Volgens mij heeft ze miljoenen op de bank en was het een beetje stoerdoenderij van haar, vond haar ook erg onzeker overkomen, beetje niet op haar plaatsquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:58 schreef Guppy het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Ik snap wel dat ze dit aanpakt, als je er een studie van één van je kinderen van kunt betalen. Tegelijkertijd is het treurig dat iemand als Anouk dit nodig heeft, die heeft een hoop van de verkeerde mensen om zich heen gehad in de loop van de tijd.
Says who? Want twee scheidingen in gemeenschap van goederen kleden je aardig uit...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze miljoenen op de bank en was het een beetje stoerdoenderij van haar, vond haar ook erg onzeker overkomen, beetje niet op haar plaats
Ligt er aan welke bron je zal gaan geloven en niet in twijfel gaat trekken? Want de enige die het zeker weet is Anouk zelf natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:08 schreef Guppy het volgende:
[..]
Says who? Want twee scheidingen in gemeenschap van goederen kleden je aardig uit...
Ze had het erover dat haar kinderen in het buitenland willen studeren. Volgens mij is haar oudste in Amerika aan het studeren en als de rest ook zoiets wil, dan kost dat wel wat. Maar eens dat je met dat geld wel een eind komt.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:19 schreef Flow3r het volgende:
hier een bron
https://www.rtlboulevard.(...)kste-coach-van-voice
[ afbeelding ]
nog een bron ;
https://lifeofanartist.nl/het-vermogen-van-anouk/
[ afbeelding ]
Anyways, het is haar van harte gegund, maar dat lijkt me wel genoeg om 6 kinderen van te laten studeren
Ik heb me oprecht alleen gebaseerd op wat ze zelf zei in Boerderij van Dorstquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ligt er aan welke bron je zal gaan geloven en niet in twijfel gaat trekken? Want de enige die het zeker weet is Anouk zelf natuurlijk![]()
Had ergens gelezen dat ze 5 ton per seizoen van de Voice kreeg
Ze had het er zelf over dat ze echt wel op haar retour is. Ik denk dat ze er van uit gaat dat haar inkomen dat ook is.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:19 schreef Flow3r het volgende:
hier een bron
https://www.rtlboulevard.(...)kste-coach-van-voice
[ afbeelding ]
nog een bron ;
https://lifeofanartist.nl/het-vermogen-van-anouk/
[ afbeelding ]
Anyways, het is haar van harte gegund, maar dat lijkt me wel genoeg om 6 kinderen van te laten studeren
Ze coachen helemaal niets.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat wel, maar tegen die enorme zak met geld zou ik ook geen nee zeggen. Ik snap Anouk wel als je die kandidaten bekijkt. Vrijwel allemaal eendagsvliegen die jij moet coachen.
Ik vroeg me al af hoe dat coachen ging. Dus die filmpjes dat ze leuk bij een piano staan te zingen met coach, dat is puur voor dat filmpje?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze coachen helemaal niets.
De kandidaten die door zijn moeten wel wekelijks oefenen, maar daar zijn anderen voor ingehuurd.
De z.g. coaches zijn er alleen tijdens de tv-opnames.
Ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe dat coachen ging. Dus die filmpjes dat ze leuk bij een piano staan te zingen met coach, dat is puur voor dat filmpje?
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja.
Dat werd duidelijk met een documentaire over een The Voice kids kandidate (ben naam kwijt) op de NPO.
Ze had Nick en Simon gekozen, en zag die pas weer terug met The Battle (Tussen The Blind en The Battle zit een aantal maanden)
Zo gaat dat.quote:
Dan maakt het dus geen snars uit voor welke coach je kiest.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:32 schreef Nine. het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van tv, waar minstens 75% gescript is.
Dat maakt het nog veel erger.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze coachen helemaal niets.
De kandidaten die door zijn moeten wel wekelijks oefenen, maar daar zijn anderen voor ingehuurd.
De z.g. coaches zijn er alleen tijdens de tv-opnames.
Ongemakkelijk en way out of her comfortzone.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:24 schreef Raw85 het volgende:
Anouk kwam op mij over als iemand die zwaar aan de shit zitDe hele tijd heel over haar hoofd of armen wrijven, bijzondere blikken en enorm onrustig.
Ik kijk die 'talenten'troep uberhaupt niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dan maakt het dus geen snars uit voor welke coach je kiest.
En die coaches 'kom in mijn team! Ik wil jou zo graag in mijn team'... Voor wat eigenlijk?
Ik snap dat tv nep is, maar ik had er toch ietsje meer van verwacht.
Goede vraag, hoewel ik nu begin te twijfelen of Rita er in het vorige seizoen altijd bij was....quote:
Ik heb het eerste seizoen net gekeken, en volgens mij was ze er wel altijdquote:Op woensdag 8 juni 2022 09:23 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Goede vraag, hoewel ik nu begin te twijfelen of Rita er in het vorige seizoen altijd bij was....
Haha hou op hoor het zijn de jaren '50 niet meer.quote:Op maandag 30 augustus 2021 00:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Schei toch uit man. Duizenden mensen werken in Nederland op een boerderij en staan in het holst van de nacht op om de koeien te melken. Die lopen met hun laarzen door de stront. En dat dag in dag uit. Daar staat verder ook geen camera bij hoor. Doe niet zo vreselijk stoer met je eco-projectje.
Komende aflevering is de hond in beeld.quote:Op woensdag 8 juni 2022 09:52 schreef Bosjetulpen het volgende:
[..]
Ik heb het eerste seizoen net gekeken, en volgens mij was ze er wel altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |