Dan rijden ze minder rondjesquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:18 schreef Federer-fan het volgende:
Er is drie uur beschikbaar voor de race? Wat gebeurt er als ze daar overheen gaan?
Ze zijn er nu in ieder geval wel hard aan het werkquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:17 schreef Nia het volgende:
[..]
Mag zijn auto gerepareerd worden zodat hij vanuit de pitlane alsnog kan starten?
Dat ga je wel reddenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:19 schreef Werkperd het volgende:
Gaan ze nou beginnen ofnie want wil naar beneden lopen om koffie te zetten
Denk dat het eerder te donker gaat wordenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:20 schreef Zorro het volgende:
Hmm die vier uur werpt een vraag op.
Een race mag maximaal 4 uur duren in totaal. Maar het is nog niet begonnen.
Is het nu 4 uur maximaal vanaf oorspronkelijke starttijd of vanaf de daadwerkelijke start?
Race naar 16:00uur om Redbull wat meer tijd te gevenquote:
True, hij is eigenlijk af voor vandaag.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:20 schreef opreis het volgende:
Beetje dom om Checo z'n auto weer te gaan bouwen. Dan kan hij nog meer schade rijden
Ja eindelijk een gelukje voor Red Bull danquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
Race naar 16:00uur om Redbull wat meer tijd te geven
Het regent weer, dus het moment wordt alleen maar kutter toch?quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, ze wachten even op het beste moment.
Als goedmakertje van toen Hamilton zijn auto weer helemaal mocht worden opgebouwd bij een rode vlagquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hamilton gaat vast protesterenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja eindelijk een gelukje voor Red Bull dan
Toto says noquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vanaf de daadwerkelijke start.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:20 schreef Zorro het volgende:
Is het nu 4 uur maximaal vanaf oorspronkelijke starttijd of vanaf de daadwerkelijke start?
Daar is Montoya nog een keer tegenaan geknaldquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:21 schreef PS. het volgende:
[..]
In Amerika rijden ze gewoon met een straaljagermotor het circuit op.
Pits denk ik want je moet voor een bepaalde tijd op de grid staan is het niet ?quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:21 schreef S95Sedan het volgende:
Maar omdat ze nog niet gestart zijn, moet hij dan vanuit de pits starten of gewoon uit z'n gridbox.
Vanaf de echte start, de klok loopt nog niet nuquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:20 schreef Zorro het volgende:
Het wordt vast wel een keer droog komende week.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:22 schreef Collide het volgende:
Hamilton gokte met de afstelling toch op droog weer?
Jaquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:22 schreef Collide het volgende:
Hamilton gokte met de afstelling toch op droog weer?
Het is ook lekker warm vandaagquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:23 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb daar ook een keer gezeten in de regen..geen pretje
Goede vraag...quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:23 schreef Skwish het volgende:
Als de race niet gereden wordt worden dan er dan punten verdeeld op basis van de kwalificatie?
Mooi man, dat hoort erbij.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:23 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:23 schreef opreis het volgende:
https://streamja.com/ZpPK3
Lulu over zijn excursie
quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:23 schreef opreis het volgende:
https://streamja.com/ZpPK3
Lulu over zijn excursie
Dinsdag pas, las ik.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het wordt vast wel een keer droog komende week.
Ja, ik zit vanuit mijn huis te kijken, dus ik heb geen idee van het weer in België, laat staan Francorchamps.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:21 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Het regent weer, dus het moment wordt alleen maar kutter toch?
Ik heb ook wel eens in de regen gezeten.. komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:23 schreef HiDiHo het volgende:
Waarschijnlijk zul je dan met smallere banden moeten gaan werken en dan verschuif je juist weer van mechanische grip naar aerodynamische grip en dat willen we juist niet.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moeten ze die regels eens aanpassen dat die auto's niet zo laag op het circuit liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |