Dit ligt m.i. niet aan de speelstijl hoor. Wel mogen ze aan de verdedigende dode spelmomenten werken, want daar krijg je er nu 2 uit tegen die HEEL makkelijk voorkomen hadden kunnen worden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Het proces van Slot gaat met vallen en opstaan. Maar dit is wel treurig
Is een lachertje.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:29 schreef Haringkop het volgende:
Tsjah donder ben je om 21.00 klaar, vliegreis en dan zondag 12.15 voetballen. Dan is het toch niet gek dat je vandaag fysiek flink in het nadeel bent. Zeker met onze (te) smalle selectie.
Ja, heel raar dat die pot niet verplaatst is, maar Slot had ook niet met twee keer (ongeveer) dezelfde ploeg moeten spelen gezien de uitgangspositie.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:29 schreef Haringkop het volgende:
Tsjah donder ben je om 21.00 klaar, vliegreis en dan zondag 12.15 voetballen. Dan is het toch niet gek dat je vandaag fysiek flink in het nadeel bent. Zeker met onze (te) smalle selectie.
Verdedigend is extreem matig vandaag ja Trauner is de enige die een voldoende haalt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit ligt m.i. niet aan de speelstijl hoor. Wel mogen ze aan de verdedigende dode spelmomenten werken, want daar krijg je er nu 2 uit tegen die HEEL makkelijk voorkomen hadden kunnen worden.
Direct gevolg van de fitheidquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:30 schreef onlogisch het volgende:
Utrecht is gewoon een stuk feller dan Feyenoord.
Scherpte ontbreekt volledig, maar zoals gezegd ergens begrijpelijk.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit ligt m.i. niet aan de speelstijl hoor. Wel mogen ze aan de verdedigende dode spelmomenten werken, want daar krijg je er nu 2 uit tegen die HEEL makkelijk voorkomen hadden kunnen worden.
Altijd tegen jullie.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:30 schreef Pistolero het volgende:
We spelen dus ook 5x uit na een Europese wedstrijd. Daar kan je nu ook wel wel 5x puntverlies noteren.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:30 schreef Pistolero het volgende:
We spelen dus ook 5x uit na een Europese wedstrijd. Daar kan je nu ook wel wel 5x puntverlies noteren.
Zoals na Willem II-uit?quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:30 schreef Pistolero het volgende:
Blijkbaar mag Utrecht zo'n verplaatsing gewoon weigeren want rIsIcOwEdStRiJdquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, heel raar dat die pot niet verplaatst is, maar Slot had ook niet met twee keer (ongeveer) dezelfde ploeg moeten spelen gezien de uitgangspositie.
Wetenschap.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:31 schreef TornadoDK het volgende:
Nu al over een smalle selectie pratenhet is augustus en het zijn profs dan mag je toch wel wat meer verwachten dan dit...
Van dit staaltje indekken kan ik zelfs nog wat leren! @maxi-mus @Cocoquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:31 schreef GwaiLow het volgende:
PSV zal dit jaar zonder al teveel problemen kampioen worden. Denk niet dat er atm een club is waar ze iets van te duchten hebben.
Het is een complot. KNJB.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:30 schreef Pistolero het volgende:
Eens ja, maar hij was er kennelijk toch niet voldoende gerust op.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, heel raar dat die pot niet verplaatst is, maar Slot had ook niet met twee keer (ongeveer) dezelfde ploeg moeten spelen gezien de uitgangspositie.
Na een Europese thuiswedstrijd hoeft dat geen probleem te zijn. Vooral vroeg spelen na een Europese uitwedstrijd is kut omdat je eerst nog terug moet reizen voor je kan beginnen met het herstel.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:30 schreef Pistolero het volgende:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:33 schreef Mansjester het volgende:
Het mooiste aan het implementeren van een nieuwe speelwijze is wanneer er een wedstrijd wordt verloren.
Feyenoorders tijdens de voorbereiding: Het heeft tijd nodig, verliezen hoort erbij. Als het spel gedurende het seizoen maar beter wordt.
Feyenoorders tijdens een eerste achterstand in een competitiewedtrijd: Totale paniek
Denk het ook. Dit is echt wel onderschatting geweest hoe zwaar het schema zou uitvallen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Blijkbaar mag Utrecht zo'n verplaatsing gewoon weigeren want rIsIcOwEdStRiJd
Dan was een andere datum toch handiger geweest dan dit.
Tegen Willem II had je vooral geluk dat zei een totaal verstoorde voorbereiding hadden met al die coronagevallen. Die wedstrijd kwam op het ideale moment, als we vandaag tegen Willem II moesten spelen hadden we het ook heel lastig gehad.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoals na Willem II-uit?
Doe gewoon rustig vent.
Higler had die eerste in de rust misschien wel teruggezienquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, dat had ook gemoeten. Daar heeft Higler dan weer geen ballen voor.
Maar dan had je ook wat spelers rust kunnen geven tegen Elfsborg.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Na een Europese thuiswedstrijd hoeft dat geen probleem te zijn. Vooral vroeg spelen na een Europese uitwedstrijd is kut omdat je eerst nog terug moet reizen voor je kan beginnen met het herstel.
Is alleen vermoeiend dat je nu weer de ‘zie je wel ze kunnen er niks van’ act gaat krijgen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk het ook. Dit is echt wel onderschatting geweest hoe zwaar het schema zou uitvallen.
Maar goed een keer verliezen bij Utrecht kan gebeuren.
Wie had je op moeten stellen dan?quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dan had je ook wat spelers rust kunnen geven tegen Elfsborg.
Ik zie met name @Pistolero helemaal losgaan en verder valt het wel mee. Wel wat ergernis naar bepaalde spelers, met name Malacia die heel zwak is vandaag.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:33 schreef Mansjester het volgende:
Het mooiste aan het implementeren van een nieuwe speelwijze is wanneer er een wedstrijd wordt verloren.
Feyenoorders tijdens de voorbereiding: Het heeft tijd nodig, verliezen hoort erbij. Als het spel gedurende het seizoen maar beter wordt.
Feyenoorders tijdens een eerste achterstand in een competitiewedtrijd: Totale paniek
Dat had ik ook een goed idee gevondenquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou het ook wel verklaren. In ieder geval terecht dat hij geen tweede gele kaart kreeg.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
Higler had die eerste in de rust misschien wel teruggezien. Die sloeg al helemaal nergens op.
Helemaal losgaanquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie met name @:pistolero helemaal losgaan en verder valt het wel mee. Wel wat ergernis naar bepaalde spelers, met name Malacia die heel zwak is vandaag.
Is ook wel een beetje een makkelijk excuus vind ik.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Scherpte ontbreekt volledig, maar zoals gezegd ergens begrijpelijk.
Klopt, maar daarvoor heb je dan wel een bredere selectie nodig.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken jullie selectie niet uit mijn hoofd, maar ik weet dat jullie toptalent Bannis op de bank hebben!quote:
Ja die had je net na rust al de kleedkamer in kunnen sturen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:35 schreef Elan het volgende:
Wel lekker dat je Berghuis nu er niet bij hebt die zou sowieso direct rood hebben gepakt.
Het is dat icm met kwaliteit. Veel anders zou ik niet weten.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje een makkelijk excuus vind ik.
Het spel is toch ook een stuk leuker om naar te kijken. Af en toe een zeperd kun je dan verwachten, zo erg is dat niet. Bezetting voorin is gewoon te smal en te beperkt. Tegen een betere tegenstander kom je niet weg met een gemankeerde spits.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Helemaal losgaan![]()
Ik heb gewoon een pesthekel een positivisme en optimisme in de breedste zin van het woord, omdat het nooit ergens op gebaseerd is.
Nee die wedstrijden tot afgelopen weekend zijn nooit gespeeld inderdaad, was allemaal een droomquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Helemaal losgaan![]()
Ik heb gewoon een pesthekel een positivisme en optimisme in de breedste zin van het woord, omdat het nooit ergens op gebaseerd is.
Daarom maar extreem pessisme na een tegenslag terwijl je in het begin van het seizoen zit?quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Helemaal losgaan![]()
Aan nuance heb je ook een hekel blijkbaar.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Helemaal losgaan![]()
Waarom zou je positief zijn omdat je een paar keer aardig speelt tegen tegenstanders die er he-le-maal niks van kunnen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee die wedstrijden tot afgelopen weekend zijn nooit gespeeld inderdaad, was allemaal een droom
Omdat we vorig jaar helemaal ruk speelden tegen tegenstanders die er niks van konden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom zou je positief zijn omdat je een paar keer aardig speelt tegen tegenstanders die er he-le-maal niks van kunnen?
Waarom zou je negatief zijn omdat je een wedstrijd die nergens over gast verliest en een keer minder speelt bij Utrecht?quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom zou je positief zijn omdat je een paar keer aardig speelt tegen tegenstanders die er he-le-maal niks van kunnen?
Ja, we hadden de Coolsingel al gereserveerd blijkbaar.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Denk dat ie Haps niet aandurfde omdat Burger er ook al naast stond. Maar dat was wel de meest voor de hand liggende wissel om door te voeren. Jammer dat Aursnes niet speelgerechtigd was.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het frustrerende is juist dat je tegen Elfsborg met Haps had kunnen spelen, zodat Malacia misschien wat frisser aan de aftrap was verschenen.
Eens.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:37 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Het spel is toch ook een stuk leuker om naar te kijken. Af en toe een zeperd kun je dan verwachten, zo erg is dat niet. Bezetting voorin is gewoon te smal en te beperkt. Tegen een betere tegenstander kom je niet weg met een gemankeerde spits.
Omdat die wedstrijden vorig seizoen (zeker in de 2e seizoenshelft) ook niet om aan te zien waren. Dit was al een enorme winst.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
hele domme wissel idd.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:43 schreef Kerftminister het volgende:
Ik begrijp echt niet dat je vrijwillig zo lang met Toornstra op rechtsbuiten gaat spelen. Waarom moest Jahanbakhsh in de rust eraf? Was die geblesseerd?
Is ook gewoon nog niet fit genoeg.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:43 schreef Kerftminister het volgende:
Ik begrijp echt niet dat je vrijwillig zo lang met Toornstra op rechtsbuiten gaat spelen. Waarom moest Jahanbakhsh in de rust eraf? Was die geblesseerd?
Preciesquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, lessen trekken vooral.
Ja, denk ik ook.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:45 schreef Duveldrinker het volgende:
Geertruida, Senesi en Dialo na de interland break scheelt ook wel.
Hopelijk komt er nog een spits bij. Of ze moeten Dialo als nieuwe spits zien.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:45 schreef Duveldrinker het volgende:
Geertruida, Senesi en Dialo na de interland break scheelt ook wel.
Ik denk dat Linssen en/of Sinisterra in de spits gaan spelenquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:46 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hopelijk komt er nog een spits bij. Of ze moeten Dialo als nieuwe spits zien.
Sinisterra in de spits zetten zou echt totaal belachelijk zijn, die moet gewoon linksbuiten blijven staan.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Linssen en/of Sinisterra in de spits gaan spelen
Kramer 90+8quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:47 schreef WethouderHekking het volgende:
Gelijkspelletje zit er ook niet meer in op deze manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |