https://www.npostart.nl/een-huis-vol/20-12-2021/KN_1727825quote:Op dinsdag 21 december 2021 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zit net terug te kijken? Alweer.... gewoon de uitzending die om 19.04 uur begon?
Ja en die moeder vind ik ook wel oke eigenlijk. Maar die pa is vooral reclame voor hemzelf aan het maken als tv persoonlijkheid lijkt het ja.quote:Op maandag 20 december 2021 21:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ga morgen even kijken. Al wel het voorstukje gehad en ik moest wel lachen om Rob. 'Je brengt haar naar school, niet naar de slager. '![]()
Vader Cudo had vorig seizoen al een hoge irritatiefactor bij mij en ik gok dat dat dit seizoen niet anders gaat zijn. Van mij had die familie mogen wieberen. Jammer van de kinderen, want die vind ik wel leuk.
Ik zag idd bij ziggo go gids ook oude afleveringen staan, maar als je gaat kijken zijn het wel weer nieuwe afleveringenquote:Op dinsdag 21 december 2021 00:44 schreef Leandra het volgende:
Ik weet al wat het probleem is, op een of andere manier zit er iets mis bij Ziggo, ik keek terug via de TV-gids en dan staat er simpelweg een oude aflevering, een hele reeks oude afleveringen....
Via NPO-start wel een aflevering die ik nog niet ken.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou iemand vroeg er om, het gaat wat meer over die meid
Ik ook hoor maar vind kleine katten ook altijd wel leukquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:14 schreef Ceviche het volgende:
[..]ja ik voelde me meteen aangesproken ja
![]()
Vind ik dan ook een heel leuk fragment dus ik vind dat ik helemaal gelijk had
Ja vond dit ook niksquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:15 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind dat echt lelijk, dat houten zelfgetimmerde meubilair. Die keuken lijkt net alsof er kastjes kapot zijn en er daarom maar hout is ingezet.
Nou ik denk wel dat die een schop onder zijn hol nodig heeftquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:11 schreef Sway- het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hij n beetje oké is
En flink ook.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou ik denk wel dat die een schop onder zijn hol nodig heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |