Het is dat icm met kwaliteit. Veel anders zou ik niet weten.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje een makkelijk excuus vind ik.
Het spel is toch ook een stuk leuker om naar te kijken. Af en toe een zeperd kun je dan verwachten, zo erg is dat niet. Bezetting voorin is gewoon te smal en te beperkt. Tegen een betere tegenstander kom je niet weg met een gemankeerde spits.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Helemaal losgaan![]()
Ik heb gewoon een pesthekel een positivisme en optimisme in de breedste zin van het woord, omdat het nooit ergens op gebaseerd is.
Nee die wedstrijden tot afgelopen weekend zijn nooit gespeeld inderdaad, was allemaal een droomquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Helemaal losgaan![]()
Ik heb gewoon een pesthekel een positivisme en optimisme in de breedste zin van het woord, omdat het nooit ergens op gebaseerd is.
Daarom maar extreem pessisme na een tegenslag terwijl je in het begin van het seizoen zit?quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Helemaal losgaan![]()
Aan nuance heb je ook een hekel blijkbaar.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Helemaal losgaan![]()
Waarom zou je positief zijn omdat je een paar keer aardig speelt tegen tegenstanders die er he-le-maal niks van kunnen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee die wedstrijden tot afgelopen weekend zijn nooit gespeeld inderdaad, was allemaal een droom
Omdat we vorig jaar helemaal ruk speelden tegen tegenstanders die er niks van konden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom zou je positief zijn omdat je een paar keer aardig speelt tegen tegenstanders die er he-le-maal niks van kunnen?
Waarom zou je negatief zijn omdat je een wedstrijd die nergens over gast verliest en een keer minder speelt bij Utrecht?quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom zou je positief zijn omdat je een paar keer aardig speelt tegen tegenstanders die er he-le-maal niks van kunnen?
Ja, we hadden de Coolsingel al gereserveerd blijkbaar.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Denk dat ie Haps niet aandurfde omdat Burger er ook al naast stond. Maar dat was wel de meest voor de hand liggende wissel om door te voeren. Jammer dat Aursnes niet speelgerechtigd was.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het frustrerende is juist dat je tegen Elfsborg met Haps had kunnen spelen, zodat Malacia misschien wat frisser aan de aftrap was verschenen.
Eens.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:37 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Het spel is toch ook een stuk leuker om naar te kijken. Af en toe een zeperd kun je dan verwachten, zo erg is dat niet. Bezetting voorin is gewoon te smal en te beperkt. Tegen een betere tegenstander kom je niet weg met een gemankeerde spits.
Omdat die wedstrijden vorig seizoen (zeker in de 2e seizoenshelft) ook niet om aan te zien waren. Dit was al een enorme winst.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |