Het duurde vooral tergend langquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die puntentelling heb ik nog nooit gezien, maar dat lijkt me wel interessant, zeker omdat het verschil erg klein was
En anders gaan we wel gewoon met de fiets naar Hilversum!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:26 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Niet? Volgens mij moet je daar bij de Jaarbeurs gemakkelijk een grote tent kwijtkunnen. Lijkt me voldoende toch?
Oftewel, het was een typisch Italiaanse uitzending.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het duurde vooral tergend langToto was nogal een trage presentator
Ja kloptquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Iets zegt me dat we die vorig jaar met eurovision again hebben gehad toch? Dat was me er ook eentje ja
Ohhh dat klinkt lekkerquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:miss_dynastie heeft vast een beter idee.
https://www.foody.nl/rece(...)k-sa-sirom-9397.html
Ik houd mijn hart vast voor 2022quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:28 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Oftewel, het was een typisch Italiaanse uitzending.
Frank Naef heeft nog steeds nachtmerries van die puntentellingquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het duurde vooral tergend langToto was nogal een trage presentator
Diep in de nacht genotquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik houd mijn hart vast voor 2022
In plaats van twee weken maar meteen een maand vrij vragen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zouden ze bonter maken dan Israël ESF 2019 qua maximale tijdquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Burek is heerlijk! Maar dan zou ik wel even vers filodeeg halen bij de Turkse winkel en niet zelf proberen het deeg zo dun als papier te krijgen, want dat lukt echt niet zomaar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:miss_dynastie heeft vast een beter idee.
https://www.foody.nl/rece(...)k-sa-sirom-9397.html
Zolang er geen Madonna is, is het nog vol te houden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zouden ze bonter maken dan Israël ESF 2019 qua maximale tijd
Ik zie het al niet zitten om bladerdeeg zelf te maken, filo ga ik echt niet aan beginnenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Burek is heerlijk! Maar dan zou ik wel even vers filodeeg halen bij de Turkse winkel en niet zelf proberen het deeg zo dun als papier te krijgen, want dat lukt echt niet zomaar.
Het zijn hele goede presentatoren. De beste die ik gezien heb tot 2010.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Italië let niet op![]()
Oh de presentator kan ook nog Italiaans
En ik wil het nog ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In plaats van twee weken maar meteen een maand vrij vragen.
En niet slecht ook, gaat hem nog beter af dan Engels.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Italië let niet op![]()
Oh de presentator kan ook nog Italiaans
Burekquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Burek is heerlijk! Maar dan zou ik wel even vers filodeeg halen bij de Turkse winkel en niet zelf proberen het deeg zo dun als papier te krijgen, want dat lukt echt niet zomaar.
Begrijp je helemaal. Vers is wel lekkerder, maar ik heb dat in mijn leven exact nul keer gedaan. Ga binnenkort wel wat mensen aan hun jasje trekken om me dat te leren, het is een hele techniekquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zie het al niet zitten om bladerdeeg zelf te maken, filo ga ik echt niet aan beginnen
Oh zeker! Maar het lijkt me ook niet heel leukquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Begrijp je helemaal. Vers is wel lekkerder, maar ik heb dat in mijn leven exact nul keer gedaan. Ga binnenkort wel wat mensen aan hun jasje trekken om me dat te leren, het is een hele techniek
Het zijn precies de zinnen die ik kan zeggen in het Servischquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Begrijp je helemaal. Vers is wel lekkerder, maar ik heb dat in mijn leven exact nul keer gedaan. Ga binnenkort wel wat mensen aan hun jasje trekken om me dat te leren, het is een hele techniek
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh zeker! Maar het lijkt me ook niet heel leukDus als ik het nodig heb ga ik gewoon een pakje kopen
Volgens mij zei hij Roberto Jacketti, maar ik kan me vergissen. dan heb je vast gelijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:44 schreef Sableheart het volgende:
Ik spreek geen Italiaans, en dat maakt zijn overwinningsspeech een stuk lastiger te verstaan, maar ik meende de naam van Gigliola Cinquetti te herkennen?
Ik ken dat woord zelf niet in deze context, maar zou zomaar een dialect kunnen zijn dat ik niet ken. Bij ons zeggen we ‘ja zelim’. Ik ken ‘Salim se’ alleen als: ik zit je te plagen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het zijn precies de zinnen die ik kan zeggen in het Servisch
Ja salimburek za sirom en ja salim buret za mesom
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij Roberto Jacketti, maar ik kan me vergissen. dan heb je vast gelijk
Waarom ken ik dit? Die verzamel-cd’s uit de nineties ookquote:
Letland dat jaarquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:48 schreef Sableheart het volgende:
Het was weer een gezellige avond. Bedankt allemaal!
Volgende week 2000.
Ook leuk!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:50 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga volgende week voor het eerst sinds het coronatijdperk weer uiteten. Het kan zijn dat ik daarom wat later online kom![]()
Ik wil een burek met kaas of vlees.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ken dat woord zelf niet in deze context, maar zou zomaar een dialect kunnen zijn dat ik niet ken. Bij ons zeggen we ‘ja zelim’. Ik ken ‘Salim se’ alleen als: ik zit je te plagen.
We zijn voorlopig nog niet van meneer Siegel af vrees ik...quote:Eerder in de week had Siegel gezegd liedjes te blijven schrijven totdat hij weer zou winnen. Siegel wil bewijzen dat Ein bischen Frieden uit 1982 geen toevalstreffer was.
Ja daarom, zoveel plekken, zoveel uitspraken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik wil een burek met kaas of vlees.
Ze begrepen mij wel als ik dit zo uitsprak
Als hij toen had geweten wat wij nu weten…quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:55 schreef sportfreak het volgende:
Uit hetzelfde artikel trouwens:
[..]
We zijn voorlopig nog niet van meneer Siegel af vrees ik...
Ik ben een kaaskop. Maar de twee keer dat ik in Servië was was het fijn dat ik wist hoe je burek kon bestellen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja daarom, zoveel plekken, zoveel uitspraken.
En sowieso kan je over het algemeen mensen van de Balkan heel gelukkig maken door hun taal te spreken, al is het maar een woord. Wordt reuze gewaardeerd, terwijl dat in Nederland echt veel minder belangrijk is voor mensen en je in Amsterdam vaak standaard in het Engels wordt aangesproken. Zal je in Belgrado niet snel gebeuren.
Doe dat vooral nietquote:Op zaterdag 4 september 2021 19:34 schreef NailQueen het volgende:
Net op tijd terug voor 2000!![]()
Ik waarschuw wel even: Ik heb een paar glazen alcohol gedronken tijdens het uiteten. Dus sorry alvast als er wat rare berichten van mij komen. Ik ga me proberen in te houden![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Doe dat vooral nietLaat je hart lekker op je tong liggen.
Wel een raar jaar voor Nederland.
Haha heerlijkquote:Op zaterdag 4 september 2021 19:34 schreef NailQueen het volgende:
Net op tijd terug voor 2000!![]()
Ik waarschuw wel even: Ik heb een paar glazen alcohol gedronken tijdens het uiteten. Dus sorry alvast als er wat rare berichten van mij komen. Ik ga me proberen in te houden![]()
Dat nummerquote:
Eens met je conclusie dat het geen heel goed jaar is.quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
2000 vind ik niet zo'n heel denderend jaar qua inzendingen, maar toch wel een aantal opmerkelijke inzendingen
Letland by far mijn favoriet![]()
![]()
Zweden is ook leuk, Roemenië heeft wel een relaxed liedje, Ierland prima formulewerk met een soort nummer waar ze vaker mee komen, Denemarken een prima winnaar
Israël en Macedonië te slecht voor woorden; vooral die eerste, maar die hebben we dan gelukkig ook al gauw gehad
Oh ohquote:Op zaterdag 4 september 2021 20:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Eens met je conclusie dat het geen heel goed jaar is.
Maar ik mis twee landen in je samenvatting
Gaan we het vanavond voor het eerst echt oneens zijn ?
Neequote:Op zaterdag 4 september 2021 20:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh oh![]()
Nou er zijn wel meer liedjes die ik prima vind hoor deze avond, maar die er voor mij ook niet enorm uitspringen qua persoonlijke smaak. Rusland of Estland bijvoorbeeld. Bedoel je die?
Haha ohquote:
Mijn ouders gingen naar de Belg schakelen. Tot het op een gegeven moment duidelijk werd dat het wel heel erg wasquote:Op zaterdag 4 september 2021 20:31 schreef Fascination het volgende:
Dit was de vuurwerkrampeditieWeet nog dat ik me ergerde dat het esf werd onderbroken daarvoor. Kon me toen niet zoveel schelen
Ik en mij ouders ook. Switchen tussen de Belg en NOS.quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn ouders gingen naar de Belg schakelen. Tot het op een gegeven moment duidelijk werd dat het wel heel erg was
Het is eigenlijk wel gek dat het pas zo laat duidelijk werd hoe ernstig de situatie werd. De ramp gebeurde om drie uur 's-middags ongeveer. En toch begon om negen uur 's-avonds gewoon het Songfestival om een uur later alsnog te worden afgebroken.quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn ouders gingen naar de Belg schakelen. Tot het op een gegeven moment duidelijk werd dat het wel heel erg was
Ja bizar. En juist toen hadden o.a. mijn ouders bij dat afbreken ook niet meteen zoiets van dat het wel heel ernstig was.quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:46 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel gek dat het pas zo laat duidelijk werd hoe ernstig de situatie werd. De ramp gebeurde om drie uur 's-middags ongeveer. En toch begon om negen uur 's-avonds gewoon het Songfestival om een uur later alsnog te worden afgebroken.
Dit.quote:
Anders gezien, deze wedstrijd is alleen vanavond. Eurovision 2000 kan altijd bekeken worden.quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:42 schreef NailQueen het volgende:
Voetbal kan altijd nog. Deze editie terugkijken komt maar 1 x in de zoveel tijd voor![]()
Ik wist niet dat Montenegro het zo spannend kan makenquote:Op zaterdag 4 september 2021 20:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Anders gezien, deze wedstrijd is alleen vanavond. Eurovision 2000 kan altijd bekeken worden.
Ik heb de wedstijd al gejinex geloof ikquote:Op zaterdag 4 september 2021 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Montenegro het zo spannend kan maken
Niemand die door de intro's zit heen te tetterenquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:01 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Zonder commentaar, volgens mij.
Wappervlaggetjes!quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:02 schreef Sableheart het volgende:
Dat is dan toch wel weer een heel ander beeld van de arena dan 10 jaar daarvoor.
Zo moet je gegarandeerd huilen, dus geniet er nog maar even vanquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo moet je gegarandeerd huilen, dus geniet er nog maar even van
PingPong’s Roy ‘Chicky’ Arad: Ik denk dat als je te veel wint in het leven, je een slecht mens wordtquote:Hij was verantwoordelijk voor misschien wel de meest spraakmakende Israëlische Songfestivalinzending aller tijden: Sameyakh. Een lied met een nogal suggestieve tekst (‘Ik wil het de hele dag met hem doen’) en een act (het wapperen met Syrische vlaggen) die bij menig Israëlisch televisiekijker het bloed onder de nagels vandaan haalde. Negentien jaar later is hij – Roy ‘Chicky’ Arad (1977) – een gevierd schrijver en succesvol dichter. Zijn The Israeli Dream werd uitgeroepen tot een van de beste Israëlische boeken van de 21ste eeuw en sinds kort maakt hij ook weer muziek. Hoe gaat het nu met Roy?
En dan val je net binnen bij de grootste ellende van de avondquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:08 schreef Meke het volgende:
Ik dacht; wat zal ik eens kijken op de zaterdag en ineens was daar de tag van @:Sableheart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |