Ja, dat was fantastisch. En haar drukke broertjes gedroegen zich toch wat rustiger had ik het idee. Lieten haar haar moment hebben.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:13 schreef golfer het volgende:
Ik heb Chariënne nog nooit zo veel zien lachen en genieten als bij en op het paard.![]()
Hopelijk gaan ze dat heel vaak met haar doen.
Zo begreep ik het niet, wel dat ze naar de zorgboerderij gaat, maar niet dat deze manege ook automatisch die zorgboerderij zou zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:34 schreef Ronaldussen het volgende:
Ik begreep juist dat het de zorgboerderij was waar ze wel vaker naartoe ging?
Dat campinggedoe ook.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:24 schreef derLudolf het volgende:
Volgens mij de eerste aflevering dag ik Chariene iets hoor zeggen.
Ik vind dat pride gebeuren best gekunsteld overkomen eigenlijk.
Zei ze wat dan? Volgens mij praat ze helemaal niet.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:24 schreef derLudolf het volgende:
Zou prima kunnenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo begreep ik het niet, wel dat ze naar de zorgboerderij gaat, maar niet dat deze manege ook automatisch die zorgboerderij zou zijn.
Nee, ze weten het al heel lang volgens mij, volgens mij in ieder geval toen de serie (met hen) begon.quote:Op woensdag 22 december 2021 07:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zei ze wat dan? Volgens mij praat ze helemaal niet.
Het zal toch voor die ouders al wel langer duidelijk zijn dat er iets niet in orde was, en toch pas niet na afronden van alle onderzoeken?
Rob praat zelf altijd alsof hij een speech aan het geven is. Zo ook tegen die kinderen buiten bij de bowlingbaan.
Ik vond dat pride “gedoe” ook erg nep overkomen.
Ja of nee, een keer of driequote:Op woensdag 22 december 2021 07:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zei ze wat dan? Volgens mij praat ze helemaal niet.
Het zal toch voor die ouders al wel langer duidelijk zijn dat er iets niet in orde was, en toch pas niet na afronden van alle onderzoeken?
Toen ze in de eerste aflevering namen voor de katjes aan het bedenken waren kwam ze met Mickey Moesquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:24 schreef derLudolf het volgende:
Rare naam voor een poes. Doe dan Pickey Poes.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Toen ze in de eerste aflevering namen voor de katjes aan het bedenken waren kwam ze met Mickey Moes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 22 december 2021 19:37 schreef Rianne84 het volgende:
Johan en zijn gender specifieke opvoeding
Laat ze lekker. Die kinderen komen daar echt wel los van.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:37 schreef Rianne84 het volgende:
Johan en zijn gender specifieke opvoeding
Ging thaila niet gewoon rijden?quote:Op woensdag 22 december 2021 20:53 schreef golfer het volgende:
Rijdt Rob in een Britse Volvo (stuur aan de rechterkant) met Nederlands nummerbord in Duitsland?
Ik denk dat het spiegelbeeld was ivm de camera.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:53 schreef golfer het volgende:
Rijdt Rob in een Britse Volvo (stuur aan de rechterkant) met Nederlands nummerbord in Duitsland?
Is het niet gewoon gespiegeld gefilmd?quote:Op woensdag 22 december 2021 20:53 schreef golfer het volgende:
Vind je? Ik vind dat de oudste kinderen er veel te veel bij betrokken worden. Want moest Jennie nou in de nacht bezig zijn met de één na jongste? En werd ze in de ochtend uit bed geroepen om te helpen? Dat begreep ik er namelijk uit.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:08 schreef Tegan het volgende:
Bevroren vlees BBQen.
Weer typische taferelen bij de Jellies. Moeder zorgt voor het hele huishouden en vader kookt alleen als het met de BBQ is.
Kik was inderdaad heel lief zo samen met Oos.
Beetje een vrije school. Zouden ze met ieder kind zo'n toneelstukje doen? Ik zou daar vroeger echt niet zomaar aan meedoen... Een awkward nummer gezongen door de leraren hadden wij wel ook.
Verder voor mijn gevoel niet veel opmerkelijks gezien.
Oh dat is heerlijk hoor. Met wat Hela curry.quote:
ja nou ja ik heb ook niet voor dit leven gekozen en hier ben ik 40 uur per week aan het werkquote:Op woensdag 22 december 2021 21:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat de oudste kinderen er veel te veel bij betrokken worden. Want moest Jennie nou in de nacht bezig zijn met de één na jongste? En werd ze in de ochtend uit bed geroepen om te helpen? Dat begreep ik er namelijk uit.
De kinderen doen het allemaal zonder te morren omdat ze niet beter weten. Normaal is het echte niet. Janneke en Johan hebben voor zo'n groot gezin gekozen en daar moeten ze hun kinderen niet mee opzadelen.
Ben ik met je eens. Die oudste kinderen moeten heel veel met de kleintjes doen, en ook heel veel oppassen als pa en moe even weg moeten.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat de oudste kinderen er veel te veel bij betrokken worden. Want moest Jennie nou in de nacht bezig zijn met de één na jongste? En werd ze in de ochtend uit bed geroepen om te helpen? Dat begreep ik er namelijk uit.
De kinderen doen het allemaal zonder te morren omdat ze niet beter weten. Normaal is het echte niet. Janneke en Johan hebben voor zo'n groot gezin gekozen en daar moeten ze hun kinderen niet mee opzadelen.
Nope.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:06 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat het spiegelbeeld was ivm de camera.
Ja ook volledig mee eens, was me even ontschoten, dat stuk met Jennie viel mij ook verkeerd.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit is toch compleet wat anders. Je eigen geld verdienen hoort bij het leven. Kinderen die hun broertjes/zusjes mee moeten helpen verzorgen en opvoeden hoort er gewoon niet bij. Af en toe luier verschonen, te eten geven of iets aangeven is prima. Helpen mag uiteraard altijd natuurlijk. Maar daar moet het gewoon bij blijven.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja nou ja ik heb ook niet voor dit leven gekozen en hier ben ik 40 uur per week aan het werk
quote:Op donderdag 23 december 2021 08:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit is toch compleet wat anders. Je eigen geld verdienen hoort bij het leven. Kinderen die hun broertjes/zusjes mee moeten helpen verzorgen en opvoeden hoort er gewoon niet bij. Af en toe luier verschonen, te eten geven of iets aangeven is prima. Helpen mag uiteraard altijd natuurlijk. Maar daar moet het gewoon bij blijven.
Toen Jennie beneden was zei Janneke nog tegen Jennie, ' ga maar zitten, dan kun je nog even eten'. Met andere worden, straks weer aan de slag. En pissig zijn dat ze nog boven is. Ja gek hè, na een gebroken nacht?
Nee, niet ok.
quote:Geef jij je zus even een schone kont?
Was ook niet serieusquote:Op donderdag 23 december 2021 08:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit is toch compleet wat anders. Je eigen geld verdienen hoort bij het leven. Kinderen die hun broertjes/zusjes mee moeten helpen verzorgen en opvoeden hoort er gewoon niet bij. Af en toe luier verschonen, te eten geven of iets aangeven is prima. Helpen mag uiteraard altijd natuurlijk. Maar daar moet het gewoon bij blijven.
Toen Jennie beneden was zei Janneke nog tegen Jennie, ' ga maar zitten, dan kun je nog even eten'. Met andere worden, straks weer aan de slag. En pissig zijn dat ze nog boven is. Ja gek hè, na een gebroken nacht?
Nee, niet ok.
Je hebt wel een punt natuurlijk. Je moet je hele leven voor jezelf zorgen en geld verdienen/rondkomen ("loonslaven") alleen omdat twee mensen tig jaar geleden dat wel een leuk idee vonden en geil warenquote:
De elite niet.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt natuurlijk. Je moet je hele leven voor jezelf zorgen en geld verdienen/rondkomen ("loonslaven") alleen omdat twee mensen tig jaar geleden dat wel een leuk idee vonden en geil waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |