks!

[ Bericht 21% gewijzigd door controlaltdelete op 30-08-2021 11:27:41 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201136409
Lekker, steeds gedwongen vaccineren voor een minimale veiligheidsboost.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 30 augustus 2021 @ 09:27:19 #3
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201136502
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 08:27 schreef ludovico het volgende:
Aan de influenza sterven ook 35 jarigen.

Influenza shot maar verplichten?

Hey kijk weer een krampachtige griep-vergelijking die nergens op slaat. Dat snap je toch zelf ook wel?
Huilen dan.
  maandag 30 augustus 2021 @ 09:32:06 #4
37248 BertV
Klei indiaan
pi_201136568
quote:
7s.gif Op maandag 30 augustus 2021 09:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hey kijk weer een krampachtige griep-vergelijking die nergens op slaat. Dat snap je toch zelf ook wel?

Bovenstaande probeerde dat ook te vertellen, maar ik zie toch iets wat ik een griepje blijf noemen.

Niet iets dat de huidige hysterie verdient.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_201136661
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 09:32 schreef BertV het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Bovenstaande probeerde dat ook te vertellen, maar ik zie toch iets wat ik een griepje blijf noemen.

Zeg je nu dat de lockdown en de andere maatregelen gewerkt hebben?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 30 augustus 2021 @ 09:41:01 #6
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201136691
quote:

[..]
[ afbeelding ]

Hoe vaak moet er nog verteld worden dat het niet gaat om hoe dodelijk corona is? Het gaat om de impact op de zorg: wanneer morgen het halve land een been breekt gaan daar ook weinig extra mensen aan dood, maar het land ligt wel compleet op z'n gat.

Van de mensen die niet tot een risicogroep behoren - dat zijn er zo'n 10 miljoen - komt zonder vaccinatie 0.2-0.5% in het ziekenhuis terecht na een coronabesmetting. Dan kan jij uitrekenen hoeveel mensen dat ongeveer zijn. Kan de zorg dat aan bij ongecontroleerde verspreiding? En: over wat voor directe (bijvoorbeeld zorg) en indirecte (bijvoorbeeld langdurig ziekteverzuim) maatschappelijke kosten hebben we het dan?

En hoe had de oversterfte eruit gezien zonder maatregelen en zonder vaccinaties? Je krijgt dan een hoop mensen die overlijden die met de juiste zorg niet waren overleden: zowel corona als wat anders omdat de zorg volledig vastgelopen is.
Huilen dan.
  maandag 30 augustus 2021 @ 09:41:06 #7
189978 controlaltdelete
pi_201136694
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 09:19 schreef ludovico het volgende:
Lekker, steeds gedwongen vaccineren voor een minimale veiligheidsboost.
Jup elke 5 maanden de mouw omhoog voor de booster, doe je dit niet wordt de status teruggezet naar ongevaccineerd. :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 30 augustus 2021 @ 09:41:11 #8
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_201136696
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 09:38 schreef capricia het volgende:

[..]
Vooral geen alcoholverkoop na 20u was een schot in de roos.
  maandag 30 augustus 2021 @ 09:46:53 #9
37248 BertV
Klei indiaan
pi_201136741
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 09:38 schreef capricia het volgende:

[..]
Toen het virus net ontsnapte uit het lab was het waarschijnlijk andere koek.
Je zag die chinezen een mega ziekenhuis de grond uit stampen.

Die piek laat eerder zien dat het virus zich gedraagt als seizoensgriep.

Winter is coming.
pi_201136814
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 14:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Geplaatst onder de "viruswaarheid" groep op oa twitter
‘Viruswaarheid’ e.a. heb ik (en de meeste users hier denk ik) niks aan.

Meeste van de tekst in de foto van de klacht/meldformulier te klein om goed te lezen is. Maar van wat wel mogelijk goed te lezen is,zie ik helemaal niks van de (verzonnen) claim dat ‘bepaalde complot kringen actief aangemoedigd om zelf valse meldingen in dat systeem te zetten.'
Graag wat duidelijker informatie over posten.

……

Ik ken 13 gevaxte mensen van welke 5 hebben wel genoeg last van gehad om ziek te melden(4 van ze een dag of twee, eentje voor 3 weken) Ik ken persoonlijk niemand die (van het injectie) doodgegaan is, maar ook niemand die heeft ‘n klacht formulier ingevuld.
Ik denk niet dat er veel valse meldingen zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201136821
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 09:46 schreef BertV het volgende:

[..]

Winter is coming.
Vreemd dat er dan in landen als bijvoorbeeld Brazilië en India zoveel slachtoffers zijn gevallen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201136842
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 09:19 schreef controlaltdelete het volgende:
De meest verwijderde docu van het moment! Corona op zoek naar de Waarheid…
https://www.blckbx.tv/vid(...)oek-naar-de-waarheid

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ twitter ]

The show must go on folks!
CAD, Kan je deze twee in de OP zetten ajb?

Lukas Lion - 1984

https://twitter.com/Bertt(...)227330428930/video/1
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 30 augustus 2021 @ 10:02:40 #13
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201136926
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 09:46 schreef BertV het volgende:

[..]

Winter is coming.
In de VS lijkt het al vroeg winter te zijn. In elk geval voor de niet-gevaccineerden.
Huilen dan.
pi_201136946
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 08:58 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Dat gevaccineerde mensen niet of nauwelijks op de IC terechtgekomen ondanks wat sommigen beweren
Dat valt niet te concluderen op basis van één ziekenhuis. Gevaccineerden hebben flink minder kans om ernstig ziek te worden en dus in het ziekenhuis te komen. Volgens mij ging het in Nederland om iets van driekwart van de mensen in de ziekenhuizen die niet (volledig) gevaccineerd waren. En uiteraard wisselen deze aantallen dan weer per land/locatie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201136984
quote:

[..]
Waarom slaat het nergens op? Raar dogmatisch denken zeg.. Een influenza dode is minder waard dan een covid dode?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 30 augustus 2021 @ 10:07:46 #16
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201136988
quote:
14s.gif Op maandag 30 augustus 2021 10:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat valt niet te concluderen op basis van één ziekenhuis. Gevaccineerden hebben flink minder kans om ernstig ziek te worden en dus in het ziekenhuis te komen. Volgens mij ging het in Nederland om iets van driekwart van de mensen in de ziekenhuizen die niet (volledig) gevaccineerd waren. En uiteraard wisselen deze aantallen dan weer per land/locatie.
En dat zegt veel wanneer je weet dat in juli de risicogroepen vrijwel volledig gevaccineerd waren.
Huilen dan.
pi_201137069
quote:

[..]
Waarom zou de vergelijking tussen griep en Covid niet mogen worden gemaakt? In de rapporten die Stichting NICE maakt trekken zij constant de vergelijking met de zogeheten SARI patiënten, voornamelijk mensen met ernstige griepverschijnselen, die in het ziekenhuis komen. Kortom, bij stichting NICE is men 'krampachtig' bezig?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201137076
quote:
7s.gif Op maandag 30 augustus 2021 09:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoe vaak moet er nog verteld worden dat het niet gaat om hoe dodelijk corona is? Het gaat om de impact op de zorg: wanneer morgen het halve land een been breekt gaan daar ook weinig extra mensen aan dood, maar het land ligt wel compleet op z'n gat.

Van de mensen die niet tot een risicogroep behoren - dat zijn er zo'n 10 miljoen - komt zonder vaccinatie 0.2-0.5% in het ziekenhuis terecht na een coronabesmetting. Dan kan jij uitrekenen hoeveel mensen dat ongeveer zijn. Kan de zorg dat aan bij ongecontroleerde verspreiding? En: over wat voor directe (bijvoorbeeld zorg) en indirecte (bijvoorbeeld langdurig ziekteverzuim) maatschappelijke kosten hebben we het dan?

En hoe had de oversterfte eruit gezien zonder maatregelen en zonder vaccinaties? Je krijgt dan een hoop mensen die overlijden die met de juiste zorg niet waren overleden: zowel corona als wat anders omdat de zorg volledig vastgelopen is.
Leuk allemaal maar je kent het effect nauwelijks of niet van allerhande maatregelen, en maatregelen waren er altijd wel geweest, overal zijn handpompjes, overal moet je met je groepje blijven lopen, overal kan je 1.5m afstand houden of met winkelkarretje naar binnen.

Het menselijk brein denkt alleen hoe excessiever de maatregel hoe meer effect en dat is gewoon een domme misconceptie.

Die lock down dat je je huis niet uit mocht was een grof schande zonder effect.

Maar hoeveel mensen zijn dan al opgenomen in het ziekenhuis? 20% van 0.5%? 0.1% van de bevolking? 18k? Lijkt me weinig.

https://allecijfers.nl/ni(...)-provincie-gemeente/

70k mensen opgenomen.

Laten we zeggen max 40% natuurlijk besmet zonder vaccinatie.. Als dat praktisch alle opnames zijn......

Zit je op 7miljoen = 1% kans.

Maar de grote grap is dat de risico's niet bepaald uniform verdeeld zijn.
  maandag 30 augustus 2021 @ 10:19:10 #19
37248 BertV
Klei indiaan
pi_201137099
quote:
10s.gif Op maandag 30 augustus 2021 09:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Vreemd dat er dan in landen als bijvoorbeeld Brazilië en India zoveel slachtoffers zijn gevallen.
Over afrika hoor je dan weer weinig. relatief jonge bevolking, natuurlijke weerstand.

Nu kwam ik nooit zo ver, ik stem geen groenlinks of d66, maar dit soort landen staan nu niet bekend om hygiëne, of cijfers waar je van op aan kunt.
pi_201137115
quote:

[..]
[ afbeelding ]

Ook zo jammer weer dat je heel 2018 hebt maar maar een deel van 2020...
Is vast omdat de sterfte in de rest van 2020 een stuk hoger lag dan die van 2018, maar ja dat past niet in je verhaal
pi_201137124
quote:
14s.gif Op maandag 30 augustus 2021 10:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom zou de vergelijking tussen griep en Covid niet mogen worden gemaakt? In de rapporten die Stichting NICE maakt trekken zij constant de vergelijking met de zogeheten SARI patiënten, voornamelijk mensen met ernstige griepverschijnselen, die in het ziekenhuis komen. Kortom, bij stichting NICE is men 'krampachtig' bezig?
Tis juist andersom natuurlijk, Covid wordt tot iets bijzonders verheven en dat idee wordt dogmatisch verdedigd.
  maandag 30 augustus 2021 @ 10:21:15 #22
37248 BertV
Klei indiaan
pi_201137130
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 10:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ook zo jammer weer dat je heel 2018 hebt maar maar een deel van 2020...
Is vast omdat de sterfte in de rest van 2020 een stuk hoger lag dan die van 2018, maar ja dat past niet in je verhaal
Ik ben benieuwd naar een completere tabel, dit was een snelle google actie.
Wat een complot denken weer.
pi_201137182
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 10:21 schreef BertV het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd naar een completere tabel, dit was een snelle google actie.
Wat een complot denken weer.
Je zou moeten corrigeren naar leeftijdscategorie en bevolkingsgrootte.

Of cumulatieve procentuele sterftecijfers optellen per leeftijdscategorie per jaar.

2018 is hetzelfde als 2020. De verklaring tov 2018 is pure demografie.
  maandag 30 augustus 2021 @ 10:31:38 #24
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201137238
quote:
14s.gif Op maandag 30 augustus 2021 10:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Oh je kan corona en influenza prima met elkaar vergelijken en dan kom je erachter dat het twee compleet verschillende ziektes zijn wanneer je kijkt naar besmettelijkheid, (natuurlijke) immuniteit, mortaliteit, maatschappelijke impact, et cetera.
Huilen dan.
  maandag 30 augustus 2021 @ 10:35:45 #25
189978 controlaltdelete
pi_201137285
twitter

Eng wijf..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')