abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201109319
Omdat de vorige zo moest heten.
pi_201109519
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 14:08 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Dit is echt iets wat voor mij leuk klinkt op papier
als ik gevulde courgette wil maken en zou moeten kijken of het een week later goedkoper is dan ben ik echt uren bezig met de weekboodschappen, en het allerergste is dat ik dan weer nog een nieuwe maaltijd moet bedenken voor deze week -O-
Ik doe dat andersom, zie dat de courgettes in de aanbieding zijn en bedenk dan om iets met courgettes te maken. Dat worden geen gevulde courgettes want daar hou ik niet van maar heb een heel lijstje met recepten paraat staan omdat we normaal een overschot aan courgettes uit eigen tuin hebben dus ik kies morgen wel iets als ik het boodschappenlijstje en weekmenu in elkaar flans.

Zo kan ik ook altijd snel schakelen met de oogst uit eigen tuin, op de markt of met een TGTG box. Dat zijn ook budgettips maar die kost wel extra tijd.
pi_201109609
Size van de portemonnee! *O*
pi_201109782
Oh wij zitten dan wel vrij hoog qua boodschappen als ik het zo lees. 2 volwassenen en 2 kinderen en wij zitten echt wel richting de ¤700-¤800 per maand denk ik.
Maar wij doen dan ook vrijwel alle boodschappen bij de AH (incl. drogisterij artikelen soms bijv.).
We houden ook wel van een goed gevulde voorraadkast, dus slaan bij goede aanbiedingen ook vaak groot in, om dan de week/weken erna weer een stuk minder te hoeven kopen :)
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:15:44 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_201109816
Mijn hypotheek is gewoon zo kansloos hoog dat ik niet meer geld aan boodschappen kan besteden.

It's sad cause it's true ;(

:')
disclaimer
pi_201109902
Wij zitten op 1000+
Maar ja. 5 personen, 3 katten en een hond.

Twee zonen van 1.95m die ons compleet arm vreten EN we letten nergens op. Onze zoon van 20 die ook nog veel sport, spant de kroon. Wat die wegstouwt is beyond normal.

Jullie posts hebben me in ieder geval weer even met de neus op de feiten gedrukt. Dit kan anders!
pi_201109910
Ik sla houdbaar ook groot in; WC-papier, keukenrol, wasmiddel, vaatwastabletten koop ik eigenlijk nooit als ze niet in de aanbieding zijn, als dat nodig is dan heb ik echt een foutje gemaakt toen het wel in de aanbieding was.
Frisdrank idem, maar daar koop ik weinig van; Dubbeldrank weer wel, want daar drink ik iedere ochtend een glas van en Soneal neemt een beker mee naar school, maar die koop ik ook alleen maar als ze in de aanbieding zijn en dan ook rustig 10-12 pakken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201109945
Ik moet de BTW van de zonnepanelen nog terugvragen, daar zit ik een beetje tegenaan te hikken.... vorige keer wel probleemloos zelf gedaan trouwens, en daarom dit keer ook de energierekening op naam van N laten zetten, want anders zou het niet kunnen.

Het is ook wat lastiger want omdat het op naam van N moet moet ik hem erbij hebben om in te loggen met zijn DigiD enzo.... niet dat ik dat gewoon een keer kan doen als ik daar zin in heb :')

Maar goed, laat ik eerst eens gaan kijken of ik de lamp in de hal wel op kan hangen met de nieuwe langere schroeven...... :X
Alleen thuis, dus misschien maar even een deur van het slot halen :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_201109979
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 15:23 schreef Leandra het volgende:
Ik moet de BTW van de zonnepanelen nog terugvragen, daar zit ik een beetje tegenaan te hikken.... vorige keer wel probleemloos zelf gedaan trouwens, en daarom dit keer ook de energierekening op naam van N laten zetten, want anders zou het niet kunnen.

Het is ook wat lastiger want omdat het op naam van N moet moet ik hem erbij hebben om in te loggen met zijn DigiD enzo.... niet dat ik dat gewoon een keer kan doen als ik daar zin in heb :')

Maar goed, laat ik eerst eens gaan kijken of ik de lamp in de hal wel op kan hangen met de nieuwe langere schroeven...... :X
Alleen thuis, dus misschien maar even een deur van het slot halen :D
Zonnepanelen was hier wel destijds ook een hele slimme zet als ik zie wat we nu maandelijks aan gas/electra betalen. Maandbedrag staat nu op 50 euro en daar komen we prima mee uit.
pi_201109983
Alles bij AH halen zou ik best willen maar kan ik ècht niet als ik het prijs verschil bereken.
Hier 1x per week Lidl en dan haal ik meestal 1x nog iets bij gedurende de week bij Jumbo of AH. Dingetjes die ik niet kan krijgen bij Lidl.

Gezin met 4 kids (geen luiers meer en ook niet van die grote nog Lily, dat scheelt vast enorm). 140 pw. Excl hond en drogist.
Met een meidenkwartet
pi_201110096
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 13:50 schreef Elleska het volgende:
@:-Spring Kijk je naar de aanbiedingen?
Want ik zie bijvoorbeeld 4courgettes op je lijstje terwijl ze volgende week per 3 stuks in de aanbieding zijn en verder weinig specifieke aanbiedingen. Lang houdbare dingen als wasmiddel koop ik alleen in de aanbieding.
Nee, eigenlijk niet. Het wekelijks ipv dagelijks boodschappen doen is al nieuw en vergt al het maximale van mijn planskills. :') Maar zodra ik wat beter geoefend ben, is dat wel slim idd!
pi_201110119
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 15:26 schreef Cathmar het volgende:
Gezin met 4 kids (geen luiers meer en ook niet van die grote nog Lily, dat scheelt vast enorm). 140 pw.
Ja, tuurlijk scheelt dat, maar wij kunnen hier heus wat verbeteren. Appjes krijgen om 17.00 uur van; ik kom toch niet eten. Onregelmatig gedoe alom. Wij pikken dat nu maar we zouden hier beter mee om kunnen gaan. Er valt zeker wat te besparen hier hoor.
Sowieso een weekmenu maken. Doen we niet. We zijn daar niet goed in maar moeten er gewoon voor gaan zorgen dat we dat wel worden.
pi_201110170
Als ik onze bank-app mag geloven zitten wij ook al snel op een 800 euro per maand aan boodschappen :X maar door het thuiswerken luncht mijn man nu iedere dag thuis ipv op zijn werk, dat scheelt dan ook wel weer aanzienlijk per maand. En vaak zijn de boodschappen in het weekend absurder dan de gewone weekboodschappen die ik bestel.
pi_201110306
Wij zitten ook wel aan de hoge kant qua boodschappen, gemiddeld zo'n 600-700 euro (soms is dat inclusief luiers soms niet eens). En het ergste is denk ik dat we daarnaast nog 400 euro per maand uitgeven aan ontbijt/lunch/diner/koffie buiten de deur of via thuisbezorgd oid :@
pi_201110314
Ik denk dat wij rond de 600¤ pm uitkomen met zijn drietjes. We zijn ook niet echt koopjesjagers ofzo :P zou een stuk minder kunnen, maar dan zou ik ook een stukje minder gelukkig zijn denk ik :+

Edit: exclusief thuisbezorgd :@ :') denk dat daar per maand ook minstens 100/150¤ naartoe gaat
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_201110557
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 15:15 schreef SQ het volgende:
Mijn hypotheek is gewoon zo kansloos hoog dat ik niet meer geld aan boodschappen kan besteden.

It's sad cause it's true ;(

:')
Ik weet dus gewoon niet wat wij aan boodschappen betalen. Vroeg het aan mijn lief, hij doet de meeste boodschappen, maar hij weet het ook niet. Onze conclusie: zolang we niet interen op ons salaris, zal het wel goed zijn :@.

Ik merkte wel dat ik ineens veel geld overhield tijdens de lockdown. Geen koffie to-go, geen lunch buiten de deur, geen wijntje op het terras… het tikte toch best aan elke keer.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:05:22 #17
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_201110561
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 15:26 schreef Cathmar het volgende:
Alles bij AH halen zou ik best willen maar kan ik ècht niet als ik het prijs verschil bereken.
Hier 1x per week Lidl en dan haal ik meestal 1x nog iets bij gedurende de week bij Jumbo of AH. Dingetjes die ik niet kan krijgen bij Lidl.

Gezin met 4 kids (geen luiers meer en ook niet van die grote nog Lily, dat scheelt vast enorm). 140 pw. Excl hond en drogist.
Ah heeft de laatste jaren echt veel gedaan aan de prijzen van de goedkopere artikelen.
ik ben bij de ah goedkoper uit dan bij de lidl. ik ben het wel eens dat de merkartikelen veel goedkoper zijn bij de lidl maar als je die toch al vaak laat liggen heeft ah het echt goed gedaan de laatste tijd!

hier zit de lidl zo ver dat het wel echt een effort is ook om er heen te gaan en we hebben geen auto.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:12:27 #18
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_201110679
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 16:05 schreef Phaidra het volgende:

Ik merkte wel dat ik ineens veel geld overhield tijdens de lockdown. Geen koffie to-go, geen lunch buiten de deur, geen wijntje op het terras… het tikte toch best aan elke keer.
Same same, en ook geen uitstapjes met de kinderen maakte heel veel verschil. :o
ballorig entree is al 30, maar dan nog de kan limonade, wat ijsjes en een tosti ofzo
ben je zo weer 50 euro extra kwijt.
pi_201110803
Ik zet sinds een jaar 200 euro per maand van onze gezamenlijke rekening opzij voor 'leuke dingen'. Daarvan betalen we alle uitjes, drankjes op terrasjes, uit eten, eten bestellen etc. Het gaat eigenlijk nooit op (alleen nu in de vakantie wel) en als er wat meer op staat dan ondernemen we iets groters. Maar het helpt me erg om meer te genieten van dat soort dingen, omdat ik weet dat het niet ten koste gaat van iets anders, maar het doet me ook bewuster beslissen of we die lunch buiten de deur wel zullen doen, omdat veel scherper is hoeveel we aan dergelijke activiteiten kwijt zijn.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201110869
Er is hier het hele weekend een grote weg afgesloten en het is nu chaos in ons normaal zo rustige dorp :{. Ongelukkige samenloop van omstandigheden zorgde om middernacht nog voor kerende vrachtwagens voor mijn huis }:| Kind mag dan ook niet zelf buitenspelen dit weekend.
pi_201111230
Ik denk dat we 100 euro per week uitgeven aan boodschappen. Elke drie weken koop ik bijna al het houdbaar bij Pieter Pot. Vaak hetzelfde eten scheelt in paniekaankopen of driekwart volle flesjes rijstazijn die in je kastje staan te verstoffen. :P
pi_201111653
Als je goed oplet is de AH met veel dingen inderdaad goedkoper dan de Lidl maar ik vind de Lidl zo lekker overzichtelijk. Daar heb ik tenminste geen keuzestress met tig soorten spaghetti om maar iets te noemen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 15:33 schreef -Spring het volgende:

[..]
Nee, eigenlijk niet. Het wekelijks ipv dagelijks boodschappen doen is al nieuw en vergt al het maximale van mijn planskills. :') Maar zodra ik wat beter geoefend ben, is dat wel slim idd!
Gewoon heel simpel beginnen met de folder doorbladeren voordat je het lijstje maakt. Dan zie je vast dingen die je toch al wilde kopen.
En als je lang houdbare producten in de aanbieding ziet zoals het wasmiddel dan kan je even naar je wasmiddel kijken om te zien hoeveel voorraad je nog hebt.
pi_201111782
Ik denk dat wij met zijn vieren ook makkelijk aan 8-900 euro in de maand komen. Precies weet ik dat niet, dat is ws onderdeel van de oorzaak. Dat is incl thuisbezorgd, excl uiteten etc.

Wij hebben 2 betaal en 4 spaarrekeningen voor verschillende doelen. Dat lijkt altijd heel mooi gebudgetteerd, maar als de ene rekening leegraakt, is er altijd wel geld op een andere en we zijn allebei prima bereid om dan even snel een overschrijving te doen of de andere betaalrekening te gebruiken. Niet zoveel discipline..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_201111809
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 14:08 schreef Budabuddumbam het volgende:
Wat ik wel heb gedaan is bij ah.nl voor alle gerechten/recepten alle boodschappen invoeren dus met 1 druk op de knop kan ik alles toevoegen in de juiste hoeveelheid *O*
Dit klinkt wel superhandig :o

Al heb ik dan weer een volle voorraadkast waardoor ik zelden voor een gerecht alles nodig heb wat erin gaat.
En meestal bepaal ik wat ik eet obv de bonus, dus variëren de ingrediënten ook nogal. Dat maakt het wel weer lastiger :'(
Toch eens naar kijken
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_201111928
Heeft iemand hier een niet al te ingewikkeld, maar lekker recept voor een cake/taart/koek, iets zoets dus?
Ik zit wat door van die receptensites te scrollen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik moet een recept hebben voor een receptenboekje, maar ik vind mijn oude-jaars-wafels (zoals opa en oma ze maakten) niet fancy genoeg (of ik leg de lat te hoog en moet toch gewoon dat recept nemen) en verder bak ik vooral met pakjes van meneer oetker enzo :+
Fake it till you make it...
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:52:08 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201112228
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 15:25 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Zonnepanelen was hier wel destijds ook een hele slimme zet als ik zie wat we nu maandelijks aan gas/electra betalen. Maandbedrag staat nu op 50 euro en daar komen we prima mee uit.
Hier staat het op ¤ 2,43 per maand en ik verwacht dat we terug gaan krijgen :')
Maar goed, nieuwbouw, gasloos, grondgebonden warmtepomp, 21 panelen van 330 wp ZZW zonder schaduw en zelf gebruiken we ongeveer 2650 kWh, en dat zal best wat toenemen nu Soneal richting puberteit gaat, maar het betekent nog steeds dat er zo'n 4.000 kWh beschikbaar is voor de warmtepomp.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_201112424
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 17:07 schreef Elleska het volgende:
Als je goed oplet is de AH met veel dingen inderdaad goedkoper dan de Lidl maar ik vind de Lidl zo lekker overzichtelijk. Daar heb ik tenminste geen keuzestress met tig soorten spaghetti om maar iets te noemen.
[..]
Gewoon heel simpel beginnen met de folder doorbladeren voordat je het lijstje maakt. Dan zie je vast dingen die je toch al wilde kopen.
En als je lang houdbare producten in de aanbieding ziet zoals het wasmiddel dan kan je even naar je wasmiddel kijken om te zien hoeveel voorraad je nog hebt.
Ik realiseer me net dat ik vorige week de Lidl-app heb gedownload, daar staan volgens mij ook de aanbiedingen in.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 18:10:12 #28
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_201112432
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 17:32 schreef Nijna het volgende:
Heeft iemand hier een niet al te ingewikkeld, maar lekker recept voor een cake/taart/koek, iets zoets dus?
Ik zit wat door van die receptensites te scrollen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik moet een recept hebben voor een receptenboekje, maar ik vind mijn oude-jaars-wafels (zoals opa en oma ze maakten) niet fancy genoeg (of ik leg de lat te hoog en moet toch gewoon dat recept nemen) en verder bak ik vooral met pakjes van meneer oetker enzo :+
https://barrylewis.net/recipe/biscoff-brownies/ deze vind ik echt heel nice.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 18:13:43 #29
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_201112470
quote:
https://www.laurasbakery.nl/stroopwafel-boterkoek/
Ik heb je lief mijn hele leven
  Licht Ontvlambaar zaterdag 28 augustus 2021 @ 18:23:14 #30
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_201112580
quote:
Oudejaarswafels zijn juist wel fancy, want een echt eigen recept O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 18:35:01 #31
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201112679
quote:
Appelflappen? Of appelbol?

Maar wat er mis is met oudejaarswafels ontgaat me + is een eigen recept i.p.v. geleend van een site ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201112770
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 17:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dit klinkt wel superhandig :o

Al heb ik dan weer een volle voorraadkast waardoor ik zelden voor een gerecht alles nodig heb wat erin gaat.
En meestal bepaal ik wat ik eet obv de bonus, dus variëren de ingrediënten ook nogal. Dat maakt het wel weer lastiger :'(
Toch eens naar kijken
Je ziet in je lijstjes ook dat het in de bonus is door de oranje knopjes :D
pi_201112783
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 17:52 schreef Leandra het volgende:

[..]
Hier staat het op ¤ 2,43 per maand en ik verwacht dat we terug gaan krijgen :')
Maar goed, nieuwbouw, gasloos, grondgebonden warmtepomp, 21 panelen van 330 wp ZZW zonder schaduw en zelf gebruiken we ongeveer 2650 kWh, en dat zal best wat toenemen nu Soneal richting puberteit gaat, maar het betekent nog steeds dat er zo'n 4.000 kWh beschikbaar is voor de warmtepomp.
Oh dat is echt heel erg netjes :P Maar ja, hier een woning uit 1989 en gas. Gasverbruik is wel bijzonder laag, als we op 650m3 zitten op jaarbasis is het veel.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 18:52:19 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_201112843
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 15:50 schreef Aure het volgende:
Wij zitten ook wel aan de hoge kant qua boodschappen, gemiddeld zo'n 600-700 euro (soms is dat inclusief luiers soms niet eens). En het ergste is denk ik dat we daarnaast nog 400 euro per maand uitgeven aan ontbijt/lunch/diner/koffie buiten de deur of via thuisbezorgd oid :@
400 omg _O-

Ik vind dit topic dan ook wel weer geruststellend. Ik betaal dan weliswaar veruit het meest aan hypotheek en Vattenfall :') maar qua andere uitgaven ben ik klaarblijkelijk toch veel minder exorbitant dan ik altijd dacht O+
disclaimer
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 18:53:40 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201112858
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 18:46 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Oh dat is echt heel erg netjes :P Maar ja, hier een woning uit 1989 en gas. Gasverbruik is wel bijzonder laag, als we op 650m3 zitten op jaarbasis is het veel.
Dat is idd heel netjes, in ons oude huis (tweekapper 1971, redelijk geïsoleerd, 145m²) zaten we zelfs met zonnecollectoren nog op zo'n 1.200m³ gas en dan gebruikten we van mei tot september dus letterlijk vrijwel geen gas omdat het water door de zonnecollectoren opgewarmd werd.

Voor de Atag Q-solar met zonnecollectoren ergens tussen de 1.500 en 1.800 m³ per jaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_201112890
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 18:52 schreef SQ het volgende:

[..]
400 omg _O-

Ik vind dit topic dan ook wel weer geruststellend. Ik betaal dan weliswaar veruit het meest aan hypotheek en Vattenfall :') maar qua andere uitgaven ben ik klaarblijkelijk toch veel minder exorbitant dan ik altijd dacht O+
Het nadeel van midden in de stad wonen :') Vroegah gaven we 400 euro per maand uit in de kroeg en clubs, nu ontbijten we gezellig met de kinderen bij een hipstertentje in het park :')
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 18:59:26 #37
149959 SQ
snelle trees
pi_201112921
Oh ja vroegah was het soberso 150 aan sigaretten, 200-300 aan alcohol en 150 aan afhaalmaaltijden ja. Die kosten zijn er vrijwel niet meer :P
disclaimer
pi_201112946
Die heb je nu in je hypotheek gestopt :P
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:02:40 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_201112977
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 19:00 schreef Aure het volgende:
Die heb je nu in je hypotheek gestopt :P
;(
Maar ja, worth it, want ik ben toch altijd thuis :')
Hypotheek wordt binnenkort wel fors lager hoop ik, als we eindelijk een woonbestemming op ons pand kunnen krijgen.
disclaimer
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:07:14 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201113045
De lampen in de hal en op de overloop hangen, ik kreeg het niet voor elkaar ze met iets langere schroeven toch aan de centraaldoos te monteren dus de ene schroef aan de centraaldoos en voor de andere een gaatje geboord.
Nou had ik hier een paar maanden geleden mijn geliefde boor naar de knoppen geholpen, in de zin dat het boortje zelf met geen mogelijkheid meer uit de boorkop te krijgen was, ik had de boorkop dus al moeten vervangen toen ik een paar jaar geleden ook moeite had een boortje nog te unlocken.
Ik had zelfs een soort boor-angst door die kapotte boor.... :@

Enfin, omdat het juiste boortje er toch in vast zat en hij het nog wel deed gebruik ik iedere keer dat ik een boortje 6 steenboor nodig heb die oude boor waar het boortje in vast zit.
In de hal geboord, plugje erin, lamp aangesloten en opgehangen, toen naar de middenverdieping, weer boren, stopt de boor er ineens mee en zit het boortje vast in het plafond en niet meer in de boor zelf :D :')
Boortje uit het plafond getrokken, hele zware boor uit de garage gepakt (die ik eindelijk weer gevonden had toen we de verhuisdozen in de garage leegruimden) boortje 6 daarin gedaan en het gat in het plafond op de overloop even afgemaakt, plugje erin, lamp aangesloten en opgehangen.

Mijn favoriete boor is dus weer beschikbaar, als ik er even een nieuwe boorkop op zet O+ O+ O+
Zo blij mee, al wel een andere handzame gekocht, maar op een of andere manier is mijn oude boor me toch net iets liever.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_201113054
Oh dat zou wel heel fijn zijn SQ!
pi_201113424
quote:
Ik betaal dan weliswaar veruit het meest aan hypotheek en Vattenfall
Hypotheek win ik niet, maar voor Vattenfall doe ik ook een gooi naar de titel van hoofdsponsor :')
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:32:46 #43
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_201113427
Ik zie t al... ik betaal overal veel voor.
Boodschappen, huur, eneco, de hond :{w
pi_201113489
quote:

[..]
400 omg _O-

Hebben we die opsom al gehad?
Heb ik dat gemist zeg.
pi_201113526
Boodschappen geen idee. Ik probeer het vaak op te schrijven. En doe dat dan een paar weken braaf maar dan komt de klad er weer in.

Hypotheek tja best hoog. Energie geen idee weer wonen er net. Wel hybride warmtepomp+24 zonnepanelen ben benieuwd. Want de zonnepanelen doen niet zo heel veel deze zomer.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:40:02 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_201113560
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 19:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Hebben we die opsom al gehad?
Heb ik dat gemist zeg.
Nee maar ik durf die "eer" door allerhande factoren best te claimen momenteel :X
Anders zou ik ook wel meer geld aan de barista uitgeven denk ik 8-)
disclaimer
pi_201113671
Ja, wij betalen dan wel veel aan boodschappen, maar we hebben op 5 jaar tijd al 2 of 3x extra afgelost op de hypotheek en ons energieverbruik is bizar laag als ik het wel eens vergelijk met anderen.

Dus het is inderdaad maar net waar je het aan uitgeeft. Verder ook weinig spectaculaire uitgaven. We verdienen ook echt wel prima, maar houden maandelijks ook echt veel over.
pi_201113766
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 19:40 schreef SQ het volgende:

[..]
Nee maar ik durf die "eer" door allerhande factoren best te claimen momenteel :X
Anders zou ik ook wel meer geld aan de barista uitgeven denk ik 8-)
Nou ben ik zo benieuwd :D

Niet alleen naar het bedrag, ook naar de factoren trouwens.
pi_201113815
@SQ weet je wanneer ze uitsluitsel geven?
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:55:06 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_201113837
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 19:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nou ben ik zo benieuwd :D

Niet alleen naar het bedrag, ook naar de factoren trouwens.
Omdat ons huis geen woonbestemming heeft wilde maar 1 bank met ons in zee, en daardoor hebben wij een lastige (wurg)constructie waarbij we bijvoorbeeld ons aflossingsvrije deel van ons vorige huis moesten inleveren, evenals ons stuk bankspaarhypotheek en hebben nu dus een volledig annuitaire lening. Daarnaast betalen we een fikse risico-opslag van bijna 1% per jaar vanwege dat bestemmingsplan :P
disclaimer
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:55:31 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_201113846
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 19:53 schreef F_r het volgende:
@:SQ weet je wanneer ze uitsluitsel geven?
Zou ergens dit jaar nog moeten gebeuren. Vingers gekruist dus.
disclaimer
pi_201113861
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 19:55 schreef SQ het volgende:

[..]
Zou ergens dit jaar nog moeten gebeuren. Vingers gekruist dus.
Dan hoop ik voor jullie heel snel en niet pas in december.

Het is ooit gebouwd als woonhuis of niet?
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:57:20 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_201113876
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 19:56 schreef F_r het volgende:

[..]
Dan hoop ik voor jullie heel snel en niet pas in december.
Och nou ja december is ook al over 3 maanden, uiteindelijk.

;(
disclaimer
pi_201113877
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 19:55 schreef SQ het volgende:

[..]
Omdat ons huis geen woonbestemming heeft wilde maar 1 bank met ons in zee, en daardoor hebben wij een lastige (wurg)constructie waarbij we bijvoorbeeld ons aflossingsvrije deel van ons vorige huis moesten inleveren, evenals ons stuk bankspaarhypotheek en hebben nu dus een volledig annuitaire lening. Daarnaast betalen we een fikse risico-opslag van bijna 1% per jaar vanwege dat bestemmingsplan :P
Vooral die risico-opslag lijkt me pijnlijk.

Wij hebben lang gehuurd dus voor mij is volledig annuïtair een soort van natuurlijk, komt nauwelijks in me op dat het ook anders kan
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:59:18 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_201113906
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 19:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wij hebben lang gehuurd dus voor mij is volledig annuïtair een soort van natuurlijk, komt nauwelijks in me op dat het ook anders kan
Ja wij kochten ons eerste huis vlak voor de eerste bubbel knapte, wij hadden 50% aflossingsvrij en dat was voor die tijd buitengewoon op safe, de meeste starters kochten 100% aflossingsvrij toen :X

Op die opslag krijg je ook geen hra, dus inderdaad dubbel kut :')
disclaimer
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:00:48 #56
244125 laziness
pi_201113928
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 19:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wij hebben ook volledig annuïtair en 6 jaar geleden gekocht dus rente is nog 3%. Maar totale hypotheeksom is wel lager dan SQ :P
pi_201113943
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:00 schreef laziness het volgende:

[..]
Wij hebben ook volledig annuïtair en 6 jaar geleden gekocht dus rente is nog 3%. Maar totale hypotheeksom is wel lager dan SQ :P
SQ en ik zitten ongeveer gelijk. Dus ik mag ook een prijs *O* *O* *O*
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:04:16 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_201113981
Ja ik verkeek me er op hoor. Ik dacht echt dat iedereen in mijn omgeving minder dan 1000 euro aan hypotheek betaalde. Dus wellicht betaal ik niet eens het meest.
(Nee ik betaal geen 1000)
disclaimer
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:07:57 #59
244125 laziness
pi_201114054
Wij betalen wel meer dan 1000 euro :Y
pi_201114090
Wij zitten rond de 1000, deels aflossingsvrij, deels overwaarde en deels annuïtair. We wonen er pas een paar maanden, dus hele lage rente :Y prima te overzien, ondanks het feit dat het huis op zich debiel duur is :')
pi_201114147
Wij ook niet onder de 1k helaas. En houden ook niet over maandelijks. Ik heb niet het idee dat we er heel erg op los leven, maar toch valt er nauwelijks te sparen.

We hadden andere carrières moeten kiezen denk Ik. Ik kan wel met enige jaloezie kijken naar leeftijdsgenoten in het bedrijfsleven en wat die verdienen. Journalistiek en onderwijs zijn daarbij vergeleken geen vetpot (en dan hebben we het ook echt niet slecht hoor).
pi_201114153
Onze hypotheek is naar een lagere rente opslag gegaan. Ik ben benieuwd deze maand. Maar we zaten boven de 1000 en dat blijven we ook.

Oude huis eerst ook. Daarna rente overgezet en gingen we naar 600
Deel aflossingsvrij deel spaar.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:18:52 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_201114221
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:14 schreef lunapuella het volgende:
Wij ook niet onder de 1k helaas. En houden ook niet over maandelijks. Ik heb niet het idee dat we er heel erg op los leven, maar toch valt er nauwelijks te sparen.

We hadden andere carrières moeten kiezen denk Ik. Ik kan wel met enige jaloezie kijken naar leeftijdsgenoten in het bedrijfsleven en wat die verdienen. Journalistiek en onderwijs zijn daarbij vergeleken geen vetpot (en dan hebben we het ook echt niet slecht hoor).
Mwah, geld is ook maar geld. Ik geloof niet zo dat het krijgen van een hoog salaris het hebben van een baan die je niet aanstaat compenseert. Dat werkt alleen maar voor heel laaggeschoold werk ;)

Wij verdienen best oké maar houden ook echt geen cent over. Ik ben blij dat mijn man heel goed kan beleggen, dat redt ons echt met al die investeringen die nog in onze dure stapel bakstenen moeten _O-
disclaimer
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:20:37 #64
244125 laziness
pi_201114254
Door de hoge WOZ waarde gingen we naar een andere tariefklasse qua rente maar dat ging om 0,10% of zo en nu zitten we in de laagste dus houdt het op.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:24:22 #65
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201114307
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:04 schreef SQ het volgende:
Ja ik verkeek me er op hoor. Ik dacht echt dat iedereen in mijn omgeving minder dan 1000 euro aan hypotheek betaalde. Dus wellicht betaal ik niet eens het meest.
(Nee ik betaal geen 1000)
Als wij nu zouden willen kopen ligt het eerder op ¤ 2500,-. Lage rente of niet :'(
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:28:03 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_201114360
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Als wij nu zouden willen kopen ligt het eerder op ¤ 2500,-. Lage rente of niet :'(
Nou dat lijkt me sterk. Tenzij je alleen genoegen neemt met vrijstaand huis in utrecht ofzo :P
disclaimer
pi_201114393
Ik geloof dat we nu rond de 800 zitten voor de hypotheek. Was 150 euro meer, maar een deel kunnen aflossen met een gift van ouders.

De huurprijs van precies dezelfde woningen is ook 750-850 euro. Maar wij hebben nog de rente aftrek. alleen ook weer het onderhoud. Al met al wel best, want wij hebben ook een eigen huis zonder schulden over een jaar of 20 :P
pi_201114416
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 18:23 schreef Sjeen het volgende:

[..]
Oudejaarswafels zijn juist wel fancy, want een echt eigen recept O+
Tnx :*

Bedankt dames voor de recept-ideeën, ik ga ze toch ook maar lekker proberen, want ze zien er goed uit!
Maar misschien toch mn al dan niet fancy wafels voor het receptenboekje...
Ik ben gewoon een beetje (veel) onzeker, wil het graag goed doen en leg de lat dan weer zo hoog dat die sowieso niet haalbaar meer is.
Onstuimige week gehad en dat helpt dan niet zo, maar ik ga voor de wafels en ga schijt hebben aan wat anderen vinden (zeg ik nu heel stoer :') ).
Maar de andere suggesties ga ik lekker voor onszelf proberen *) 8-)
Fake it till you make it...
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:32:05 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_201114434
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:29 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik geloof dat we nu rond de 800 zitten voor de hypotheek. Was 150 euro meer, maar een deel kunnen aflossen met een gift van ouders.

De huurprijs van precies dezelfde woningen is ook 750-850 euro. Maar wij hebben nog de rente aftrek. alleen ook weer het onderhoud. Al met al wel best, want wij hebben ook een eigen huis zonder schulden over een jaar of 20 :P
Haha ja dat vertel ik mezelf ook maar. Over 28 jaar hebben we in elk geval geen restschuld meer :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
pi_201114437
Wij zaten 5 jaar geleden ook zeker boven de ¤1000 hoor. Maar de spaarrekening liep dusdanig op dat we extra afgelost hebben en vorig jaar hebben we de hypotheek overgesloten, ondanks de hoge boete die we moesten betalen (dan kwam het nog steeds voordeliger uit).

Dus nu zitten we er wel net onder denk ik.
pi_201114439
Wij zijn onze financiën goed aan het bekijken omdat ik ander werk wil. Leuk dus om te zien wat jullie allemaal uitgeven ook :D
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:33:03 #72
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201114451
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:28 schreef SQ het volgende:

[..]
Nou dat lijkt me sterk. Tenzij je alleen genoegen neemt met vrijstaand huis in utrecht ofzo :P
Vrijstaande huizen in Utrecht zijn nog véél duurder :D
Wij zijn "starters" he? Al in: allebei een huurhuis nu. Dus niks aan overwaarde etc. in te brengen.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:34:50 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_201114479
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Vrijstaande huizen in Utrecht zijn nog véél duurder :D
Wij zijn "starters" he? Al in: allebei een huurhuis nu.
Ja maar je kunt echt wel iets kopen zonder dat je dan meteen 2500 euro betaalt aan hypotheek hoor. Ik zou eens beginnen met me fatsoenlijk voor te laten lichten in plaats van aan te nemen dat het soberso onmogelijk is ;)

Ik betaal nog niet eens 2500 en ik heb dus best een achterlijke hypotheek.
disclaimer
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:35:05 #74
244125 laziness
pi_201114486
quote:

[..]
Bij ¤775k hypotheek zijn dat de bruto lasten volgens de hypotheker. Zelfs in de huidige markt is dat hoog maar het ligt er maar aan wat je eisen zijn natuurlijk :+
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:35:08 #75
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201114490
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:30 schreef Nijna het volgende:

[..]
Tnx :*

Bedankt dames voor de recept-ideeën, ik ga ze toch ook maar lekker proberen, want ze zien er goed uit!
Maar misschien toch mn al dan niet fancy wafels voor het receptenboekje...
Ik ben gewoon een beetje (veel) onzeker, wil het graag goed doen en leg de lat dan weer zo hoog dat die sowieso niet haalbaar meer is.
Onstuimige week gehad en dat helpt dan niet zo, maar ik ga voor de wafels en ga schijt hebben aan wat anderen vinden (zeg ik nu heel stoer :') ).
Maar de andere suggesties ga ik lekker voor onszelf proberen *) 8-)
Heel goed, en nergens voor nodig om onzeker te zijn ^O^ :*
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:35:39 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201114497
quote:

[..]
Nou, dit idd....

Maar een procent opslag is wel balen idd, hopen dat het er asap af gaat omdat je dat de woonbestemming rond hebt.

Hier is de bruto hypotheek wat meer dan een bruto wettelijk minimum maandloon (21+), maar goed, qua energiekosten betalen we nagenoeg niets en krijgen we waarschijnlijk nog terug, dus dat maakt al een hoop goed.
Daarbij is onze hypotheek ook volledig annuïtair, dus dat maakt dat een groot deel van de maandlast simpelweg sparen in stenen is.
Ja, het is een hoop geld, maar we wonen er ook leuk voor, plus dat de waarde van het huis veel hoger ligt dan de hypotheeksom.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:35:40 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_201114498
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:35 schreef laziness het volgende:

[..]
Bij ¤775k hypotheek zijn dat de bruto lasten volgens de hypotheker. Zelfs in de huidige markt is dat hoog maar het ligt er maar aan wat je eisen zijn natuurlijk :+
Nou ja voor een vrijstaand huis in Utrecht zul je dat inderdaad wel zo ongeveer betalen :D
disclaimer
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:36:53 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201114518
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:35 schreef laziness het volgende:

[..]
En dan moet je allebei al geen overwaarde op je huidige huis hebben.... anders kun je met een beetje mazzel iets van 775K kopen met 500K hypotheek, dan is het een stuk minder.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:37:24 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201114525
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:35 schreef SQ het volgende:

[..]
Nou ja voor een vrijstaand huis in Utrecht zul je dat inderdaad wel zo ongeveer betalen :D
Neuh.... dat krijg je niet voor dat bedrag :D
Tenzij in een minder gewenste wijk :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:38:29 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_201114542
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:37 schreef Leandra het volgende:

[..]
Neuh.... dat krijg je niet voor dat bedrag :D
Tenzij in een minder gewenste wijk :')
Oh ja niet in het centrum van de stad, maar ergens in de provincie moet dat wel lukken toch.
Ik heb het uiteraard niet over Gooische villa's he.
disclaimer
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:38:40 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201114549
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:32 schreef SQ het volgende:

[..]
Haha ja dat vertel ik mezelf ook maar. Over 28 jaar hebben we in elk geval geen restschuld meer :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, de eigen woning valt niet onder de vermogensbelasting *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:38:44 #82
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201114552
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:34 schreef SQ het volgende:

[..]
Ja maar je kunt echt wel iets kopen zonder dat je dan meteen 2500 euro betaalt aan hypotheek hoor. Ik zou eens beginnen met me fatsoenlijk voor te laten lichten in plaats van aan te nemen dat het soberso onmogelijk is ;)

Ik betaal nog niet eens 2500 en ik heb dus best een achterlijke hypotheek.
In deze markt (overbieden tot minimaal ¤100.000 op de vraagprijs)? En een eengezinswoning van 100 m2 of meer in een goede buurt in een redelijk formaat stad in de provincie Utrecht dat geen opknappertje is (en waar dus nog heel veel meer geld in zou moeten)?

Show me! ^O^
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:39:09 #83
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201114564
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:35 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou, dit idd....

Maar een procent opslag is wel balen idd, hopen dat het er asap af gaat omdat je dat de woonbestemming rond hebt.

Hier is de bruto hypotheek wat meer dan een bruto wettelijk minimum maandloon (21+), maar goed, qua energiekosten betalen we nagenoeg niets en krijgen we waarschijnlijk nog terug, dus dat maakt al een hoop goed.
Daarbij is onze hypotheek ook volledig annuïtair, dus dat maakt dat een groot deel van de maandlast simpelweg sparen in stenen is.
Ja, het is een hoop geld, maar we wonen er ook leuk voor, plus dat de waarde van het huis veel hoger ligt dan de hypotheeksom.
Laat maar zien dan :P
pi_201114575
SPOILER
Ons nieuwe bed. Beetje steriel nu dus eens bedenken hoe dat anders kan.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:40:27 #85
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201114588
Verder zijn we beiden 45+ he
quote:

[..]
Veel meer. Mits in de stad Utrecht. En een redelijke wijk.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:40:48 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_201114593
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:38 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nope, de eigen woning valt niet onder de vermogensbelasting *O*
Oh kijk, dat scheelt.
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
In deze markt (overbieden tot minimaal ¤100.000 op de vraagprijs)? En een eengezinswoning van 100 m2 of meer in een goede buurt in een redelijk formaat stad in de provincie Utrecht dat geen opknappertje is (en waar dus nog heel veel meer geld in zou moeten)?

Show me! ^O^
Dat is een probleem van een andere orde, dat heeft niets te maken met maandlasten an sich. Ongelooflijk kut, dat zeker, en ik hoop ook dat die situatie voor starters snel verbetert, absoluut!
disclaimer
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:41:00 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201114596
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:38 schreef SQ het volgende:

[..]
Oh ja niet in het centrum van de stad, maar ergens in de provincie moet dat wel lukken toch.
Oh, de provincie Utrecht.... even kijken....

101 stuks, waarvan 58 beschikbaar....
https://www.funda.nl/kaar(...)%2C5.384784190803513
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:42:23 #88
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201114616
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:40 schreef SQ het volgende:

[..]
Oh kijk, dat scheelt.
[..]
Dat is een probleem van een andere orde, dat heeft niets te maken met maandlasten an sich. Ongelooflijk kut, dat zeker, en ik hoop ook dat die situatie voor starters snel verbetert, absoluut!
Nou, dat zijn toch echt de maandlasten die eraan zouden hangen voor ons. Zonder dat het huis ¤ 775.000,- kost al trouwens.

Dus :W Al kunnen we de hypotheek krijgen.

Overigens wil ik ook nog niet samenwonen, maar het lijkt erop dat die optie de komende jaren ook alleen maar onmogelijker wordt.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:43:40 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_201114634
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nou, dat zijn toch echt de maandlasten die eraan zouden hangen voor ons. Zonder dat het huis ¤ 775.000,- kost al trouwens
Maar dat komt dan omdat je dat stuk overbieden niet in je hypothecaire lening kan opnemen. Dat ligt dus niet aan de hoogte van de hypotheek an sich ;)
disclaimer
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:43:43 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201114636
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nou, dat zijn toch echt de maandlasten die eraan zouden hangen voor ons. Zonder dat het huis ¤ 775.000,- kost al trouwens
Hoe dan?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_201114650
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:38 schreef SQ het volgende:

[..]
Er staat hier (in de provincie Utrecht) een tweekapper van 112 m2 te koop voor dat bedrag :X
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:46:15 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201114670
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Er staat hier (in de provincie Utrecht) een tweekapper van 112 m2 te koop voor dat bedrag :X
Ik ken mensen die ruim 2 jaar geleden in Amersfoort een tweekapper van 1.100.000 gekocht hebben (daar stond het voor te koop, ze hebben ook nog overboden).
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_201114680
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:35 schreef Leandra het volgende:
Zo klinkt het opeens als heel veel :X
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:47:36 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_201114688
Ja jongens natuurlijk zijn er huizen die veel duurder zijn he. Dat was het hele punt ook niet :')
disclaimer
pi_201114696
quote:

[..]
Daar heb je echt geen vrijstaand huis voor. Tenminste geen waar je veilig in kunt wonen.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:48:32 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_201114699
En dat de huizenmarkt gewoon driedubbel kut is staat als een paal boven water.

Over een jaar of 10-15 gaan de meeste boomers gelukkig wel dood, dat geeft weer wat ruimte :7
disclaimer
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:49:05 #97
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201114707
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:43 schreef Leandra het volgende:

[..]
Hoe dan?
Ik heb het niet helemaal goed onthouden zie ik. Maar met ¤550.000,- en een ton moeten overbieden kom je aardig in de buurt -O-
pi_201114710
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:18 schreef SQ het volgende:

[..]
Mwah, geld is ook maar geld. Ik geloof niet zo dat het krijgen van een hoog salaris het hebben van een baan die je niet aanstaat compenseert. Dat werkt alleen maar voor heel laaggeschoold werk ;)
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')