abonnement Unibet Coolblue
pi_201097314
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201097325
Ik hoorde dit liedje op de radio en nu wil ik er mee trouwen:

Sterkheidsbaas van alles.
pi_201097485
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 16:18 schreef Lonaa het volgende:
Ik hoorde dit liedje op de radio en nu wil ik er mee trouwen:

Irritante reclames waar je eerst doormoet o|O

Fijn liedje :Y
pi_201097509
Ik was fietsen naar Caprera om daar te wandelen in het bos, kopje thee bij g in zijn kassahuisje en terug via het 'kopje' 10% })




(ik deed niet de heuvel ^p^ )
pi_201097565
quote:
Een natuurgebied met een Q *G*
pi_201097780
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 16:35 schreef Blues het volgende:
Ik was fietsen naar Caprera om daar te wandelen in het bos, kopje thee bij g in zijn kassahuisje en terug via het 'kopje' 10% })

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
(ik deed niet de heuvel ^p^ )
Mooi wandelbos :Y O+ En wat is er zo uitdagend aan heuvel af daar?

Ik speelde als kind ook PimPamPet :o Was leuk *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201097915
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 17:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Mooi wandelbos :Y O+ En wat is er zo uitdagend aan heuvel af daar?

Ik speelde als kind ook PimPamPet :o Was leuk *O*
Megasteil :o :o :o :o
pi_201097952
Ja hoi, ik ben weer in Drenthe. Gister al, eigenlijk.
Vandaag werden we echt warm welkom geheten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201097999
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 17:20 schreef Blues het volgende:

Megasteil :o :o :o :o
Ik mis de foto :(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201098004
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 17:24 schreef sigme het volgende:
Ja hoi, ik ben weer in Drenthe. Gister al, eigenlijk.
Vandaag werden we echt warm welkom geheten.
[ afbeelding ]
Wat een leuke foto O+ en Welkom thuis!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201098104
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 17:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Mooi wandelbos :Y O+ En wat is er zo uitdagend aan heuvel af daar?

Ik speelde als kind ook PimPamPet :o Was leuk *O*
Megasteil :o :o :o :o
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 17:28 schreef Isabeau het volgende:

Ik mis de foto :(
Die deed de werkelijkheid geen eer aan :|W
pi_201098118
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 17:35 schreef Blues het volgende:

Die deed de werkelijkheid geen eer aan :|W
ok, dat is ook vaak zo als je heuvels en dergelijke fotografeert :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201098123
Huh wat een rare kwoot van mij.

Lief en leuk thuiskomen @sigme
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 augustus 2021 @ 17:44:05 #14
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201098220
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 17:20 schreef Blues het volgende:

[..]
Megasteil :o :o :o :o
Mooie warming up 😛
Met spinnen gebruikt de trainer vaak het Kopje als metafoor of een berg uit 1 vd andere grote ronden. 😄

Al weer een jaar of tien oid dat ik in het bos van Caprera heb gelopen. Mooi gebied idd. 🙂
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201098385
Fijn FFT dat de knoop is doorgehakt! Gaat je collega/vriend ook weg?

Ik wandelde vandaag 20 km. Nu een beetje gaar.
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 18:17:35 #16
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201098606
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 17:24 schreef sigme het volgende:
Ja hoi, ik ben weer in Drenthe. Gister al, eigenlijk.
Vandaag werden we echt warm welkom geheten.
[ afbeelding ]
Wat een mooierd _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 18:17:50 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201098610
Mooie stap FFT, gefeliciteerd met je nieuwe baan ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201098683
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 17:24 schreef sigme het volgende:
Ja hoi, ik ben weer in Drenthe. Gister al, eigenlijk.
Vandaag werden we echt warm welkom geheten.
[ afbeelding ]
Wat een dotje! En verrassing! w/

Kopje van Bloemendaal:
#uit het album?
pi_201098806
FFT gefeliciteerd met het doorhakken van de knoop *O* Is de nieuwe baan op kantoor, thuis werken, combinatie? En moet je ver reizen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 18:45:35 #20
63722 z80
I fink you freaky
pi_201098970
FFT gefeliciteerd.
En laat je de kop niet gek maken met wat je toekomstig oud werkgever allemaal nog van je verwacht. Die tijd is reeds voorbij.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201099038
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 18:45 schreef z80 het volgende:
FFT gefeliciteerd.
En laat je de kop niet gek maken met wat je toekomstig oud werkgever allemaal nog van je verwacht. Die tijd is reeds voorbij.
Dat dus, je hebt al ontslag genomen dus ze kunnen je niet meer ontslaan.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 18:51:17 #22
63722 z80
I fink you freaky
pi_201099074
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 14:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Blijkbaar worden niet alleen alleenstaande ouderen gediscrimineerd
NWS / Ouderenbond woedend op supermarkten vanwege de aanbiedingen
Dit is geen discriminatie maar kosten doorberekenen naar de klant. Hier zit nog een logica achter.
Maar het gebeurd ook andersom. Grootverpakking snoep dat duurder is dan losse zakjes.

Ik vind de aanbiedingen in de horeca,sauna of weekje weg voor twee personen ergerlijker. Als alleenstaande kun je hier nooit gebruik van maken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201099698
* Tele6 is op weg naar HUIS

Pfoe.
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 19:49:00 #24
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201099883
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 18:51 schreef z80 het volgende:

[..]
Dit is geen discriminatie maar kosten doorberekenen naar de klant. Hier zit nog een logica achter.
Maar het gebeurd ook andersom. Grootverpakking snoep dat duurder is dan losse zakjes.

Ik vind de aanbiedingen in de horeca,sauna of weekje weg voor twee personen ergerlijker. Als alleenstaande kun je hier nooit gebruik van maken.
Met zijn drieën ook niet :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201100049
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 19:33 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 is op weg naar HUIS

Pfoe.
w/

Het is toch potdomme koud IN huis, bij 20,5 o 8)7
Jullie ook? En de kinderen spelen nog buiten in een shirtje. :?
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 20:02:08 #26
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201100098
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 19:58 schreef AnneX het volgende:

[..]
w/

Het is toch potdomme koud IN huis, bij 20,5 o 8)7
Jullie ook? En de kinderen spelen nog buiten in een shirtje. :?
Het is buiten niet koud toch?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201100292
Oh ja…gister werd ik gebeld en gefeliciteerd, want ik had een prijs gewonnen.
Dé Hoofdprijs n.b. *O* w/
Écht waar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201100302
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 20:02 schreef Molo het volgende:

[..]
Het is buiten niet koud toch?
Buiten is het aangenamer dan binnen!
pi_201100481
Er is 'live muziek' op de camping. Het klinkt als een synthesizer. We hebben de ABBA nummers net gehad.

Er is hier best veel veranderd in 10 jaar tijd :')

*gaat teruglezen*
pi_201100786
Oh ja…@FutureFairytale wat wordt je nieuwe functie? In dm misschien? B-)
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 21:19:46 #31
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201101326
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 20:32 schreef Candaasje het volgende:
Er is 'live muziek' op de camping. Het klinkt als een synthesizer. We hebben de ABBA nummers net gehad.

Er is hier best veel veranderd in 10 jaar tijd :')

*gaat teruglezen*
Sterkte _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201101612
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 20:32 schreef Candaasje het volgende:
Er is 'live muziek' op de camping. Het klinkt als een synthesizer. We hebben de ABBA nummers net gehad.

Er is hier best veel veranderd in 10 jaar tijd :')

*gaat teruglezen*
Och hemel. Er is veel veranderd misschien, maar synthesizer klinkt nog steeds jaren 80 :+

@AnneX wat een gedoe zo! Leuk zo'n prijs, maar dus niet eens precies duidelijk wie heeft gewonnen of begreep ik dat verkeerd?

Ik heb net iets gehackt in WoW *O* En het werkt _O- Ik snap nog niet dat het werkt :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201101799
Bezoek/eters weg. Er werd hier voor mij gekookt (ik negeer het slagveld in de keuken) en er is fijn bijgepraat. Nu merk ik dat ik dat toch wel gemist heb.

@Tele6, lekker straks in je eigen bed slapen *O*

Zou je het hacken wel kunnen herhalen @Isabeau of lukte het per ongeluk?

Hier is het 23 gr in huis (met de balkondeur open) @AnneX dus zeker niet koud. Gisteravond was het buiten ook kouder dan nu.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201101862
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 21:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Bezoek/eters weg. Er werd hier voor mij gekookt (ik negeer het slagveld in de keuken) en er is fijn bijgepraat. Nu merk ik dat ik dat toch wel gemist heb.

@:Tele6, lekker straks in je eigen bed slapen *O*

Zou je het hacken wel kunnen herhalen @:Isabeau of lukte het per ongeluk?

Hier is het 23 gr in huis (met de balkondeur open) @:AnneX dus zeker niet koud. Gisteravond was het buiten ook kouder dan nu.
Ja, fijn, mensen over de vloer O+ Ik vind al die 'normale' dingen ook extra leuk nu.

En ik was zo verbaasd dat je code kan aanpassen door wordpad te gebruiken _O- In mijn hoofd werkt dat niet. Dus ik had iets aangepast (iets had de max op 20 staan en dat heb ik alleen veranderd naar 99) en zei tegen Jross: maar hoe krijg ik dit nu copy/paste weer ín het programma? Hij heel droog: gewoon saven. Dat gaf kortsluiting, want voor mijn gevoel save ik dan gewoon iets in een tekstdocument. Maar het werkte ook nog :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 27 augustus 2021 @ 22:53:36 #35
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201103154
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 20:32 schreef Candaasje het volgende:
Er is 'live muziek' op de camping. Het klinkt als een synthesizer. We hebben de ABBA nummers net gehad.

Er is hier best veel veranderd in 10 jaar tijd :')

*gaat teruglezen*
Met de uitwisseling gingen de deelnemers een aantal dagen op "outdoor". Normaal bestond dat uit met fiets en tentjes rondom Ommen en zorg voor je eigen maaltijden en onderdak. Ivm corona leek ons dat dit jaar niet zo handig. Ze gingen wel rondreizen in kleine groepjes maar overnachten was verdeeld over drie locaties die wij hadden geregeld.

Nadat we de locaties hadden ingericht ploften we met een internationaal gezelschap neer op een terrasje. Begint er nadat we eten hadden besteld ineens een hele matige coverartiest. :')
We zaten ook nog vooraan ook. Ik heb er alles aan gedaan om te voorkomen dat die gast zou denken dat we z'n aanwezigheid waardeerden en/of voor hem kwamen :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201103175
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 20:15 schreef AnneX het volgende:
Oh ja…gister werd ik gebeld en gefeliciteerd, want ik had een prijs gewonnen.
Dé Hoofdprijs n.b. *O* w/
Écht waar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las dat het huis te klein is omdat mn X nog wel plek heeft voor een 2e hometrainer in de opgeruimde schuur O~)
pi_201103189
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 21:32 schreef Isabeau het volgende:

Ik heb net iets gehackt in WoW *O* En het werkt _O- Ik snap nog niet dat het werkt :@
Kan je niet ff backspacen :+ ow al gewordpadded.
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 22:57:53 #38
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201103212
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 22:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Met de uitwisseling gingen de deelnemers een aantal dagen op "outdoor". Normaal bestond dat uit met fiets en tentjes rondom Ommen en zorg voor je eigen maaltijden en onderdak. Ivm corona leek ons dat dit jaar niet zo handig. Ze gingen wel rondreizen in kleine groepjes maar overnachten was verdeeld over drie locaties die wij hadden geregeld.

Nadat we de locaties hadden ingericht ploften we met een internationaal gezelschap neer op een terrasje. Begint er nadat we eten hadden besteld ineens een hele matige coverartiest. :')
We zaten ook nog vooraan ook. Ik heb er alles aan gedaan om te voorkomen dat die gast zou denken dat we z'n aanwezigheid waardeerden en/of voor hem kwamen :D
Aardig van je :')
  Moderator vrijdag 27 augustus 2021 @ 23:06:57 #39
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201103371
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 22:57 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Aardig van je :')
Als je niet kunt zingen moet je niet doen alsof...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201104294
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:06 schreef derLudolf het volgende:

Als je niet kunt zingen moet je niet doen alsof...
Ooit een keer hier in het centrum een meidenband en oh oh oh wat was dat vals gezongen allemaal. Ik moest bij een winkel er naast zijn en toen ik er wat over zei hoe vreselijk het was keek de verkoopster me wanhopig aan en zei dat het al meer dan een uur zo ging _O-

Ik vind live muziek bij mijn eten ook erg onaangenaam. Vaak te luid en ik wil mijn tafelgenoten graag zonder schreeuwen en zo kunnen spreken. Als ik live wil dan ga ik wel naar een concert of festival, ooit weer
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201104741
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 22:55 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik las dat het huis te klein is omdat mn X nog wel plek heeft voor een 2e hometrainer in de opgeruimde schuur O~)
😡 Dream on.
#opgeruimd 8)7
pi_201105173
twitter
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 augustus 2021 @ 07:27:54 #43
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201105334
Mogge :W

Gisteren weer eens biertjes gedronken in de Arendsnest en cafe Gollem.
Bij Arendsnest heb je 52 Nederlandse bieren op de tap. Dat maakt die zaak al speciaal.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201105600
Goedemorgen :O tijd voor de eerste echte bezorgdag *O*
pi_201105669
Goedemorgen! Hier is de grondwerker aan de gang. Het wordt steeds zichtbaarder hoe het gaat worden.
Spoilers!
pi_201105767
Goedemorgen! Hier niks :+
pi_201105811
Mogguh!

Ik lag gelukkig in de tent, dus op een beetje afstand van de muziek. Ze begonnen ook te zingen, ik vond 'killing me softly' (een beetje uit de context gerukt) best toepasselijk. :D

Het regent hier, dus we zitten er aan te denken mini dr grot te bezoeken. Het is alleen wel weekend dus mogelijk wat drukker.
pi_201105836
FFT gefeliciteerd nog! Wat een lulhannes van een huidige werkgever heb je toch ook, kan echt alleen maar beter worden *O*

Isa nu op WoW's most wanted list? :D

Tele lekker naar huis :*

En fijn dat je het nu achter de rug hebt vlinder! :)

En... verder ben ik het een beetje kwijt. :@
pi_201105888
Mogge!

Volgens buienalarm is het droog maar als ik naar buiten kijk komt er nattig uit de lucht

Zometeen de gisteravond bezorgde dyson uitpakken en opladen
We have far more in common than that which devides us..
pi_201105889
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 08:59 schreef Candaasje het volgende:
FFT gefeliciteerd nog! Wat een lulhannes van een huidige werkgever heb je toch ook, kan echt alleen maar beter worden *O*

Ik wacht dit nog even af, want FFT heeft tot nu toe nog niet heel veel geluk gehad qua werkgevers. Elke keer weer denken we: slechter kan niet, het wordt alleen maar beter. En dan toch niet. Maar ik hoop dat dit wel een goede, sociale werkgever is. In ieder geval geen wappies, hoop ik 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201105985
:W
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201106069
Goedemorgen :W

Eigen bed was fijn. O+
Droge voeten ook. O+

De planning was eigenlijk geweest om nu in te pakken en rustig in de ochtend te gaan, maar ik heb gisterochtend gezegd dat ik het echt niet meer trok. Voordeel van gistermiddag opbreken was wel dat we de tent redelijk droog ingepakt hebben.
Ik ben er wel een beetje sip van. Weet niet goed wat ik moet denken van sommige dingen die A heeft gezegd/gedaan.
pi_201106258
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 09:32 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen :W

Eigen bed was fijn. O+
Droge voeten ook. O+

De planning was eigenlijk geweest om nu in te pakken en rustig in de ochtend te gaan, maar ik heb gisterochtend gezegd dat ik het echt niet meer trok. Voordeel van gistermiddag opbreken was wel dat we de tent redelijk droog ingepakt hebben.
Ik ben er wel een beetje sip van. Weet niet goed wat ik moet denken van sommige dingen die A heeft gezegd/gedaan.
Fijn voor de fijne dingen.

En , nul verstand ervan hoor, kan het niet zo zijn dat zijn depressie die dingen zegt waar jij het moeilijk meer hebt, dat hij, ongecontroleerd, met woorden om zich heen slaat
We have far more in common than that which devides us..
pi_201106523
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 09:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Fijn voor de fijne dingen.

En , nul verstand ervan hoor, kan het niet zo zijn dat zijn depressie die dingen zegt waar jij het moeilijk meer hebt, dat hij, ongecontroleerd, met woorden om zich heen slaat
Dat kan idd wel. Dat is wat hijzelf ook zegt, ik mag het hem niet kwalijk nemen / hem er niet op aanspreken als hij me gekwetst heeft want het was z'n depressie die het deed en dan is het zijn schuld niet en dan gaat hij zich alleen maar depressiever voelen. -- Daar kan ik ook niet zoveel mee eigenlijk :X

Hoe dan ook spreek ik maandagmiddag een van mijn begeleiders en dan krijg ik de boel met haar wel op een rijtje. En tot die tijd een boel dingetjes en andere dingetjes te doen. Het is een beetje dat einde-van-vakantie-terug-naar-school-gevoel O+ plannen maken voor september, zorgen dat alles op orde is O+
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 10:17:27 #55
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201106543
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 10:14 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dat kan idd wel. Dat is wat hijzelf ook zegt, ik mag het hem niet kwalijk nemen / hem er niet op aanspreken als hij me gekwetst heeft want het was z'n depressie die het deed en dan is het zijn schuld niet en dan gaat hij zich alleen maar depressiever voelen. -- Daar kan ik ook niet zoveel mee eigenlijk :X

Hoe dan ook spreek ik maandagmiddag een van mijn begeleiders en dan krijg ik de boel met haar wel op een rijtje. En tot die tijd een boel dingetjes en andere dingetjes te doen. Het is een beetje dat einde-van-vakantie-terug-naar-school-gevoel O+ plannen maken voor september, zorgen dat alles op orde is O+
Waarom zou je hem er niet op kunnen aanspreken? Vind dat een apart idee eigenlijk. Depressie of niet.

Hoe gaat B daar mee om als zoiets gebeurt?

Start je weer met opleiding in september? Leuk vooruitzicht ^O^

Oma Molo hier gaat ook weer deeltijd studeren. Vind het nu al spannend :')
Collega gaat dezelfde opleiding doen dus dat is wel tof, iig voor de mental support enzo :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201106642
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 10:17 schreef Molo het volgende:

[..]
Waarom zou je hem er niet op kunnen aanspreken? Vind dat een apart idee eigenlijk. Depressie of niet.

Hoe gaat B daar mee om als zoiets gebeurt?

Start je weer met opleiding in september? Leuk vooruitzicht ^O^

Oma Molo hier gaat ook weer deeltijd studeren. Vind het nu al spannend :')
Collega gaat dezelfde opleiding doen dus dat is wel tof, iig voor de mental support enzo :+
Omdat het z'n depressie is die ervoor zorgt dat hij zo doet dus dan kan hij er niks aan doen dus dan is het zinloos om hem erop aan te spreken en voelt hij zich alleen maar machteloos en rottig. Ik vind ook dat hij, depressie of niet, verantwoordelijk is voor wat er uit z'n mond komt, maar het is moeilijk om dat uit te leggen.
We hadden donderdagavond een situatie waarin hij iets heel kwetsends zei tegen mij, ik eerst een hele tijd bezig ben geweest om te proberen hem uit te leggen dat ik me er naar over voelde, en hij vervolgens getroost wenste te worden omdat ik hem een rotgevoel had gegeven door gekwetst te zijn over iets wat hij had gedaan. Toen had ik het wel gehad met de vakantie eigenlijk :@

B is iets minder stellig over wat hij wel/niet oké vindt van wat A doet, omdat hij het belangrijker vindt om de vrede te bewaren want ze wonen samen. En hij weet met veel situaties eigenlijk ook gewoon geen raad.
Hij was donderdag uiteindelijk degene die A ging troosten, want ik kon het niet opbrengen.

Ik ga komende week verder waar ik gebleven was, ben er met de vakantie (en de vakantiestress :') ) ongeveer 4 weken uit geweest totaal. Als het goed is, ben ik dan eind december klaar met deze stage en daarmee ook met mijn studie :o

Gaaf dat je weer gaat studeren! *G*
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 10:31:22 #57
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201106685
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 10:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Omdat het z'n depressie is die ervoor zorgt dat hij zo doet dus dan kan hij er niks aan doen dus dan is het zinloos om hem erop aan te spreken en voelt hij zich alleen maar machteloos en rottig. Ik vind ook dat hij, depressie of niet, verantwoordelijk is voor wat er uit z'n mond komt, maar het is moeilijk om dat uit te leggen.
We hadden donderdagavond een situatie waarin hij iets heel kwetsends zei tegen mij, ik eerst een hele tijd bezig ben geweest om te proberen hem uit te leggen dat ik me er naar over voelde, en hij vervolgens getroost wenste te worden omdat ik hem een rotgevoel had gegeven door gekwetst te zijn over iets wat hij had gedaan. Toen had ik het wel gehad met de vakantie eigenlijk :@

B is iets minder stellig over wat hij wel/niet oké vindt van wat A doet, omdat hij het belangrijker vindt om de vrede te bewaren want ze wonen samen. En hij weet met veel situaties eigenlijk ook gewoon geen raad.
Hij was donderdag uiteindelijk degene die A ging troosten, want ik kon het niet opbrengen.

Ik ga komende week verder waar ik gebleven was, ben er met de vakantie (en de vakantiestress :') ) ongeveer 4 weken uit geweest totaal. Als het goed is, ben ik dan eind december klaar met deze stage en daarmee ook met mijn studie :o

Gaaf dat je weer gaat studeren! *G*
Oh dat eerste ben ik pertinent met je oneens.
Een depressie is super klote, understatement, maar rechtvaardigt nergens dat je een ander mag kwetsen zonder grens.
De ander (niet depressieve) mag altijd een grens aangeven en respecteren voor zichzelf.
Maar goed, moeilijke materie. Zeker zo in een tent dicht op elkaar.


En eind december schiet op man, dat gaat hartstikke vlot! Succes iig!

[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 28-08-2021 12:38:23 (Stond er beetje wazig in de zin :+) ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201106720
Oh jongens ik doe hier een voorzichtig juichje, voor het eerst in 5-6 dagen eet Nika uit zichzelf brokjes uit de voerbak.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201106748
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 10:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh jongens ik doe hier een voorzichtig juichje, voor het eerst in 5-6 dagen eet Nika uit zichzelf brokjes uit de voerbak.
O+
pi_201107082
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 10:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Omdat het z'n depressie is die ervoor zorgt dat hij zo doet dus dan kan hij er niks aan doen dus dan is het zinloos om hem erop aan te spreken en voelt hij zich alleen maar machteloos en rottig. Ik vind ook dat hij, depressie of niet, verantwoordelijk is voor wat er uit z'n mond komt, maar het is moeilijk om dat uit te leggen.
We hadden donderdagavond een situatie waarin hij iets heel kwetsends zei tegen mij, ik eerst een hele tijd bezig ben geweest om te proberen hem uit te leggen dat ik me er naar over voelde, en hij vervolgens getroost wenste te worden omdat ik hem een rotgevoel had gegeven door gekwetst te zijn over iets wat hij had gedaan. Toen had ik het wel gehad met de vakantie eigenlijk :@

B is iets minder stellig over wat hij wel/niet oké vindt van wat A doet, omdat hij het belangrijker vindt om de vrede te bewaren want ze wonen samen. En hij weet met veel situaties eigenlijk ook gewoon geen raad.

Hij was donderdag uiteindelijk degene die A ging troosten, want ik kon het niet opbrengen.


Ik ga komende week verder waar ik gebleven was, ben er met de vakantie (en de vakantiestress :') ) ongeveer 4 weken uit geweest totaal. Als het goed is, ben ik dan eind december klaar met deze stage en daarmee ook met mijn studie :o

Gaaf dat je weer gaat studeren! *G*
Was er ook iemand om jou te troosten/ steunen? :*

En bijna klaar met studeren, gaaf!!
pi_201107577
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 11:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Was er ook iemand om jou te troosten/ steunen? :*

En bijna klaar met studeren, gaaf!!
Toen A eenmaal sliep heeft B me een beetje kunnen knuffelen ja ^O^
pi_201107680
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 11:10 schreef Candaasje het volgende:

Was er ook iemand om jou te troosten/ steunen? :*

Wat een goeie vraag! O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 11:55 schreef Tele6 het volgende:

Toen A eenmaal sliep heeft B me een beetje kunnen knuffelen ja ^O^
Verdorie @Tele6 ;(
Dikke knuffel ook nog van mij erbovenop :*
pi_201107733
Even spuien hier :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201107785
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 10:31 schreef Molo het volgende:

[..]
Oh dat eerste ben ik pertinent met je oneens.
Een depressie is super klote, understatement, maar rechtvaardigt nergens dat je een ander mag kwetsen zonder grens.
De ander mag altijd een grens aangeven en respecteren voor jezelf.
Maar goed, moeilijke materie. Zeker zo in een tent dicht op elkaar.


En eind december schiet op man, dat gaat hartstikke vlot! Succes iig!
+1!!!!

Depressie kan een verklaring zijn voor nare uitspraken. Maar dat wil absoluut niet zeggen dat de ontvanger zich niet gekwetst mag voelen en al helemaal niet dat dit niet uitgesproken mag worden.

Lastig hoor @Tele6 , kan me voorstellen dat je blij bent weer thuis te zijn. Goed dat je aangaf dat je wat eerder dan gepland klaar was met de vakantie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201107792
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 12:09 schreef Blues het volgende:
Even spuien hier :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn toch ook wel kleinere voorbeelden? Ik denk nu bv aan het moment dat je die arts tegenkwam met haar bakfiets en die zei hoi maar stopte niet. Wat dacht/deed/voelde je toen?

Voorzover ik het heb begrepen is dit geen methode waarmee je pats boem enorme trauma's en heftige gedragsproblemen in een paar gesprekjes wegmaakt en op orde brengt. Je gaat aan concrete, behapbare dingen werken. Dan kun je ook in je dagelijks leven met die dingen oefenen, je hebt geen superheftige momenten nodig om te oefenen met wat je hebt geleerd.

(Slaat dat ergens op?)
pi_201107807
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 10:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh jongens ik doe hier een voorzichtig juichje, voor het eerst in 5-6 dagen eet Nika uit zichzelf brokjes uit de voerbak.
*O* *O* *O*

Hier had vanmorgen een kitten een rommelbuikje. Uiteraard ren je dan, natte … heel natte… scheetjes latend door de kitten kamer ipv op de bak te gaan zitten :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201107819
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 12:15 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Er zijn toch ook wel kleinere voorbeelden? Ik denk nu bv aan het moment dat je die arts tegenkwam met haar bakfiets en die zei hoi maar stopte niet. Wat dacht/deed/voelde je toen?

Voorzover ik het heb begrepen is dit geen methode waarmee je pats boem enorme trauma's en heftige gedragsproblemen in een paar gesprekjes wegmaakt en op orde brengt. Je gaat aan concrete, behapbare dingen werken. Dan kun je ook in je dagelijks leven met die dingen oefenen, je hebt geen superheftige momenten nodig om te oefenen met wat je hebt geleerd.

(Slaat dat ergens op?)
Oh ja dat slaat zéker ergens op!
Aan dat soort dingen denk ik niet eens in dit kader _O-
pi_201107829
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 12:15 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Er zijn toch ook wel kleinere voorbeelden? Ik denk nu bv aan het moment dat je die arts tegenkwam met haar bakfiets en die zei hoi maar stopte niet. Wat dacht/deed/voelde je toen?

Voorzover ik het heb begrepen is dit geen methode waarmee je pats boem enorme trauma's en heftige gedragsproblemen in een paar gesprekjes wegmaakt en op orde brengt. Je gaat aan concrete, behapbare dingen werken. Dan kun je ook in je dagelijks leven met die dingen oefenen, je hebt geen superheftige momenten nodig om te oefenen met wat je hebt geleerd.

(Slaat dat ergens op?)
Slaat zeker ergens op. Het is een kwestie van aanleren van iets nieuws en dan kun je beter klein beginnen.
Als je leert fietsen start je ook op een rustige weg en niet meteen midden in de stad op een drukke straat met een kind achterop en een overvolle tas aan je stuur.

Goed voorbeeld gaf je :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201107923
Tx Tele en Cat ^O^
Door mijn overpeinzingen hier te zetten kom ik ook weer verder.
pi_201108120
Heel mooi voorbeeld Tele. Zo zijn waarschijnlijk 9 van de 10 interacties op die poli wel representatief ;)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 12:46:21 #71
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201108133
Je gaat een nieuwe methode van leren omgaan met dingen leren Blues, niet meteen de grote issues wegnemen en oplossen middels die voorbeelden.

Ze willen weten met het horen van jouw voorbeelden hoe je denkt gok ik, hoe je het ervaart en normaal gesproken oplost. Andere doelstelling dus van de vraag
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201108181
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 11:55 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Toen A eenmaal sliep heeft B me een beetje kunnen knuffelen ja ^O^
Dat is fijn, en belangrijk, dat er ook steun voor jou en B is :*
pi_201108361
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 12:09 schreef Blues het volgende:
Even spuien hier :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je doet het inderdaad niet goed of fout. Een g-schema invullen is ook een proces, om samen met je behandelaar zicht te krijgen op wat er in je hoofd gebeurt. Je moet dan ergens beginnen en dan praat je erover en vul je het nog een keer in. Het hoeft niet in een keer perfect. Soms zijn grote dingen belangrijk om te delen, maar soms gaat het ook juist om patronen. Wat dat betreft zou wat je hier beschrijft een mooie zijn om in te vullen ('doe ik het allemaal wel goed?' ) ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201108381
En wat @Tele6 zegt natuurlijk :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201108956
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 12:45 schreef Vanyel het volgende:
Heel mooi voorbeeld Tele. Zo zijn waarschijnlijk 9 van de 10 interacties op die poli wel representatief ;)
Yep. Dat denk ik ook.

Het gaat alleen nu om mij. Ik wil hier beter mee om kunnen gaan en dan in elke situatie.
Mijn inzichten, mijn (ontbrekende-) assertiviteit, pleasende karakter en gedrag/gedachten/gevoel, dus de gevolgen van mijn denken.
Ik vind t harstikke interessant ook nog. O+
pi_201109069
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 13:07 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Je doet het inderdaad niet goed of fout. Een g-schema invullen is ook een proces, om samen met je behandelaar zicht te krijgen op wat er in je hoofd gebeurt. Je moet dan ergens beginnen en dan praat je erover en vul je het nog een keer in. Het hoeft niet in een keer perfect. Soms zijn grote dingen belangrijk om te delen, maar soms gaat het ook juist om patronen. Wat dat betreft zou wat je hier beschrijft een mooie zijn om in te vullen ('doe ik het allemaal wel goed?' ) ;)
Met het invullen kreeg ik idd ook al patronen te zien ja dus maakt t niet uit welke situatie je dan neemt.
🙂
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:10:55 #77
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_201109733
Dikke tet :6 ;)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_201109953
Op zoek naar chippies voor t weekend kwamen we deze tegen.. al gezien? :D
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:32:46 #79
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201110086
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 15:24 schreef Blues het volgende:
Op zoek naar chippies voor t weekend kwamen we deze tegen.. al gezien? :D [ afbeelding ]
Leuke verpakking
Lijkt me niet lekker, dan proef je echt alleen maar vettige plakjes aardappel. _O-
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:53:28 #80
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201110352
Haha. Die verpakking :)

Middag :W
Heerlijke gewandeld in Schoorl. Veel bloeiende heide gezien. :). Uiteindelijk slechts 12km gelopen, maar op veel op en af en door het zand was het toch een best pittige wandeling. Net op de bank eerst een siesta gehouden, want was heerlijk rozig O+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201111026
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 09:32 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen :W

Eigen bed was fijn. O+
Droge voeten ook. O+

De planning was eigenlijk geweest om nu in te pakken en rustig in de ochtend te gaan, maar ik heb gisterochtend gezegd dat ik het echt niet meer trok. Voordeel van gistermiddag opbreken was wel dat we de tent redelijk droog ingepakt hebben.
Ik ben er wel een beetje sip van. Weet niet goed wat ik moet denken van sommige dingen die A heeft gezegd/gedaan.
Ik wilde dit vragen voor ik naar bed ging vanmorgen, maar hoe doet A dan tegen B? Zegt hij tegen hem ook zulke kwetsende/nare dingen? En hoe gaat die er mee om (behalve de vrede willen bewaren).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201111035
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 14:14 schreef Blues het volgende:

[..]
Met het invullen kreeg ik idd ook al patronen te zien ja dus maakt t niet uit welke situatie je dan neemt.
🙂
Poeh…hard aan het werk, Blues!

Wilden jullie van chips smaak wisselen? dat je het plaatje tegenkwam?
Zelden chips in huis, en dan hooguit 1-2 x jaar. En dan vreet ik het achter elkaar op. -O-
pi_201111177
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 16:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik wilde dit vragen voor ik naar bed ging vanmorgen, maar hoe doet A dan tegen B? Zegt hij tegen hem ook zulke kwetsende/nare dingen? En hoe gaat die er mee om (behalve de vrede willen bewaren).
Ook. B is wel iets beter in tegen zichzelf zeggen "A meent het niet, het is z'n depressie die hij afreageert" en dat soort dingen. En iets beter in dan maar z'n eigen gang gaan.

B zegt wel dat hij het heel naar vindt. Vooral dat A totaal niet lijkt te begrijpen wanneer hij heel botte lompe dingen zegt, en dan gaat het niet eens per se over de echt grote dingen maar ook wat er door de dag heen gebeurt.
SPOILER: lap tekst
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door Tele6 op 28-08-2021 16:43:46 ]
pi_201111387
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 16:38 schreef Tele6 het volgende:
B zegt wel dat hij het heel naar vindt. Vooral dat A totaal niet lijkt te begrijpen wanneer hij heel botte lompe dingen zegt, en dan gaat het niet eens per se over de echt grote dingen maar ook wat er door de dag heen gebeurt.
Een vriendin van mij slikte ooit seroxat en dat was me toen toch een onuitstaanbaar wijf. Echt geen enkele radar voor wat wel en niet sociaal acceptabel is en ze had daar ook totaal geen boodschap aan. Flapte er de lulligste en meest ongepaste teksten uit, tegen wie ze ook maar voor zich had. Zij is op een gegeven moment gestopt met die medicatie en bleek toen eigenlijk hartstikke ok, inclusief sociaal invoelingsvermogen. De seroxat vlakte haar affect en eigenlijk alles zo enorm af, dat ze het gewoon niet meer doorhad.

Dat afvlakkende affect is op zich natuurlijk min of meer het doel van antidepressiva, dus wie weet speelt het mee?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201111397
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 16:38 schreef Tele6 het volgende:

Ook. B is wel iets beter in tegen zichzelf zeggen "A meent het niet, het is z'n depressie die hij afreageert" en dat soort dingen. En iets beter in dan maar z'n eigen gang gaan.

B zegt wel dat hij het heel naar vindt. Vooral dat A totaal niet lijkt te begrijpen wanneer hij heel botte lompe dingen zegt, en dan gaat het niet eens per se over de echt grote dingen maar ook wat er door de dag heen gebeurt.
SPOILER: lap tekst
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201111527
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 16:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Een vriendin van mij slikte ooit seroxat en dat was me toen toch een onuitstaanbaar wijf. Echt geen enkele radar voor wat wel en niet sociaal acceptabel is en ze had daar ook totaal geen boodschap aan. Flapte er de lulligste en meest ongepaste teksten uit, tegen wie ze ook maar voor zich had. Zij is op een gegeven moment gestopt met die medicatie en bleek toen eigenlijk hartstikke ok, inclusief sociaal invoelingsvermogen. De seroxat vlakte haar affect en eigenlijk alles zo enorm af, dat ze het gewoon niet meer doorhad.

Dat afvlakkende affect is op zich natuurlijk min of meer het doel van antidepressiva, dus wie weet speelt het mee?
Ik weet het niet. Hij is al best heel lang aan de antidepressiva (sertraline), minstens drie jaar of zo.
Hij heeft wel autisme en dat maakt dat hij op z'n best ook niet altijd sociaal handig is, maar tot nu toe bedoelde hij het altijd heel goed en was hij ook prima bereid om zijn manier van communiceren aan te passen als iemand hem hielp realiseren dat hij het niet handig deed.
pi_201111563
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 16:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201111577
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 16:30 schreef AnneX het volgende:

Poeh…hard aan het werk, Blues!

Wilden jullie van chips smaak wisselen? dat je het plaatje tegenkwam?
Zelden chips in huis, en dan hooguit 1-2 x jaar. En dan vreet ik het achter elkaar op. -O-
Ja het kost me veel denktijd _O- En door in te vullen zie ik mijn eigen patronen ook al als ik dat afzet tegen wat er in de nalees-verduidelijkings-bieb staat in het programma en de inleidende filmpjes van de psycholoog van Therapieland.
Waardoor ik nu beter snap dat of het nou grote of kleine gebeurtenissen zijn je toch anders kunt leren denken waardoor je zelf minder last hebt van je negatieve gedachtes bijv. en ze kan omzetten in 'het bij die ander laten' waardoor je je weer lichter in je hoofd voelt. Minder ballast.
Veur de piekeraar :+

@ Chippies; we stonden voor het schap en kijken dan wel eens of er andere chips zijn die ons lekker lijkt ja! Mijn oog viel op de blote billen.
pi_201111597
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 17:01 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja het kost me veel denktijd _O- En door in te vullen zie ik mijn eigen patronen ook al als ik dat afzet tegen wat er in de nalees-verduidelijkings-bieb staat in het programma en de inleidende filmpjes van de psycholoog van Therapieland.
Waardoor ik nu beter snap dat of het nou grote of kleine gebeurtenissen zijn je toch anders kunt leren denken waardoor je zelf minder last hebt van je negatieve gedachtes bijv. en ze kan omzetten in 'het bij die ander laten' waardoor je je weer lichter in je hoofd voelt. Minder ballast.
Veur de piekeraar :+

@ Chippies; we stonden voor het schap en kijken dan wel eens of er andere chips zijn die ons lekker lijkt ja! Mijn oog viel op de blote billen.
Goed bezig joh :*
pi_201112451
Bij gebrek aan een beter woord, wat een gedoe allemaal. Je bouwt van alles op in de loop van de tijd, daar merk je misschien niet zoveel van totdat het te laat is en je overstroomt.

Zo was jouw vakantie ook niet lekker relaxed @Tele6, jammer hoor.

Vanochtend kwam vriendin even langs om te vertellen over haar overleden zus, door familie omstandigheden is het allemaal nog een heel stuk lastiger dan het al is.
Daarna de nieuwe dyson uitgepakt en gebruikt, en ik ga ermee trouwen. Buurman heeft het laderding opgehangen en ik het de kast waar het moest hang deels opgeruimd en daar ga ik binnenkort mee verder, daar valt veel eer te behalen
We have far more in common than that which devides us..
pi_201112619
Blues :* Tele :* Heftige dingen allemaal :{

Hier wordt er weer eens ge-bbq-ed :9 Er hangt nu een hele gans aan het spit _O- Ik ben heel benieuwd :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:02:35 #92
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201112973
Wij zijn aardappel aan het fermenteren met miso voor over een paar dagen. Ben benieuwd :9

Zometeen rosbief uit de sous vide. O+
pi_201113057
Geprobeerd om 1,5 dag aan posts terug te lezen maar mijn hoofd werkt niet echt mee.

In ieder geval een hele dikke knuffel voor Tele :*
pi_201114244
@Kaatje1 gaat trouwen lees ik :D

Wij gingen met de fiets :o #doeiiiiparkeerkosten naar Haarlem om een hapje te eten aan het Spaarne.
Leuk klein zaakje, superstil binnen (we waren de enigen, rest zat buiten :W ) met ruim een uurtje zaten we weer op de fiets terug naar huis. Omweggetje via kleine straatjes.
Helemaal O+ ! En prima gegeten.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:28:11 #95
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201114361
Geen dierentuinuitzending op NPO1? -O-

Edit: Lees hier nog redelijk trouw mee, maar ontbreekt me de laatste tijd wat aan energie om te reageren. Heb daarom ook mijn vakantieverlof vervroegd (en dus verlengd tot bijna 4 weken).
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201114698
Waarom blijft 1 negatieve opmerkingen altijd langer hangen dan 20 positieve?

En ja lekker cryptisch maar meer kan ik hier niet posten :+
pi_201114745
Ik zit nsayde livestream van wie is de mol te kijken. Leuk gedaan weer.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201114892
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:48 schreef Sarabi het volgende:
Waarom blijft 1 negatieve opmerkingen altijd langer hangen dan 20 positieve?

En ja lekker cryptisch maar meer kan ik hier niet posten :+
Omdat de negatieve je even op een manier raakte die je niet verwacht had wellicht ?
[
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201114918
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:00 schreef fietsie het volgende:

[..]
Omdat de negatieve je even op een manier raakte die je niet verwacht had wellicht ?
[
Hmmm wel verwacht denk ik, maar vooral niet gehoopt.
En eigenlijk is het een neutrale reactie dus ik mag sowieso niet zeuren.
Maar doe ik soms toch :D

Achja tijd om gewoon te gaan genieten van dat het een mooie dag is geweest.
pi_201115296
Er is een of ander festival een eindje verderop hier. Toevallig min of meer noordelijk van mijn huis, dus het geluid komt mee met de wind.

Op dit moment draaien ze All I Want For Christmas Is You.

Ik snap er helemaal niks van.
pi_201115313
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Hmmm wel verwacht denk ik, maar vooral niet gehoopt.
En eigenlijk is het een neutrale reactie dus ik mag sowieso niet zeuren.
Maar doe ik soms toch :D

Achja tijd om gewoon te gaan genieten van dat het een mooie dag is geweest.
Jullie krijgen toch altijd goede commentaren?
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:28:41 #102
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201115342
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:26 schreef Tele6 het volgende:
Er is een of ander festival een eindje verderop hier. Toevallig min of meer noordelijk van mijn huis, dus het geluid komt mee met de wind.

Op dit moment draaien ze All I Want For Christmas Is You.

Ik snap er helemaal niks van.
Lekker doorsnee mainstream liedje waar niets mis mee is ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201115377
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:28 schreef fietsie het volgende:

[..]
Lekker doorsnee mainstream liedje waar niets mis mee is ?
De kruidnoten liggen ook al in de winkel, dus zo raar is het niet om te gaan feesten op kerstliedjes nu?
pi_201115423
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Jullie krijgen toch altijd goede commentaren?
Mwah niet altijd.
Er is een app (Untappd) waar je bieren in kan checken en een rating kan geven.
Heel veel mensen doen dat dus je krijgt erg veel feedback, maar soms zit er ook wel een onvoldoende tussen.

We hebben nu bijna 700 ratings gekregen en het gemiddelde is op een 3.7 (van de 5). Dus we mogen zeker niet klagen.

De meeste brouwers kijken niet meer op die app, omdat juist net die paar slechte ratings in je hoofd blijven hangen.
pi_201115521
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:26 schreef Tele6 het volgende:
Er is een of ander festival een eindje verderop hier. Toevallig min of meer noordelijk van mijn huis, dus het geluid komt mee met de wind.

Op dit moment draaien ze All I Want For Christmas Is You.

Ik snap er helemaal niks van.
Hier hebben de achterburen en feestje, maar alleen de bass komt door. Klinkt als hoofdpijn (bonkbonkbonk).
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:44:58 #106
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201115631
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:30 schreef Tele6 het volgende:

[..]
De kruidnoten liggen ook al in de winkel, dus zo raar is het niet om te gaan feesten op kerstliedjes nu?
Hehe dat, en dronken lieden horen het wellicht niet eens? :p
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:56:53 #107
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201115858
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:30 schreef Tele6 het volgende:

[..]
De kruidnoten liggen ook al in de winkel, dus zo raar is het niet om te gaan feesten op kerstliedjes nu?
Is juist superleuk *O*
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:50:06 #108
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201116897
B:)B
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:54:09 #109
370431 drakin
vurig typje
pi_201116958
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:30 schreef Tele6 het volgende:

[..]
De kruidnoten liggen ook al in de winkel, dus zo raar is het niet om te gaan feesten op kerstliedjes nu?
Ik heb Halloweensokken aan en er hangt al een kerstslinger *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_201117532
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 17:00 schreef Tele6 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat complex allemaal zeg :{
:*
pi_201117538
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:30 schreef Tele6 het volgende:

De kruidnoten liggen ook al in de winkel, dus zo raar is het niet om te gaan feesten op kerstliedjes nu?
Ik mis de paaseitjes -O-
pi_201117572
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Mwah niet altijd.
Er is een app (Untappd) waar je bieren in kan checken en een rating kan geven.
Heel veel mensen doen dat dus je krijgt erg veel feedback, maar soms zit er ook wel een onvoldoende tussen.

We hebben nu bijna 700 ratings gekregen en het gemiddelde is op een 3.7 (van de 5). Dus we mogen zeker niet klagen.

De meeste brouwers kijken niet meer op die app, omdat juist net die paar slechte ratings in je hoofd blijven hangen.
Je hebt geen invloed op die ratings, probeer het te laten gaan en focus je op het plezier wat het brouwen je geeft.
Jullie zijn succesvol en het wordt verkocht bij slijters, de namen en etiketten zijn geweldig ^O^
Die gedachte vasthouden.
Je kan ook kiezen om niet meer naar die ratings te kijken. :)
pi_201117583
Er werd vanmiddag aangebeld, een bloemenboer uit het dorp bracht een prachtbos met een heel erg lief kaartje van mijn artsen O+ !
pi_201117634
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 23:42 schreef Blues het volgende:
Er werd vanmiddag aangebeld, een bloemenboer uit het dorp bracht een prachtbos met een heel erg lief kaartje van mijn artsen O+ !
Wat lief
We have far more in common than that which devides us..
pi_201118002
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 23:41 schreef Blues het volgende:

[..]
Je hebt geen invloed op die ratings, probeer het te laten gaan en focus je op het plezier wat het brouwen je geeft.
Jullie zijn succesvol en het wordt verkocht bij slijters, de namen en etiketten zijn geweldig ^O^
Die gedachte vasthouden.
Je kan ook kiezen om niet meer naar die ratings te kijken. :)
Dat laatste zou het makkelijkste zijn :D maarja soms het ook goed om wel wat met de feedback te doen.

Bedankt voor je tips :*
Gewoon genieten van de mooie momenten.
pi_201118889
Goedemorgen!

Ik moet nog opzoeken wat dit is. Ik dacht iets met "leeuw", maar op https://floravannederland.nl/planten kan ik dat niet bevestigd vinden dus het zal wel heel anders heten. Maar dan moet ik naar mijn telefoonlopen en er ligt een poes op schoot.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201118909
Is het geen wilde leeuwenbek? Of een vlasbek?
pi_201118914
Nou, dat had ik dan toch redelijk goed.
quote:
Het Vlasbekje (Linaria vulgaris), ook "vlasleeuwenbek" genaamd, is een algemeen voorkomende, overblijvend kruid uit de weegbreefamilie (Plantaginaceae).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201118922
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 08:31 schreef Tuindier het volgende:
Is het geen wilde leeuwenbek? Of een vlasbek?
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 08:31 schreef Tuindier het volgende:
Is het geen wilde leeuwenbek? Of een vlasbek?
Ja, Leeuwenbek had ik ook als naam in mijn hoofd, maar daar hoort toch echt een ander plantje bij: https://floravannederland.nl/planten/akkerleeuwenbek

Maar die vlasbek dus :Y. Goed van je, jij weet er ook wel wat van dan!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201118934
Vakaaaaaaaaaaaaantie! *O*

Even beslissen wat voor broeken ik meeneem. Het wordt tussen de 18 en 23 graden overdag, dat klinkt als korte broeken weer. Maar misschien niet 's avonds of als je stil zit. Lastig, lastig.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201118952
Ben ook enorm getrolld door mijn tomatenplanten. Denk dat er 60% van alle tomaten nu bijna rijp zijn, zeg maar, komende week, als we er niet zijn.
:')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201118980
quote:
2s.gif Op zondag 29 augustus 2021 08:40 schreef Lonaa het volgende:
Ben ook enorm getrolld door mijn tomatenplanten. Denk dat er 60% van alle tomaten nu bijna rijp zijn, zeg maar, komende week, als we er niet zijn.
:')
Buren zijn op vakantie en hebben voor de achterblijvers instructies om vooral te plukken: courgettes, sperziebonen en tomaten. En de dahlias.
Het verdriet van de moestuin en vakantie plannen. ( en een vreemde zomer).

Succes met broeken en shirts kiezen en Heel Veel Plezier!
  zondag 29 augustus 2021 @ 08:47:34 #123
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201119009
quote:
2s.gif Op zondag 29 augustus 2021 08:40 schreef Lonaa het volgende:
Ben ook enorm getrolld door mijn tomatenplanten. Denk dat er 60% van alle tomaten nu bijna rijp zijn, zeg maar, komende week, als we er niet zijn.
:')
Mijn planten besloten schimmel te krijgen vlak voor alles begon te rijpen ;(
pi_201119017
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 08:43 schreef AnneX het volgende:

[..]
Buren zijn op vakantie en hebben voor de achterblijvers instructies om vooral te plukken: courgettes, sperziebonen en tomaten. En de dahlias.
Het verdriet van de moestuin en vakantie plannen. ( en een vreemde zomer).

Succes met broeken en shirts kiezen en Heel Veel Plezier!
Mijn katten-oppas krijgt straks ook nog instructies als ik m'n laatste ronde loop. :Y

Bedankt. O+ We hebben er ook wel echt zin in. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201119022
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 08:47 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Mijn planten besloten schimmel te krijgen vlak voor alles begon te rijpen ;(
Boehh. ;( Ik heb dat echt heel veel gehoord en gelezen, veel te nat en te vochtig.

Mijn tomaten zijn ook wel wat aangetast. Er zijn er 2 waarbij het in 1 van de twee takken zit. Straks nog even besluiten of ik die eraf knip (en de tomaten binnen laat rijpen) of ze laat zitten maar dan heb je wel kans dat het zich verder vreet terwijl we weg zijn. :X
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201119026
Het is maar 5 dagen maar ik heb foto's gezien van prima planten en 3 dagne later was er niks meer over. :X
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201119176
Goedemorgen :O

Ik heb vannacht met oordoppen geslapen, want ze waren ergens herrie aan het maken.
Nu heb ik ergens in mijn slaap die oordoppen eruit getrokken en weggelegd. Ik heb er een gevonden (lag ik bovenop te slapen) maar de ander is spoorloos :')
Wie maakt er ook witte slaap-oordoppen?! Had ze fluorescerend oranje gemaakt. }:|
Inmiddels heb ik zelfs m'n matras van m'n bed gehad en overal onder m'n bed gekeken, maar niks.
pi_201119182
@Lonaa
Ik zou inderdaad voor beide gaan. Het hangt heel erg af van hoe veel wind en regen er is. Met wind en/of regen wil je al snel een lange broek.
pi_201119185
@Lonaa als zomervakantiebaantje heb ik weken in het Westland tomaten geplukt in de kassen. Die waren vrijwel groen. De tomaten.
Dan zou ik denken: pluk wat je plukken kan en dan zie je wel als je terug bent.
Hetzelfde risico op succes: laten zitten of laten liggen.
  zondag 29 augustus 2021 @ 09:41:18 #131
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201119416
quote:
2s.gif Op zondag 29 augustus 2021 08:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Boehh. ;( Ik heb dat echt heel veel gehoord en gelezen, veel te nat en te vochtig.

Mijn tomaten zijn ook wel wat aangetast. Er zijn er 2 waarbij het in 1 van de twee takken zit. Straks nog even besluiten of ik die eraf knip (en de tomaten binnen laat rijpen) of ze laat zitten maar dan heb je wel kans dat het zich verder vreet terwijl we weg zijn. :X
Zou afknippen. Ik dacht ook dat het wel even zou duren maar met meer van dit weer ging het echt keihard. Binnen 1 week alles kapot ;(
pi_201119442
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 09:12 schreef AnneX het volgende:
@:Lonaa als zomervakantiebaantje heb ik weken in het Westland tomaten geplukt in de kassen. Die waren vrijwel groen. De tomaten.
Dan zou ik denken: pluk wat je plukken kan en dan zie je wel als je terug bent.
Hetzelfde risico op succes: laten zitten of laten liggen.
Ja, commerciele tomaten worden groen geplukt en hebben o.a daarom absoluut niet zo'n awesome smaak als die uit eigen tuin. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201119444
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 09:41 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Zou afknippen. Ik dacht ook dat het wel even zou duren maar met meer van dit weer ging het echt keihard. Binnen 1 week alles kapot ;(
Ja :X

Ik keek ook net en de plekken waren ook al gegroeid. :X
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201119463
@Tele6 heb je al gekeken op dat randje van je lattenbodem onder je matras?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201119478
quote:
2s.gif Op zondag 29 augustus 2021 09:46 schreef Lonaa het volgende:
@:Tele6 heb je al gekeken op dat randje van je lattenbodem onder je matras?
Ja, ik heb de matras eraf gehaald om overal op de lattenbodem en onder het bed te kunnen kijken.
pi_201119496
Ik zou de tomaten ook binnen laten rijpen :Y

Goed, hardlopen. Zo weinig zin }:|
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201119504
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 09:50 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zou de tomaten ook binnen laten rijpen :Y

Goed, hardlopen. Zo weinig zin }:|
Ik ook. Het miezert hier. }:|
  zondag 29 augustus 2021 @ 09:52:49 #138
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_201119512
Fijne vakantie @Lonaa ! Heb gemist waar jullie naar toe gingen....
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_201119538
quote:
2s.gif Op zondag 29 augustus 2021 09:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, commerciele tomaten worden groen geplukt en hebben o.a daarom absoluut niet zo'n awesome smaak als die uit eigen tuin. :9
Dat is zeker waar. -O-
#waterbommen
pi_201119555
Wij gaan vandaag een Solex tochtje maken. Ben benieuwd of het een beetje droog gaat blijven _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201119574
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 09:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij gaan vandaag een Solex tochtje maken. Ben benieuwd of het een beetje droog gaat blijven _O-
Later op de dag wordt het volgens mij wel wat droger.
Lijkt mij wel grappig om te doen zo'n tochtje.
pi_201119587
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 10:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Later op de dag wordt het volgens mij wel wat droger.
Lijkt mij wel grappig om te doen zo'n tochtje.
Ja is leuk hoor. Hebben het vorig jaar ook gedaan. Maar op vakantie in september gaan we in Italië Vespa’s huren. Maar 2 hebben nog nooit op jets gereden wat twee wielen heeft en geen fiets is. Dus Solex leek ons een leuk opstapje _O-

Vanavond eten bij het zusje.. het zal mij benieuwen:’)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201119659
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 10:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ja is leuk hoor. Hebben het vorig jaar ook gedaan. Maar op vakantie in september gaan we in Italië Vespa’s huren. Maar 2 hebben nog nooit op jets gereden wat twee wielen heeft en geen fiets is. Dus Solex leek ons een leuk opstapje _O-

Vanavond eten bij het zusje.. het zal mij benieuwen:’)
Slim om dan even ene proefrondje te doen :D

Ik hou van t Zusje, maar dan wel die in Uden.
pi_201119716
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 09:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijne vakantie @:Lonaa ! Heb gemist waar jullie naar toe gingen....
Eerst 3 nachten in een oude watermolen in Bruchhausen-Vilsen en daarna nog 2 nachten in Lubeck. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201119789
Ik deed gisteren een Ommetje Opera
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fragmenten, al dan niet bewerkt uit bekende en minder bekende opera’s. En een ouverture van een nog uit te brengen opera. Knipoogjes naar andere genres, mooie staging, leuke avond!

En passant nog wat bierbestellingen bij @Sarabi opgenomen :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201119840
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 10:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Slim om dan even ene proefrondje te doen :D

Ik hou van t Zusje, maar dan wel die in Uden.
Wij gaan in Tilburg. Ik ben na La cubanita een beetje sceptisch _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 29 augustus 2021 @ 10:30:18 #147
63722 z80
I fink you freaky
pi_201119870
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 08:47 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Mijn planten besloten schimmel te krijgen vlak voor alles begon te rijpen ;(
Hier zijn het de insecten, die vervolgens weer vogels aantrekken, die vervolgens weer wespen en bijen aantrekken op het aangevreten vruchtvlees. die een complete appel oost om zeep helpen. Bij 1 perenboom heb ik wel wat van kunnen redden, en zitten de beestjes voornamelijk in het klokhuis. Dus er uit te snijden. De andere peer is nog niet rijp, dat wordt nog een verrassing.

Verder koffie op, was draait en het is nat buiten. Rondje trappen om de kop leeg te maken gaat het vandaag niet worden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 augustus 2021 @ 10:33:49 #148
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201119909
Mogge :W

Sport *vink*
Zo naar een jaarmarkt op de Cronjé. Boodschappen doen en een varkensstoof maken. :Y)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201119998
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 10:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik deed gisteren een Ommetje Opera
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fragmenten, al dan niet bewerkt uit bekende en minder bekende opera’s. En een ouverture van een nog uit te brengen opera. Knipoogjes naar andere genres, mooie staging, leuke avond!

En passant nog wat bierbestellingen bij @:Sarabi opgenomen :+
Ik wil die blauwe rokken O+

Gaan we weer meeten? :D

quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 10:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Wij gaan in Tilburg. Ik ben na La cubanita een beetje sceptisch _O-
Sterkte ;)
pi_201120219
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 10:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik wil die blauwe rokken O+

Gaan we weer meeten? :D
[..]
Sterkte ;)
We gaan weer meeten! Bestelling komt eraan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201120447
Mogge!

Leuk dat operarondje

@Lonaa, zolang je het niet allemaal hoeft te sjouwen maar met de auto gaat, korte en lange broeken meenemen.

@Tele6, in je kussenhoes misschien? En als je het gevonden hebt met stif er een grote stip op zetten

Hier miezert het ook al de hele ochtend. Maar omdat mensen dingen komen halen kan ik toch niet weg
We have far more in common than that which devides us..
pi_201120456
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 11:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
We gaan weer meeten! Bestelling komt eraan.
*O* gezellig
  zondag 29 augustus 2021 @ 11:38:21 #153
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201120623
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 10:30 schreef z80 het volgende:

[..]
Hier zijn het de insecten, die vervolgens weer vogels aantrekken, die vervolgens weer wespen en bijen aantrekken op het aangevreten vruchtvlees. die een complete appel oost om zeep helpen. Bij 1 perenboom heb ik wel wat van kunnen redden, en zitten de beestjes voornamelijk in het klokhuis. Dus er uit te snijden. De andere peer is nog niet rijp, dat wordt nog een verrassing.

Verder koffie op, was draait en het is nat buiten. Rondje trappen om de kop leeg te maken gaat het vandaag niet worden.
Ook zonde, hier alleen de pruimen tot nu toe door de wespen aangevallen. De rest er nu afgehaald (was niet zoveel) even laten narijpen op de vensterbank. Gelukkig zijn ze heerlijk O+
Stoofpeer gaat tot nu toe goed *O*
pi_201120659
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 09:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij gaan vandaag een Solex tochtje maken. Ben benieuwd of het een beetje droog gaat blijven _O-
Oh super lijkt me dat.
Met zo'n olijk helmpje? :D
pi_201120698
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 10:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik deed gisteren een Ommetje Opera
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fragmenten, al dan niet bewerkt uit bekende en minder bekende opera’s. En een ouverture van een nog uit te brengen opera. Knipoogjes naar andere genres, mooie staging, leuke avond!

En passant nog wat bierbestellingen bij @:Sarabi opgenomen :+
Wow dat is leuk!
Hier in dorp(en) heb je wel de burenmuziekdinges bij mensen thuis, dit klinkt erg leuk!

Wij gaan binnenkort naar een heel bijzonder project in de Stopera (nog nooit geweest daar)
https://www.operaballet.n(...)/missa-tempore-belli
quote:
Mis voor de eenentwintigste eeuw
Met Missa in tempore belli gaat een grote wens van de kersverse chef-dirigent Lorenzo Viotti in vervulling. Rondom Haydns ‘Mis in tijden van oorlog’ vindt een ontmoeting plaats van muziektheater, dans, elektronische composities en video.
Ik zag een interview met de regisseur en wat repetities, dat belooft heel bijzonder te worden.
pi_201120721
quote:
2s.gif Op zondag 29 augustus 2021 10:14 schreef Lonaa het volgende:

Eerst 3 nachten in een oude watermolen in Bruchhausen-Vilsen en daarna nog 2 nachten in Lubeck. :Y
Alvast veel plezier *G*
pi_201120752
En dit was de 2e goeie dag en 2 goeie nachten op rij mensen O+
pi_201120940
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 11:49 schreef Blues het volgende:
En dit was de 2e goeie dag en 2 goeie nachten op rij mensen O+
Dat zijn de betere berichten.

Hier knap onrustig. Straks maar eens eruit roeien, trekken en duwen.
Mn.X is toch schipperen de hele dag.

@CAT : wat een bijzondere vormgeving zo buiten. Geweldige aankleding. w/
  zondag 29 augustus 2021 @ 12:06:59 #159
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201120964
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 09:10 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen :O

Ik heb vannacht met oordoppen geslapen, want ze waren ergens herrie aan het maken.
Nu heb ik ergens in mijn slaap die oordoppen eruit getrokken en weggelegd. Ik heb er een gevonden (lag ik bovenop te slapen) maar de ander is spoorloos :')
Wie maakt er ook witte slaap-oordoppen?! Had ze fluorescerend oranje gemaakt. }:|
Inmiddels heb ik zelfs m'n matras van m'n bed gehad en overal onder m'n bed gekeken, maar niks.
Je oor ? :@
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201120973
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 12:06 schreef fietsie het volgende:

[..]
Je oor ? :@
Ja, die bedacht ik mij ook. :D
  zondag 29 augustus 2021 @ 12:11:05 #161
63722 z80
I fink you freaky
pi_201121018
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 12:06 schreef fietsie het volgende:

[..]
Je oor ? :@
Daar zit al een banaan in.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201121142
We kwamen net een volledige verzopen groepje solexers tegen. Hopeljjk heeft TP straks beter weer.

Onwijs leuke bezorging bij een museumcafé gehad O+
pi_201121498
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 09:51 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik ook. Het miezert hier. }:|
Ik was net voor de miezer thuis ^O^ jij?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201121629
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 11:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
We gaan weer meeten! Bestelling komt eraan.
Barley's Angels hebben we helaas niet meer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201121719
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 13:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Barley's Angels hebben we helaas niet meer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-O-

En *O* @ spoiler
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201121761
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 11:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Leuk dat operarondje

@:Lonaa, zolang je het niet allemaal hoeft te sjouwen maar met de auto gaat, korte en lange broeken meenemen.

@:Tele6, in je kussenhoes misschien? En als je het gevonden hebt met stif er een grote stip op zetten

Hier miezert het ook al de hele ochtend. Maar omdat mensen dingen komen halen kan ik toch niet weg
Ik heb in mijn kussenhoes gekeken. Maar misschien komt de oordop nog tevoorschijn, ik heb twee hoezen om m'n kussen dus wie weet waar hij tussen is gekropen :+

Om een of andere reden zijn slaapoordoppen vaak nogal wazige kleurtjes (in tegenstelling tot feloranje/rode werkoordoppen). B vond net een stel paarse, dus als m'n oordop niet opduikt ga ik die bestellen denk ik :D
pi_201121765
Hoe smaakt jullie nieuwe, @Sarabi ?
Bitter, zoet, ?
pi_201121776
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 13:13 schreef vlindertje89 het volgende:
Hoe smaakt jullie nieuwe, @:Sarabi ?
Bitter, zoet, ?
Zoet :Y volgens mijn ouders (die geen professionele bierproevers zijn :') ) proef je duidelijk caramel.
pi_201121790
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 12:06 schreef fietsie het volgende:

[..]
Je oor ? :@
_O- nee

Het zijn zulke:

en die zitten niet zo stevig in m'n oor. Misschien heb ik er ook net een te klein oor voor. Maar ik draai me drie keer om in bed en ze floepen eruit.
pi_201121801
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 12:49 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik was net voor de miezer thuis ^O^ jij?
Behoorlijk natgeregend, maar niet koud dus ^O^

Ik moest 35 minuten duurloop en dan 10 minuten HARD, en vond voor dat laatste stukje de regen eigenlijk wel fijn. Beetje verkoeling, en voelt ook beter aan m'n longen als ik als een malle loop te hijgen. :P
pi_201121825
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 13:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Zoet :Y volgens mijn ouders (die geen professionele bierproevers zijn :') ) proef je duidelijk caramel.
Mooi :9
Bestelling geplaatst *)
  zondag 29 augustus 2021 @ 13:20:05 #172
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201121837
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 13:16 schreef Tele6 het volgende:

[..]
_O- nee

Het zijn zulke:
[ afbeelding ]
en die zitten niet zo stevig in m'n oor. Misschien heb ik er ook net een te klein oor voor. Maar ik draai me drie keer om in bed en ze floepen eruit.
Sja ik weet verder niet wat jij allemaal uitvreet met die dopjes in je slaap he.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201121843
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 13:20 schreef fietsie het volgende:

[..]
Sja ik weet verder niet wat jij allemaal uitvreet met die dopjes in je slaap he.
Nou, ik dus ook niet. :')

B opperde al dat ik de komende dagen m'n poep moest gaan zeven. :')
pi_201121844
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 13:18 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Mooi :9
Bestelling geplaatst *)
Leuk *O* heel benieuwd wat jullie er allemaal weer van gaan vinden
pi_201122272
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 13:20 schreef Tele6 het volgende:

Nou, ik dus ook niet. :')

B opperde al dat ik de komende dagen m'n poep moest gaan zeven. :')
:D

Ooit had de apotheek DE ultiem goeie oordoppen.. voor mij dan.. maar die worden niet meer geleverd.
Heel vervelend. Ik heb nu een alternatief. Gele staafjes van een soort rubberig spul die je tussen je vingers moet rollen en dan snel in je oor duwen zodat ze daar weer uitzetten en blijven zitten.
Niet ideaal of zo fijn als die van de apo ;(
pi_201122355
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 13:20 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nou, ik dus ook niet. :')

B opperde al dat ik de komende dagen m'n poep moest gaan zeven. :')
:D ik moest er wel even aan denken maar ik dacht ik zeg niets
pi_201122396
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 13:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]
:D ik moest er wel even aan denken maar ik dacht ik zeg niets
:D
  zondag 29 augustus 2021 @ 15:22:53 #178
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201124195
Spannende F1
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 29 augustus 2021 @ 15:23:17 #179
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201124200
CUL ook; Gasly overlegde met zijn engineers of ze worstjes zouden kunnen grillen op zijn motor.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 29 augustus 2021 @ 15:24:34 #180
63722 z80
I fink you freaky
pi_201124239
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 13:45 schreef Blues het volgende:

[..]
:D

Ooit had de apotheek DE ultiem goeie oordoppen.. voor mij dan.. maar die worden niet meer geleverd.
Heel vervelend. Ik heb nu een alternatief. Gele staafjes van een soort rubberig spul die je tussen je vingers moet rollen en dan snel in je oor duwen zodat ze daar weer uitzetten en blijven zitten.
Niet ideaal of zo fijn als die van de apo ;(
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 13:16 schreef Tele6 het volgende:

[..]
_O- nee

Het zijn zulke:
[ afbeelding ]
en die zitten niet zo stevig in m'n oor. Misschien heb ik er ook net een te klein oor voor. Maar ik draai me drie keer om in bed en ze floepen eruit.
Even bij de Etos kijken. Deze hebben een goede collectie verschillende oordoppen. Ook voor de goede prijs.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201124258
Er kwam net iemand iets ophalen. We hadden 13 uur afgesproken maar ik denk dat ze zich had verslapen. Ze had sloffen aan, iets wat mij een slaapshirt leek en een ochtendjas _O- Een langslopende buurvrouw had ogen op steeltjes :D
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 29 augustus 2021 @ 15:25:17 #182
63722 z80
I fink you freaky
pi_201124260
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 15:23 schreef fietsie het volgende:
CUL ook; Gasly overlegde met zijn engineers of ze worstjes zouden kunnen grillen op zijn motor.
Het zal eerder waterzooi zijn.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 29 augustus 2021 @ 15:27:27 #183
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201124345
Ah er werd ook gegrapt over koplampen gezien het uitstellen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201125117
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 15:27 schreef fietsie het volgende:
Ah er werd ook gegrapt over koplampen gezien het uitstellen
De zon gaat m 20:30 uur onder in Spa.🤪
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 augustus 2021 @ 16:11:33 #185
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201125400
Ze willen gewoon #AjaVit kijken

Varkensstoof staat op. Voor het eerst dat ik een stoof met varkensvlees maak :). Dus het is even proberen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 29 augustus 2021 @ 16:16:01 #186
63722 z80
I fink you freaky
pi_201125478
De stream uit spa begint inmiddels ook te verzuipen.
Inmiddels gegeten, was opgehangen en zooi opgeruimd. De stream uit spa begint inmiddels ook te verzuipen.
Zo brood voor morgen klaar maken, zijn de moetjes voor vandaag klaar. Daarna zien of er nog gereden gaat worden. Of dat het dweilen met de brandslang open is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 29 augustus 2021 @ 16:20:46 #187
63722 z80
I fink you freaky
pi_201125565
Red Bull heeft een goed punt gevonden in de regels. De monteurs werken als een gek en krijgen alsnog een wrak gerepareerd en in de race. *O*
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201125599
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 16:20 schreef z80 het volgende:
Red Bull heeft een goed punt gevonden in de regels. De monteurs werken als een gek en krijgen alsnog een wrak gerepareerd en in de race. *O*
Alleen jammer dat het zo over halve punten gaat.
  zondag 29 augustus 2021 @ 16:35:17 #189
63722 z80
I fink you freaky
pi_201125846
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 16:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Alleen jammer dat het zo over halve punten gaat.
Komt eerst de uitdaging om van start te gaan.
Officieel nog niet gestart. Dus de 2 uur voor de race lopen nog niet. En ook dat gaat een uitdaging worden als het goed regent daar.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201125902
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 16:35 schreef z80 het volgende:

[..]
Komt eerst de uitdaging om van start te gaan.
Officieel nog niet gestart. Dus de 2 uur voor de race lopen nog niet. En ook dat gaat een uitdaging worden als het goed regent daar.
Maar de 3u na 15u zijn wel al ingegaan dus ze gaan nooit meer heel lang kunnen racen.
Maar goed eerst inderdaad maar weer iets droger worden.
  zondag 29 augustus 2021 @ 16:44:05 #191
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201126007
Dus dan ben je vanmorgen om 5:00 (mijn overbuurman) vertrokken van huis, heb je even doorgetrapt, stond je bij Stavelot in een smerige file richting het parkeren, staat de auto op een vol grasland, zit je daar met 4 man nu doorweekt te zijn (appjes) en is het vooruitzicht geen race, een vastzittende auto en met 4 volwassenen droogdampend in een auto terug naar huis....
(En het zijn vissers; mijn suggestie alvast een hotel te boeken op de terugreis is geen optie omdat ze op tijd moeten aanmonsteren..)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201126110
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 16:44 schreef fietsie het volgende:
Dus dan ben je vanmorgen om 5:00 (mijn overbuurman) vertrokken van huis, heb je even doorgetrapt, stond je bij Stavelot in een smerige file richting het parkeren, staat de auto op een vol grasland, zit je daar met 4 man nu doorweekt te zijn (appjes) en is het vooruitzicht geen race, een vastzittende auto en met 4 volwassenen droogdampend in een auto terug naar huis....
(En het zijn vissers; mijn suggestie alvast een hotel te boeken op de terugreis is geen optie omdat ze op tijd moeten aanmonsteren..)
Ach da's wel sneu
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 29 augustus 2021 @ 16:50:11 #193
63722 z80
I fink you freaky
pi_201126139
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 16:44 schreef fietsie het volgende:
Dus dan ben je vanmorgen om 5:00 (mijn overbuurman) vertrokken van huis, heb je even doorgetrapt, stond je bij Stavelot in een smerige file richting het parkeren, staat de auto op een vol grasland, zit je daar met 4 man nu doorweekt te zijn (appjes) en is het vooruitzicht geen race, een vastzittende auto en met 4 volwassenen droogdampend in een auto terug naar huis....
(En het zijn vissers; mijn suggestie alvast een hotel te boeken op de terugreis is geen optie omdat ze op tijd moeten aanmonsteren..)
Ik ken er ook een paar die er nu rondzwemmen. Gister een verzopen kwalificatie en nu door en door nat.

Wel goede discussies over de regels op sky sport.
Zijn wel wel/niet/vertraagd aan de race begonnen. Zo ja welke ronden tellen dan. maw hoeveel raceronden zijn er nu nog over. En starten vanuit de pit, met een opgelapte wagen _O_ heeft hij wel of geen achterstand. En bij wel achterstand hoeveel? 1 ronden? 5 ronden?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 29 augustus 2021 @ 16:50:54 #194
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201126154
Ja ze hebben het er al over dat 1 alvast de auto gaat "vrij zien te krijgen"
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 29 augustus 2021 @ 16:52:30 #195
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201126186
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 16:50 schreef z80 het volgende:

[..]
Ik ken er ook een paar die er nu rondzwemmen. Gister een verzopen kwalificatie en nu door en door nat.

Wel goede discussies over de regels op sky sport.
Zijn wel wel/niet/vertraagd aan de race begonnen. Zo ja welke ronden tellen dan. maw hoeveel raceronden zijn er nu nog over. En starten vanuit de pit, met een opgelapte wagen _O_ heeft hij wel of geen achterstand. En bij wel achterstand hoeveel? 1 ronden? 5 ronden?
Perez kan nu wel zorgen dat Max en Russel hem voorbij gaan, en dan precies zo'n lijn rijden als Hamilton tegen RedBull achterwielen pleegt te doen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201126307
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 16:52 schreef fietsie het volgende:

[..]
Perez kan nu wel zorgen dat Max en Russel hem voorbij gaan, en dan precies zo'n lijn rijden als Hamilton tegen RedBull achterwielen pleegt te doen.
Zou RB zo bijdehand zijn om de strategie te bepalen?
  zondag 29 augustus 2021 @ 16:59:24 #197
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201126358
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 16:57 schreef AnneX het volgende:

[..]
Zou RB zo bijdehand zijn om de strategie te bepalen?
Nueh zijn ze te sportief voor
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201126616


Onze nieuwe huisgenoten!
  zondag 29 augustus 2021 @ 17:08:29 #199
63722 z80
I fink you freaky
pi_201126619
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 16:57 schreef AnneX het volgende:

[..]
Zou RB zo bijdehand zijn om de strategie te bepalen?
Perez zal veel doen. Maar bewust iemand van de baan rijden zit niet in hem. RB zal het nooit vragen of suggereren. Maar mocht deze vraag komen zal het antwoord van Perez nee zijn.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201126633
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 16:50 schreef fietsie het volgende:
Ja ze hebben het er al over dat 1 alvast de auto gaat "vrij zien te krijgen"
Zou ik zeker doen. Want wegkomen van de parkeerplaatsen is ook zonder regen een uhm...uitdaging. De gendarmes die bij aankomst overal staan, zijn dan mysterieus verdwenen. En dan waren wij indertijd al voor het eind van de race alvast vertrokken.

5 uur in de ochtend op om hem na de start uit de 1e bocht te zien vliegen :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_201126667
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]

Onze nieuwe huisgenoten!
Ochhhhhh *;
Hoe heten ze, hoe oud zijn ze?
We have far more in common than that which devides us..
pi_201126699
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]

Onze nieuwe huisgenoten!
O+ O+
Hoe heten ze?

Edit: spuitelf haha
pi_201126725
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]

Onze nieuwe huisgenoten!
Too cute O+
  zondag 29 augustus 2021 @ 17:16:46 #204
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_201126792
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]

Onze nieuwe huisgenoten!
O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_201126886
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]

Onze nieuwe huisgenoten!
Awwww pluimoortjes O+ O+
pi_201126906
Wat een ellende @fietsie en @z80 voor al die fans daar @F1 :X
  zondag 29 augustus 2021 @ 17:22:52 #207
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201126913
De Belgen maken er op Canvas wel een leuk programma van
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201127092
Weer blij hier. De plant die mijn vader in 1958 aan mijn moeder gaf leek voor de zoveelste keer het loodje te leggen. Ik had hier 2 stekjes van en dat waren prachtig bloeiende grote planten geworden tot voor een paar maanden. Heb ze toen verpot en op een rustig plekje gezet en niet te veel water gegeven. En zojuist zag ik iniminie kleine verse blaadjes *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_201127100
Ik oefende pianoman.
Eerst even met het origineel meespelen, daarna mét de tekst erbij zingen en spelen tegelijk en ineens dacht ik aan mijn ooit gekochte mondharmonica.
Dat geoefend.
Na het piano-jazzy-intro het stuk met de MH spelen en dan meteen door op piano.
Laat ik het zo zeggen: ik snap waarom ze zo'n dinges hebben waar hun MH inzit zodat ze hun handen vrij hebben want bij mij lazert dat ding uit mn mond zodra ik allebei mn handen nodig heb om verder te spelen }:| :D :D
pi_201127133
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ochhhhhh *;
Hoe heten ze, hoe oud zijn ze?
Lilly (wens van oudste) en Lotta (verbetering van het Lola van de jongste). Ze zijn ongeveer 4 maand...
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 augustus 2021 @ 17:33:57 #211
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201127155
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]

Onze nieuwe huisgenoten!
O+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201127177
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:30 schreef Blues het volgende:
Ik oefende pianoman.
Eerst even met het origineel meespelen, daarna mét de tekst erbij zingen en spelen tegelijk en ineens dacht ik aan mijn ooit gekochte mondharmonica.
Dat geoefend.
Na het piano-jazzy-intro het stuk met de MH spelen en dan meteen door op piano.
Laat ik het zo zeggen: ik snap waarom ze zo'n dinges hebben waar hun MH inzit zodat ze hun handen vrij hebben want bij mij lazert dat ding uit mn mond zodra ik allebei mn handen nodig heb om verder te spelen }:| :D :D
Nou zie ik dit voor me
We have far more in common than that which devides us..
pi_201127260
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]

Onze nieuwe huisgenoten!
Wauw O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201127363
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]

Onze nieuwe huisgenoten!
Wat een leukerds! Hoe houden ze de katten uit elkaar?
Een streepje extra hier of daar?
pi_201127476
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nou zie ik dit voor me
[ afbeelding ]
That's mie🤣🤣🤣
pi_201127552
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:30 schreef Blues het volgende:
Ik oefende pianoman.
Eerst even met het origineel meespelen, daarna mét de tekst erbij zingen en spelen tegelijk en ineens dacht ik aan mijn ooit gekochte mondharmonica.
Dat geoefend.
Na het piano-jazzy-intro het stuk met de MH spelen en dan meteen door op piano.
Laat ik het zo zeggen: ik snap waarom ze zo'n dinges hebben waar hun MH inzit zodat ze hun handen vrij hebben want bij mij lazert dat ding uit mn mond zodra ik allebei mn handen nodig heb om verder te spelen }:| :D :D
Ik vind het sowieso al erg knap
pi_201127574
Ik weet dat ik minder over het bier moet hebben hier.
Maar wilde dit toch nog even delen, we hebben binnen 1 week gewoon al ruim 1000 flesjes verkocht *O*
  zondag 29 augustus 2021 @ 17:53:50 #218
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201127610
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:52 schreef Sarabi het volgende:
Ik weet dat ik minder over het bier moet hebben hier.
Maar wilde dit toch nog even delen, we hebben binnen 1 week gewoon al ruim 1000 flesjes verkocht *O*
Hoor je klachten dan?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201127623
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:32 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Lilly (wens van oudste) en Lotta (verbetering van het Lola van de jongste). Ze zijn ongeveer 4 maand...
O+

Zit er wat van langhaar in? Zonder referentie is grootte vanaf de foto moeilijk te zien, maar ze lijken nog van dat pluizige kitten haar te hebben. Ouder dan vier maanden lijken ze me sowieso echt niet, eerder een beetje jonger.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201127632
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:52 schreef Sarabi het volgende:
Ik weet dat ik minder over het bier moet hebben hier.
Maar wilde dit toch nog even delen, we hebben binnen 1 week gewoon al ruim 1000 flesjes verkocht *O*
Wrom?

En ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201127671
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:53 schreef fietsie het volgende:

[..]
Hoor je klachten dan?
Nee, maar er is meer in het leven.

quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Wrom?

En ^O^
Ik vind het een beetje stom om daar steeds over te hebben :+
pi_201127694
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Nee, maar er is meer in het leven.
[..]
Ik vind het een beetje stom om daar steeds over te hebben :+
Dus je legt je eigen gedachtenpatroon aan ons op? :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 29 augustus 2021 @ 17:57:48 #223
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201127707
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Nee, maar er is meer in het leven.
[..]
Ik vind het een beetje stom om daar steeds over te hebben :+
Nee ons gejabber over regendruppels op het enige gladde Belgische asfalt is enerverend...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 29 augustus 2021 @ 18:01:59 #224
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_201127794
Mijn tattoo jeukt
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_201127900
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dus je legt je eigen gedachtenpatroon aan ons op? :P
Sorry O-)

quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:57 schreef fietsie het volgende:

[..]
Nee ons gejabber over regendruppels op het enige gladde Belgische asfalt is enerverend...
Best wel :Y
Ben benieuwd of we nog iets van een race krijgen.
pi_201127915
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:52 schreef Sarabi het volgende:
Ik weet dat ik minder over het bier moet hebben hier.
Maar wilde dit toch nog even delen, we hebben binnen 1 week gewoon al ruim 1000 flesjes verkocht *O*
Waarom zou je het er niet over mogen hebben? En dit is wel heel gaaf neem ik aan. Wat was het de vorige keren? En is dit omdat ze jullie nu echt leren kennen en weten wat jullie maken?
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 29 augustus 2021 @ 18:06:53 #227
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201127942
Sowieso begrijp ik het niet. Het asfalt is er goed, ze hebben er veegwagens? Is dit dan echt de enige plek waar het de Belgen wel lukt hun rijbaan te onderhouden? :p
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201128013
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:06 schreef fietsie het volgende:
Sowieso begrijp ik het niet. Het asfalt is er goed, ze hebben er veegwagens? Is dit dan echt de enige plek waar het de Belgen wel lukt hun rijbaan te onderhouden? :p
_O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_201128015
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:52 schreef Sarabi het volgende:
Ik weet dat ik minder over het bier moet hebben hier.
Maar wilde dit toch nog even delen, we hebben binnen 1 week gewoon al ruim 1000 flesjes verkocht *O*
Het kan nooit te véél over bier gaan.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 29 augustus 2021 @ 18:08:19 #230
63722 z80
I fink you freaky
pi_201128022
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:06 schreef fietsie het volgende:
Sowieso begrijp ik het niet. Het asfalt is er goed, ze hebben er veegwagens? Is dit dan echt de enige plek waar het de Belgen wel lukt hun rijbaan te onderhouden? :p
Probleem is het zicht. Niet dat van max. Maar alles dat er achter rijd. Je ziet net zo veel als met de ogen dicht.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201128025
Hullie gaan beginnen. 18:17 uur. w/
  zondag 29 augustus 2021 @ 18:09:50 #232
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201128069
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:08 schreef z80 het volgende:

[..]
Probleem is het zicht. Niet dat van max. Maar alles dat er achter rijd. Je ziet net zo veel als met de ogen dicht.
Nee ik bedoel: is is blijkbaar kennis in huis om een circuit aan te leggen en te onderhouden. Dan moet het toch kunnen om het stuk van Maastricht naar het circuit toe ook glad asfalt te geven?
En natuurlijk dan komt er bla bla geld en bla bla bla internationaal verkeer wat te weinig betaalt enz enz
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201128097
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Waarom zou je het er niet over mogen hebben? En dit is wel heel gaaf neem ik aan. Wat was het de vorige keren? En is dit omdat ze jullie nu echt leren kennen en weten wat jullie maken?
De vorige keren hadden we in totaal maar 1500 flesjes (nu 3000).
En dan hadden we na een week rond de 500 verkocht.
En nu komt het vooral doordat we kunnen leveren aan slijterijen en horeca.
En naamsbekendheid speelt ook wel een klein beetje mee.

quote:
2s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:08 schreef sigme het volgende:

[..]
Het kan nooit te véél over bier gaan.
Daar heb je een goed punt 🍻
pi_201128098
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Sorry O-)
[..]
Best wel :Y
Ben benieuwd of we nog iets van een race krijgen.
Ik vind bier interessanter :P

Of kittens!
Ik heb er weer eentje met sok :+


O, en ijsjes eten ook. Het was vandaag echt weer voor een grote coupe :') :9 Enige dag dat de agenda’s bij elkaar uitkwamen, de opoffering was groot O-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 29 augustus 2021 @ 18:11:09 #235
63722 z80
I fink you freaky
pi_201128107
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:09 schreef fietsie het volgende:

[..]
Nee ik bedoel: is is blijkbaar kennis in huis om een circuit aan te leggen en te onderhouden. Dan moet het toch kunnen om het stuk van Maastricht naar het circuit toe ook glad asfalt te geven?
En natuurlijk dan komt er bla bla geld en bla bla bla internationaal verkeer wat te weinig betaalt enz enz
Ik weet niet of je weet wat een dagje op spa spelen kost? Dan snap je ook meteen waarom hier wel glad asfalt ligt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201128128
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik vind bier interessanter :P

Of kittens!
Ik heb er weer eentje met sok :+
[ afbeelding ]

O, en ijsjes eten ook. Het was vandaag echt weer voor een grote coupe :') :9 Enige dag dat de agenda’s bij elkaar uitkwamen, de opoffering was groot O-)
wrom sok?
We have far more in common than that which devides us..
pi_201128151
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
wrom sok?
Gecastreerd, aan litteken likken ondanks vermaning dat niet te doen dus na een dag of vijf nog niet dicht. Sok werkt beter dan pleister.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201128154
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik vind bier interessanter :P

Of kittens!
Ik heb er weer eentje met sok :+
[ afbeelding ]

O, en ijsjes eten ook. Het was vandaag echt weer voor een grote coupe :') :9 Enige dag dat de agenda’s bij elkaar uitkwamen, de opoffering was groot O-)
Wat een lieverd, hoe lang nog met sok?
pi_201128176
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Gecastreerd, aan litteken likken ondanks vermaning dat niet te doen dus na een dag of vijf nog niet dicht. Sok werkt beter dan pleister.
Ik typte het en dacht meteen...ff in het kittentopic kijken :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_201128193
Ik had een redelijk productief dagje. De keukenvloer maar weer eens met de nagelborstel te lijf gegaan. Eerst nog even wat anders schrobmiddelen ingezet, maar helaas, alleen het nagelborsteltje schrobt het vuil los. Daarna het vuile water in drie sponsbeurten eraf gesopt. Perfect is het niet, maar wel stukken toonbaarder :+

En een pan vol wilde pruimen ontpit en gekookt en in diepvriesbakjes geschept en daarna het vocht ingekookt en 1 flesje diksap van gemaakt, daarna nog een pan appelcompote gemaakt, de tweede pan appelcompote staat even af toe koelen alvorens deze ook in bakjes gaat en daarna dan het hele proces nog eenmaal herhalen met nog 15 appels voor nog 1 pan vol.

Daarbij heb ik dan 1 uur marathoninterview beluisterd (laatste uur van Raymond van het Groenewoud), en anderhalf uur 'Normal People' gekeken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201128199
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wat een lieverd, hoe lang nog met sok?
Dagje of drie denk ik. Als ze met die vieze tong eraf blijft geneest het snel.
Een groot drama vindt ze het gelukkig niet en het geeft meer bewegingsvrijheid dan een pakje. Wat voor die kleintjes vaak toch te groot is. Om over The Cone Of Shame maar niet te spreken :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 29 augustus 2021 @ 18:15:11 #242
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_201128209
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:52 schreef Sarabi het volgende:
Ik weet dat ik minder over het bier moet hebben hier.
Maar wilde dit toch nog even delen, we hebben binnen 1 week gewoon al ruim 1000 flesjes verkocht *O*
Mag gerust. Interessant leesvoer :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_201128281
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 16:38 schreef minilot het volgende:
@:AnneX Doe jij per definitie geen boodschappen als het regent? Is dat kapselgerelateerd of nog wat anders? :) :) Ik kijk echt niet naar buiten voordat ik boodschappen ga halen eigenlijk, als het nat is doe ik gewoon een jas met een capuchon aan of ik pak een paraplu.
Dat is een goede keuze om een capuchon op te doen.

ik vind capuchons leuk
  zondag 29 augustus 2021 @ 18:18:29 #244
63722 z80
I fink you freaky
pi_201128317
quote:
7s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:14 schreef sigme het volgende:
Ik had een redelijk productief dagje. De keukenvloer maar weer eens met de nagelborstel te lijf gegaan. Eerst nog even wat anders schrobmiddelen ingezet, maar helaas, alleen het nagelborsteltje schrobt het vuil los. Daarna het vuile water in drie sponsbeurten eraf gesopt. Perfect is het niet, maar wel stukken toonbaarder :+

En een pan vol wilde pruimen ontpit en gekookt en in diepvriesbakjes geschept en daarna het vocht ingekookt en 1 flesje diksap van gemaakt, daarna nog een pan appelcompote gemaakt, de tweede pan appelcompote staat even af toe koelen alvorens deze ook in bakjes gaat en daarna dan het hele proces nog eenmaal herhalen met nog 15 appels voor nog 1 pan vol.

Daarbij heb ik dan 1 uur marathoninterview beluisterd (laatste uur van Raymond van het Groenewoud), en anderhalf uur 'Normal People' gekeken.
Al een keer een stoomreiniger er op losgelaten? Al dan niet met een vetoplosser.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201128351
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:17 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Dat is een goede keuze om een capuchon op te doen.

ik vind capuchons leuk
Hoi capuchon_jongen! Welkom enzo (tenminste, ik heb je nog niet eerder in de CULSC gezien ;) ). Zoekmachine ontdekt?
Als ik mag vragen: naai jij nog altijd kleren?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201128374
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:18 schreef z80 het volgende:

[..]
Al een keer een stoomreiniger er op losgelaten? Al dan niet met een vetoplosser.
Oh ja, daar ging het hier laatst ook al over. Misschien moet ik eens naar zo'n ding gaan kijken. Ik vraag me af of dat op die keukenvloer kan, dat is een niet speciaal enorm kwalitatief zeil.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201128390
quote:
14s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:19 schreef sigme het volgende:

[..]
Hoi capuchon_jongen! Welkom enzo (tenminste, ik heb je nog niet eerder in de CULSC gezien ;) ). Zoekmachine ontdekt?
Als ik mag vragen: naai jij nog altijd kleren?
Nee haha, dat was een probeersel
pi_201128412
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:21 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Nee haha, dat was een probeersel
Oh jammer. Ik vond dat destijds leuk om te lezen, je probeersels daarin en hoe leuk je dat toen even vond. Daarna ben ik je wat uit het oog verloren :)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201128427
Het lijkt dan eindelijk te gaan beginnen. Ik ben benieuwd hoe nat en vrolijk onze vrienden inmiddels zijn. Ze zijn al sinds donderdag aan het kamperen bij Spa.
Spoilers!
pi_201128460
quote:
7s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:22 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh jammer. Ik vond dat destijds leuk om te lezen, je probeersels daarin en hoe leuk je dat toen even vond. Daarna ben ik je wat uit het oog verloren :)
Je hebt wel een erg goede geheugen. moet ik zeggen
pi_201128467
quote:
14s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:20 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh ja, daar ging het hier laatst ook al over. Misschien moet ik eens naar zo'n ding gaan kijken. Ik vraag me af of dat op die keukenvloer kan, dat is een niet speciaal enorm kwalitatief zeil.
Ik zag dat er bij blokker/aldi/lidl (folders zijn al weg) er één in de aanbieding is, een kleintje die in ieder geval bij mij in de badkamer prima werk doet
We have far more in common than that which devides us..
pi_201128488
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:24 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Je hebt wel een erg goede geheugen. moet ik zeggen
Ja, ik ben een olifant :Y.
Ik heb die zoekmachine dan ook niet nodig.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 29 augustus 2021 @ 18:26:22 #253
63722 z80
I fink you freaky
pi_201128538
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het lijkt dan eindelijk te gaan beginnen. Ik ben benieuwd hoe nat en vrolijk onze vrienden inmiddels zijn. Ze zijn al sinds donderdag aan het kamperen bij Spa.
Mazapin de snelste tijd. *)
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201128541
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dagje of drie denk ik. Als ze met die vieze tong eraf blijft geneest het snel.
Een groot drama vindt ze het gelukkig niet en het geeft meer bewegingsvrijheid dan een pakje. Wat voor die kleintjes vaak toch te groot is. Om over The Cone Of Shame maar niet te spreken :X
The Cone of Shane is niet te doen inderdaad.
pi_201128551
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:26 schreef z80 het volgende:

[..]
Mazapin de snelste tijd. *)
En ze zijn weer klaar.
  zondag 29 augustus 2021 @ 18:29:12 #256
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201128650
Maar nog steeds niet dat de race is beeindigd. Alleen de sessie.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 29 augustus 2021 @ 18:31:05 #257
63722 z80
I fink you freaky
pi_201128711
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:29 schreef fietsie het volgende:
Maar nog steeds niet dat de race is beeindigd. Alleen de sessie.
Maar max heeft tot nu toe wel gewonnen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201128737
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:29 schreef fietsie het volgende:
Maar nog steeds niet dat de race is beeindigd. Alleen de sessie.
Kunnen we weer een uur wachten op 3 rondjes achter de safetycar :')
  zondag 29 augustus 2021 @ 18:32:24 #259
63722 z80
I fink you freaky
pi_201128756
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Kunnen we weer een uur wachten op 3 rondjes achter de safetycar :')
Nee. de tijd loopt weer. 46 minuten nog.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201128787
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:32 schreef z80 het volgende:

[..]
Nee. de tijd loopt weer. 46 minuten nog.
Half uurtje wachten dan :D
pi_201128869
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik vind bier interessanter :P

Of kittens!
Ik heb er weer eentje met sok :+
[ afbeelding ]

O, en ijsjes eten ook. Het was vandaag echt weer voor een grote coupe :') :9 Enige dag dat de agenda’s bij elkaar uitkwamen, de opoffering was groot O-)
Awww :D O+
pi_201129067
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Nee, maar er is meer in het leven.
[..]
Ik vind het een beetje stom om daar steeds over te hebben :+
Als iets je bezig houdt is dat toch logisch!
Ik zanik hier lekker door over mn grote moeiii en muziekies.

Jij over bierrrr

Anderen klepperen hier over natte scheetjes en sokbroekjes, zware gewichten laten kletteren, wegduwen of hard rennen, probs met vrienden of geliefden, horrortulpen, eitjes invriezen, dieren opvangen,beter maken of op de BBQ gooien, racewagens, fietsen, antifietsen, fapjes, kinderen, nachtdiensten of wel of niet samenwonen.

:s)

Een afwisselenender sc bestaat niet *O*
pi_201129126
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]

Onze nieuwe huisgenoten!
Ooooh kijk nou wat een schatjes! _O_ Ik vind Lola ook wel een leuke naam 8-)

quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:52 schreef Sarabi het volgende:
Ik weet dat ik minder over het bier moet hebben hier.
Maar wilde dit toch nog even delen, we hebben binnen 1 week gewoon al ruim 1000 flesjes verkocht *O*
Maf mens. Weet je wel hoe leuk het is om je zo enthousiast te zien over iets wat jullie gewoon zelf maken en andere mensen vinden het ook nog eens heel lekker.

quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:30 schreef Blues het volgende:
Ik oefende pianoman.
Eerst even met het origineel meespelen, daarna mét de tekst erbij zingen en spelen tegelijk en ineens dacht ik aan mijn ooit gekochte mondharmonica.
Dat geoefend.
Na het piano-jazzy-intro het stuk met de MH spelen en dan meteen door op piano.
Laat ik het zo zeggen: ik snap waarom ze zo'n dinges hebben waar hun MH inzit zodat ze hun handen vrij hebben want bij mij lazert dat ding uit mn mond zodra ik allebei mn handen nodig heb om verder te spelen }:| :D :D
Ik zie het al helemaal voor me _O- Misschien kan je golfer mobiliseren om het mondharmonica deel te doen O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 29 augustus 2021 @ 18:46:17 #264
63722 z80
I fink you freaky
pi_201129167
En de vlag hangt uit. Max heeft gewonnen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201129214
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:46 schreef z80 het volgende:
En de vlag hangt uit. Max heeft gewonnen.
....heb je... heb je serieus de vlag uit?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 29 augustus 2021 @ 18:48:35 #266
63722 z80
I fink you freaky
pi_201129240
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]
....heb je... heb je serieus de vlag uit?
Nee. Maar als een race de laatste ronden in gaat, dan hangt de vlag uit.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 29 augustus 2021 @ 18:49:28 #267
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201129266
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]
....heb je... heb je serieus de vlag uit?
De rode B-)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201129347
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:43 schreef Blues het volgende:

[..]


Een afwisselenender sc bestaat niet *O*
Dat is waar :Y daarom is deze sc ook wel zo leuk.

quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maf mens. Weet je wel hoe leuk het is om je zo enthousiast te zien over iets wat jullie gewoon zelf maken en andere mensen vinden het ook nog eens heel lekker.

O+
  zondag 29 augustus 2021 @ 18:54:06 #269
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_201129380
Sarabi, maak je ook alcoholvrij bier?
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_201129450
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Sarabi, maak je ook alcoholvrij bier?
Nee, dat is op kleine schaal bijna niet te doen :)
Is een heel duur proces.
pi_201129599
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:45 schreef Isabeau het volgende:


Ik zie het al helemaal voor me _O- Misschien kan je golfer mobiliseren om het mondharmonica deel te doen O-)
Muziekkamer is voor hem streng verboden gebied |:)
MIJN domein en hobby w/
  zondag 29 augustus 2021 @ 19:14:00 #272
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_201129768
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Nee, dat is op kleine schaal bijna niet te doen :)
Is een heel duur proces.
Ah ok :)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_201129773
Wat Blues zegt @Sarabi ! ^O^
pi_201129779
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
O+

Zit er wat van langhaar in? Zonder referentie is grootte vanaf de foto moeilijk te zien, maar ze lijken nog van dat pluizige kitten haar te hebben. Ouder dan vier maanden lijken ze me sowieso echt niet, eerder een beetje jonger.

Het zijn Siberische boskatten. De oudste is van eind april, jongste van 22 mei...
pi_201129938
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:06 schreef fietsie het volgende:
Sowieso begrijp ik het niet. Het asfalt is er goed, ze hebben er veegwagens? Is dit dan echt de enige plek waar het de Belgen wel lukt hun rijbaan te onderhouden? :p
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201129953
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 19:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Het zijn Siberische boskatten. De oudste is van eind april, jongste van 22 mei...
Nu ik het weet zie ik het, vooral bij de rechter. Vind dat zo grappig (noren en main coones hebben dat ook), dat de koppies later wat spitser worden.
Aan de jongens heb je zeker geen kind meer momenteel? :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_201129954
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 19:03 schreef Blues het volgende:

[..]
Muziekkamer is voor hem streng verboden gebied |:)
MIJN domein en hobby w/
Hij is TE amuzikaal? :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201129983
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 19:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nu ik het weet zie ik het, vooral bij de rechter. Vind dat zo grappig (noren en main coones hebben dat ook), dat de koppies later wat spitser worden.
Aan de jongens heb je zeker geen kind meer momenteel? :D
De poesjes liggen al sinds ze hier zijn in een mandje, we hebben de jongens geïnstrueerd ze het rust te laten tot ze er zelf uitkomen...
pi_201130042
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 19:28 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
De poesjes liggen al sinds ze hier zijn in een mandje, we hebben de jongens geïnstrueerd ze het rust te laten tot ze er zelf uitkomen...
Heel goed, fijn voor de kittens
Hoe gaat het bij jullie? Mogen de jongens straks weer naar school net als in Nederland? En de Duutser en jij weer naar kantoor?
We have far more in common than that which devides us..
pi_201130113
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 19:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Heel goed, fijn voor de kittens
Hoe gaat het bij jullie? Mogen de jongens straks weer naar school net als in Nederland? En de Duutser en jij weer naar kantoor?
Ja, woensdag begint school weer!

We gaan allebei meer thuis werken, maar ook weer eens terug naar kantoor. Daar kijk ik wel naar uit...
pi_201130649
KATJES O+ O+ O+
pi_201130657
Het zijn dus geen zusjes? @Jagärtrut ? Waar komen ze vandaan?
pi_201130658
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 19:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Het zijn Siberische boskatten. De oudste is van eind april, jongste van 22 mei...
Dat verklaart de pluimen O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201130747
Ik had weer een interessante avond. Wilde gaan koken, kookplaat aan met water voor de bami, lichtje in de afzuigkap aan...

*plop*

donker :o

Stop doorgeslagen. Nou heb ik natuurlijk prachtig mooie nieuwerwetse stoppen, dus afzuigkap weer uitgezet, fornuis uitgezet, stop weer omhoog gezet.

Doet de elektriciteit in mijn hele appartement het nog steeds niet.

Script van 10 minuten afgedraaid met de dame van het spoednummer van de huisvesting. Stekkers erin, schakelaars, blabla. Helpt niet als je hoofdzekering eruit ligt, in een kast op de galerij waar je niet bij kan.

Nu is net een monteur geweest. Hij zegt dat hij de makkelijkste baan ooit heeft, alleen vanavond had hij al 5 keer dat hij de kast open kon maken en zo'n schakelaar om kon zetten. Lalalalalaaaaaa >:O

Het lijkt erop dat de heel korte kortsluiting van het doorbranden van het lampje van mijn afzuigkap, gecombineerd met de belasting van de kookplaat, de hoofdzekering eruit heeft laten klappen. Dat hoort eigenlijk niet, de hoofdzekering hoort niet zó snel te reageren. Kennelijk is dat in meerdere appartementencomplexen wel zo, en heeft de monteur dus wat te doen in z'n avonddienst. :')
pi_201130767
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 20:06 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dat verklaart de pluimen O+
En die komen ook nog op de punten van de oren als bij een lynx
We have far more in common than that which devides us..
pi_201130783
Nu heb ik iig weer licht. En thee.
Avondeten was dan maar brood. Da's het nadeel van een elektrische kookplaat. }:|
pi_201130790
@Sarabi is het veel extra moeite voor jullie om alle bestellingen te verzorgen nu er zoveel meer verkocht wordt? Of gaat dat in een drukte door eigenlijk?
pi_201130846
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 19:27 schreef PdeHoog het volgende:

Hij is TE amuzikaal? :P
Nee, dat ook weer niet.
Er staat een collectie fluiten waar je U tegen zegt, alleen hij speelt er niet meer op.

/geen flauwe grappen plies :P
  zondag 29 augustus 2021 @ 20:16:58 #289
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201130902
Oow, sjips., ik had net een briljantje...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201130936
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 20:12 schreef Tele6 het volgende:
Nu heb ik iig weer licht. En thee.
Avondeten was dan maar brood. Da's het nadeel van een elektrische kookplaat. }:|
Gedoe!
Als iedereen straks van het gas af moet en moet koken op electrickery ©Catweazle O+ wordt dat nog wat.

pi_201130980
Ik deed een avondloopje.
Rook zo lekker na al die regen en ik had een bonusreetje.
Wel 4 gezien!
(inzoomen met mobiel wordt er niet scherper op)

pi_201131012
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 20:19 schreef Blues het volgende:
Ik deed een avondloopje.
Rook zo lekker na al die regen en ik had een bonusreetje.
Wel 4 gezien!
(inzoomen met mobiel wordt er niet scherper op)

[ afbeelding ]
Mooi!

In vergelijking met de 3 ooievaarpixels die ik laatst had, is dit ook helemaal niet zo'n vage foto :+
pi_201131032
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 20:12 schreef Tele6 het volgende:
@:Sarabi is het veel extra moeite voor jullie om alle bestellingen te verzorgen nu er zoveel meer verkocht wordt? Of gaat dat in een drukte door eigenlijk?
Valt goed mee. Aangezien we altijd al een tour door NL deden nemen we de Slijterijen gewoon op de dagen mee dat we toch naar die regio gaan.

Alleen vandaag viel een beetje tegen :D we gingen bezorgen bij een café dat eigenlijk maar 20 minuutjes rijden was, dus dat deden we even tussendoor. Maar er was een heel stuk snelweg afgesloten dus toen deden we er opeens 1u over.
pi_201131076
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 20:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Valt goed mee. Aangezien we altijd al een tour door NL deden nemen we de Slijterijen gewoon op de dagen mee dat we toch naar die regio gaan.

Alleen vandaag viel een beetje tegen :D we gingen bezorgen bij een café dat eigenlijk maar 20 minuutjes rijden was, dus dat deden we even tussendoor. Maar er was een heel stuk snelweg afgesloten dus toen deden we er opeens 1u over.
^O^ dat scheelt. En wat een gedoe van die snelweg.
pi_201131123
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 20:24 schreef Tele6 het volgende:

[..]
^O^ dat scheelt. En wat een gedoe van die snelweg.
En verder helpt het dat mijn man icter is dus alles qua webshop en bestelling loopt aardig geautomatiseerd :D

Ik ben alleen diegene die actief probeert te verkopen op social media. Maar daar heb ik ook alle tijd voor natuurlijk.
  zondag 29 augustus 2021 @ 20:26:58 #296
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201131129
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 20:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Valt goed mee. Aangezien we altijd al een tour door NL deden nemen we de Slijterijen gewoon op de dagen mee dat we toch naar die regio gaan.

Alleen vandaag viel een beetje tegen :D we gingen bezorgen bij een café dat eigenlijk maar 20 minuutjes rijden was, dus dat deden we even tussendoor. Maar er was een heel stuk snelweg afgesloten dus toen deden we er opeens 1u over.
Het was ook niet dat de F1 lekker op tijd afgelopen was zodat je daarna nog even op pad kon
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201131146
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 20:26 schreef fietsie het volgende:

[..]
Het was ook niet dat de F1 lekker op tijd afgelopen was zodat je daarna nog even op pad kon
We plannen onze tours inderdaad wel om de F1 races heen :@
pi_201131149
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 11:42 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh super lijkt me dat.
Met zo'n olijk helmpje? :D
Haha we hebben wel een foto met zo’n lange leren jas en een leren helmpje. Maar dat hadden we rijdend niet op hoor haha
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201131268
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 20:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Haha we hebben wel een foto met zo’n lange leren jas en een leren helmpje. Maar dat hadden we rijdend niet op hoor haha
Was het bij jullie ook zo nat als in Spa?
Van de week reden er ook een stel door het dorp, mét helmpje. w/
pi_201132532
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 20:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Haha we hebben wel een foto met zo’n lange leren jas en een leren helmpje. Maar dat hadden we rijdend niet op hoor haha
Wij kwamen ze ooit op Texel tegen, zo'n groep
  Moderator zondag 29 augustus 2021 @ 21:25:59 #301
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201132534
Er na bijna een pak perensap achter komen dat dat schijnbaar laxerend kan werken :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')