Google.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:13 schreef Werkperd het volgende:
Maar ik snap iets niet. Het regent en de race wordt uitgesteld. Voor regen zijn er toch gewoon regenbanden?
Onlogisch dit.
Safety.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Savety car heeft wel ruitenwissers
Ik heb het nooit gesnaptquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:13 schreef Werkperd het volgende:
Maar ik snap iets niet. Het regent en de race wordt uitgesteld. Voor regen zijn er toch gewoon regenbanden?
Onlogisch dit.
Ze willen proberen om de tweede ronde met meer dan 3 coureurs over te zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:13 schreef Werkperd het volgende:
Onlogisch dit.
FIA wacht nog op Toto’s goedkeuringquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:13 schreef Werkperd het volgende:
Onlogisch dit.
De F1 auto's liggen zo laag, dat in dit weer de ruimte tussen de plank (vloer) en de baan zich volledig vult met water en dan ben je de sjaak.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:13 schreef Werkperd het volgende:
Onlogisch dit.
Problemen met de mailserverquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:14 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
FIA wacht nog op Toto’s goedkeuring
Daarvoor hebben we een savety car startquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze willen proberen om de tweede ronde met meer dan 3 coureurs over te zijn.
Hadden ze maar beter moeten rijdenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Alsof er plassen water liggen op een race wegdek.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:14 schreef Mothzor het volgende:
[..]
De F1 auto's liggen zo laag, dat in dit weer de ruimte tussen de plank (vloer) en de baan zich volledig vult met water en dan ben je de sjaak.
Formule1 auto's werken niet als te langzaam moeten rijden. Dan hebben ze bijna nul downforce en brede banden op een lichte auto, dan heb je snel aquaplaning.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:13 schreef Werkperd het volgende:
Onlogisch dit.
Okee, dus wachten tot het droog is en dan eerst 15 rondjes de baan droogwrijven achter de SC ofzo?quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
altijd weer een ander de schuld gevenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:15 schreef opreis het volgende:
[ twitter ]
Lewis was gewoon echt ff poepen
Dan moeten ze die regels eens aanpassen dat die auto's niet zo laag op het circuit liggen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Formule1 auto's werken niet als te langzaam moeten rijden. Dan hebben ze bijna nul downforce en brede banden op een lichte auto, dan heb je snel aquaplaning.
Je moederquote:
Get in there Lewis.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:15 schreef opreis het volgende:
[ twitter ]
T is net een mens hequote:Op zondag 29 augustus 2021 15:15 schreef opreis het volgende:
[ twitter ]
Die banden hebben ook een maximum capaciteit qua water dat ze aankunnen en het grootste probleem is de spray, het zicht is zo slecht dat ze vrijwel geblinddoekt rijden bij de start als iedereen behalve de voorste de spray van iedereen over zich heen krijgt en dat vinden ze te gevaarlijk.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:13 schreef Werkperd het volgende:
Onlogisch dit.
Mag zijn auto gerepareerd worden zodat hij vanuit de pitlane alsnog kan starten?quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:15 schreef LTVDK het volgende:
Ze zijn gewoon stiekem de tijd aan het oprekken zodat de auto van Perez nog kan worden gefixt
quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:15 schreef Rianne84 het volgende:
Kom op, rij gewoon, dan ga je maar wat langzamer als je het eng vindt
Tegen Vorkiquote:
Daar heb je dus die speciale regenbanden met groeven voor die paar honderd liter water in fractie van een seconde kunnen afvoeren.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Formule1 auto's werken niet als te langzaam moeten rijden. Dan hebben ze bijna nul downforce en brede banden op een lichte auto, dan heb je snel aquaplaning.
Dat zou écht bijzonder knap zijn...quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:14 schreef Kickinalfa het volgende:
Gas erop!
Perez glijdt door in de eerste bocht en rijdt per ongeluk tegen lulu aan
Dat heeft Albertooooooooooooooo ook als het spannend wordt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:15 schreef opreis het volgende:
[ twitter ]
If you gotta go, you gotta go.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:15 schreef opreis het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:15 schreef opreis het volgende:
[ twitter ]
Waar zijn de Amerikanen met hun veegmachines en jetblowers?quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:17 schreef Zorro het volgende:
Full Wets zijn er om achter de SC de baan droog te rijden, racen doen we alleen op Inters
Gewoon net als Grosjean vol door de vangrail in de pitsstraat beuken.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zou écht bijzonder knap zijn...
Ook 25 jaar?quote:
Waarschijnlijk gewoon in Amerika?quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waar zijn de Amerikanen met hun veegmachines en jetblowers?
Nee, ze wachten even op het beste moment.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:16 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Okee, dus wachten tot het droog is en dan eerst 15 rondjes de baan droogwrijven achter de SC ofzo?
Vierquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:18 schreef Federer-fan het volgende:
Er is drie uur beschikbaar voor de race? Wat gebeurt er als ze daar overheen gaan?
Afvlaggenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:18 schreef Federer-fan het volgende:
Er is drie uur beschikbaar voor de race? Wat gebeurt er als ze daar overheen gaan?
Die auto's hebben 3 flashlights achter voor het geval er veel spray is.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Die banden hebben ook een maximum capaciteit qua water dat ze aankunnen en het grootste probleem is de spray, het zicht is zo slecht dat ze vrijwel geblinddoekt rijden bij de start als iedereen behalve de voorste de spray van iedereen over zich heen krijgt en dat vinden ze te gevaarlijk.
Gaat er een elfje doodquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:18 schreef Federer-fan het volgende:
Zou raken, hoop dat ze wat wits draagt volgende week en er een wolkbreuk is.quote:
Oh ik zie het nu pas, wat is er bij hem gebeurt?quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zou écht bijzonder knap zijn...
Dan rijden ze minder rondjesquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:18 schreef Federer-fan het volgende:
Ze zijn er nu in ieder geval wel hard aan het werkquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:17 schreef Nia het volgende:
[..]
Mag zijn auto gerepareerd worden zodat hij vanuit de pitlane alsnog kan starten?
Dat ga je wel reddenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:19 schreef Werkperd het volgende:
Gaan ze nou beginnen ofnie want wil naar beneden lopen om koffie te zetten
Denk dat het eerder te donker gaat wordenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:20 schreef Zorro het volgende:
Hmm die vier uur werpt een vraag op.
Een race mag maximaal 4 uur duren in totaal. Maar het is nog niet begonnen.
Is het nu 4 uur maximaal vanaf oorspronkelijke starttijd of vanaf de daadwerkelijke start?
Race naar 16:00uur om Redbull wat meer tijd te gevenquote:
True, hij is eigenlijk af voor vandaag.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:20 schreef opreis het volgende:
Beetje dom om Checo z'n auto weer te gaan bouwen. Dan kan hij nog meer schade rijden
Ja eindelijk een gelukje voor Red Bull danquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
Race naar 16:00uur om Redbull wat meer tijd te geven
Het regent weer, dus het moment wordt alleen maar kutter toch?quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, ze wachten even op het beste moment.
Als goedmakertje van toen Hamilton zijn auto weer helemaal mocht worden opgebouwd bij een rode vlagquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hamilton gaat vast protesterenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja eindelijk een gelukje voor Red Bull dan
Toto says noquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vanaf de daadwerkelijke start.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:20 schreef Zorro het volgende:
Is het nu 4 uur maximaal vanaf oorspronkelijke starttijd of vanaf de daadwerkelijke start?
Daar is Montoya nog een keer tegenaan geknaldquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:21 schreef PS. het volgende:
[..]
In Amerika rijden ze gewoon met een straaljagermotor het circuit op.
Pits denk ik want je moet voor een bepaalde tijd op de grid staan is het niet ?quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:21 schreef S95Sedan het volgende:
Maar omdat ze nog niet gestart zijn, moet hij dan vanuit de pits starten of gewoon uit z'n gridbox.
Vanaf de echte start, de klok loopt nog niet nuquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:20 schreef Zorro het volgende:
Het wordt vast wel een keer droog komende week.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:22 schreef Collide het volgende:
Hamilton gokte met de afstelling toch op droog weer?
Jaquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:22 schreef Collide het volgende:
Hamilton gokte met de afstelling toch op droog weer?
Het is ook lekker warm vandaagquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:23 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb daar ook een keer gezeten in de regen..geen pretje
Goede vraag...quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:23 schreef Skwish het volgende:
Als de race niet gereden wordt worden dan er dan punten verdeeld op basis van de kwalificatie?
Mooi man, dat hoort erbij.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:23 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:23 schreef opreis het volgende:
https://streamja.com/ZpPK3
Lulu over zijn excursie
quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:23 schreef opreis het volgende:
https://streamja.com/ZpPK3
Lulu over zijn excursie
Dinsdag pas, las ik.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het wordt vast wel een keer droog komende week.
Ja, ik zit vanuit mijn huis te kijken, dus ik heb geen idee van het weer in België, laat staan Francorchamps.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:21 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Het regent weer, dus het moment wordt alleen maar kutter toch?
Ik heb ook wel eens in de regen gezeten.. komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:23 schreef HiDiHo het volgende:
Waarschijnlijk zul je dan met smallere banden moeten gaan werken en dan verschuif je juist weer van mechanische grip naar aerodynamische grip en dat willen we juist niet.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moeten ze die regels eens aanpassen dat die auto's niet zo laag op het circuit liggen.
Omdat er alleen maar water gaat vallen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:24 schreef Zorro het volgende:
Ze gaan rijden. Want ja, het water wat nu valt is minder nat of zo.
Dat is haast een zekerheidje vrees ik jaquote:
Is dat een beetje fijn wonen daar in de sahara ?quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, ik zit vanuit mijn huis te kijken, dus ik heb geen idee van het weer in België, laat staan Francorchamps.
Sterker nog, ik kan mij de laatste keer dat ik regen heb gezien niet eens heugen…
Tsunodaquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:25 schreef tja77 het volgende:
Wie gaat er als eerste af achter de sc?
Place your bets
Het is hier heerlijk wonen. Maar ik zit dan ook iets minder zuidelijk…quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:27 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Is dat een beetje fijn wonen daar in de sahara ?
Als de mensen achter jou je te laat zien heb je ook een probleem…quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:28 schreef PS. het volgende:
Mja Max zou de enige zijn die hier voordeel uit kan halen. Die heeft tenminste geen spray voor zich
Pastor Maldonadoquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:25 schreef LTVDK het volgende:
Benieuwd wie er af gaat vliegen in de formation lap
Hoe nat?quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:28 schreef S95Sedan het volgende:
Sommige plekken zijn nog veel te nat.
Volgens mij moeten ze 50% raceafstand doen voor halve punten.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:28 schreef Rianne84 het volgende:
Bij canceling is de uitslag de startgrid?
Jij wil zeker gruwelijk nat horen?quote:
Nee dit is gewoon kinderachtig, als hij achter iemand had gezeten had hij dat echt niet gezegd.quote:
Zelfs dat gifje maakt meer geluid dan de huidige staafmixersquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:30 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Mooie tijd was dat. Toen ze nog een echt F1 geluid maakten.
Daarom gewoon beginnenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:28 schreef PS. het volgende:
Mja Max zou de enige zijn die hier voordeel uit kan halen. Die heeft tenminste geen spray voor zich
ik weet wel dat Heidfeld de deur van de medical car er eens uit gereden heeft in Braziliëquote:
Gehehehequote:Op zondag 29 augustus 2021 15:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zelfs dat gifje maakt meer geluid dan de huidige staafmixers
Da's correct.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar de race is nog niet officieel gestart dus?
Niet afgelastquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:31 schreef PSVCL het volgende:
afgelast ..
Ocon houdt zn overwinning vast
Nog nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |