In andere landen waar ze actief zijn kost het ook ¤45-60 per maand..quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:22 schreef PS. het volgende:
[..]
Stond op feesboek zeker, natuurlijk kost dat geen 45 euro per maand.
Wat gebeurt er dan met de gridstraf van Bottas, krijgt hij die dan volgende race?quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, er moeten minimaal 2 ronden gereden zijn, nadat de race is gestart.
Klopt. Ga ik ook aanschaffen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ali doet het voor een paar tientjes voor een heel jaar.
Ik vond het wel vet die uitleg bij die onboard beelden van Alonso.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:22 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Dat commentaar. Zo gezapig. Jeetje dacht dat Olav slecht was
Dit. Ze hebben ook nog niet bevestigd dat ze dit in Nederland niet gaan berekenen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
In andere landen waar ze actief zijn kost het ook ¤45-60 per maand..
niemand kan het wielercommentaar van de Belgen overtreffenquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:24 schreef LTVDK het volgende:
Dat commentaar bij Canvas is wel een beetje alsof je een wielerwedstrijd aan het kijken bent
Ik las rond de ¤ 15quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:21 schreef Johannes788 het volgende:
De vraag is: moedigt dit aan een abonnement te nemen waarvan gezegd wordt dat het ¤45 per maand kost volgend jaar.
Ik denk niet
Per race zeker?quote:
heeeft er iemand nog een beetje plezier van het aangeschafte kaartje.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:24 schreef HiDiHo het volgende:
Gaat er één uit haar dak omdat ze in beeld is
Hipsterquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
niemand kan het wielercommentaar van de Belgen overtreffen
Ze gaan sowieso racen, al is het 2 rondjes achter de SC. Dus die gridstraf heeft hij ingelost.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:24 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan met de gridstraf van Bottas, krijgt hij die dan volgende race?
Het is de moeite waardquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:26 schreef Johannes788 het volgende:
Je krijgt waar voor je geld zegt de Belg hahahahahahahaha
Onzin, ze hebben al bevestigd dat het niet duurder dan nu ging worden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:24 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Dit. Ze hebben ook nog niet bevestigd dat ze dit in Nederland niet gaan berekenen.
Nou dan ben jij de proefpersoon volgend jaarquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:26 schreef fietsie het volgende:
Ik zou eerder 45,- per maand betalen om de garantie te krijgen geen darten en voetbal tegen te komen tijdens het zappen, dan om wel F1 te mogen kijken...
Al die Ollanders die bovenaan de heuvel Heineken aan het pissen zijn, en maar denken dat het regenwater is wat in je naad stroomt.quote:
Maar dan worden er ook punten uitgedeeld?quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze gaan sowieso racen, al is het 2 rondjes achter de SC. Dus die gridstraf heeft hij ingelost.
F1TV pro gaat hoe dan ook geodkoper worden, dat kost ¤65 voor het hele seizoen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:24 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Dit. Ze hebben ook nog niet bevestigd dat ze dit in Nederland niet gaan berekenen.
In Zweden doet men dat massaal, dus je opmerking slaat nergens op.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:26 schreef PS. het volgende:
Hoe dan ook, denk dat er weinig mensen zijn die 45 euro per maand gaan betalen, dat snappen ze zelf ook wel. Het enige interessante aanbod is dan F1, dat is op heel veel andere manieren ook te ontvangen.
F1 tv pro prijzen zijn nog niet bekend voor volgend jaarquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
F1TV pro gaat hoe dan ook geodkoper worden, dat kost ¤65 voor het hele seizoen.
Zelf heb ik ook geen interesse in darts of voetbal dus ik neem volgend jaar wel F1TVPro
Even VPN opstarten en voor 2 euro per maand vanuit Argentinië family account aanvragen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, ja, dan begrijp ik het.
17 euro per maand voor YouTube zonder advertenties vind ik nog absurder.
Klopt, mensen die veel geduld hebben, hebben een waterhoofd.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:27 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die geen geduld hebben hebben een kleine piemel.
Erg mooiquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die 7.73 gaat nu lekker naar Ajax.
Eergisteren en gisteren voor jou ook latertjes? Eerst de film en daarna nog 3 of 4 losse afleveringenquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:27 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die geen geduld hebben hebben een kleine piemel.
In Zweden is de kinderopvang ook gratis, dus mensen hebben geld over.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:27 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
In Zweden doet men dat massaal, dus je opmerking slaat nergens op.
Jeetje, je zou maar een halve minuut voetbal of darts zienquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:26 schreef fietsie het volgende:
Ik zou eerder 45,- per maand betalen om de garantie te krijgen geen darten en voetbal tegen te komen tijdens het zappen, dan om wel F1 te mogen kijken...
Misschien gebrek aan beter?quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:27 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
In Zweden doet men dat massaal, dus je opmerking slaat nergens op.
Doen ze de Macarena?quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:27 schreef Mylene het volgende:
CODE ROOD - Wedstrijdleider Michael Masi geeft de teamleden aan de pitmuur toestemming om binnen even op te warmen, maar vertelt ze ook dat ze over 10 minuten weer terug moeten zijn. Om 17.40 uur zou het wat droger worden op Spa.
Yep, ik pas mijn snelheid ook aan als het zicht slecht is.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:28 schreef opreis het volgende:
Ik vind die spray een beetje onzin, dan houdt je maar wat in.
Krijg de tyfus, groetjes Ziggo Webcare.quote:
Voor meer dan alleen sport, toch?quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
In andere landen waar ze actief zijn kost het ook ¤45-60 per maand..
F1TV Pro kost ¤65 voor het hele seizoen en dan krijg je ook toegang tot andere camera's.. kan je zelf ziggo spelen.
https://www.formule1.nl/n(...)leen-max-verstappen/quote:Nørrelund zegt het niet hardop, maar wie vanaf volgend jaar Formule 1 via Viaplay wil gaan kijken betaalt daarvoor maandelijks tussen de tien en vijftien euro.
Voor hetzelfde geld heb je geen parapluquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:29 schreef Sfancta het volgende:
Met je action paraplu al nu ruim 12 uur op een berg vertoeven
Racen dusquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:30 schreef Nattekat het volgende:
18:15 tot zonsondergang blijft het droog.
Pietgodquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Er komt over een kwartier weer een weerupdate.
ah...quote:Jeugd. De reden hiervoor is zijn familie, vooral zijn vader. Memphis werd in 1994 geboren in Moordrecht, zijn vader vertrok kort na zijn geboorte en de voetballer heeft hem daarna nooit meer gezien. ... 'Hij heeft het niet verdiend om achterop mijn shirt te staan,' aldus Memphis.
Ja dat niet meer dusquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
Ze zeggen dat ze een uur willen proberen te racen, maar om 18.00 u. moeten ze toch stoppen?
Nee, de klok is stilgezet, wel opletten graag!quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
Ze zeggen dat ze een uur willen proberen te racen, maar om 18.00 u. moeten ze toch stoppen?
quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
Daarom is de klok dus gestopt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |