abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201097314
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201097325
Ik hoorde dit liedje op de radio en nu wil ik er mee trouwen:

Sterkheidsbaas van alles.
pi_201097485
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 16:18 schreef Lonaa het volgende:
Ik hoorde dit liedje op de radio en nu wil ik er mee trouwen:

Irritante reclames waar je eerst doormoet o|O

Fijn liedje :Y
pi_201097509
Ik was fietsen naar Caprera om daar te wandelen in het bos, kopje thee bij g in zijn kassahuisje en terug via het 'kopje' 10% })

(ik deed niet de heuvel ^p^ )
pi_201097565
quote:
Een natuurgebied met een Q *G*
pi_201097780
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 16:35 schreef Blues het volgende:
Ik was fietsen naar Caprera om daar te wandelen in het bos, kopje thee bij g in zijn kassahuisje en terug via het 'kopje' 10% })

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
(ik deed niet de heuvel ^p^ )
Mooi wandelbos :Y O+ En wat is er zo uitdagend aan heuvel af daar?

Ik speelde als kind ook PimPamPet :o Was leuk *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201097915
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 17:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Megasteil :o :o :o :o
pi_201097952
Ja hoi, ik ben weer in Drenthe. Gister al, eigenlijk.
Vandaag werden we echt warm welkom geheten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201097999
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 17:20 schreef Blues het volgende:

Ik mis de foto :(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201098004
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 17:24 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuke foto O+ en Welkom thuis!
pi_201098104
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 17:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

quote:
9s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 17:28 schreef Isabeau het volgende:

Ik mis de foto :(
Die deed de werkelijkheid geen eer aan :|W
pi_201098118
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 17:35 schreef Blues het volgende:

Die deed de werkelijkheid geen eer aan :|W
ok, dat is ook vaak zo als je heuvels en dergelijke fotografeert :Y
pi_201098123
Huh wat een rare kwoot van mij.

Lief en leuk thuiskomen @sigme
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 augustus 2021 @ 17:44:05 #14
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201098220
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 17:20 schreef Blues het volgende:

[..]
Mooie warming up 😛
Met spinnen gebruikt de trainer vaak het Kopje als metafoor of een berg uit 1 vd andere grote ronden. 😄

Al weer een jaar of tien oid dat ik in het bos van Caprera heb gelopen. Mooi gebied idd. 🙂
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201098385
Fijn FFT dat de knoop is doorgehakt! Gaat je collega/vriend ook weg?

Ik wandelde vandaag 20 km. Nu een beetje gaar.
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 18:17:35 #16
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201098606
quote:
[ afbeelding ]
Wat een mooierd _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 18:17:50 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201098610
Mooie stap FFT, gefeliciteerd met je nieuwe baan ^O^
pi_201098683
quote:
[ afbeelding ]
Wat een dotje! En verrassing! w/

Kopje van Bloemendaal:
#uit het album?
pi_201098806
FFT gefeliciteerd met het doorhakken van de knoop *O* Is de nieuwe baan op kantoor, thuis werken, combinatie? En moet je ver reizen?
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 18:45:35 #20
63722 z80
I fink you freaky
pi_201098970
FFT gefeliciteerd.
En laat je de kop niet gek maken met wat je toekomstig oud werkgever allemaal nog van je verwacht. Die tijd is reeds voorbij.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201099038
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 18:45 schreef z80 het volgende:
FFT gefeliciteerd.
En laat je de kop niet gek maken met wat je toekomstig oud werkgever allemaal nog van je verwacht. Die tijd is reeds voorbij.
Dat dus, je hebt al ontslag genomen dus ze kunnen je niet meer ontslaan.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 18:51:17 #22
63722 z80
I fink you freaky
pi_201099074
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 14:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Blijkbaar worden niet alleen alleenstaande ouderen gediscrimineerd
NWS / Ouderenbond woedend op supermarkten vanwege de aanbiedingen
Dit is geen discriminatie maar kosten doorberekenen naar de klant. Hier zit nog een logica achter.
Maar het gebeurd ook andersom. Grootverpakking snoep dat duurder is dan losse zakjes.

Ik vind de aanbiedingen in de horeca,sauna of weekje weg voor twee personen ergerlijker. Als alleenstaande kun je hier nooit gebruik van maken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201099698
* Tele6 is op weg naar HUIS

Pfoe.
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 19:49:00 #24
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201099883
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 18:51 schreef z80 het volgende:

[..]
Dit is geen discriminatie maar kosten doorberekenen naar de klant. Hier zit nog een logica achter.
Maar het gebeurd ook andersom. Grootverpakking snoep dat duurder is dan losse zakjes.

Ik vind de aanbiedingen in de horeca,sauna of weekje weg voor twee personen ergerlijker. Als alleenstaande kun je hier nooit gebruik van maken.
Met zijn drieën ook niet :+
pi_201100049
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 19:33 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 is op weg naar HUIS

Pfoe.
w/

Het is toch potdomme koud IN huis, bij 20,5 o 8)7
Jullie ook? En de kinderen spelen nog buiten in een shirtje. :?
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 20:02:08 #26
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201100098
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 19:58 schreef AnneX het volgende:

[..]
w/

Het is toch potdomme koud IN huis, bij 20,5 o 8)7
Jullie ook? En de kinderen spelen nog buiten in een shirtje. :?
Het is buiten niet koud toch?
pi_201100292
Oh ja…gister werd ik gebeld en gefeliciteerd, want ik had een prijs gewonnen.
Dé Hoofdprijs n.b. *O* w/
Écht waar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201100302
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 20:02 schreef Molo het volgende:

[..]
Het is buiten niet koud toch?
Buiten is het aangenamer dan binnen!
pi_201100481
Er is 'live muziek' op de camping. Het klinkt als een synthesizer. We hebben de ABBA nummers net gehad.

Er is hier best veel veranderd in 10 jaar tijd :')

*gaat teruglezen*
pi_201100786
Oh ja…@FutureFairytale wat wordt je nieuwe functie? In dm misschien? B-)
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 21:19:46 #31
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201101326
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 20:32 schreef Candaasje het volgende:
Er is 'live muziek' op de camping. Het klinkt als een synthesizer. We hebben de ABBA nummers net gehad.

*gaat teruglezen*
Sterkte _O-
pi_201101612
quote:

*gaat teruglezen*
Och hemel. Er is veel veranderd misschien, maar synthesizer klinkt nog steeds jaren 80 :+

@AnneX wat een gedoe zo! Leuk zo'n prijs, maar dus niet eens precies duidelijk wie heeft gewonnen of begreep ik dat verkeerd?

Ik heb net iets gehackt in WoW *O* En het werkt _O- Ik snap nog niet dat het werkt :@
pi_201101799
Bezoek/eters weg. Er werd hier voor mij gekookt (ik negeer het slagveld in de keuken) en er is fijn bijgepraat. Nu merk ik dat ik dat toch wel gemist heb.

@Tele6, lekker straks in je eigen bed slapen *O*

Zou je het hacken wel kunnen herhalen @Isabeau of lukte het per ongeluk?

Hier is het 23 gr in huis (met de balkondeur open) @AnneX dus zeker niet koud. Gisteravond was het buiten ook kouder dan nu.
pi_201101862
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 21:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Bezoek/eters weg. Er werd hier voor mij gekookt (ik negeer het slagveld in de keuken) en er is fijn bijgepraat. Nu merk ik dat ik dat toch wel gemist heb.

@:Tele6, lekker straks in je eigen bed slapen *O*

Zou je het hacken wel kunnen herhalen @:Isabeau of lukte het per ongeluk?

Hier is het 23 gr in huis (met de balkondeur open) @:AnneX dus zeker niet koud. Gisteravond was het buiten ook kouder dan nu.
Ja, fijn, mensen over de vloer O+ Ik vind al die 'normale' dingen ook extra leuk nu.

En ik was zo verbaasd dat je code kan aanpassen door wordpad te gebruiken _O- In mijn hoofd werkt dat niet. Dus ik had iets aangepast (iets had de max op 20 staan en dat heb ik alleen veranderd naar 99) en zei tegen Jross: maar hoe krijg ik dit nu copy/paste weer ín het programma? Hij heel droog: gewoon saven. Dat gaf kortsluiting, want voor mijn gevoel save ik dan gewoon iets in een tekstdocument. Maar het werkte ook nog :')
  Moderator vrijdag 27 augustus 2021 @ 22:53:36 #35
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201103154
quote:

*gaat teruglezen*
Met de uitwisseling gingen de deelnemers een aantal dagen op "outdoor". Normaal bestond dat uit met fiets en tentjes rondom Ommen en zorg voor je eigen maaltijden en onderdak. Ivm corona leek ons dat dit jaar niet zo handig. Ze gingen wel rondreizen in kleine groepjes maar overnachten was verdeeld over drie locaties die wij hadden geregeld.

Nadat we de locaties hadden ingericht ploften we met een internationaal gezelschap neer op een terrasje. Begint er nadat we eten hadden besteld ineens een hele matige coverartiest. :')
We zaten ook nog vooraan ook. Ik heb er alles aan gedaan om te voorkomen dat die gast zou denken dat we z'n aanwezigheid waardeerden en/of voor hem kwamen :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201103175
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 20:15 schreef AnneX het volgende:
Oh ja…gister werd ik gebeld en gefeliciteerd, want ik had een prijs gewonnen.
Dé Hoofdprijs n.b. *O* w/
Écht waar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las dat het huis te klein is omdat mn X nog wel plek heeft voor een 2e hometrainer in de opgeruimde schuur O~)
pi_201103189
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 21:32 schreef Isabeau het volgende:

Ik heb net iets gehackt in WoW *O* En het werkt _O- Ik snap nog niet dat het werkt :@
Kan je niet ff backspacen :+ ow al gewordpadded.
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 22:57:53 #38
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201103212
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 22:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Met de uitwisseling gingen de deelnemers een aantal dagen op "outdoor". Normaal bestond dat uit met fiets en tentjes rondom Ommen en zorg voor je eigen maaltijden en onderdak. Ivm corona leek ons dat dit jaar niet zo handig. Ze gingen wel rondreizen in kleine groepjes maar overnachten was verdeeld over drie locaties die wij hadden geregeld.

Nadat we de locaties hadden ingericht ploften we met een internationaal gezelschap neer op een terrasje. Begint er nadat we eten hadden besteld ineens een hele matige coverartiest. :')
We zaten ook nog vooraan ook. Ik heb er alles aan gedaan om te voorkomen dat die gast zou denken dat we z'n aanwezigheid waardeerden en/of voor hem kwamen :D
Aardig van je :')
  Moderator vrijdag 27 augustus 2021 @ 23:06:57 #39
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201103371
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 22:57 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Aardig van je :')
Als je niet kunt zingen moet je niet doen alsof...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201104294
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:06 schreef derLudolf het volgende:

Als je niet kunt zingen moet je niet doen alsof...
Ooit een keer hier in het centrum een meidenband en oh oh oh wat was dat vals gezongen allemaal. Ik moest bij een winkel er naast zijn en toen ik er wat over zei hoe vreselijk het was keek de verkoopster me wanhopig aan en zei dat het al meer dan een uur zo ging _O-

Ik vind live muziek bij mijn eten ook erg onaangenaam. Vaak te luid en ik wil mijn tafelgenoten graag zonder schreeuwen en zo kunnen spreken. Als ik live wil dan ga ik wel naar een concert of festival, ooit weer
pi_201104741
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 22:55 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik las dat het huis te klein is omdat mn X nog wel plek heeft voor een 2e hometrainer in de opgeruimde schuur O~)
😡 Dream on.
#opgeruimd 8)7
pi_201105173
twitter
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 augustus 2021 @ 07:27:54 #43
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201105334
Mogge :W

Gisteren weer eens biertjes gedronken in de Arendsnest en cafe Gollem.
Bij Arendsnest heb je 52 Nederlandse bieren op de tap. Dat maakt die zaak al speciaal.
pi_201105600
Goedemorgen :O tijd voor de eerste echte bezorgdag *O*
pi_201105669
Goedemorgen! Hier is de grondwerker aan de gang. Het wordt steeds zichtbaarder hoe het gaat worden.
Spoilers!
pi_201105767
Goedemorgen! Hier niks :+
pi_201105811
Mogguh!

Ik lag gelukkig in de tent, dus op een beetje afstand van de muziek. Ze begonnen ook te zingen, ik vond 'killing me softly' (een beetje uit de context gerukt) best toepasselijk. :D

Het regent hier, dus we zitten er aan te denken mini dr grot te bezoeken. Het is alleen wel weekend dus mogelijk wat drukker.
pi_201105836
FFT gefeliciteerd nog! Wat een lulhannes van een huidige werkgever heb je toch ook, kan echt alleen maar beter worden *O*

Isa nu op WoW's most wanted list? :D

Tele lekker naar huis :*

En fijn dat je het nu achter de rug hebt vlinder! :)

En... verder ben ik het een beetje kwijt. :@
pi_201105888
Mogge!

Volgens buienalarm is het droog maar als ik naar buiten kijk komt er nattig uit de lucht

Zometeen de gisteravond bezorgde dyson uitpakken en opladen
pi_201105889
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 08:59 schreef Candaasje het volgende:
FFT gefeliciteerd nog! Wat een lulhannes van een huidige werkgever heb je toch ook, kan echt alleen maar beter worden *O*

Ik wacht dit nog even af, want FFT heeft tot nu toe nog niet heel veel geluk gehad qua werkgevers. Elke keer weer denken we: slechter kan niet, het wordt alleen maar beter. En dan toch niet. Maar ik hoop dat dit wel een goede, sociale werkgever is. In ieder geval geen wappies, hoop ik 8)7
pi_201105985
:W
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201106069
Goedemorgen :W

Eigen bed was fijn. O+
Droge voeten ook. O+

De planning was eigenlijk geweest om nu in te pakken en rustig in de ochtend te gaan, maar ik heb gisterochtend gezegd dat ik het echt niet meer trok. Voordeel van gistermiddag opbreken was wel dat we de tent redelijk droog ingepakt hebben.
Ik ben er wel een beetje sip van. Weet niet goed wat ik moet denken van sommige dingen die A heeft gezegd/gedaan.
pi_201106258
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 09:32 schreef Tele6 het volgende:

Eigen bed was fijn. O+
Droge voeten ook. O+

De planning was eigenlijk geweest om nu in te pakken en rustig in de ochtend te gaan, maar ik heb gisterochtend gezegd dat ik het echt niet meer trok. Voordeel van gistermiddag opbreken was wel dat we de tent redelijk droog ingepakt hebben.
Ik ben er wel een beetje sip van. Weet niet goed wat ik moet denken van sommige dingen die A heeft gezegd/gedaan.
Fijn voor de fijne dingen.

En , nul verstand ervan hoor, kan het niet zo zijn dat zijn depressie die dingen zegt waar jij het moeilijk meer hebt, dat hij, ongecontroleerd, met woorden om zich heen slaat
pi_201106523
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 09:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Fijn voor de fijne dingen.

En , nul verstand ervan hoor, kan het niet zo zijn dat zijn depressie die dingen zegt waar jij het moeilijk meer hebt, dat hij, ongecontroleerd, met woorden om zich heen slaat
Dat kan idd wel. Dat is wat hijzelf ook zegt, ik mag het hem niet kwalijk nemen / hem er niet op aanspreken als hij me gekwetst heeft want het was z'n depressie die het deed en dan is het zijn schuld niet en dan gaat hij zich alleen maar depressiever voelen. -- Daar kan ik ook niet zoveel mee eigenlijk :X

Hoe dan ook spreek ik maandagmiddag een van mijn begeleiders en dan krijg ik de boel met haar wel op een rijtje. En tot die tijd een boel dingetjes en andere dingetjes te doen. Het is een beetje dat einde-van-vakantie-terug-naar-school-gevoel O+ plannen maken voor september, zorgen dat alles op orde is O+
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 10:17:27 #55
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201106543
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 10:14 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dat kan idd wel. Dat is wat hijzelf ook zegt, ik mag het hem niet kwalijk nemen / hem er niet op aanspreken als hij me gekwetst heeft want het was z'n depressie die het deed en dan is het zijn schuld niet en dan gaat hij zich alleen maar depressiever voelen. -- Daar kan ik ook niet zoveel mee eigenlijk :X

Hoe dan ook spreek ik maandagmiddag een van mijn begeleiders en dan krijg ik de boel met haar wel op een rijtje. En tot die tijd een boel dingetjes en andere dingetjes te doen. Het is een beetje dat einde-van-vakantie-terug-naar-school-gevoel O+ plannen maken voor september, zorgen dat alles op orde is O+
Waarom zou je hem er niet op kunnen aanspreken? Vind dat een apart idee eigenlijk. Depressie of niet.

Hoe gaat B daar mee om als zoiets gebeurt?

Start je weer met opleiding in september? Leuk vooruitzicht ^O^

Oma Molo hier gaat ook weer deeltijd studeren. Vind het nu al spannend :')
Collega gaat dezelfde opleiding doen dus dat is wel tof, iig voor de mental support enzo :+
pi_201106642
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 10:17 schreef Molo het volgende:

[..]
Waarom zou je hem er niet op kunnen aanspreken? Vind dat een apart idee eigenlijk. Depressie of niet.

Hoe gaat B daar mee om als zoiets gebeurt?

Start je weer met opleiding in september? Leuk vooruitzicht ^O^

Oma Molo hier gaat ook weer deeltijd studeren. Vind het nu al spannend :')
Collega gaat dezelfde opleiding doen dus dat is wel tof, iig voor de mental support enzo :+
Omdat het z'n depressie is die ervoor zorgt dat hij zo doet dus dan kan hij er niks aan doen dus dan is het zinloos om hem erop aan te spreken en voelt hij zich alleen maar machteloos en rottig. Ik vind ook dat hij, depressie of niet, verantwoordelijk is voor wat er uit z'n mond komt, maar het is moeilijk om dat uit te leggen.
We hadden donderdagavond een situatie waarin hij iets heel kwetsends zei tegen mij, ik eerst een hele tijd bezig ben geweest om te proberen hem uit te leggen dat ik me er naar over voelde, en hij vervolgens getroost wenste te worden omdat ik hem een rotgevoel had gegeven door gekwetst te zijn over iets wat hij had gedaan. Toen had ik het wel gehad met de vakantie eigenlijk :@

B is iets minder stellig over wat hij wel/niet oké vindt van wat A doet, omdat hij het belangrijker vindt om de vrede te bewaren want ze wonen samen. En hij weet met veel situaties eigenlijk ook gewoon geen raad.
Hij was donderdag uiteindelijk degene die A ging troosten, want ik kon het niet opbrengen.

Ik ga komende week verder waar ik gebleven was, ben er met de vakantie (en de vakantiestress :') ) ongeveer 4 weken uit geweest totaal. Als het goed is, ben ik dan eind december klaar met deze stage en daarmee ook met mijn studie :o

Gaaf dat je weer gaat studeren! *G*
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 10:31:22 #57
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201106685
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 10:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Omdat het z'n depressie is die ervoor zorgt dat hij zo doet dus dan kan hij er niks aan doen dus dan is het zinloos om hem erop aan te spreken en voelt hij zich alleen maar machteloos en rottig. Ik vind ook dat hij, depressie of niet, verantwoordelijk is voor wat er uit z'n mond komt, maar het is moeilijk om dat uit te leggen.
We hadden donderdagavond een situatie waarin hij iets heel kwetsends zei tegen mij, ik eerst een hele tijd bezig ben geweest om te proberen hem uit te leggen dat ik me er naar over voelde, en hij vervolgens getroost wenste te worden omdat ik hem een rotgevoel had gegeven door gekwetst te zijn over iets wat hij had gedaan. Toen had ik het wel gehad met de vakantie eigenlijk :@

B is iets minder stellig over wat hij wel/niet oké vindt van wat A doet, omdat hij het belangrijker vindt om de vrede te bewaren want ze wonen samen. En hij weet met veel situaties eigenlijk ook gewoon geen raad.
Hij was donderdag uiteindelijk degene die A ging troosten, want ik kon het niet opbrengen.

Ik ga komende week verder waar ik gebleven was, ben er met de vakantie (en de vakantiestress :') ) ongeveer 4 weken uit geweest totaal. Als het goed is, ben ik dan eind december klaar met deze stage en daarmee ook met mijn studie :o

Oh dat eerste ben ik pertinent met je oneens.
Een depressie is super klote, understatement, maar rechtvaardigt nergens dat je een ander mag kwetsen zonder grens.
De ander (niet depressieve) mag altijd een grens aangeven en respecteren voor zichzelf.
Maar goed, moeilijke materie. Zeker zo in een tent dicht op elkaar.

En eind december schiet op man, dat gaat hartstikke vlot! Succes iig!

[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 28-08-2021 12:38:23 (Stond er beetje wazig in de zin :+) ]
pi_201106720
Oh jongens ik doe hier een voorzichtig juichje, voor het eerst in 5-6 dagen eet Nika uit zichzelf brokjes uit de voerbak.
pi_201106748
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 10:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh jongens ik doe hier een voorzichtig juichje, voor het eerst in 5-6 dagen eet Nika uit zichzelf brokjes uit de voerbak.
O+
pi_201107082
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 10:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Was er ook iemand om jou te troosten/ steunen? :*

En bijna klaar met studeren, gaaf!!
pi_201107577
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 11:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]

En bijna klaar met studeren, gaaf!!
Toen A eenmaal sliep heeft B me een beetje kunnen knuffelen ja ^O^
pi_201107680
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 11:10 schreef Candaasje het volgende:

Wat een goeie vraag! O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 11:55 schreef Tele6 het volgende:

Verdorie @Tele6 ;(
Dikke knuffel ook nog van mij erbovenop :*
pi_201107733
Even spuien hier :P

SPOILER
pi_201107785
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 10:31 schreef Molo het volgende:

[..]
Oh dat eerste ben ik pertinent met je oneens.
Een depressie is super klote, understatement, maar rechtvaardigt nergens dat je een ander mag kwetsen zonder grens.
De ander mag altijd een grens aangeven en respecteren voor jezelf.
Maar goed, moeilijke materie. Zeker zo in een tent dicht op elkaar.

En eind december schiet op man, dat gaat hartstikke vlot! Succes iig!
+1!!!!

Depressie kan een verklaring zijn voor nare uitspraken. Maar dat wil absoluut niet zeggen dat de ontvanger zich niet gekwetst mag voelen en al helemaal niet dat dit niet uitgesproken mag worden.

Lastig hoor @Tele6 , kan me voorstellen dat je blij bent weer thuis te zijn. Goed dat je aangaf dat je wat eerder dan gepland klaar was met de vakantie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201107792
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 12:09 schreef Blues het volgende:

SPOILER
Er zijn toch ook wel kleinere voorbeelden? Ik denk nu bv aan het moment dat je die arts tegenkwam met haar bakfiets en die zei hoi maar stopte niet. Wat dacht/deed/voelde je toen?

Voorzover ik het heb begrepen is dit geen methode waarmee je pats boem enorme trauma's en heftige gedragsproblemen in een paar gesprekjes wegmaakt en op orde brengt. Je gaat aan concrete, behapbare dingen werken. Dan kun je ook in je dagelijks leven met die dingen oefenen, je hebt geen superheftige momenten nodig om te oefenen met wat je hebt geleerd.

(Slaat dat ergens op?)
pi_201107807
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 10:33 schreef Kaatje1 het volgende:
*O* *O* *O*

Hier had vanmorgen een kitten een rommelbuikje. Uiteraard ren je dan, natte … heel natte… scheetjes latend door de kitten kamer ipv op de bak te gaan zitten :')
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201107819
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 12:15 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Er zijn toch ook wel kleinere voorbeelden? Ik denk nu bv aan het moment dat je die arts tegenkwam met haar bakfiets en die zei hoi maar stopte niet. Wat dacht/deed/voelde je toen?

Voorzover ik het heb begrepen is dit geen methode waarmee je pats boem enorme trauma's en heftige gedragsproblemen in een paar gesprekjes wegmaakt en op orde brengt. Je gaat aan concrete, behapbare dingen werken. Dan kun je ook in je dagelijks leven met die dingen oefenen, je hebt geen superheftige momenten nodig om te oefenen met wat je hebt geleerd.

(Slaat dat ergens op?)
Oh ja dat slaat zéker ergens op!
Aan dat soort dingen denk ik niet eens in dit kader _O-
pi_201107829
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 12:15 schreef Tele6 het volgende:

[..]

(Slaat dat ergens op?)
Slaat zeker ergens op. Het is een kwestie van aanleren van iets nieuws en dan kun je beter klein beginnen.
Als je leert fietsen start je ook op een rustige weg en niet meteen midden in de stad op een drukke straat met een kind achterop en een overvolle tas aan je stuur.

Goed voorbeeld gaf je :Y
pi_201107923
Tx Tele en Cat ^O^
Door mijn overpeinzingen hier te zetten kom ik ook weer verder.
pi_201108120
Heel mooi voorbeeld Tele. Zo zijn waarschijnlijk 9 van de 10 interacties op die poli wel representatief ;)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 12:46:21 #71
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201108133
Je gaat een nieuwe methode van leren omgaan met dingen leren Blues, niet meteen de grote issues wegnemen en oplossen middels die voorbeelden.

Ze willen weten met het horen van jouw voorbeelden hoe je denkt gok ik, hoe je het ervaart en normaal gesproken oplost. Andere doelstelling dus van de vraag
pi_201108181
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 11:55 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dat is fijn, en belangrijk, dat er ook steun voor jou en B is :*
pi_201108361
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 12:09 schreef Blues het volgende:

SPOILER
Je doet het inderdaad niet goed of fout. Een g-schema invullen is ook een proces, om samen met je behandelaar zicht te krijgen op wat er in je hoofd gebeurt. Je moet dan ergens beginnen en dan praat je erover en vul je het nog een keer in. Het hoeft niet in een keer perfect. Soms zijn grote dingen belangrijk om te delen, maar soms gaat het ook juist om patronen. Wat dat betreft zou wat je hier beschrijft een mooie zijn om in te vullen ('doe ik het allemaal wel goed?' ) ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201108381
En wat @Tele6 zegt natuurlijk :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201108956
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 12:45 schreef Vanyel het volgende:
Heel mooi voorbeeld Tele. Zo zijn waarschijnlijk 9 van de 10 interacties op die poli wel representatief ;)
Yep. Dat denk ik ook.

Het gaat alleen nu om mij. Ik wil hier beter mee om kunnen gaan en dan in elke situatie.
Mijn inzichten, mijn (ontbrekende-) assertiviteit, pleasende karakter en gedrag/gedachten/gevoel, dus de gevolgen van mijn denken.
Ik vind t harstikke interessant ook nog. O+
pi_201109069
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 13:07 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Je doet het inderdaad niet goed of fout. Een g-schema invullen is ook een proces, om samen met je behandelaar zicht te krijgen op wat er in je hoofd gebeurt. Je moet dan ergens beginnen en dan praat je erover en vul je het nog een keer in. Het hoeft niet in een keer perfect. Soms zijn grote dingen belangrijk om te delen, maar soms gaat het ook juist om patronen. Wat dat betreft zou wat je hier beschrijft een mooie zijn om in te vullen ('doe ik het allemaal wel goed?' ) ;)
Met het invullen kreeg ik idd ook al patronen te zien ja dus maakt t niet uit welke situatie je dan neemt.
🙂
pi_201109733
Dikke tet :6 ;)
Werewolf
pi_201109953
Op zoek naar chippies voor t weekend kwamen we deze tegen.. al gezien? :D
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:32:46 #79
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201110086
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 15:24 schreef Blues het volgende:
Op zoek naar chippies voor t weekend kwamen we deze tegen.. al gezien? :D [ afbeelding ]
Leuke verpakking
Lijkt me niet lekker, dan proef je echt alleen maar vettige plakjes aardappel. _O-
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:53:28 #80
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201110352
Haha. Die verpakking :)

Middag :W
Heerlijke gewandeld in Schoorl. Veel bloeiende heide gezien. :). Uiteindelijk slechts 12km gelopen, maar op veel op en af en door het zand was het toch een best pittige wandeling. Net op de bank eerst een siesta gehouden, want was heerlijk rozig O+.
pi_201111026
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 09:32 schreef Tele6 het volgende:

Eigen bed was fijn. O+
Droge voeten ook. O+

Ik wilde dit vragen voor ik naar bed ging vanmorgen, maar hoe doet A dan tegen B? Zegt hij tegen hem ook zulke kwetsende/nare dingen? En hoe gaat die er mee om (behalve de vrede willen bewaren).
pi_201111035
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 14:14 schreef Blues het volgende:

[..]
Met het invullen kreeg ik idd ook al patronen te zien ja dus maakt t niet uit welke situatie je dan neemt.
🙂
Poeh…hard aan het werk, Blues!

Wilden jullie van chips smaak wisselen? dat je het plaatje tegenkwam?
Zelden chips in huis, en dan hooguit 1-2 x jaar. En dan vreet ik het achter elkaar op. -O-
pi_201111177
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 16:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik wilde dit vragen voor ik naar bed ging vanmorgen, maar hoe doet A dan tegen B? Zegt hij tegen hem ook zulke kwetsende/nare dingen? En hoe gaat die er mee om (behalve de vrede willen bewaren).
Ook. B is wel iets beter in tegen zichzelf zeggen "A meent het niet, het is z'n depressie die hij afreageert" en dat soort dingen. En iets beter in dan maar z'n eigen gang gaan.

B zegt wel dat hij het heel naar vindt. Vooral dat A totaal niet lijkt te begrijpen wanneer hij heel botte lompe dingen zegt, en dan gaat het niet eens per se over de echt grote dingen maar ook wat er door de dag heen gebeurt.
SPOILER: lap tekst

[ Bericht 8% gewijzigd door Tele6 op 28-08-2021 16:43:46 ]
pi_201111387
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 16:38 schreef Tele6 het volgende:
B zegt wel dat hij het heel naar vindt. Vooral dat A totaal niet lijkt te begrijpen wanneer hij heel botte lompe dingen zegt, en dan gaat het niet eens per se over de echt grote dingen maar ook wat er door de dag heen gebeurt.
Een vriendin van mij slikte ooit seroxat en dat was me toen toch een onuitstaanbaar wijf. Echt geen enkele radar voor wat wel en niet sociaal acceptabel is en ze had daar ook totaal geen boodschap aan. Flapte er de lulligste en meest ongepaste teksten uit, tegen wie ze ook maar voor zich had. Zij is op een gegeven moment gestopt met die medicatie en bleek toen eigenlijk hartstikke ok, inclusief sociaal invoelingsvermogen. De seroxat vlakte haar affect en eigenlijk alles zo enorm af, dat ze het gewoon niet meer doorhad.

Dat afvlakkende affect is op zich natuurlijk min of meer het doel van antidepressiva, dus wie weet speelt het mee?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_201111397
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 16:38 schreef Tele6 het volgende:

Ook. B is wel iets beter in tegen zichzelf zeggen "A meent het niet, het is z'n depressie die hij afreageert" en dat soort dingen. En iets beter in dan maar z'n eigen gang gaan.

SPOILER: lap tekst
SPOILER
pi_201111527
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 16:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Een vriendin van mij slikte ooit seroxat en dat was me toen toch een onuitstaanbaar wijf. Echt geen enkele radar voor wat wel en niet sociaal acceptabel is en ze had daar ook totaal geen boodschap aan. Flapte er de lulligste en meest ongepaste teksten uit, tegen wie ze ook maar voor zich had. Zij is op een gegeven moment gestopt met die medicatie en bleek toen eigenlijk hartstikke ok, inclusief sociaal invoelingsvermogen. De seroxat vlakte haar affect en eigenlijk alles zo enorm af, dat ze het gewoon niet meer doorhad.

Dat afvlakkende affect is op zich natuurlijk min of meer het doel van antidepressiva, dus wie weet speelt het mee?
Ik weet het niet. Hij is al best heel lang aan de antidepressiva (sertraline), minstens drie jaar of zo.
Hij heeft wel autisme en dat maakt dat hij op z'n best ook niet altijd sociaal handig is, maar tot nu toe bedoelde hij het altijd heel goed en was hij ook prima bereid om zijn manier van communiceren aan te passen als iemand hem hielp realiseren dat hij het niet handig deed.
pi_201111563
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 16:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_201111577
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 16:30 schreef AnneX het volgende:

Poeh…hard aan het werk, Blues!

Wilden jullie van chips smaak wisselen? dat je het plaatje tegenkwam?
Zelden chips in huis, en dan hooguit 1-2 x jaar. En dan vreet ik het achter elkaar op. -O-
Ja het kost me veel denktijd _O- En door in te vullen zie ik mijn eigen patronen ook al als ik dat afzet tegen wat er in de nalees-verduidelijkings-bieb staat in het programma en de inleidende filmpjes van de psycholoog van Therapieland.
Waardoor ik nu beter snap dat of het nou grote of kleine gebeurtenissen zijn je toch anders kunt leren denken waardoor je zelf minder last hebt van je negatieve gedachtes bijv. en ze kan omzetten in 'het bij die ander laten' waardoor je je weer lichter in je hoofd voelt. Minder ballast.
Veur de piekeraar :+

@ Chippies; we stonden voor het schap en kijken dan wel eens of er andere chips zijn die ons lekker lijkt ja! Mijn oog viel op de blote billen.
pi_201111597
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 17:01 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja het kost me veel denktijd _O- En door in te vullen zie ik mijn eigen patronen ook al als ik dat afzet tegen wat er in de nalees-verduidelijkings-bieb staat in het programma en de inleidende filmpjes van de psycholoog van Therapieland.
Waardoor ik nu beter snap dat of het nou grote of kleine gebeurtenissen zijn je toch anders kunt leren denken waardoor je zelf minder last hebt van je negatieve gedachtes bijv. en ze kan omzetten in 'het bij die ander laten' waardoor je je weer lichter in je hoofd voelt. Minder ballast.
Veur de piekeraar :+

@ Chippies; we stonden voor het schap en kijken dan wel eens of er andere chips zijn die ons lekker lijkt ja! Mijn oog viel op de blote billen.
Goed bezig joh :*
pi_201112451
Bij gebrek aan een beter woord, wat een gedoe allemaal. Je bouwt van alles op in de loop van de tijd, daar merk je misschien niet zoveel van totdat het te laat is en je overstroomt.

Zo was jouw vakantie ook niet lekker relaxed @Tele6, jammer hoor.

Vanochtend kwam vriendin even langs om te vertellen over haar overleden zus, door familie omstandigheden is het allemaal nog een heel stuk lastiger dan het al is.
Daarna de nieuwe dyson uitgepakt en gebruikt, en ik ga ermee trouwen. Buurman heeft het laderding opgehangen en ik het de kast waar het moest hang deels opgeruimd en daar ga ik binnenkort mee verder, daar valt veel eer te behalen
pi_201112619
Blues :* Tele :* Heftige dingen allemaal :{

Hier wordt er weer eens ge-bbq-ed :9 Er hangt nu een hele gans aan het spit _O- Ik ben heel benieuwd :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:02:35 #92
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201112973
Wij zijn aardappel aan het fermenteren met miso voor over een paar dagen. Ben benieuwd :9

Zometeen rosbief uit de sous vide. O+
pi_201113057
Geprobeerd om 1,5 dag aan posts terug te lezen maar mijn hoofd werkt niet echt mee.

In ieder geval een hele dikke knuffel voor Tele :*
pi_201114244
@Kaatje1 gaat trouwen lees ik :D

Wij gingen met de fiets :o #doeiiiiparkeerkosten naar Haarlem om een hapje te eten aan het Spaarne.
Leuk klein zaakje, superstil binnen (we waren de enigen, rest zat buiten :W ) met ruim een uurtje zaten we weer op de fiets terug naar huis. Omweggetje via kleine straatjes.
Helemaal O+ ! En prima gegeten.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:28:11 #95
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201114361
Geen dierentuinuitzending op NPO1? -O-

Edit: Lees hier nog redelijk trouw mee, maar ontbreekt me de laatste tijd wat aan energie om te reageren. Heb daarom ook mijn vakantieverlof vervroegd (en dus verlengd tot bijna 4 weken).
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201114698
Waarom blijft 1 negatieve opmerkingen altijd langer hangen dan 20 positieve?

En ja lekker cryptisch maar meer kan ik hier niet posten :+
pi_201114745
Ik zit nsayde livestream van wie is de mol te kijken. Leuk gedaan weer.
pi_201114892
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:48 schreef Sarabi het volgende:
Waarom blijft 1 negatieve opmerkingen altijd langer hangen dan 20 positieve?

En ja lekker cryptisch maar meer kan ik hier niet posten :+
Omdat de negatieve je even op een manier raakte die je niet verwacht had wellicht ?
[
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201114918
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:00 schreef fietsie het volgende:

[..]
Omdat de negatieve je even op een manier raakte die je niet verwacht had wellicht ?
[
Hmmm wel verwacht denk ik, maar vooral niet gehoopt.
En eigenlijk is het een neutrale reactie dus ik mag sowieso niet zeuren.
Maar doe ik soms toch :D

Achja tijd om gewoon te gaan genieten van dat het een mooie dag is geweest.
pi_201115296
Er is een of ander festival een eindje verderop hier. Toevallig min of meer noordelijk van mijn huis, dus het geluid komt mee met de wind.

Op dit moment draaien ze All I Want For Christmas Is You.

Ik snap er helemaal niks van.
pi_201115313
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Hmmm wel verwacht denk ik, maar vooral niet gehoopt.
En eigenlijk is het een neutrale reactie dus ik mag sowieso niet zeuren.
Maar doe ik soms toch :D

Achja tijd om gewoon te gaan genieten van dat het een mooie dag is geweest.
Jullie krijgen toch altijd goede commentaren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')