Ja, dat was fantastisch. En haar drukke broertjes gedroegen zich toch wat rustiger had ik het idee. Lieten haar haar moment hebben.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:13 schreef golfer het volgende:
Ik heb Chariënne nog nooit zo veel zien lachen en genieten als bij en op het paard.![]()
Hopelijk gaan ze dat heel vaak met haar doen.
Zo begreep ik het niet, wel dat ze naar de zorgboerderij gaat, maar niet dat deze manege ook automatisch die zorgboerderij zou zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:34 schreef Ronaldussen het volgende:
Ik begreep juist dat het de zorgboerderij was waar ze wel vaker naartoe ging?
Dat campinggedoe ook.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:24 schreef derLudolf het volgende:
Volgens mij de eerste aflevering dag ik Chariene iets hoor zeggen.
Ik vind dat pride gebeuren best gekunsteld overkomen eigenlijk.
Zei ze wat dan? Volgens mij praat ze helemaal niet.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:24 schreef derLudolf het volgende:
Zou prima kunnenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo begreep ik het niet, wel dat ze naar de zorgboerderij gaat, maar niet dat deze manege ook automatisch die zorgboerderij zou zijn.
Nee, ze weten het al heel lang volgens mij, volgens mij in ieder geval toen de serie (met hen) begon.quote:Op woensdag 22 december 2021 07:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zei ze wat dan? Volgens mij praat ze helemaal niet.
Het zal toch voor die ouders al wel langer duidelijk zijn dat er iets niet in orde was, en toch pas niet na afronden van alle onderzoeken?
Rob praat zelf altijd alsof hij een speech aan het geven is. Zo ook tegen die kinderen buiten bij de bowlingbaan.
Ik vond dat pride “gedoe” ook erg nep overkomen.
Ja of nee, een keer of driequote:Op woensdag 22 december 2021 07:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zei ze wat dan? Volgens mij praat ze helemaal niet.
Het zal toch voor die ouders al wel langer duidelijk zijn dat er iets niet in orde was, en toch pas niet na afronden van alle onderzoeken?
Toen ze in de eerste aflevering namen voor de katjes aan het bedenken waren kwam ze met Mickey Moesquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:24 schreef derLudolf het volgende:
Rare naam voor een poes. Doe dan Pickey Poes.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Toen ze in de eerste aflevering namen voor de katjes aan het bedenken waren kwam ze met Mickey Moes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 22 december 2021 19:37 schreef Rianne84 het volgende:
Johan en zijn gender specifieke opvoeding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |