Daarom meet ik mezelf nu en sta ik 1 keer in de zoveel weken op de weegschaal. Die frustratie is stom jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:05 schreef Pinuts het volgende:
Pff... ik denk dat ik mijn weegschaal even een paar weken los moet gaan laten. Hoe lastig ik dat ook vind. Maar ik merk gewoon dat mijn humeur best wel wordt beïnvloed door het getal op de weegschaal. Als ie omlaag gaat ben ik blij. Als ie niet omlaag gaat ben ik chagrijnig, ook al weet ik dat ik het gewoon 'goed' heb gedaan. En volgende week op vakantie, dus dan wil ik er helemaal niet mee bezig zijn.
En in principe zou het niet nodig hoeven zijn, want ik weet over het algemeen wel dat als ik gewoon doe wat ik 'normaal' doe dat ik af val (of in theorie zou moeten). Maar toch is die bevestiging altijd fijn ofzo.
Yeahhhhquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:37 schreef LPFAN het volgende:
Vanmorgen weer eens op de weegschaal gestaan, 90,3 vanmorgenIk heb gewoon zo goed als mijn eerste grote doel van 90 kilo gehaald
Ooh wat fijn, straks een 8 op je weegschaalquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:37 schreef LPFAN het volgende:
Vanmorgen weer eens op de weegschaal gestaan, 90,3 vanmorgenIk heb gewoon zo goed als mijn eerste grote doel van 90 kilo gehaald
Jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooh wat fijn, straks een 8 op je weegschaalAl een stuk minder te zwaar. Verschil tussen 90 en 89.9 is enorm
You can do it!!!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:11 schreef LPFAN het volgende:
[..]
JaHeb nog nooit een 8 gezien op de weegschaal
En nu zit ik er zo dicht tegenaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:42 schreef Declan-Harp het volgende:
500kcal verbrand!NooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
500kcal verbrand!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
500kcal verbrand!Wahahahahahaha, wat zal je veel slanker lijken ineensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha gelukkig!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:46 schreef Declan-Harp het volgende:
Lekker de bovenkant er van afschrapenZoon kreeg de zijne niet op, dus heb nog 2 goede stukken gehad
Welkom!quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:38 schreef Sangha het volgende:
Hoi allemaal, ben zelf (ook) overwichtigen al jaren bezig met het afvallen (proberen). Heb overgewicht gekregen na ziekten en de medicijnen die ik ervoor kreeg, weinig bewegen, etc. Mijn eetgewoonten waren en zijn goed, dus afvallen kan door meer bewegen en / of stoppen met medicatie, maar dat gaat dus niet zo makkelijk door die ziekten.
![]()
Ben door op 1600 calorieën te gaan zitten, het minderen en veranderen van medicatie, eindelijk voorzichtig aan het afvallen, ook gaat het bewegen wat beter. Het is een heel complex geheel en hoop dat ik nu eindelijk uit de negatieve spiraal kom.![]()
Leuk om hier af en toe te lezen en misschien wat mee te schrijven. het motiveert wel, leuk om jullie bijdrages te lezen.Nu de keuken in om het avond eten voor te bereiden, daarna op de hometrainer en met de gewichten aan de gang!
Zet hem op allemaal!
500kcal verbrand!Hahaha, lol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je wel!quote:
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
Geluk bij een ongelukquote:
Dank je wel, leuk!quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:34 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk![]()
En welkom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |