quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voor meer dan alleen sport, toch?
Alleen de Sport zou rond de ¤ 15 euro gaan kosten.
[..]
https://www.formule1.nl/n(...)leen-max-verstappen/
lees ik er..quote:Nørrelund zegt het niet hardop, maar wie vanaf volgend jaar Formule 1 via Viaplay wil gaan kijken betaalt daarvoor maandelijks tussen de tien en vijftien euro.
Dan worden het twee rondjes achter de SCquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:33 schreef Zorro het volgende:
Ik ben inmiddels zover dat ik hoop dat het harder gaat regenen en er niks meer kan.
Dit is een flopshow.
Die vond ik ook erg leuk.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De FIA heeft zojuist bepaald dat een regel voor een overmachtsituatie door het weer niet van toepassing is wegens overmacht.door het weer.
Een regel doordenken mbt alle mogelijk en eventueel ongeweste effecten is nou eenmaal niet hoe de FIA werkt.
Als ze op de grid staan opgesteld waarschijnlijkquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:35 schreef fetX het volgende:
Gaan ze bij Ziggy niet meer terugschakelen?
Kanaal 14.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:35 schreef fetX het volgende:
Gaan ze bij Ziggy niet meer terugschakelen?
Dit, dus. Heb dit seizoen voor het eerst een abbo en ben heel tevreden over F1TV. Zeker nu, want je bent continu op de hoogte. En je weet dat ze niet gaan switchen naar een of andere k-voetbalwedstrijd.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:34 schreef SiGNe het volgende:
Maar dan nog is F1TV pro goedkoper met ¤65 per heel seizoen.
Voor mij dan. ik heb geen interesse in de andere sporten die viaplay aan gaat bieden.
Da's niet aardig voor het publiek daar.quote:
Zijn ze mooi op tijd meequote:Op zondag 29 augustus 2021 17:36 schreef biertapper het volgende:
Ziggo Racing voor beelden vanaf het circuit
Gewoon show over..lekker naar huisquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Da's niet aardig voor het publiek daar.
Dit. Veel extra info beschikbaar en redelijk commentaar. Af en toe wat Brits Chauvinistisch maar valt mee te leven.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dit, dus. Heb dit seizoen voor het eerst een abbo en ben heel tevreden over F1TV. Zeker nu, want je bent continu op de hoogte. En je weet dat ze niet gaan switchen naar een of andere k-voetbalwedstrijd.
Het B-eftal van Barcelona is een stuk minder interessant dan dansende mensen in regenpakken.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:36 schreef Mrmime het volgende:
Ik kijk veel liever naar het circuit dan naar dat domme voetbal
ManiGod.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:38 schreef Mani89 het volgende:
Wat is nou het probleem, normale mensen gaan met dit weer toch ook de snelweg op met hun Fiat Punto? Is dit weer Hamilton die zijn lijntjes naar de FIA gebruikt (lees misbruikt)?
Ik kijk momenteel via Canvas. Nederland heeft (of had) er voetbal voor.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dit. Veel extra info beschikbaar en redelijk commentaar. Af en toe wat Brits Chauvinistisch maar valt mee te leven.
Wel weer een mooie goal van Memphis.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:36 schreef Mrmime het volgende:
Ik verwacht eerder een starttijd en een x aantal ronden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:37 schreef Nattekat het volgende:
We gaan van 18:15 tot 19:15 racen.
Dat is mijn krankzinnige verwachting.
Wanneer je volgende tattoo?quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:36 schreef Mrmime het volgende:
Even achter met Angela, een psychologisch onderzoekquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Komt Lewis ook in beeld? Waar is die?
Dan kan ik in elk geval even eten halen. Ik teken ervoor.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:37 schreef Nattekat het volgende:
Onmogelijk 6 uur loopt de klok afquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:37 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wacht even. Als om 17:00 uur de klok is stilgezet, dan gaat het nooit 17:45 worden.
Denk dat het in de auto slapen wordt omdat die morgen pas uit de modder kan worden getrokkenquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:39 schreef Nattekat het volgende:
Als ik nu op het circuit zat, had ik een extra overnachting gefixt
Booking.com is zo fijn.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:39 schreef Nattekat het volgende:
Nee dus.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Onmogelijk 6 uur loopt de klok af
@DerRabbitquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:39 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat je dan al wel flink wat te laat was geweest.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:39 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja morgenochtend wel ja.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet als je tentje nog staatquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Denk dat je dan al wel flink wat te laat was geweest.
Die daar links denkt "Ff pissen, alle beetjes helpen"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |