@miss_dynastie heeft vast een beter idee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je nog tips voor wat typisch Joegoslavisch?
Het duurde vooral tergend langquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die puntentelling heb ik nog nooit gezien, maar dat lijkt me wel interessant, zeker omdat het verschil erg klein was
En anders gaan we wel gewoon met de fiets naar Hilversum!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:26 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Niet? Volgens mij moet je daar bij de Jaarbeurs gemakkelijk een grote tent kwijtkunnen. Lijkt me voldoende toch?
Oftewel, het was een typisch Italiaanse uitzending.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het duurde vooral tergend langToto was nogal een trage presentator
Ja kloptquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Iets zegt me dat we die vorig jaar met eurovision again hebben gehad toch? Dat was me er ook eentje ja
Ohhh dat klinkt lekkerquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:miss_dynastie heeft vast een beter idee.
https://www.foody.nl/rece(...)k-sa-sirom-9397.html
Ik houd mijn hart vast voor 2022quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:28 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Oftewel, het was een typisch Italiaanse uitzending.
Frank Naef heeft nog steeds nachtmerries van die puntentellingquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het duurde vooral tergend langToto was nogal een trage presentator
Diep in de nacht genotquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik houd mijn hart vast voor 2022
In plaats van twee weken maar meteen een maand vrij vragen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zouden ze bonter maken dan Israël ESF 2019 qua maximale tijdquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Burek is heerlijk! Maar dan zou ik wel even vers filodeeg halen bij de Turkse winkel en niet zelf proberen het deeg zo dun als papier te krijgen, want dat lukt echt niet zomaar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:miss_dynastie heeft vast een beter idee.
https://www.foody.nl/rece(...)k-sa-sirom-9397.html
Zolang er geen Madonna is, is het nog vol te houden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zouden ze bonter maken dan Israël ESF 2019 qua maximale tijd
Ik zie het al niet zitten om bladerdeeg zelf te maken, filo ga ik echt niet aan beginnenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Burek is heerlijk! Maar dan zou ik wel even vers filodeeg halen bij de Turkse winkel en niet zelf proberen het deeg zo dun als papier te krijgen, want dat lukt echt niet zomaar.
Het zijn hele goede presentatoren. De beste die ik gezien heb tot 2010.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Italië let niet op![]()
Oh de presentator kan ook nog Italiaans
En ik wil het nog ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In plaats van twee weken maar meteen een maand vrij vragen.
En niet slecht ook, gaat hem nog beter af dan Engels.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Italië let niet op![]()
Oh de presentator kan ook nog Italiaans
Burekquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Burek is heerlijk! Maar dan zou ik wel even vers filodeeg halen bij de Turkse winkel en niet zelf proberen het deeg zo dun als papier te krijgen, want dat lukt echt niet zomaar.
Begrijp je helemaal. Vers is wel lekkerder, maar ik heb dat in mijn leven exact nul keer gedaan. Ga binnenkort wel wat mensen aan hun jasje trekken om me dat te leren, het is een hele techniekquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zie het al niet zitten om bladerdeeg zelf te maken, filo ga ik echt niet aan beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |