abonnement Unibet Coolblue
pi_201099777
Heel Nederland zwoegt op thuisonderwijs en zoekt een weg in de 1,5 metermaatschappij. Maar wat betekenen deze maatregelen voor grote gezinnen? Hoe doorsta je maandenlang met zoveel mensen in een huis? En hoe verloopt het thuisonderwijs met zoveel kinderen die thuis blijven?

Familie Buddenbruck

De familie Buddenbruck woont sinds een jaar in Duitsland en krijgt hierdoor naast de Nederlandse maatregelen ook te maken met de nog strengere Duitse maatregelen. Geen speeltuintjes en wandelingetjes in de straat voor de 10 stuiterende Buddenbrucks, maar stapels geprint huiswerk en je samen zien te vermaken in huis. Naast alle zorgen is er ook mooi nieuws als blijkt dat er misschien nog wel een Buddenbruckje op komst is...

Familie Jelies

De familie Jelies uit Tollebeek ziet de quarantaine na de eerste persconferentie somber in. Vooral moeder Janneke maakt zich zorgen over het thuisonderwijs en als rasechte Urker is het gebrek aan tijd voor huishouden een waar schrikbeeld. Het gezin haalt in het dagelijks leven veel steun uit hun geloof en het is dan ook even schrikken als de kerken óók blijken te sluiten. Na verloopt van tijd vinden Johan en Janneke een nieuwe structuur en moeten ze constateren: "als je een mooie tijd hebt met het gezin vergeet je soms gewoon even dat corona er überhaupt is."

Familie Kraan

De familie Kraan uit Boskoop beleeft de quarantainetijd in hun eigen roze bubbel. Baby Sara wordt geboren in het begin van de coronapiek en dat betekent vooral voor moeder Linda dat onbezorgd genieten van haar kraamtijd geen optie is. Kraambezoek van familie is niet toegestaan. Vader Ivan is druk met zijn werk waardoor Linda met de pasgeboren baby in haar armen de andere 7 kinderen voorziet van huiswerk, aandacht en liefde. Twee kinderen moeten dit jaar ook eindexamen doen. En dan kan Linda maar tot 1 conclusie komen.. Dit is pittig, heel pittig.

In eerdere seizoenen:
SPOILER: Familie Baumgard
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Familie Quaedackers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201099792
Dat 400-500 euro? :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 19:41:37 #3
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_201099794
Voor 450 euro vreten bestellen _O_
pi_201099861
quote:
16s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 19:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat 400-500 euro? :o
Lijkt me heel sterk dat 10 plaatpizza's samen zoveel kosten.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_201099867
Het is een maisje
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_201099879
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 19:47 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Lijkt me heel sterk dat 10 plaatpizza's samen zoveel kosten.
Ja ik wou net zeggen, bij de turk hier zet je voor honderd euro heel zo'n tafel vol eten neer volgens mij.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201099901
Stinkt een baby als die geboren wordt? :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201099977
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 19:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor 450 euro vreten bestellen _O_
als je een feestje organiseert voor je zilveren bruiloft ben je natuurlijk niet verplicht om zelf te koken :) Ik vind dit wel een leuke oplossing eigenlijk.

Catering laten komen gebeurt heel veel bij feestjes die in eigen huis worden gevierd.
pi_201100176
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 19:54 schreef Verida het volgende:

[..]
als je een feestje organiseert voor je zilveren bruiloft ben je natuurlijk niet verplicht om zelf te koken :) Ik vind dit wel een leuke oplossing eigenlijk.

Catering laten komen gebeurt heel veel bij feestjes die in eigen huis worden gevierd.
Dat is toch iets heels normaals inderdaad :@ ?!
pi_201100182
quote:
16s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 19:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Stinkt een baby als die geboren wordt? :@
Nee.
pi_201100194
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 20:07 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]
Nee.
Ja had even op google gezocht schijnen voor de ouders zelfs juist lekker te ruiken de eerste dag om de band te bemoedigen. :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201100196
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 19:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor 450 euro vreten bestellen _O_
Echt fantastisch. :P
pi_201100201
Oh damn.. ik liep een halve aflevering achter en was nu bij de enge oma :{ :X
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_201100207
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 20:08 schreef littledrummergirl het volgende:
Oh damn.. ik liep een halve aflevering achter en was nu bij de enge oma :{ :X
ik heb je gewaarschuwd :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201100228
quote:
16s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 20:09 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
ik heb je gewaarschuwd :+
ik ga je pakken, pakken, pakkeeeh :%
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 20:14:07 #16
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_201100276
De outfit van oma is misschien nog wel het engst.
pi_201100315
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 20:06 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]
Dat is toch iets heels normaals inderdaad :@ ?!
Het gaat om de schatting van Rob die waarschijnlijk niet helemaal klopt bij de bestelling, niet om het inschakelen van een cateraar.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 21:05:48 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201101045
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 20:14 schreef SacreCoeur het volgende:
De outfit van oma is misschien nog wel het engst.
En anders haar tattoos wel.... dat is echt een perfecte reclame om geen tattoos te nemen, of het iig beperkt te houden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 21:07:53 #19
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_201101086
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 21:05 schreef Leandra het volgende:

[..]
En anders haar tattoos wel.... dat is echt een perfecte reclame om geen tattoos te nemen, of het iig beperkt te houden.
Ik zit zelf ook onder :D

Maar nee, geen vogel in mijn nek enzo :P
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 22:06:19 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201102254
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 21:07 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]
Ik zit zelf ook onder :D

Maar nee, geen vogel in mijn nek enzo :P
Als je van nature niet stevig bent en geen neiging tot uitdijen hebt dan kan het misschien wel, maar oma heeft nogal wat gewichtsschommelingen gehad denk ik....
En ze rookt als een ketter, dat is ook funest voor je huid natuurlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201102562
Wat een leuke afsluiter! En oma, ach.. Ze is wie ze is toch :) Liever dat dan een omhooggevallen figuur.


Ze is lief voor haar dochter en voor de kleinkids. Da's belangrijker dan een stel tattoo's imo.

[ Bericht 12% gewijzigd door Sunshine1982 op 27-08-2021 22:30:37 ]
pi_201102659
Die reactie van Harrie nadat zijn zusje geboren is O+ O+
Shine bright like a diamond.
pi_201102744
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 22:28 schreef June. het volgende:
Die reactie van Harrie nadat zijn zusje geboren is O+ O+
Ja, wat hij tegen Janneke zei O+
  Spellchecker vrijdag 27 augustus 2021 @ 22:42:33 #24
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201102976
Janneke die telkens "lekkere" tegen haar kinderen zei aan de telefoon O+
pi_201103132
Ja 'lekkere' klinkt zo leuk :D
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 22:57:52 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_201103211
Volgende keer graag wat meer Buddenbroek-achtige families en wat minder 'nette' families als Adema en Cudhogan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator vrijdag 27 augustus 2021 @ 23:05:54 #27
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201103356
Ik vond het contrast juist wel leuk in de afleveringen tussen bv Buddenbruck en Jelies.

Is dat bidden met "niet omdat we het verdienen maar blablabla" gebruikelijk bij grefo's? Vind het wel grappig klinken.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201103455
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 22:57 schreef golfer het volgende:
Volgende keer graag wat meer Buddenbroek-achtige families en wat minder 'nette' families als Adema en Cudhogan.
Ja mss een nette omwisselen voor nog ern chaos familie. :P


Ben benieuwd welke er meedoen van de winter
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201103514
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 22:57 schreef golfer het volgende:
Volgende keer graag wat meer Buddenbroek-achtige families en wat minder 'nette' families als Adema en Cudhogan.
Ik vond ook die afwisseling wel leuk.

Fam. Adema vond ik in het begin wat saai, maar die zijn bij mij gegroeid. Leuke meiden, vrolijke en relaxte ouders.

Ik vond de laatste aflevering met de familie Cudogham leuk, maar voor mij is 1 seizoen wel genoeg.

Ik ben benieuwd welke families er volgens seizoen komen O+
pi_201103843
Komen die pizza's aan, zie je zo die net vader geworden tienerzoon erachter zo staan met peuk in z'n bek. Dan valt me niets meer in als ik die gast zie.
U MAD?
pi_201104526
Ik ben een Adema fan. Leuk ook hoe moeder de vierling toesprak op hun wangedrag en hoe ze dat onderling weer oplossen. En de vierling had soort van matchende maar toch anders outfits aan, leuk.

Rob's schatting van 500 euro zal wel incl. taart en drinken zijn toch? Of hij was aan het overdrijven. Ik was verbaasd dat Thaila geen trouwjurk aanhad op haar bruiloft.

Ik zou zelf niet zo snel een tussenjaar willen door corona, maar verder prima.

Jammer dat we niet meer hebben gezien hoe het thuis gaat met de baby bij de Jellies. En de kinderen hebben alleen maar schoongemaakt terwijl ze wachten op nieuws uit het ziekenhuis?

Ik zou graag de Jellies en Adema's terug zien volgend seizoen. De andere gezinnen zijn me om het even, Buddenbrucks, Cudoghams of nieuwe gezinnen.
pi_201104622
Misschien de Kraantjes weer? Daar is nummer 9 in aantocht.

Voor de geïnteresseerden.... Marlyn heeft een sinds kort ook een eigen vlog. :P
https://www.youtube.com/channel/UCYhXtrjpZkQpt43hbkzs-EA
pi_201105305
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 01:31 schreef Tourniquet het volgende:
Misschien de Kraantjes weer? Daar is nummer 9 in aantocht.

Voor de geïnteresseerden.... Marlyn heeft een sinds kort ook een eigen vlog. :P
https://www.youtube.com/channel/UCYhXtrjpZkQpt43hbkzs-EA
Linda had op Facebook gepost dat ze niet meer mee doen.


Toen ik Janneke zo zag liggen op dat bed zag ik weer zo mijn eerste bevalling voor me. Ook ingeleid en daardoor ook vast gekluisterd aan bed door de ctg. 15 uur lang weeën en je kan geen kant op, vreselijk was dat.
Bij mijn tweede ook ingeleid en toen ik dat wist had ik een mobiele ctg gereserveerd. Die ellende van de eerste wilde ik echt niet meer doormaken. Wat een verademing was dat, ik kon heel de kamer door en zelfs douchen als ik zou willen.

Dus mocht je ingeleid worden, vraag naar een mobiele ctg. Niet elke bevalkamer heeft er eentje (althans, in het zkh waar ik bevallen ben).

[ Bericht 25% gewijzigd door Sunshine1982 op 28-08-2021 07:43:30 ]
pi_201105588
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
Komen die pizza's aan, zie je zo die net vader geworden tienerzoon erachter zo staan met peuk in z'n bek. Dan valt me niets meer in als ik die gast zie.
Rob rookt ook (of Thaila), want zag op zijn bed een pak peuken of shag liggen toen hij wachtte op zijn vaderdagcadeau.
Shine bright like a diamond.
pi_201105598
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 08:22 schreef June. het volgende:

[..]
Rob rookt ook (of Thaila), want zag op zijn bed een pak peuken of shag liggen toen hij wachtte op zijn vaderdagcadeau.
Rob volgens mij.
U MAD?
pi_201105611
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 01:31 schreef Tourniquet het volgende:
Misschien de Kraantjes weer? Daar is nummer 9 in aantocht.

Voor de geïnteresseerden.... Marlyn heeft een sinds kort ook een eigen vlog. :P
https://www.youtube.com/channel/UCYhXtrjpZkQpt43hbkzs-EA
Net eens even gekeken. Dit is toch zo a-interessant hé. En zijn er mensen die hier telkens naar gaan kijken ? Heb je dan zelf wel een leuk leven vraag ik me af, zo saai. Ze is gewoon McDonalds aan het vreten en vervolgens met volle mond haar verhaal aan het doen :').!!!! Waanzin. Onbeschoft bovendien.

Enige wat me het filmpje deed afkijken waren haar kogels die bijna uit de blouse vielen. Maar ze is 18 toch? Dan mag dat.
U MAD?
pi_201105743
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 08:26 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Net eens even gekeken. Dit is toch zo a-interessant hé. En zijn er mensen die hier telkens naar gaan kijken ? Heb je dan zelf wel een leuk leven vraag ik me af, zo saai. Ze is gewoon McDonalds aan het vreten en vervolgens met volle mond haar verhaal aan het doen :').!!!! Waanzin. Onbeschoft bovendien.

Enige wat me het filmpje deed afkijken waren haar kogels die bijna uit de blouse vielen. Maar ze is 18 toch? Dan mag dat.
Iets over op je opleiding vertellen kan best leuk en informatief zijn voor anderen die die opleiding willen doen. Maar niet in combinatie met een Mac menu wat tegelijkertijd wordt opgevroten. Het ziet er nogal tokkie uit.
pi_201105757
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 08:43 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Iets over op je opleiding vertellen kan best leuk en informatief zijn voor anderen die die opleiding willen doen. Maar niet in combinatie met een Mac menu wat tegelijkertijd wordt opgevroten. Het ziet er nogal tokkie uit.
Nouja het betreft MBO... schijnbaar is dat daar normaal om je zo te presenteren?
U MAD?
pi_201105790
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 08:45 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Nouja het betreft MBO... schijnbaar is dat daar normaal om je zo te presenteren?
Nee hoor. Ik heb ook MBO gedaan (#noshame) en ik vind dit niet echt heel erg representatief.

Jammer dat het MBO er weer wordt bijgehaald... Er zijn verschillende nuttige banen op MBO niveau, waaronder verpleegkundige.
pi_201105817
Waar de Buddenbucks echt anti reclame voor kinderen zijn, zijn de Anema's het tegenover gestelde. Die Cudoghans kunnens ze er inderdaad wel uit doen dat lijkt me zo nep als wat, bovendien gebeurt er niet veel en is het een beetje gekunstel van de productie om nog leuke afleveringen te krijgen lijkt het. De Jellies geloof ik daarintegen wel die zijn gewoon echt zo.
pi_201105820
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 08:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nee hoor. Ik heb ook MBO gedaan (#noshame) en ik vind dit niet echt heel erg representatief.

Jammer dat het MBO er weer wordt bijgehaald... Er zijn verschillende nuttige banen op MBO niveau, waaronder verpleegkundige.
Die laatste alinea van jouw post snap ik niet. Is dit een reactie op mijn post? Want daar gaat het namelijk niet over. MBO is sowieso nuttig maar ik vroeg me af of dit de standaard is qua presentatie. Geen idee hé vandaar dat ik het vraag.
U MAD?
pi_201105874
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 08:57 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Die laatste alinea van jouw post snap ik niet. Is dit een reactie op mijn post? Want daar gaat het namelijk niet over. MBO is sowieso nuttig maar ik vroeg me af of dit de standaard is qua presentatie. Geen idee hé vandaar dat ik het vraag.
Ah excuses dan :) Omdat er vaak min over het MBO wordt gedaan had ik het verkeerd opgevat.
  Moderator zaterdag 28 augustus 2021 @ 09:24:05 #43
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201106006
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
Komen die pizza's aan, zie je zo die net vader geworden tienerzoon erachter zo staan met peuk in z'n bek. Dan valt me niets meer in als ik die gast zie.
Met z'n Playmobil kapsel. Wat een sjomp is dat zeg. Die rookt aan een stuk door volgens mij.

Rob wat gematigder als je op de beelden af gaat.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201107044
Fam Q. heeft ook op FB een post geplaatst bij het filmpje waarin Janneke net bevallen was:

Wij hebben genoten van jullie, ondanks we zelf niet meededen aan een huis vol en jullie ons gewoon via fb kunnen volgen 🥰
En nog van harte gefeliciteerd Janneke 🥰

Schaamteloos dit :')
pi_201107097
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 11:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Fam Q. heeft ook op FB een post geplaatst bij het filmpje waarin Janneke net bevallen was:

Wij hebben genoten van jullie, ondanks we zelf niet meededen aan een huis vol en jullie ons gewoon via fb kunnen volgen 🥰
En nog van harte gefeliciteerd Janneke 🥰

Schaamteloos dit :')
Wow daar past een :') wel bij ja :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 12:22:33 #46
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_201107861
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 11:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Fam Q. heeft ook op FB een post geplaatst bij het filmpje waarin Janneke net bevallen was:

Wij hebben genoten van jullie, ondanks we zelf niet meededen aan een huis vol en jullie ons gewoon via fb kunnen volgen 🥰
En nog van harte gefeliciteerd Janneke 🥰

Schaamteloos dit :')
Tokkies gonna tok :X
pi_201108427
we want more tokkies en sappigere verhaallijnen
U MAD?
pi_201109796
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 13:16 schreef de_boswachter het volgende:
we want more tokkies en sappigere verhaallijnen
Ik denk niet dat dat de opzet van het programma is. En het is geen RTL 4 hè :P
  Spellchecker zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:28:49 #49
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201110025
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 15:14 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik denk niet dat dat de opzet van het programma is. En het is geen RTL 4 hè :P
Laat staan SBS ....
pi_201110075
Wat zouden de families eigenlijk krijgen per aflevering? Ben ik best benieuwd naar.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:01:33 #51
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_201112958
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 15:31 schreef lily het volgende:
Wat zouden de families eigenlijk krijgen per aflevering? Ben ik best benieuwd naar.
Ik las een keer ergens dat ze per seizoen een bedrag krijgen waar je een kleine auto van kunt kopen. Maar dat is natuurlijk ook niet echt duidelijk
  Spellchecker zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:20:17 #52
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201113219
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 19:01 schreef purebliss het volgende:

[..]
Ik las een keer ergens dat ze per seizoen een bedrag krijgen waar je een kleine auto van kunt kopen. Maar dat is natuurlijk ook niet echt duidelijk
Daar hebben ze niks aan :D
pi_201114075
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 19:01 schreef purebliss het volgende:

[..]
Ik las een keer ergens dat ze per seizoen een bedrag krijgen waar je een kleine auto van kunt kopen. Maar dat is natuurlijk ook niet echt duidelijk
Matchbox?
  Spellchecker zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:28:14 #54
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:41:53 #55
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201115568
Ik zit ineens te denken dat Jazz misschien wel leuke baantjes aangeboden krijgt voor zijn tussenjaar ... :+
pi_201115583
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:41 schreef maily het volgende:
Ik zit ineens te denken dat Jazz misschien wel leuke baantjes aangeboden krijgt voor zijn tussenjaar ... :+
Waarom? :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Spellchecker zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:44:09 #57
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201115608
quote:
16s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:42 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Waarom? :o
Hij is nu "bekend", men heeft meteen zijn ouders gezien, hij is beschikbaar, met diploma ...
pi_201115690
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:44 schreef maily het volgende:

[..]
Hij is nu "bekend", men heeft meteen zijn ouders gezien, hij is beschikbaar, met diploma ...
Ah oke, nouja een havo diploma daar heb je niet zo veel aan(op de arbeidsmarkt); maar wie weet. 8-)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:52:45 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201115779
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:28 schreef maily het volgende:

[..]
Mini.
De goedkoopste Mini kost al ¤ 24.100 dus dat mag wel een kleine auto zijn, maar niet in het kleine prijs segment :D

Het begint voor nieuwe auto's tegenwoordig met de Peugeot 108 van ¤ 12.535
De Renault Twizy tel ik niet mee, dat is meer een brommobiel met een hoop vermogen.

Maar goed, voor de prijs van 1 Mini kun je dus bijna 2 Peugeotjes kopen en dan passen ze er wel weer met z'n allen in *)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:53:44 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201115794
quote:
16s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:48 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ah oke, nouja een havo diploma daar heb je niet zo veel aan(op de arbeidsmarkt); maar wie weet. 8-)
Tussenjaar joh, dat zijn baantjes voor de leuk, niet voor "de arbeidsmarkt".
Hij ziet er prima uit, zijn ouders zijn duidelijk bekend met het uitgaansleven, ik zie hem over een tijdje wel ergens achter de bar staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 28-08-2021 21:59:37 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201115879
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:53 schreef Leandra het volgende:

[..]
Tussenjaar joh, dat zijn baantje voor de leuk, niet voor "de arbeidsmarkt".
Hij ziet er prima uit, zijn ouders zijn duidelijk bekend met het uitgaansleven, ik zie hem over een tijdje wel ergens achter de bar staan.
Ja oke maar goed dat had die zonder ook wel kunnen regelen denk ik.


Maarja laten we hopen dat die wat leuks vindt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:58:55 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201115898
quote:
16s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:57 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja oke maar goed dat had die zonder ook wel kunnen regelen denk ik.

Maarja laten we hopen dat die wat leuks vindt.
Dat denk ik ook wel, hij heeft dit programma niet nodig.
Sterker nog: ik verwacht dat hij al aan de slag was toen de uitzendingen begonnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201115920
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:58 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat denk ik ook wel, hij heeft dit programma niet nodig.
Sterker nog: ik verwacht dat hij al aan de slag was toen de uitzendingen begonnen.
Ja dat kan ook zomaar inderdaad.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201116284
Wat betreft Mac eten op camera (ik heb het filmpje niet gekeken), mukbangs zijn een ding toch?
pi_201116353
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:17 schreef Tegan het volgende:
Wat betreft Mac eten op camera (ik heb het filmpje niet gekeken), mukbangs zijn een ding toch?
Ja in japan


Die lui steken ook alen in hun reet :N
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201117132
Niet alleen in Japan mukbangs hoor.
pi_201117931
De Adema's doen niet mee in het winterseizoen. Was ook wel te verwachten want volgens mij deden ze deze keer alleen mee om de mensen te laten zien hoe het met de meiden gaat. Ze zaten geloof ik niet echt perse op die aandacht te wachten las ik ergens voordat het zomerseizoen begon.
pi_201118841
Nadine is(was?) vermist en de politie stond gelijk bij Kevin aan de deur. Aldus Kevin.
  zondag 29 augustus 2021 @ 08:14:46 #69
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201118863
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 08:05 schreef F.Sinatra het volgende:
Nadine is(was?) vermist en de politie stond gelijk bij Kevin aan de deur. Aldus Kevin.
:{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201118864
quote:
17s.gif Op zondag 29 augustus 2021 00:18 schreef praadje het volgende:
De Adema's doen niet mee in het winterseizoen. Was ook wel te verwachten want volgens mij deden ze deze keer alleen mee om de mensen te laten zien hoe het met de meiden gaat. Ze zaten geloof ik niet echt perse op die aandacht te wachten las ik ergens voordat het zomerseizoen begon.
Jammer!
  Spellchecker zondag 29 augustus 2021 @ 10:17:01 #71
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201119748
quote:
17s.gif Op zondag 29 augustus 2021 00:18 schreef praadje het volgende:
De Adema's doen niet mee in het winterseizoen. Was ook wel te verwachten want volgens mij deden ze deze keer alleen mee om de mensen te laten zien hoe het met de meiden gaat. Ze zaten geloof ik niet echt perse op die aandacht te wachten las ik ergens voordat het zomerseizoen begon.
Voor ons jammer ;)

Maar ik kan ze eigenlijk geen ongelijk geven.

De Buddenbrücks zijn het langst meedoende gezin nu?
pi_201120582
Nadine alweer terecht?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201120814
Wat is dat toch met die Quadackers steeds joh :o
pi_201121178
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 11:54 schreef Blues het volgende:
Wat is dat toch met die Quadackers steeds joh :o
Nadine is na de dood van haar man wel soort van ontspoord. Zo was ze toch niet toen haar man nog leefde?
  Spellchecker zondag 29 augustus 2021 @ 12:31:55 #75
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201121276
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 12:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nadine is na de dood van haar man wel soort van ontspoord. Zo was ze toch niet toen haar man nog leefde?
Zeker niet. Alles voor Michel en de kinderen ....
  zondag 29 augustus 2021 @ 12:32:44 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201121283
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 12:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nadine is na de dood van haar man wel soort van ontspoord. Zo was ze toch niet toen haar man nog leefde?
Behoorlijk, ze heeft volgens mij geen flauw idee hoe ze het alleen allemaal moet redden en stort zich daarom maar in een relatie, met een zak van een vent.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 29 augustus 2021 @ 12:44:54 #77
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_201121439
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 12:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nadine is na de dood van haar man wel soort van ontspoord. Zo was ze toch niet toen haar man nog leefde?
Voor de kinderen werd volgens mij wel goed gezorgd en inderdaad altijd bezig met het gezin (leek het).
Maar als je als 15-jarige met een 32-jarige vent een relatie begint gaat er mijns inziens toch iets niet goed.
pi_201122314
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 12:32 schreef Leandra het volgende:

Behoorlijk, ze heeft volgens mij geen flauw idee hoe ze het alleen allemaal moet redden en stort zich daarom maar in een relatie, met een zak van een vent.
En 'wij' zagen allang (aankomen) dat dat niet goed zou gaan. -O-
pi_201122315
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 12:32 schreef Leandra het volgende:

[..]
Behoorlijk, ze heeft volgens mij geen flauw idee hoe ze het alleen allemaal moet redden en stort zich daarom maar in een relatie, met een zak van een vent.
Nu is het behoorlijk tragisch en heftig als je plots alleen komt te staan met een stel kinderen die ook hun verdriet hebben. Je moet echt wel sterk in je schoenen staan wil je het kunnen redden.
  zondag 29 augustus 2021 @ 14:30:23 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201122887
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 13:47 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nu is het behoorlijk tragisch en heftig als je plots alleen komt te staan met een stel kinderen die ook hun verdriet hebben. Je moet echt wel sterk in je schoenen staan wil je het kunnen redden.
Klopt, en het helpt daarbij niet dat ze zo enorm veel kinderen hebben en dat ze ook nog eens geen flauw idee had hoe sommige zaken geregeld waren of moeten worden.
Het is dubbelop: en veel kinderen en een vrij traditionele rolverdeling waarbij zij van heel veel zaken geen idee had.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201125933
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 11:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Fam Q. heeft ook op FB een post geplaatst bij het filmpje waarin Janneke net bevallen was:

Wij hebben genoten van jullie, ondanks we zelf niet meededen aan een huis vol en jullie ons gewoon via fb kunnen volgen 🥰
En nog van harte gefeliciteerd Janneke 🥰

Schaamteloos dit :')
Ja dat zag ik ook!! Walgelijk gewoon!
Forever yours, forever mine, forever ours...
  zondag 29 augustus 2021 @ 20:28:31 #82
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_201131154
AT5 over schone lucht in de stad.




pi_201137329
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:05 schreef derLudolf het volgende:
Ik vond het contrast juist wel leuk in de afleveringen tussen bv Buddenbruck en Jelies.

Is dat bidden met "niet omdat we het verdienen maar blablabla" gebruikelijk bij grefo's? Vind het wel grappig klinken.
"Niet omdat wij het verdienen, maar alleen uit genade". Heel gebruikelijk ja en tekent misschien hun levenshouding. Dat alles een cadeautje is (zelfs het huis schoonmaken of een kopje koffie met de buurvrouw). Zo staan ze dus in het leven
pi_201162820
Trouwens... Plafond (en in eerder seizoen al muren) soppen. Hebben we daar niet iets eerder in dit topic over gezegd? Hou op met me hoor.

Ik al trots zijn als ik in mijn huishouden voor twee volwassenen en twee katten aan het eind van de week alles incl planten in leven heb, een wasje is gedraaid, boodschappen gedaan en de badkamer/wc schoon is. De vloer schoon is pluspunten 😂
pi_201163110
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 08:21 schreef Zusje123 het volgende:
Trouwens... Plafond (en in eerder seizoen al muren) soppen. Hebben we daar niet iets eerder in dit topic over gezegd? Hou op met me hoor.

Ik al trots zijn als ik in mijn huishouden voor twee volwassenen en twee katten aan het eind van de week alles incl planten in leven heb, een wasje is gedraaid, boodschappen gedaan en de badkamer/wc schoon is. De vloer schoon is pluspunten 😂
Ik ken iemand op dit forum die (z'n vrouw dan) iedere week de spotjes uit het plafond haalt om daar te stoffen. Dat is ook next-level.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2021 08:53:21 ]
  woensdag 1 september 2021 @ 14:13:59 #86
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_201166597
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 08:21 schreef Zusje123 het volgende:
Trouwens... Plafond (en in eerder seizoen al muren) soppen. Hebben we daar niet iets eerder in dit topic over gezegd? Hou op met me hoor.

Ik al trots zijn als ik in mijn huishouden voor twee volwassenen en twee katten aan het eind van de week alles incl planten in leven heb, een wasje is gedraaid, boodschappen gedaan en de badkamer/wc schoon is. De vloer schoon is pluspunten 😂
Ik heb het plafond nog nooit gedaan, moet ik wel eens doen eigenlijk.

Al moeite hebben met het huishouden voor twee volwassenen :P houd op met me hoor.
pi_201167108
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 08:05 schreef F.Sinatra het volgende:
Nadine is(was?) vermist en de politie stond gelijk bij Kevin aan de deur. Aldus Kevin.
Die arme jonge kinderen van haar zeg. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201178401
Eventjes gegluurd op de insta van de fam. Jelies en daar hadden ze weer een nieuw fotootje op staan van Johni. Mooie grote ogen O+

Er staat daar ook bij vermeld dat alle kinderen vernoemd zijn en naar wie. Misschien leuk om te lezen :)
  vrijdag 17 september 2021 @ 11:33:07 #89
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_201397192
Met twee kinderen in Nederland zo’n 180 euro per maand kinderbijslag, in Duitsland 600 euro.
Vadertje hoeft dus eigenlijk niet meer te werken na hun verhuizing naar Duitsland.
pi_201397664
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 09:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Eventjes gegluurd op de insta van de fam. Jelies en daar hadden ze weer een nieuw fotootje op staan van Johni. Mooie grote ogen O+

Er staat daar ook bij vermeld dat alle kinderen vernoemd zijn en naar wie. Misschien leuk om te lezen :)
Ik heb daar even gekeken, maar wat een lappen dagboektekst :D
Geen rijtje met namen gevonden :?
Mss ff een linkje.
pi_201397698
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 12:06 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik heb daar even gekeken, maar wat een lappen dagboektekst :D
Geen rijtje met namen gevonden :?
Mss ff een linkje.
https://www.instagram.com/p/CTSnpttD3uo/comments/?hl=nl
  vrijdag 17 september 2021 @ 12:17:04 #92
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_201397838
Ah die namen klinken zo ineens een stuk normaler. Leuk dat ze van twee namen bijvoorbeeld Williene hebben gemaakt.
Vond het altijd wat oubollige namen namelijk maar nu ik dit heb gelezen vind ik het wel goed gevonden.
pi_201397966
Ik vind Harrie nog steeds een hele leuke jongensnaam O+
pi_201398113
Aida, Carolien, Albertine en Williene vind ik de leukste namen.
  Tettenkoning vrijdag 17 september 2021 @ 13:05:37 #95
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201398576
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 12:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind Harrie nog steeds een hele leuke jongensnaam O+
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  vrijdag 17 september 2021 @ 14:11:56 #96
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_201399447
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 12:36 schreef Tegan het volgende:
Aida, Carolien, Albertine en Williene vind ik de leukste namen.
Albertine kan ik niet aan wennen.
Maakt verder niet uit, want past goed bij de rest, en uiteindelijk pas die naam echt bij het meisje en maakt het niet zoveel uit hoe ze heet.
Jennie vond ik ook typisch maar als ik het de ouders hoor zeggen is het toch wel heel leuk :)

Albertine is sowieso een stuk beter imo dat de Buddenbrucknamen :X
pi_201401014
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 14:11 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Albertine kan ik niet aan wennen.
Maakt verder niet uit, want past goed bij de rest, en uiteindelijk pas die naam echt bij het meisje en maakt het niet zoveel uit hoe ze heet.
Jennie vond ik ook typisch maar als ik het de ouders hoor zeggen is het toch wel heel leuk :)

Albertine is sowieso een stuk beter imo dat de Buddenbrucknamen :X
Ik had op de basisschool een meisje in de klas die Albertine zo heette. Dus het is niet helemaal zelf geknutseld, zoals Johni wel is volgens mij. Maar ik vind het leuke namen, ik houd wel van die Oud-Hollandse namen
pi_201401062
Het zijn ook allemaal leuke meiden van Jelies O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201401238
quote:
Dankje.
Leuk om te lezen.

In ons gezin en dat van mijn oom en tante zijn we ook allemaal vernoemd.
Niet iedereen (o.a.ik) is daar heul blij mee :X
pi_201401889
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 16:21 schreef Blues het volgende:

[..]
Dankje.
Leuk om te lezen.

In ons gezin en dat van mijn oom en tante zijn we ook allemaal vernoemd.
Niet iedereen (o.a.ik) is daar heul blij mee :X
Ik ❤jouw naam juist O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201404230
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 17:33 schreef mascara-klodder het volgende:

Ik ❤jouw naam juist O+
WHAT :o :D
Wel lief O+ Geef mij jouw naam maar ;)
pi_201490086
Een huis vol zit bij de laatste drie O+ #televizierring
  zondag 3 oktober 2021 @ 14:38:06 #103
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_201617877
Die 'middelste' van de Ademaatjes, (Maaike of Imre, die ook auditie had gedaan voor Dolfje weerwolfje), zat in 70 jaar kindertv :D
Ze zat in ieder geval in die kinderen voor kinderen scène. Leuk dat ze er nog mee bezig is :)
pi_201632076
Nadine is vermist, volgens Romano ontvoerd door Kevin om het kindergeld....ik dacht dat Nadine lid was van de Balkan maffia haha
  maandag 4 oktober 2021 @ 14:37:17 #105
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_201632321
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 14:16 schreef superpro het volgende:
Nadine is vermist, volgens Romano ontvoerd door Kevin om het kindergeld....ik dacht dat Nadine lid was van de Balkan maffia haha
Eerder was ze ook al kwijt toch, in augustus geloof ik.
Wat voor kindergeld? :')
  maandag 4 oktober 2021 @ 14:41:30 #107
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_201632384
quote:
Ah thanks :)
  Spellchecker maandag 4 oktober 2021 @ 15:13:29 #108
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 4 oktober 2021 @ 15:24:55 #109
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_201633062
Haar zoon Romano heeft de vermissing bij de politie gemeld en gedeeld op Facebook. Daar schrijft hij dat Nadine naar oma is gegaan en daar niet meer is teruggekeerd. Hij vermoedt dat haar ex-partner achter het kindergeld aanzit dat op 1 oktober aan de moeder is uitgekeerd. Die man is overigens niet de vader, deze is twee jaar geleden overleden.

Het valt Romano op dat haar moeder dreigementen stuurt via Facebook. „Maar ik weet honderd procent zeker dat dit niet van mama is, maar van haar ex-vriend. Helaas ben ik overal geblokkeerd door haar. Wij willen haar alleen maar netjes terug en thuis hebben.”

Politie

„De vermissing is ons bekend, we zijn ermee bezig en hebben het in onderzoek”, is de enige reactie die de politie nu kan geven.

Nadine Quaedackers heeft twaalf kinderen, van wie alleen de oudste (24) niet meer thuis woont. Over haar grote aantal kinderen zei ze twee weken geleden nog in De Limburger: „Ik weet nog dat ik de overgang van twee naar drie kinderen zo heftig vond. Maar echt: ben je eenmaal die derde voorbij, dan gaat het bijna vanzelf. Oké, je kunt met twaalf kinderen niet op vakantie, maar ik weet zeker dat mijn kinderen niets tekort komen. We doen genoeg leuke dingen, gaan bowlen of een dagje weg. We hebben niet veel nodig om het leuk met elkaar te hebben.”

Het kinderrijke gezin heeft vorig jaar meegedaan aan het KRO-NCRV-programma Een huis vol, waarin grote gezinnen in hun dagelijkse leven worden gevolgd
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_201633133
Het is ondertussen wel tijd om die kinderen uit huis te gaan plaatsen lijkt mij. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201633614
Het verwijderde bericht op FB van Nadine:

Goedemiddag allemaal,
ik ben veilig ik ben niet vermist of ontvoerd en de politie kan dat bevestigen.was bij me moeder heb met de kinderen nog gevideobeld heb hun geld overgemaakt was een nachtje bij me moeder en zou de volgende dag naar huis komen.maar ik kreeg een dreigbericht van iemand die romano kent.romano heeft een verhaal rondverteld die totaal niet waar is. En die persoon bedreigd mij dankzij romano.ik heb mezelf in veiligheid gebracht.en durf en kan niet meer naar huis.romano heeft voor alle ellende gezorgd.wil mijn kinderen bij me hebben ik mis ze.
  maandag 4 oktober 2021 @ 16:50:46 #112
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_201634039
En dan besef ik me weer dat ik in een gezin zonder drama ben opgegroeid en dat ik daar heel blij mee mag zijn.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_201634641
quote:
17s.gif Op maandag 4 oktober 2021 16:50 schreef monkyyy het volgende:
En dan besef ik me weer dat ik in een gezin zonder drama ben opgegroeid en dat ik daar heel blij mee mag zijn.
Hier staat ook nog het een en ander. Geen zin om dubbel te typen. Ze is in ieder geval terecht.

SHO / Heerlense moeder tv-programma 'Een huis vol' vermist
pi_201635096
Misschien kan er een permanent familie Quaedackers topic in SHO komen. Dit heeft niets meer te doen met Een Huis Vol.

Ik zou het fijn vinden om niet iedere post van die familie hier te lezen.
pi_201750736
STEMMEN VANAVOND!! *O* *O* *O*
pi_201761381
Ik zie dat het huis van de Nagelkerkjes te koop staat. Voor meer dan een miljoen issie van jou :P

https://www.funda.nl/koop/oudenbosch/huis-42484569-markt-45/

Apart dat er een familiefoto geblurd is terwijl we allemaal weten hoe ze eruit zien. Vloggen doen ze ook veelvuldig.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sunshine1982 op 15-10-2021 10:16:42 ]
pi_201763416
Ik vind het een schappelijke prijs voor wat je krijgt. Ik zou wel echt alles willen aanpakken :P .

Vraag me af waarom het te koop is, locatie lijkt ideaal en ze zijn er nog niet uitgegroeid.
pi_201764639
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:58 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het een schappelijke prijs voor wat je krijgt. Ik zou wel echt alles willen aanpakken :P .

Vraag me af waarom het te koop is, locatie lijkt ideaal en ze zijn er nog niet uitgegroeid.
Ik vind het huis van binnen erg mooi.

De Nagelkerkjes hebben gisteren even een vlogje gemaakt over de mooie plekjes in Oudenbosch. Slim zo met je huis in de verkoop.
pi_201764906
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:58 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het een schappelijke prijs voor wat je krijgt. Ik zou wel echt alles willen aanpakken :P .

Vraag me af waarom het te koop is, locatie lijkt ideaal en ze zijn er nog niet uitgegroeid.
Ze hebben te weinig opslagruimte voor de spullen van de bakkerijen, ijssalons en lunchroom. Dus gaan ze op zoek naar iets met een loods.
pi_201764971
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 14:42 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik vind het huis van binnen erg mooi.

De Nagelkerkjes hebben gisteren even een vlogje gemaakt over de mooie plekjes in Oudenbosch. Slim zo met je huis in de verkoop.
Linkje? :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201765678
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 15:08 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Linkje? :@
Zie post 116 :)

Oh wacht, je bedoelde de vlog :')

pi_202301191
Oma Buddenbruck is vandaag jarig! 67 jaar is ze geworden. Ze is wel heel jong overgrootoma geworden bedacht ik me net.
  dinsdag 23 november 2021 @ 18:29:00 #123
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_202307847
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oma Buddenbruck is vandaag jarig! 67 jaar is ze geworden. Ze is wel heel jong overgrootoma geworden bedacht ik me net.
Ik dacht dat die al tegen de 75 liep, vond het altijd zo'n sneu gezicht, 12 van die druktemakers en oude oma die het mag handelen... Blijkt ze nog niet eens aow-leeftijd te hebben :P
  dinsdag 23 november 2021 @ 18:42:50 #124
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_202307990
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 18:29 schreef Ceviche het volgende:

Blijkt ze nog niet eens aow-leeftijd te hebben :P
Voor haar was het met 66 jaar en 4 maanden wel al AOW.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 29 november 2021 @ 09:33:13 #125
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_202387406
Afgelopen week via de Instagrams van Buddenbruckjes en Jeliesjes te zien dat in de Kerstvakantie wederom de Buddenbruckjes, Jeliesjes en Cudogammetjes worden gevolgd door Een Huis Vol.

De familie Jelies had trouwens corona afgelopen weken. Benieuwd of dat dat er nog in voorkomt.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_202396827
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 09:33 schreef J-net het volgende:

De familie Jelies had trouwens corona afgelopen weken. Benieuwd of dat dat er nog in voorkomt.
Verassend ook, vaccinatie is de duivel in Tollebeek :') :')
pi_202398364
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 20:32 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Verassend ook, vaccinatie is de duivel in Tollebeek :') :')
Daar waren ze ook helemaal blij mee. Niet gevaccineerd en toch beschermd. En iedere dag kwam er wel iemand iets brengen dus het is ook lekker Tollebeek en Urk rond gegaan. o|O
pi_202398646
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 09:33 schreef J-net het volgende:
Afgelopen week via de Instagrams van Buddenbruckjes en Jeliesjes te zien dat in de Kerstvakantie wederom de Buddenbruckjes, Jeliesjes en Cudogammetjes worden gevolgd door Een Huis Vol.

De familie Jelies had trouwens corona afgelopen weken. Benieuwd of dat dat er nog in voorkomt.
Oh prima selectie
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202420946
https://www.1limburg.nl/e(...)-weg?context=default

Zo te zien is die moeder Nadine helemaal ontspoort. Ook al een tijdje weer bij die ex terug.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
pi_202421374
Hier wordt inderdaad gezegd dat Nadine is opgepakt voor de brandstichting:

https://www.linda.nl/nieu(...)ZD6Cb2fCvF2R9bVwGN8c

Triest. Arme kinderen. Uit huis gehaald (of begeleid wonen) en nu ook geen huis meer.
pi_202421941
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_202534696
Linda Kraan is vandaag uitgerekend. Lang gaat het niet meer duren :)
  Moderator donderdag 9 december 2021 @ 08:07:54 #133
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202534763
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 18:29 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Ik dacht dat die al tegen de 75 liep, vond het altijd zo'n sneu gezicht, 12 van die druktemakers en oude oma die het mag handelen... Blijkt ze nog niet eens aow-leeftijd te hebben :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202535632
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 07:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Linda Kraan is vandaag uitgerekend. Lang gaat het niet meer duren :)
Die was alweer zwanger? :o
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_202535752
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:02 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Die was alweer zwanger? :o
Jaja, 9 maanden alweer :P
  donderdag 9 december 2021 @ 10:33:22 #136
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202535913
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:02 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Die was alweer zwanger? :o
Ja:

https://www.linda.nl/nieu(...)tjes-negende-kindje/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202536046
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:14 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Jaja, 9 maanden alweer :P
quote:
Zal dit dan de laatste zijn? :D
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_202536576
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:47 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
[..]
Zal dit dan de laatste zijn? :D
Heb zo'n vermoeden van niet. Al is ze nu natuurlijk al 41 dacht ik.
  donderdag 9 december 2021 @ 11:44:53 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202536676
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:37 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Heb zo'n vermoeden van niet. Al is ze nu natuurlijk al 41 dacht ik.
Ik zie haar echt nog wel doorgaan tot de natuur zegt dat het genoeg is, en hopelijk zegt de natuur dat niet met een kindje met ernstige afwijkingen, want ze zal vrijwel zeker niet tot een abortus kunnen beslissen en de druk van de zorg voor een kindje met een handicap zal het leven van de andere kinderen heel erg negatief beïnvloeden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202536759
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:44 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik zie haar echt nog wel doorgaan tot de natuur zegt dat het genoeg is, en hopelijk zegt de natuur dat niet met een kindje met ernstige afwijkingen, want ze zal vrijwel zeker niet tot een abortus kunnen beslissen en de druk van de zorg voor een kindje met een handicap zal het leven van de andere kinderen heel erg negatief beïnvloeden.
Nu je het zegt ja. Ik denk inderdaad niet dat ze zo'n zwangerschap zal afbreken. Kans wordt natuurlijk wel steeds groter zo met haar leeftijd.
pi_202537104
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:37 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Heb zo'n vermoeden van niet. Al is ze nu natuurlijk al 41 dacht ik.
Als ze verstandig zijn. Was dit de laatste :Y
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_202676092
De nieuwe afleveringen (vanaf a.s. maandag t/m oudejaarsdag op tv) staan al op NPO Plus.
pi_202722210
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 02:05 schreef Tourniquet het volgende:
De nieuwe afleveringen (vanaf a.s. maandag t/m oudejaarsdag op tv) staan al op NPO Plus.
Ja, ik kijk nu aflevering 4 en wat denk je?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|:(
pi_202722269
Vanavond al :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202722361
Heb al bijna alles gezien.

Kan Rob wel steeds meer waarderen dan in het begin.
Ben aan hem en z’n zooitje gewend na al die jaren
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_202722618
Het nieuwe gezin vind ik nog steeds niets aan, daarom verder spoelen als zij in beeld komen en waardoor ik maar 2 gezinnen volg.
pi_202722648
Niet spoileren aub :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202722787
Oh die vent lacht echt in/na iedere zin. Strontirritant
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_202722869
Lekker op vakantie


Zal wel een gekkenhuis worden
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202723163
Wat is dit voor een accent? :D (Van die kraamzuster)
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_202723339
Lol die broer lijkt behoorlijk op hem
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 20 december 2021 @ 19:46:27 #152
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_202723393
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 19:35 schreef Felagund het volgende:
Wat is dit voor een accent? :D (Van die kraamzuster)
Urks volgens mij
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_202723404
;(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 20 december 2021 @ 19:52:35 #154
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_202723520
Die vader van dat nieuwe gezin zit zo in mijn irritatiezone. Maar ik ben echt de enige die dat denkt als ik social media zo bekijk.
pi_202723587
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 19:46 schreef monkyyy het volgende:

[..]
Urks volgens mij
Ik kon er weinig van maken. :D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Moderator maandag 20 december 2021 @ 19:55:21 #156
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202723589
"Ik heb d'r een keer hard aangepakt"

Johan _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202724310
Vader Cudogham opende de aflevering met een vooraf ingestudeerde grap en deed daarna een hele aflevering over brood halen. Het duurde mij zelfs te lang.

Johan maakt weer een smerige seksgrap :{ . Ik houd best van zulke humor maar dan onder vrienden ofzo. Nu was het vies.

Buddenbrucks, tja, ik interesseerde me niet echt voor hun katten.
pi_202724370
En die meiden Jellies zijn zo goed in schoonmaken maar een pakje boter halen bij de supermarkt is teveel gevraagd, daarvoor moeten ze pa tien keer bellen.
pi_202724450
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Tegan het volgende:
Vader Cudogham opende de aflevering met een vooraf ingestudeerde grap en deed daarna een hele aflevering over brood halen. Het duurde mij zelfs te lang.

Johan maakt weer een smerige seksgrap :{ . Ik houd best van zulke humor maar dan onder vrienden ofzo. Nu was het vies.

Buddenbrucks, tja, ik interesseerde me niet echt voor hun katten.
Naja zeg
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202724780
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 19:52 schreef purebliss het volgende:
Die vader van dat nieuwe gezin zit zo in mijn irritatiezone. Maar ik ben echt de enige die dat denkt als ik social media zo bekijk.
Ik trek hem ook slecht hoor :X loopt vooral een beetje populair en laconiek te doen. Lijkt meer bezig te zijn met hoe hij overkomt op tv dan met zijn kinderen.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_202724791
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 19:52 schreef purebliss het volgende:
Die vader van dat nieuwe gezin zit zo in mijn irritatiezone. Maar ik ben echt de enige die dat denkt als ik social media zo bekijk.
Nee hoor.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_202725232
Weet iemand op welke camping de Cudoghammetjes waren? Lijkt me een leuke plek. Verder vind ik Een Huis Vol niet zoveel meer aan. Het is allemaal meer van hetzelfde.
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
pi_202726343
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2021 19:55 schreef derLudolf het volgende:
"Ik heb d'r een keer hard aangepakt"

Johan _O-
"Hij is weer ondeugend"
Janneke mag wel uitkijken :X :+
pi_202726357
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 20:40 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
Ik trek hem ook slecht hoor :X loopt vooral een beetje populair en laconiek te doen. Lijkt meer bezig te zijn met hoe hij overkomt op tv dan met zijn kinderen.
Dit ja.
pi_202726406
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 20:40 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
Ik trek hem ook slecht hoor :X loopt vooral een beetje populair en laconiek te doen. Lijkt meer bezig te zijn met hoe hij overkomt op tv dan met zijn kinderen.
Ja dat zeker
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202726602
Ik ga morgen even kijken. Al wel het voorstukje gehad en ik moest wel lachen om Rob. 'Je brengt haar naar school, niet naar de slager. ' _O-

Vader Cudo had vorig seizoen al een hoge irritatiefactor bij mij en ik gok dat dat dit seizoen niet anders gaat zijn. Van mij had die familie mogen wieberen. Jammer van de kinderen, want die vind ik wel leuk.
  maandag 20 december 2021 @ 22:59:44 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202728794
Dit was toch een herhaling?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 20 december 2021 @ 23:01:58 #168
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_202728862
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 22:59 schreef Leandra het volgende:
Dit was toch een herhaling?
Nee nieuwe afleveringen.
  maandag 20 december 2021 @ 23:05:49 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202728990
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2021 23:01 schreef Tinos85 het volgende:

[..]
Nee nieuwe afleveringen.
Oh.... dan moet ik weer opnieuw kijken.... ik dacht na een kwartiertje van "Okay, dit heb ik allemaal al gezien, ik ga wat anders doen".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202729332
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 20:59 schreef Little_Acorn het volgende:
Weet iemand op welke camping de Cudoghammetjes waren? Lijkt me een leuke plek.
Netl de Wildste Tuin in Kraggenburg
  maandag 20 december 2021 @ 23:50:38 #171
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_202729873
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Tegan het volgende:
Vader Cudogham opende de aflevering met een vooraf ingestudeerde grap en deed daarna een hele aflevering over brood halen. Het duurde mij zelfs te lang.

Johan maakt weer een smerige seksgrap :{ . Ik houd best van zulke humor maar dan onder vrienden ofzo. Nu was het vies.

Buddenbrucks, tja, ik interesseerde me niet echt voor hun katten.
Helemaal eens, familie Jelies vind ik echt leuk om naar te kijken zolang er maar niet gepraat wordt over wat er gebeurt in de slaapkamer.

De cudoghams zijn wel een leuk gezin hoor, maar er wordt imo niet gefocust op interessante dingen.

En in 12 seizoenen buddenbruck is blijkbaar al zoveel laten zien dat er nu katten worden gevolgd. Tja. Het programma zou natuurlijk ook tijd kunnen besteden aan hobby's van de kinderen, of wat de oudere kinderen doen qua opleiding/werk, want op de een of andere manier weet ik dat dus nog steeds niet. Of hoe Charienne in elkaar zit. Het is weleens gepost op Social media maar ik vind het jammer dat dat in de serie niet aan bod komt (de ouders worden vaak meer gevolgd dan de kinderen/gezin).
  maandag 20 december 2021 @ 23:51:48 #172
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_202729888
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 23:05 schreef Leandra het volgende:

[..]
Oh.... dan moet ik weer opnieuw kijken.... ik dacht na een kwartiertje van "Okay, dit heb ik allemaal al gezien, ik ga wat anders doen".
:D het is ook wel veel van hetzelfde. Maar misschien kijken we gewoon al te lang en ligt het aan ons :+
  maandag 20 december 2021 @ 23:57:19 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202729966
Maar een deel hebben we toch echt al gezien? De nieuwe kamer voor Harry, die blauw geverfd wordt, de tig kratten met boodschappen die ze dan in Amsterdam direct leeghalen om statiegeld voor de kratten te besparen (dat bespaar je ook alleen maar één keer), en de miljoenmiljard pakken havermelk die in de bonus waren...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202730245
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 23:57 schreef Leandra het volgende:
Maar een deel hebben we toch echt al gezien? De nieuwe kamer voor Harry, die blauw geverfd wordt, de tig kratten met boodschappen die ze dan in Amsterdam direct leeghalen om statiegeld voor de kratten te besparen (dat bespaar je ook alleen maar één keer), en de miljoenmiljard pakken havermelk die in de bonus waren...
Wat jij noemt is een oude aflevering, niet degene die vandaag op tv was.
  dinsdag 21 december 2021 @ 00:28:58 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202730263
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 00:24 schreef Tegan het volgende:

[..]
Wat jij noemt is een oude aflevering, niet degene die vandaag op tv was.
Ik zit net terug te kijken? Alweer.... gewoon de uitzending die om 19.04 uur begon?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202730274
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 00:28 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik zit net terug te kijken? Alweer.... gewoon de uitzending die om 19.04 uur begon?
https://www.npostart.nl/een-huis-vol/20-12-2021/KN_1727825
  dinsdag 21 december 2021 @ 00:44:31 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202730310
Ik weet al wat het probleem is, op een of andere manier zit er iets mis bij Ziggo, ik keek terug via de TV-gids en dan staat er simpelweg een oude aflevering, een hele reeks oude afleveringen....

Via NPO-start wel een aflevering die ik nog niet ken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202734131
Linda Kraan is bevallen van dochtertje Elin.

De bevalling ging zo snel dat de verloskundige net te laat kwam, meldt de kersverse moeder op Instagram. ,,Ivan (de man van Linda, red.) heeft zijn dochter op de wereld geholpen met de fantastische hulp van oudste dochter Marlynn Sofieke.”

[ Bericht 74% gewijzigd door Sunshine1982 op 21-12-2021 13:00:59 ]
pi_202734156
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 21:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ga morgen even kijken. Al wel het voorstukje gehad en ik moest wel lachen om Rob. 'Je brengt haar naar school, niet naar de slager. ' _O-

Vader Cudo had vorig seizoen al een hoge irritatiefactor bij mij en ik gok dat dat dit seizoen niet anders gaat zijn. Van mij had die familie mogen wieberen. Jammer van de kinderen, want die vind ik wel leuk.
Ja en die moeder vind ik ook wel oke eigenlijk. Maar die pa is vooral reclame voor hemzelf aan het maken als tv persoonlijkheid lijkt het ja.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202736578
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 00:44 schreef Leandra het volgende:
Ik weet al wat het probleem is, op een of andere manier zit er iets mis bij Ziggo, ik keek terug via de TV-gids en dan staat er simpelweg een oude aflevering, een hele reeks oude afleveringen....

Via NPO-start wel een aflevering die ik nog niet ken.
Ik zag idd bij ziggo go gids ook oude afleveringen staan, maar als je gaat kijken zijn het wel weer nieuwe afleveringen
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  dinsdag 21 december 2021 @ 16:52:02 #181
403520 Sway-
La vie est belle
pi_202738565
Die Cynthia lijkt mij zo’n lieve moeder O+ Heb ik bij Janneke ook. Bij de buddenbruckjes zal t vast ook zo zijn alleen lijkt die gewoon wat drukker met andere dingen. Maargoed dat is een momentopname en een aanname.
pi_202739213
Die vader Cudo trek ik ook heel slecht. Die moeder iets beter, maar beiden zijn ze in mijn ogen heel bewust bezig om een positief beeld van zichzelf neer te zetten... Heeft helaas voor hun een tegengesteld effect :')

En die Miguel... wát een lambal is dat zeg. Volop klagen dat het huisje slecht en helemaal niks is. Hallo, wees blij dat je überhaupt wat krijgt. Wat had ie verwacht? Een volledig opgeknapt en ingericht huis naar de laatste mode?
Sowieso op badslippers gaan klussen... :') :')

En verder eens met bovenstaande posters, wat vernieuwing kan dit programma wel gebruiken.
pi_202740160
Gewoon drie nieuwe gezinnen :Y
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_202740657
Een huis vol
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202740663
Iedere keer als ik dit kijk weet ik zekerder dat ik nooit kinderen wil, hebben die mensen nog weleens een uurtje voor zichzelf? :{
pi_202740674
Nou iemand vroeg er om, het gaat wat meer over die meid
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 21 december 2021 @ 19:14:03 #187
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_202740744
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 december 2021 19:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou iemand vroeg er om, het gaat wat meer over die meid
:') ja ik voelde me meteen aangesproken ja :')
Vind ik dan ook een heel leuk fragment dus ik vind dat ik helemaal gelijk had :Y
pi_202740752
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 19:14 schreef Ceviche het volgende:

[..]
:') ja ik voelde me meteen aangesproken ja :')
Vind ik dan ook een heel leuk fragment dus ik vind dat ik helemaal gelijk had :Y
Ik ook hoor maar vind kleine katten ook altijd wel leuk :@ :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202740767
Ik vind dat echt lelijk, dat houten zelfgetimmerde meubilair. Die keuken lijkt net alsof er kastjes kapot zijn en er daarom maar hout is ingezet.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_202740790
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 19:15 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind dat echt lelijk, dat houten zelfgetimmerde meubilair. Die keuken lijkt net alsof er kastjes kapot zijn en er daarom maar hout is ingezet.
Ja vond dit ook niks

Kan wel mooi zijn zelfgemaakte meubels maar dit leuk inderdaad net een opknappertje
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202740808
Hey Yoriën doet weer mee :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202740934
Oh wonen ze op Urk?


:')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202740999
Ahahahaha 'of we gaan een oogcorrectie voor papa uitzoeken'
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_202741034
Xavier is ineens goed aan het opdrogen zeg.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_202741059
Lekker makkelijk Johan
pi_202741082
Ja pff. Alsof iemand verschonen leuk vindt. :|W

Alleen als vrouw kun je het niet met clichématige praatjes op je partner afwentelen.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  dinsdag 21 december 2021 @ 20:11:36 #197
403520 Sway-
La vie est belle
pi_202741946
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 december 2021 19:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Hey Yoriën doet weer mee :o
Ik vraag me altijd af hij n beetje oké is
pi_202742021
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 20:11 schreef Sway- het volgende:

[..]
Ik vraag me altijd af hij n beetje oké is
Nou ik denk wel dat die een schop onder zijn hol nodig heeft
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 21 december 2021 @ 20:20:29 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202742246
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 december 2021 20:13 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Nou ik denk wel dat die een schop onder zijn hol nodig heeft
En flink ook.

Jammer dat de hele bende weer mee moest naar dat paardrijden, was daar gewoon met alleen Thalia en Chariënne naartoe gegaan, was ook meer tijd voor Chariënne te paard geweest.
Maar goed, dit was waarschijnlijk weer zo'n "voor TV uitje", niet dat dat kind nou regelmatig naar die manege mag, wat wel heel goed voor haar zou zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202742617
Ik begreep juist dat het de zorgboerderij was waar ze wel vaker naartoe ging?
pi_202743272
Cynthia leek niet echt bevriend te zijn met haar Pride vrienden...

Het lijkt me niet gezond als je de hele week in bed blijft liggen, straks krijg je nog een longembolie ofzo :{ . Maar Janneke mag weer heel het huishouden doen vanaf de tweede week.

En verder, ik heb niets met paarden, maar de Buddenbrucks lijken een stuk rustiger geworden naarmate de kleintjes ouder zijn geworden. En Xaviee o.i.d. is echt nog een flink stuk afgevallen, zo knap.
pi_202743298
Waren Iven en Cynthia misschien aan het hengelen voor een gesponsorde keuken?
  dinsdag 21 december 2021 @ 21:13:30 #203
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_202743751
Ik heb Chariënne nog nooit zo veel zien lachen en genieten als bij en op het paard. ^O^
Hopelijk gaan ze dat heel vaak met haar doen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_202743949
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2021 21:13 schreef golfer het volgende:
Ik heb Chariënne nog nooit zo veel zien lachen en genieten als bij en op het paard. ^O^
Hopelijk gaan ze dat heel vaak met haar doen.
Ja, dat was fantastisch. En haar drukke broertjes gedroegen zich toch wat rustiger had ik het idee. Lieten haar haar moment hebben.
  dinsdag 21 december 2021 @ 21:45:18 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202744685
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 20:34 schreef Ronaldussen het volgende:
Ik begreep juist dat het de zorgboerderij was waar ze wel vaker naartoe ging?
Zo begreep ik het niet, wel dat ze naar de zorgboerderij gaat, maar niet dat deze manege ook automatisch die zorgboerderij zou zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 21 december 2021 @ 23:24:13 #206
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202747159
Volgens mij de eerste aflevering dag ik Chariene iets hoor zeggen.

Ik vind dat pride gebeuren best gekunsteld overkomen eigenlijk.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Spellchecker woensdag 22 december 2021 @ 06:47:13 #207
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202748294
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 23:24 schreef derLudolf het volgende:
Volgens mij de eerste aflevering dag ik Chariene iets hoor zeggen.

Ik vind dat pride gebeuren best gekunsteld overkomen eigenlijk.
Dat campinggedoe ook.
pi_202748399
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 23:24 schreef derLudolf het volgende:
Volgens mij de eerste aflevering dag ik Chariene iets hoor zeggen.

Ik vind dat pride gebeuren best gekunsteld overkomen eigenlijk.
Zei ze wat dan? Volgens mij praat ze helemaal niet.
Het zal toch voor die ouders al wel langer duidelijk zijn dat er iets niet in orde was, en toch pas niet na afronden van alle onderzoeken?

Rob praat zelf altijd alsof hij een speech aan het geven is. Zo ook tegen die kinderen buiten bij de bowlingbaan.

Ik vond dat pride “gedoe” ook erg nep overkomen.
pi_202748412
Ik zit nog in de eerste aflevering.

Ik vond de opmerking van Iven wel apart toen hij 2 uurtjes skelter regelde voor de kids. Hij zei dat het ook in zijn voordeel werkte, want als hij wat voor de kinderen doet, doen ze later weer wat terug voor hem. Zoiets zei hij. Blijkbaar wil hij voor alles wat terug zien? Vreemde insteek vond ik het.
pi_202748597
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 21:45 schreef Leandra het volgende:

[..]
Zo begreep ik het niet, wel dat ze naar de zorgboerderij gaat, maar niet dat deze manege ook automatisch die zorgboerderij zou zijn.
Zou prima kunnen :Y

-----

Dat stukje met gaypride was erg nep inderdaad en die Iven moest duidelijk laten merken dat de nieuwe keuken toch echt zijn ontwerp was... Gast, hoe kinderachtig ben je? :X
  woensdag 22 december 2021 @ 10:36:10 #211
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_202749860
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 07:23 schreef amaranta het volgende:

[..]
Zei ze wat dan? Volgens mij praat ze helemaal niet.
Het zal toch voor die ouders al wel langer duidelijk zijn dat er iets niet in orde was, en toch pas niet na afronden van alle onderzoeken?

Rob praat zelf altijd alsof hij een speech aan het geven is. Zo ook tegen die kinderen buiten bij de bowlingbaan.

Ik vond dat pride “gedoe” ook erg nep overkomen.
Nee, ze weten het al heel lang volgens mij, volgens mij in ieder geval toen de serie (met hen) begon.
Maar ik kan me voorstellen dat ze nu steeds beter een beeld krijgen van haar beperking en hoe ver ze gaat komen.
  Moderator woensdag 22 december 2021 @ 11:07:29 #212
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202750164
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 07:23 schreef amaranta het volgende:

[..]
Zei ze wat dan? Volgens mij praat ze helemaal niet.
Het zal toch voor die ouders al wel langer duidelijk zijn dat er iets niet in orde was, en toch pas niet na afronden van alle onderzoeken?

Ja of nee, een keer of drie :+ geen hele volzin maar wel meer dan alle andere afleveringen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202750308
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 23:24 schreef derLudolf het volgende:
Volgens mij de eerste aflevering dag ik Chariene iets hoor zeggen.

Ik vind dat pride gebeuren best gekunsteld overkomen eigenlijk.
Toen ze in de eerste aflevering namen voor de katjes aan het bedenken waren kwam ze met Mickey Moes O+
pi_202750487
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 11:19 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Toen ze in de eerste aflevering namen voor de katjes aan het bedenken waren kwam ze met Mickey Moes O+
Rare naam voor een poes. Doe dan Pickey Poes.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Spellchecker woensdag 22 december 2021 @ 13:10:10 #215
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202751542
Vanavond:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202751591
Ik vind de familie buddenbrock veel beter te pruimen dan vorige jaren, De kinderen zijn niet zo druk meer, gehoorzamen beter en pa is veel meer betrokken bij het gezin. Die oudste zoon en zijn gezinnetje zijn gelukkig het huis uit, dat maakt al veel verschil

en die amsterdamse familie vind ik erg acteren, daar gebeurt helemaal niets spontaans en die ouders vinden zichzelf helemaal geweldig. En die keuken vind ik lijken op de hutten die kinderen in de zomervakantie mogen bouwen....en die andere afgebladderde meubels vind ik ook niets

en de jellies....tja dat zijn gewoon de jellies
pi_202754144
Je kan zeggen van de Cudo's zeggen wat je wil, ze zien er allebei nog prima uit voor hun leeftijd. Geen rimpeltje te bespeuren en Cynthia heeft vaak een mooie blos. Kunnen genen zijn, maar ik geloof ook zeker dat het met hun levensstijl te maken heeft.
  woensdag 22 december 2021 @ 19:13:31 #218
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_202757205
Opvallend dat iedereen wordt geblurd.
pi_202757251
Ik ben fan van Harrie :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 22 december 2021 @ 19:23:01 #220
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_202757377
Kotsen in de auto :{
pi_202757395
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 19:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Kotsen in de auto :{
Kán gebeuren hè
pi_202757617
Dat liedje wtf :')
pi_202757646
Wat een leuke jongen die grote broer
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202757700
Johan en zijn gender specifieke opvoeding
  woensdag 22 december 2021 @ 19:42:24 #225
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_202757786
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 19:37 schreef Rianne84 het volgende:
Johan en zijn gender specifieke opvoeding
ja echt verschrikkelijk
pi_202757818
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 19:33 schreef Fleischmeister het volgende:
Dat liedje wtf :')
Echt erg
pi_202757833
Frikandellen op de bbq :r
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 22 december 2021 @ 19:56:40 #228
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_202758071
die schijven die ze hamburgers noemden zijn ook blegh
pi_202758559
Kik en Oos samen was leuk om te zien.
pi_202758812
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 19:37 schreef Rianne84 het volgende:
Johan en zijn gender specifieke opvoeding
Laat ze lekker. Die kinderen komen daar echt wel los van.
  woensdag 22 december 2021 @ 20:53:46 #231
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_202759498
Rijdt Rob in een Britse Volvo (stuur aan de rechterkant) met Nederlands nummerbord in Duitsland?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_202759570
quote:
11s.gif Op woensdag 22 december 2021 20:53 schreef golfer het volgende:
Rijdt Rob in een Britse Volvo (stuur aan de rechterkant) met Nederlands nummerbord in Duitsland?
Ging thaila niet gewoon rijden?
pi_202759852
quote:
11s.gif Op woensdag 22 december 2021 20:53 schreef golfer het volgende:
Rijdt Rob in een Britse Volvo (stuur aan de rechterkant) met Nederlands nummerbord in Duitsland?
Ik denk dat het spiegelbeeld was ivm de camera.
pi_202759905
Bevroren vlees BBQen ;( .

Weer typische taferelen bij de Jellies. Moeder zorgt voor het hele huishouden en vader kookt alleen als het met de BBQ is.

Kik was inderdaad heel lief zo samen met Oos.

Beetje een vrije school. Zouden ze met ieder kind zo'n toneelstukje doen? Ik zou daar vroeger echt niet zomaar aan meedoen... Een awkward nummer gezongen door de leraren hadden wij wel ook :P .

Verder voor mijn gevoel niet veel opmerkelijks gezien.
  Moderator woensdag 22 december 2021 @ 21:12:03 #235
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202760009
quote:
11s.gif Op woensdag 22 december 2021 20:53 schreef golfer het volgende:
Rijdt Rob in een Britse Volvo (stuur aan de rechterkant) met Nederlands nummerbord in Duitsland?
Is het niet gewoon gespiegeld gefilmd?

Een auto met een stuur rechts kun je gewoon op Nederlands kenteken krijgen. Neem aan dat dat voor een Duits KfZ Kennzeichen niet anders is. Anders zet je hem eerst op NL kenteken.

Dat was ook het trucje om als particulier een tank op kenteken te krijgen. In het VK is dat vrij eenvoudig, toen ze nog bij ons hoorden kon je een Brits kenmerken zo omzetten naar een Nederlands kenteken.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202760564
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 21:08 schreef Tegan het volgende:
Bevroren vlees BBQen ;( .

Weer typische taferelen bij de Jellies. Moeder zorgt voor het hele huishouden en vader kookt alleen als het met de BBQ is.

Kik was inderdaad heel lief zo samen met Oos.

Beetje een vrije school. Zouden ze met ieder kind zo'n toneelstukje doen? Ik zou daar vroeger echt niet zomaar aan meedoen... Een awkward nummer gezongen door de leraren hadden wij wel ook :P .

Verder voor mijn gevoel niet veel opmerkelijks gezien.
Vind je? Ik vind dat de oudste kinderen er veel te veel bij betrokken worden. Want moest Jennie nou in de nacht bezig zijn met de één na jongste? En werd ze in de ochtend uit bed geroepen om te helpen? Dat begreep ik er namelijk uit.

De kinderen doen het allemaal zonder te morren omdat ze niet beter weten. Normaal is het echte niet. Janneke en Johan hebben voor zo'n groot gezin gekozen en daar moeten ze hun kinderen niet mee opzadelen.
  woensdag 22 december 2021 @ 21:37:48 #237
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_202760662
quote:
16s.gif Op woensdag 22 december 2021 19:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Frikandellen op de bbq :r
Oh dat is heerlijk hoor. Met wat Hela curry. :9~
Verse knakworsten zijn ook lekker op de bbq.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator woensdag 22 december 2021 @ 21:39:36 #238
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202760711
Ik kijk nu terug, die XC90 is inderdaad een met het stuur rechts.

Daar is een veel kleinere markt voor, dus tweede hands erg goedkoop.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202760735
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 21:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Vind je? Ik vind dat de oudste kinderen er veel te veel bij betrokken worden. Want moest Jennie nou in de nacht bezig zijn met de één na jongste? En werd ze in de ochtend uit bed geroepen om te helpen? Dat begreep ik er namelijk uit.

De kinderen doen het allemaal zonder te morren omdat ze niet beter weten. Normaal is het echte niet. Janneke en Johan hebben voor zo'n groot gezin gekozen en daar moeten ze hun kinderen niet mee opzadelen.
ja nou ja ik heb ook niet voor dit leven gekozen en hier ben ik 40 uur per week aan het werk
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202760772
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 21:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Vind je? Ik vind dat de oudste kinderen er veel te veel bij betrokken worden. Want moest Jennie nou in de nacht bezig zijn met de één na jongste? En werd ze in de ochtend uit bed geroepen om te helpen? Dat begreep ik er namelijk uit.

De kinderen doen het allemaal zonder te morren omdat ze niet beter weten. Normaal is het echte niet. Janneke en Johan hebben voor zo'n groot gezin gekozen en daar moeten ze hun kinderen niet mee opzadelen.
Ben ik met je eens. Die oudste kinderen moeten heel veel met de kleintjes doen, en ook heel veel oppassen als pa en moe even weg moeten.

en harry hoeft niets..
pi_202760862
Omg. Johan beeldde met 2 galia meloenen een stel tieten uit en riep Jennieeee :') Apart weer.
  woensdag 22 december 2021 @ 23:05:40 #242
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_202762941
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 21:06 schreef amaranta het volgende:

Ik denk dat het spiegelbeeld was ivm de camera.
Nope.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Spellchecker woensdag 22 december 2021 @ 23:06:17 #243
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202763158
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 21:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Vind je? Ik vind dat de oudste kinderen er veel te veel bij betrokken worden. Want moest Jennie nou in de nacht bezig zijn met de één na jongste? En werd ze in de ochtend uit bed geroepen om te helpen? Dat begreep ik er namelijk uit.

De kinderen doen het allemaal zonder te morren omdat ze niet beter weten. Normaal is het echte niet. Janneke en Johan hebben voor zo'n groot gezin gekozen en daar moeten ze hun kinderen niet mee opzadelen.
Ja ook volledig mee eens, was me even ontschoten, dat stuk met Jennie viel mij ook verkeerd.
pi_202765590
quote:
16s.gif Op woensdag 22 december 2021 21:41 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
ja nou ja ik heb ook niet voor dit leven gekozen en hier ben ik 40 uur per week aan het werk
Dit is toch compleet wat anders. Je eigen geld verdienen hoort bij het leven. Kinderen die hun broertjes/zusjes mee moeten helpen verzorgen en opvoeden hoort er gewoon niet bij. Af en toe luier verschonen, te eten geven of iets aangeven is prima. Helpen mag uiteraard altijd natuurlijk. Maar daar moet het gewoon bij blijven.

Toen Jennie beneden was zei Janneke nog tegen Jennie, ' ga maar zitten, dan kun je nog even eten'. Met andere woorden, straks weer aan de slag. En pissig zijn dat ze nog boven is. Ja gek hè, na een gebroken nacht?


Nee, niet ok.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sunshine1982 op 23-12-2021 11:12:23 ]
  Spellchecker donderdag 23 december 2021 @ 10:39:57 #246
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202766988
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 08:13 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dit is toch compleet wat anders. Je eigen geld verdienen hoort bij het leven. Kinderen die hun broertjes/zusjes mee moeten helpen verzorgen en opvoeden hoort er gewoon niet bij. Af en toe luier verschonen, te eten geven of iets aangeven is prima. Helpen mag uiteraard altijd natuurlijk. Maar daar moet het gewoon bij blijven.

Toen Jennie beneden was zei Janneke nog tegen Jennie, ' ga maar zitten, dan kun je nog even eten'. Met andere worden, straks weer aan de slag. En pissig zijn dat ze nog boven is. Ja gek hè, na een gebroken nacht?

Nee, niet ok.
quote:
Geef jij je zus even een schone kont?
_O-
pi_202767292
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 08:13 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dit is toch compleet wat anders. Je eigen geld verdienen hoort bij het leven. Kinderen die hun broertjes/zusjes mee moeten helpen verzorgen en opvoeden hoort er gewoon niet bij. Af en toe luier verschonen, te eten geven of iets aangeven is prima. Helpen mag uiteraard altijd natuurlijk. Maar daar moet het gewoon bij blijven.

Toen Jennie beneden was zei Janneke nog tegen Jennie, ' ga maar zitten, dan kun je nog even eten'. Met andere worden, straks weer aan de slag. En pissig zijn dat ze nog boven is. Ja gek hè, na een gebroken nacht?


Nee, niet ok.
Was ook niet serieus :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202767663
quote:
16s.gif Op donderdag 23 december 2021 11:06 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Was ook niet serieus :@
Je hebt wel een punt natuurlijk. Je moet je hele leven voor jezelf zorgen en geld verdienen/rondkomen ("loonslaven") alleen omdat twee mensen tig jaar geleden dat wel een leuk idee vonden en geil waren :( :P .
pi_202767669
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 11:34 schreef Tegan het volgende:

[..]
Je hebt wel een punt natuurlijk. Je moet je hele leven voor jezelf zorgen en geld verdienen/rondkomen ("loonslaven") alleen omdat twee mensen tig jaar geleden dat wel een leuk idee vonden en geil waren :P .
De elite niet.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 23 december 2021 @ 11:53:11 #250
403520 Sway-
La vie est belle
pi_202767929
Ja arm kind had vakantie, snachts al wakker van een van dr zusjes en moest eruit om te helpen.

Die Quinten vd Kraantjes heeft dat ook een keer over die ouders gezegd, iets van als zij meer kinderen willen moeten ze er ook zelf voor zorgen.
pi_202768399
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 11:53 schreef Sway- het volgende:
Ja arm kind had vakantie, snachts al wakker van een van dr zusjes en moest eruit om te helpen.

Die Quinten vd Kraantjes heeft dat ook een keer over die ouders gezegd, iets van als zij meer kinderen willen moeten ze er ook zelf voor zorgen.
Quinten O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_202768437
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 12:32 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Quinten O+
Eerst dacht ik, wat een irritant joch. Maar je moet hem echt even leren kennen. Kraantjes mogen van mij wel terug komen, al gaat dat waarschijnlijk niet meer gebeuren.
  Spellchecker donderdag 23 december 2021 @ 13:19:21 #253
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202769069
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 08:13 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dit is toch compleet wat anders. Je eigen geld verdienen hoort bij het leven. Kinderen die hun broertjes/zusjes mee moeten helpen verzorgen en opvoeden hoort er gewoon niet bij. Af en toe luier verschonen, te eten geven of iets aangeven is prima. Helpen mag uiteraard altijd natuurlijk. Maar daar moet het gewoon bij blijven.

Toen Jennie beneden was zei Janneke nog tegen Jennie, ' ga maar zitten, dan kun je nog even eten'. Met andere woorden, straks weer aan de slag. En pissig zijn dat ze nog boven is. Ja gek hè, na een gebroken nacht?


Nee, niet ok.
Ik gok dat het een subtiele voorbereiding is op Jennie's toekomst ... nog niet ter sprake gekomen maar ik denk wel dat ze hopen binnen nu en 10 jaar kleinkinderen te hebben ....
  donderdag 23 december 2021 @ 13:32:48 #254
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_202769270
Ik heb dat idee helemaal niet eigenlijk, bij de Jelies.
Als iedereen even helpt met opruimen enzo (Harry moet ook gewoon helpen en ze helpen allemaal graag zo te zien), dan kun je daarna ook wat leuks doen met z'n allen. Als moeder alles alleen moet doen, is er minder tijd/aandacht voor de kinderen. Dus als de kinderen even helpen hebben ze er zelf ook wat aan :P
En als Jennie die jongste niet in bed wilde had ze vast de deur dicht kunnen doen of kind terug naar ouders kunnen brengen, krijg niet het idee er echt verwacht wordt dat zij de halve familie in bed neemt :')

En ik denk dat ouders Jelies sowieso niet echt gediend zijn van kinderen die een gat in de dag slapen, niet zozeer omdat ze moeten helpen met van alles.
Maar goed, wij kennen die mensen helemaal niet, het zijn vooral aannames. Ik zie wel veel meer aandacht en omkijken naar elkaar dan bij bijv buddenbrucks. En daar zeiden we juist altijd dat zij best even konden helpen met huishouden enzo, volgens mij kun je het op Social media nooit goed doen. De Jelies vind ik wel erg leuk om naar te kijken, ik word bijna rustig van de rust die daar meestal heerst :')
  donderdag 23 december 2021 @ 13:33:03 #255
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_202769276
Die uitreiking :')
pi_202769299
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:33 schreef Ceviche het volgende:
Die uitreiking :')
Dat koortje wat aan het zingen was :D Wat een genante bedoening was me dat. Het zag er ook niet uit als een doorsnee middelbare school vond ik. Had een hoog hipstergehalte.
pi_202769315
Ik heb nog nooit een vrouw van 38 er ouder uit gezien dan die vrouw uit Urk.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 23 december 2021 @ 13:37:57 #258
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_202769366
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat koortje wat aan het zingen was :D Wat een genante bedoening was me dat. Het zag er ook niet uit als een doorsnee middelbare school vond ik. Had een hoog hipstergehalte.
Dat leken mij een paar docenten. Maar ook 'met Jazz is er jazz in de klas', iets in die strekking, lekker origineel :') en dat stukje met die pruik, wij hadden een doorsnee uitreiking (denk ik) en daar wilde ik al niet heen :N
  donderdag 23 december 2021 @ 13:38:31 #259
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_202769373
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:35 schreef RipCity het volgende:
Ik heb nog nooit een vrouw van 38 er ouder uit gezien dan die vrouw uit Urk.
Gaby Blaaser :@
pi_202769398
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:38 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Gaby Blaaser :@
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_202769464
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:37 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Dat leken mij een paar docenten. Maar ook 'met Jazz is er jazz in de klas', iets in die strekking, lekker origineel :') en dat stukje met die pruik, wij hadden een doorsnee uitreiking (denk ik) en daar wilde ik al niet heen :N
Stel je voor dat ze voor iedereen die afgestudeerd is zo'n stukje doen, lange zit is dat dan :X
pi_202769495
Ik blijf een zwak houden voor de BB's. Ze blijven toch mijn favoriete gezin. Ze doen op hun manier hun best en juist dat vind ik leuk om te zien. Wel apart dat de kinderen geen vaste slaapplek hebben? En kan iemand Yoriën eens naar een kapper sturen?
  Moderator donderdag 23 december 2021 @ 13:57:48 #263
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202769657
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:43 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]
Stel je voor dat ze voor iedereen die afgestudeerd is zo'n stukje doen, lange zit is dat dan :X
Afgestudeerd? Het is een havo diploma, geen doktersbul :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202770115
quote:
16s.gif Op woensdag 22 december 2021 19:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Frikandellen op de bbq :r
Ook een aardig dure bbq. Zo'n grote keramische is flink aan de prijs. Als je die dan gebruikt om met de deksel open bevroren frikandellen en hamburgers te bbqen had je ook beter een goedkopere kunnen kopen.
  donderdag 23 december 2021 @ 14:44:08 #265
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_202770353
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:43 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]
Stel je voor dat ze voor iedereen die afgestudeerd is zo'n stukje doen, lange zit is dat dan :X
2 uur cringen :X
  donderdag 23 december 2021 @ 14:49:43 #266
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_202770450
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik blijf een zwak houden voor de BB's. Ze blijven toch mijn favoriete gezin. Ze doen op hun manier hun best en juist dat vind ik leuk om te zien. Wel apart dat de kinderen geen vaste slaapplek hebben? En kan iemand Yoriën eens naar een kapper sturen?
Ik heb dat niet zo. Wel leuk om te zien dat een aantal opgroeien, en om te zien hoe het gaat met Xavier, Charienne, en de familie in het algemeen. Het interesseert me dan weer niet zo wat Thaila/Rob bezighoudt en ik vind het wel jammer dat de kinderen niet persoonlijk wat meer in beeld komen.
Ze doen echt al jaren mee, maar ik heb echt nog steeds geen idee welke kinderen er zitten tussen Xavier en Toetie, of hoe ze heten (wie wie is).
Daardoor krijg ik het gevoel dat ik naar zeven dezelfde kinderen zit te kijken :@
Van de andere families weet ik ongeveer wel wie wie is (niet iedereen, maar de meeste wel).
pi_202774338
JINGLE BELLS!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202774910
Lamlul die Johan bah bah
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_202774975
Helemaal niks met babies, maar ondertussen wel 9 kinderen hebben. :D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_202775018
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 19:39 schreef Poppejans het volgende:
Lamlul die Johan bah bah
Omdat hij eerlijk zegt dat hij zich opgelaten voelt als baby huilt in restaurant? Of omdat hij met babies op zich niets heeft?
pi_202775177
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 19:44 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Omdat hij eerlijk zegt dat hij zich opgelaten voelt als baby huilt in restaurant? Of omdat hij met babies op zich niets heeft?
Zijn algehele houding. Bijna vies kijken naar je eigen baby die wat huilt in een restaurant, dan had je niet naar een restaurant moeten gaan met je baby. En moeder de vrouw mag alles sowieso altijd opknappen
Ik vind het echt een engnek die kerel
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_202775357
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 19:52 schreef Poppejans het volgende:

[..]
Ik vind het echt een engnek die kerel
Ik ook.
pi_202776420
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 19:52 schreef Poppejans het volgende:

[..]
Zijn algehele houding. Bijna vies kijken naar je eigen baby die wat huilt in een restaurant, dan had je niet naar een restaurant moeten gaan met je baby. En moeder de vrouw mag alles sowieso altijd opknappen
Ik vind het echt een engnek die kerel
Dit heb ik ook bij mijn baby's gehad. Bij de 2e nog meer dan de 1e.

Verschrikkelijk die baby tijd. Ben blij dat ik eens een man zie die dit ook zo gedetailleerd beschrijft, want als ik dit vertel bij kennissen met een kinderwens wordt het nooit in dank afgenomen.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_202777969
Twee Jellies kinderen gingen naar de camping, twee gingen naar een tante, twee bleven thuis en twee verdwenen van de aardbodem :P .
  Spellchecker vrijdag 24 december 2021 @ 07:09:18 #275
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202781932
Jammer dat de trouwringen niet in beeld kwamen bij de Cudoghans ...
pi_202782792
Waarom moesten Thaila en Rob eigenlijk de hele verjaardag van hun kleindochter regelen (ballonnen, taarten, weet ik het). Miguel en z'n vriendin kunnen toch prima zelf de verjaardag van hun eigen kind organiseren?
pi_202782875
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 07:09 schreef maily het volgende:
Jammer dat de trouwringen niet in beeld kwamen bij de Cudoghans ...
Ja :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202782884
En ik krijg ook een beetje rare vibes van die johan de laatste tijd, hoe die tegen zijn eigen baby doet. :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 24 december 2021 @ 09:44:47 #279
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_202782918
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 09:32 schreef Fosive het volgende:
Waarom moesten Thaila en Rob eigenlijk de hele verjaardag van hun kleindochter regelen (ballonnen, taarten, weet ik het). Miguel en z'n vriendin kunnen toch prima zelf de verjaardag van hun eigen kind organiseren?
Dat zeiden wij ook.
  vrijdag 24 december 2021 @ 09:48:38 #280
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202782956
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 09:32 schreef Fosive het volgende:
Waarom moesten Thaila en Rob eigenlijk de hele verjaardag van hun kleindochter regelen (ballonnen, taarten, weet ik het). Miguel en z'n vriendin kunnen toch prima zelf de verjaardag van hun eigen kind organiseren?
Geen ruimte, geen geld en zo kon er weet even TV gemaakt worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202783008
Misschien moet je niet nog een kind nemen als je die het eerste levensjaar niet kan verdragen en daardoor ook gewoon de verantwoordelijkheid niet wil nemen door de zorg per definitie volledig af te willen wentelen op je partner en nog niet eens een luier willen verschonen. (En na een heftige bevalling als ma niks mag tillen mogen de oudste dochters het zeker opknappen nadat de kraamzorg weg is).

Johan wil gewoon wel de lusten, maar niet de lasten. Ik vind daar iets van, maar blijkbaar wordt die afkeur van egoïsme opgevat als 'niet in dank afnemen' en egoïsme als hartverwarmende eerlijkheid.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_202783589
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 09:54 schreef Stepperoller het volgende:
Misschien moet je niet nog een kind nemen als je die het eerste levensjaar niet kan verdragen en daardoor ook gewoon de verantwoordelijkheid niet wil nemen door de zorg per definitie volledig af te willen wentelen op je partner en nog niet eens een luier willen verschonen. (En na een heftige bevalling als ma niks mag tillen mogen de oudste dochters het zeker opknappen nadat de kraamzorg weg is).

Johan wil gewoon wel de lusten, maar niet de lasten. Ik vind daar iets van, maar blijkbaar wordt die afkeur van egoïsme opgevat als 'niet in dank afnemen' en egoïsme als hartverwarmende eerlijkheid.
Je snapt de Urker cultuur gewoon niet.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_202783617
Ik vind het eerste jaar ook niet fantastisch hoor, en dat zeg ik als moeder zijnde. De omslag van een baby in huis, gebroken nachten, tandjes, krampen, ritme vinden, huilen.... Ik vind het eerste jaar best heftig. Uiteraard ga ik daardoor geen luiers of voeding skippen :+ Je bent verantwoordelijk voor de zorg van je kind, ook al heb je ook een partner die dat doet.
pi_202784450
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 09:54 schreef Stepperoller het volgende:
Misschien moet je niet nog een kind nemen als je die het eerste levensjaar niet kan verdragen en daardoor ook gewoon de verantwoordelijkheid niet wil nemen door de zorg per definitie volledig af te willen wentelen op je partner en nog niet eens een luier willen verschonen. (En na een heftige bevalling als ma niks mag tillen mogen de oudste dochters het zeker opknappen nadat de kraamzorg weg is).

Johan wil gewoon wel de lusten, maar niet de lasten. Ik vind daar iets van, maar blijkbaar wordt die afkeur van egoïsme opgevat als 'niet in dank afnemen' en egoïsme als hartverwarmende eerlijkheid.
Eens, maar Janneke wist ook waar ze aan begon.
pi_202784467
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 09:32 schreef Fosive het volgende:
Waarom moesten Thaila en Rob eigenlijk de hele verjaardag van hun kleindochter regelen (ballonnen, taarten, weet ik het). Miguel en z'n vriendin kunnen toch prima zelf de verjaardag van hun eigen kind organiseren?
Dit is denk ik typisch oma-gedrag, maar deze ouders maakt het zelf minder uit denk ik.
  vrijdag 24 december 2021 @ 11:47:04 #286
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_202784521
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 11:40 schreef Tegan het volgende:

[..]
Eens, maar Janneke wist ook waar ze aan begon.
Nou ja. Ze gebruiken geen voorbehoedmiddelen maar willen wel seksen.
  vrijdag 24 december 2021 @ 11:48:38 #287
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_202784541
Ik zie Jennie ook wel op dr 18de dr eerste kind al krijgen.
Tenzij ze op vrouwen valt.
pi_202784576
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 11:47 schreef amaranta het volgende:

[..]
Nou ja. Ze gebruiken geen voorbehoedmiddelen maar willen wel seksen.
Dan weten ze toch beide welk risico ze nemen. Johan dat hij nog meer geld moet gaan verdienen en Janneke dat ze nog een kraamjaar alleen moet doen :P .
  Spellchecker vrijdag 24 december 2021 @ 11:51:31 #289
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202784592
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 09:54 schreef Stepperoller het volgende:

Johan wil gewoon wel de lusten, maar niet de lasten. Ik vind daar iets van, maar blijkbaar wordt die afkeur van egoïsme opgevat als 'niet in dank afnemen' en egoïsme als hartverwarmende eerlijkheid.
Ik had bijna medelijden dat ze pas 3 weken na de bevalling samen een nachtje weggingen. Bijna. *)
  vrijdag 24 december 2021 @ 11:52:20 #290
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_202784602
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 11:50 schreef Tegan het volgende:

[..]
Dan weten ze toch beide welk risico ze nemen. Johan dat hij nog meer geld moet gaan verdienen en Janneke dat ze nog een kraamjaar alleen moet doen :P .
Ja. Dat denk ik dan
pi_202784639
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 11:48 schreef amaranta het volgende:
Ik zie Jennie ook wel op dr 18de dr eerste kind al krijgen.
Tenzij ze op vrouwen valt.
Jennie zou wel exact weten hoe of wat ze moet doen/verwachten als ze een baby krijgt. Gek eigelijk dat we het normaler vinden als je rond je 30ste alles nog moet uitzoeken :P . Ik hoop dat Jennie eerst een studie doet wel.
  vrijdag 24 december 2021 @ 12:04:30 #292
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_202784771
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 11:54 schreef Tegan het volgende:

[..]
Jennie zou wel exact weten hoe of wat ze moet doen/verwachten als ze een baby krijgt. Gek eigelijk dat we het normaler vinden als je rond je 30ste alles nog moet uitzoeken :P . Ik hoop dat Jennie eerst een studie doet wel.
Jennie houdt volgens mij niet zo van leren. Dus ik verwacht eigenlijk meer een beroep in de dienstverlenende sector.
  Spellchecker vrijdag 24 december 2021 @ 12:06:26 #293
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202784796
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 12:04 schreef amaranta het volgende:

[..]
Jennie houdt volgens mij niet zo van leren. Dus ik verwacht eigenlijk meer een beroep in de dienstverlenende sector.
Verloskundige.
  vrijdag 24 december 2021 @ 12:25:06 #294
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_202785051
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 12:06 schreef maily het volgende:

[..]
Verloskundige.
Bijvoorbeeld. Of kraamhulp. Lekker andermans huis knap maken.
  Spellchecker vrijdag 24 december 2021 @ 12:26:09 #295
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202785066
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 12:25 schreef amaranta het volgende:

[..]
Bijvoorbeeld. Of kraamhulp. Lekker andermans huis knap maken.
Jaarlijks terugkomen :+
pi_202785107
Wanneer Jennie een kerel en een kind heeft gaat ze gewoon haar moeder achterna. Huishouden doen en voor een kind zorgen want daar is een vrouw voor gemaakt. De tijd staat daar gewoon stil.
pi_202785939
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 11:53 schreef Sway- het volgende:
Ja arm kind had vakantie, snachts al wakker van een van dr zusjes en moest eruit om te helpen.

Die Quinten vd Kraantjes heeft dat ook een keer over die ouders gezegd, iets van als zij meer kinderen willen moeten ze er ook zelf voor zorgen.
Quinten is autistisch en zijn ouders hadden hem beloofd dat als er nog een kind zou komen ze dat eerst apart aan hem zouden vertellen. Zodat hij de tijd had om dat te verwerken.
pi_202785985
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 11:54 schreef Tegan het volgende:

[..]
Jennie zou wel exact weten hoe of wat ze moet doen/verwachten als ze een baby krijgt. Gek eigelijk dat we het normaler vinden als je rond je 30ste alles nog moet uitzoeken :P . Ik hoop dat Jennie eerst een studie doet wel.
Jennie mocht laatst een snuffelstage doen en ging stage lopen bij de buurman die tatoeëerder is. Ze is nogal creatief, kan heel goed tekenen dus ik denk dat ze iets in de grafische richting gaat doen. Ik zie haar wel naar de kunstacademie gaan als het mag van Va.
  Spellchecker vrijdag 24 december 2021 @ 13:57:07 #299
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202786001
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 december 2021 13:55 schreef praadje het volgende:

[..]
Jennie mocht laatst een snuffelstage doen en ging stage lopen bij de buurman die tatoeëerder is. Ze is nogal creatief, kan heel goed tekenen dus ik denk dat ze iets in de grafische richting gaat doen. Ik zie haar wel naar de kunstacademie gaan als het mag van Va.
Was dat Jennie met die stage?
Ik dacht een van de andere zusjes.
pi_202786066
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 13:57 schreef maily het volgende:

[..]
Was dat Jennie met die stage?
Ik dacht een van de andere zusjes.
Ja, dat was Aida, en volgens mij geen stage maar gewoon een centje verdienen met schoonmaken. Jennie werkt in een snackbar toch?
pi_202786075
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 13:57 schreef maily het volgende:

[..]
Was dat Jennie met die stage?
Ik dacht een van de andere zusjes.
Nee dat was Jennie.

Jennie had vandaag haar eerste stagedag het is een snuffelweekje om even te kijken of ze het leuk vind.
Nu hebben we haar zelf laten kiezen wat ze graag wilde.
En kwam ze bij de buurman uit die tatoeëerder is en omdat Jennie heel graag mag tekenen en super creatief daarin is kan ze hier wel haar gang gaan.
Ze heeft het vandaag al super leuk gehad en heeft zin in morgen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')